Az csak a szerverekbe szánt verzió. Az asztali lesz vagy 275-300W. Fogyasztásban biztosan "jobb" lesz, mint a Titan PX.
#tarcsad
Az csak a szerverekbe szánt verzió. Az asztali lesz vagy 275-300W. Fogyasztásban biztosan "jobb" lesz, mint a Titan PX.
#tarcsad
A Gwent Kill the Servers buildjében van egy érdekes fájl: d3d12.dll
Van valami infó arról, hogy ez tényleg dx12-t fog használni? Ez elvileg egy Gameworks játék, nem? A Witcher 3 is az volt. Mi haszna lenne egy kártyajátékban a low-level API-nak?
itt repül a bandwitch!
Why don't you knock it off with them negative waves!
evDirect villanyautós töltőhálózat
Mikor kapja meg a Deus Ex DX 12-ben a gyors kódokat? Vagy megse kapja?
[ Szerkesztve ]
Már megkapta a mostani előtti preview javítással. Ami szám szerint a második DX12 frissítés vélt, az eddigi háromból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ez így elég gyászos piros oldalról nézve,nincs kártyájuk ami egyáltalán a fix 60fps-t kitolná és ez csak fhd
A furi meg gyengébben muzsikál mint a 470 és a 290x-et elveri az "Nv álltal szoftveresen avultatott 780ti a maga 3gb memóriájával.
Tènyleg van teszt is, az rx 480 elveri a Gtx 1080-at...
[ Szerkesztve ]
Vazze, mar 09. 27 van? Hogy repul az ido...
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
Azt is tegyük hozzá, hogy ebben a tesztben 1%-al se gyorsabb az rx480 dx12-ben, ráadásul dx11-ben több a minimum fps-e.
A geforce-ok pedig sokkal jobbak dx11-ben. [link]
Mióta?
1080: 76/79 Dx11
Fury X 57/63 Dx12
480 53/58 Dx12
Tök jó mi?
Szerk: megelőztek.
A lényeg szánalmas amit felhoztál, gyors kód húúúú nagyon fasza.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Látod ez egy jövőben tekintő teszt(valószínűleg sima eldátumozás)
gollo : Az elverés nem 4 fps hanem 40 amint az a fenti ábrán látható
[ Szerkesztve ]
A 1080 50/54.5 fps dx12-ben...
Fury X 57/63.5 dx12-ben
[ Szerkesztve ]
Szerintem ez nem a piros oldalnak gyászos, hanem a játék készítőinek. Milyen optimalizálatlan sz@r motor az, ahol a 470 ott van a 980 meg az 1060 nyakán, de a Furyk mögötte vannak.
Ha legalább az összes AMD kártyán arányosan rosszabbul teljesítene, akkor lehetne azt mondani, hogy NV optimalizált a cucc, de így...
És milyen pluszt nyújt a DX12, hogy azt kéne használni +25 FPS és DX11 helyett ?
Tudtommal amúgy pont emiatt nem végeleges még a DX12-es mód.
[ Szerkesztve ]
Mért használná valaki a DX12-őt?
Elmagyaráznád? Mutass már különbségeket mit kapnak a DX12-vel?
Én azt használnám ami gyorsabb, más különbség úgy sem lesz szóval az AMD jelentősen lassabb. De jó úton halad viszont a jelenlegire verni magad.....ez mindent alulmúl.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Az elobb mikor szova tetted, hogy a 780Ti 2FPS-el van a 290X elott, az akkor meg elveres volt, nem?
If he dies, he dies.
"szóval az AMD jelentősen lassabb"
Mármint miben lassabb? A Deus Ex esetében azért DX11-ben is - azonos árú kártyákat nézve - gyorsabb az AMD. Persze ettől még tényleg hülyeség csak a DX12-t nézni, úgy korrekt ha mindenhol azt nézzük amelyikkel gyorsabb.
Most akkor mi van?
#KeepFightingMichael
A nevetséges 1080VS480 felhozására gondoltam.
Amúgy jól írod azonos kategóriában nem sok az eltérés.
guftabi96
Biztos eljött az apokalipszis
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Besz@rás, ideje megtérni a zöld oldalról?
A GCN shader intrinsics szempontjából mindegy, hogy DX11-ben vagy DX12-ben fut a játék. Ugyanúgy működnek a gyors kódok. A DX12-es kötődés csak annyi, hogy a második DX12-es patchben jött a funkció. Letöltöd a preview patchet, visszaváltasz DX11-re és működik tovább, mert a preview patch-csel települtek az AGS 4.0-s shaderek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Te jo ég mi ez a szar? Nem fogynak a felső kategóriás nvidia kartyak? Ez vicc kategória.
Nem érzékeled az iróniát
Inkább arra volt kihegyezve,hogy az "gagyi 780ti amit avultat az nv",de ettől függetlenül nálam egyik produkció sem értékelhető.
Hozzáteszem én jobban meg vagyok lepődve ezen bárkinél,lévén volt pár Hawai gpu-s karim,de ilyen sz@rul még nem is láttam őket szerepelni.
Különben érdekes ez.Ami az amd-n megy az "úristendejóóó,vége az zöldeknek,lealázva,szájba hu---va,stb" ami meg nv-n az optimalizálási hiba!Nincs több kérdésem
Én pl a fent említett DeusEx-et tartom ilyen hibának,mert ugye amit szabad jupiternek...
Ui:Szabynak pl lejött elsőre
guftabi96 : Fentebb
[ Szerkesztve ]
470 a Fury X fölött, a 290X-et ne is említsük. Tisztán látszik, hogy az AMD szándékosan lassítja a régebbi kártyáit, hogy mindenki az újakat vegye...
[ Szerkesztve ]
480 is gyorsabb dx11 alatt, mint dx12-ben, és van 2-3 fps előnye a 1060-hoz minimumban, 4-5 pedig átlagban (5-10%). Ez teljesen normális bármilyen játékban, attól függ hogyan optimalizálnak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
A Forza fejlesztői a PC-s konverterrel dolgoznak, ami eléggé béna. Egyszerűen átkonvertálja az Xbox One shadereket shader model 5.1-nek megfelelő shaderekre. Ez nyilván erőforrás takarékos, de az a probléma vele, hogy a konverter az nem ember, így rendkívül rossz regiszterallokáció valósítható meg a konvertált shaderekkel. Ez a GCN4-et nem érinti, mert ott az utasítás előbetöltés, de a többi GCN-re alternatív allokációs stratégiák kellenek. Ezért akar a Microsoft shader model 6.0-t PC-re és Xbox One-ra, hogy az Xbox One shaderek direkten jöhessenek, és ne kelljen konvertálgatni. Nyilván az sem véletlen, hogy a GPU kihasználása a Forzáknak, miért rekordalacsony a DX12 ellenére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Mièrt nevetsèges? Dx12-ben ez a helyzet. A dx11 màs kèrdès, de látszik mennyivel lassabb az nvidia alatta...
A helyzet elèg gyászos lenne, ha csak Dx12-ben lehetne futtatni a játèkot...
[ Szerkesztve ]
Egyelőre dx12 alatt az amd 480 is lassabb.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Jobban fekszik az Xbox One kódról konvertált cucc a Kepler/Maxwell/Pascalnak mint a GCN1-2-3-nak ?
[ Szerkesztve ]
Nem az NV lassú, hanem a kód szar.
#tarcsad
Azért nevetséges, mert semmi látványbeli különbség nincs a két mód között. Ha az újabb (és elvileg gyorsabb) API csak lassítani tud a kártyákon akkor semmi értelme. Ha pedig DX12 only lenne a játék, akkor meg nyilván tök más lenne a végeredmény.
Ha a DX12 fejlesztője így áll a Pc-s fejlesztésekhez akkor mit várjunk a kisebb stúdióktól?
Persze most már az lesz hogy ami AMD-n jobban fut az a szuper tudása miatt van,ami Nv-n jobban fut az elb@szták a béna programozók..
De jó is a elfogulatlanság.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Mutasd a különbséget, mért jó ha DX12-re kapcsol és lassul valaki a DX11-hez képest.
Nem hülye szöveg kell, két kép és bekarikázod mit látsz másnak.
Csak DX12 van? Nem: ha, majd, lesz... most mi van?
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Én csinálok neked fotóbolttal.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Mindkét gyártóra nézve gyászos lenne. A skálázódás nulla, 1060-1080 egy szinten van és a másik oldalon sem jobb a helyzet. Ez lenne az a DX12, ami kihasználja az erőforrásokat? Nagyon nem.
Mindenki azt hitte megváltás lesz a Dx12, aztán nagy nulla eddig...
Érdekes, hogy a GP106 ugyanannyit fut, mint a +100%-al "nagyobb" GP104.
Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!
Marhára nem használja a GPU-t ez a csoda DX12 mód.
Az meg hogy az egyik kap gyors kódot, a másik meg nem, az nem hozza ki a két gyártó közötti különbséget, inkább azt, hogy ki áll a fejlesztés mögött. Ha szidjuk a GameWorks-öt (sokszor joggal) akkor szidjuk már ezt is... ugyanolyan hulladék munka.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Egyetèrtek. Azèrt elèg gáz az, hogy 200k+ kártyán nem lehet 1080p felett játszani... Persze ilyen játékok mindig voltak ès lesznek is.
[ Szerkesztve ]
A végeredmény röhejességét és abszurditását tekintve ugyan van némi ellenérzésem azzal kapcsolatban hogy egyáltalán beszédre alkalmas téma-e de esetleg pár közbenső lépcsőfokot felfednél abban az esetben ha tudsz róluk?
PC-s konverter áttolja SM 5.1-nek, kb idáig tudom követni, tehát a kérdésem a közbenső lépcsőfokokra vonatkozóan annyi lenne, ennek hogyan lett az a nyers végeredménye amennyi látható jelenleg, nyilván (remélhetőleg) ez csak egy állapot.
Tehát ez nem egy NV cím, ráadásul ugye az M$ és az NV nem puszipajtások, anno a még várható DX12 kapcsán megtudhattuk mennyivel könnyebb lesz konzolról portolni, nem vitathatom mert nem értek hozzá, ez a PC-s shadermodel konverter biztos nagyon kényelmes, megnyomják az Ok/Apply gombot és X időn belül végez, mehet a "PC port" boltokba, hurrá-hurrá, node a GCN, amiről szintén azonos időszakban tudhattuk meg mennyire jobban fogja tolerálni ezt az eljárást, hogyan vérezhet el ennyire a FH3 esetében pl a Maxwellekkel szemben?!
Szimpla hamarabb kikerült NV GameReady driver van-e a háttérben vagy valami sokkal mélyebb/komplexebb történet (ami nem is történet mert ezesetben már sokkal inkább probléma..) ?!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
"Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!"
Mi a baj a Horizon 3 PC portjával?
Radeon RX 480/Geforce GTX 1060 pároson FullHD felbontáson Ultra részletességgel megvan a 60 fps, ezt nem mondanám rossznak, ráadásul a játék veszettül jól néz ki. Jelenleg a játékpiacon két értelmesen összerakott DX12 játék van ez a kettő pedig a két Forza játék.
Szerk.:
Ja most látom. Nevetséges ez a GameGPU oldal, szinte az összes méréseik fényévekre vannak a valóságtól, ezt már számtalan játéknál bebizonyították.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Ez: [link]
Az Xbox One-ban GCN2 van, hogy itt hogy szerepelhet ennyire gyengén az a nap rejtélye.
Az nVidiák meg a Polaris valóban jól szerepel, nem is ezekkel van a baj.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Dehogy hitte mindenki. Az AMD próféciák lelkes követői lovallták bele magukat szokás szerint egy álomba, aztán most lassan csörög a vekker...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Egyetlen tollvonással áthúztad az Abuhoz intézett kérdésem értelmét és aktualitását..
(#22778) Abu85 & (#22792) Habugi:
Tárgytalan.., a VGA tesztelésre ilyen szinten inkompetens tesztoldal/társulat mint esetleges variáció bevallom kívül esett a fantáziám terhelhetőségén..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Persze lehet, hogy így volt ès? A véleményem az, ha kiadnak egy új API-t akkor minimum elvárható lenne, hogy hozzon is valamit... Teljesítmény, látvány ez mind elmaradt eddig. Hol a hiba? A fejlesztőkben? Vagy az API sz@r? ezekre eddig senki nem adott választ...
Nincs hiba.Egyszerűen nem lehet akkorát ugrani amit ti itt elvártok.
Ezért van állandóan csalódás.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Ott a "hiba", hogy ezekhez a játékokhoz legalább 2-3 évvel ezelőtt hozzákezdtek és akkor még biztos nem a DX12 "igényei" szerint összerakott motort használtak alapul...
Tehát azoknak lesz igaza (meglepő módon ) akik éveket jósoltak mire tényleg olyan állapotú játékok jönnek amelyek ki is tudják majd használni, mert bizony az átállás és a játékok fejlesztési idejét is figyelembe kellett volna venni.
(aztán lehet ez is megy a süllyesztőbe - nem ez lenne az első alakalom - és jön megint valami hypeolni való)
A Deus Exnél legalább visszalehet kapcsolni DX11-re és mehet a játék, de az ilyen MS hulladékok csak mutatónak jönnek, hogy a W10+Store+XO ezzel is előtérbe kerüljön - meg is látszik a minőségen.
[ Szerkesztve ]
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.