Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22351) Abu85 válasza Petykemano (#22350) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Úgy fogalmaznék, hogy sokkal jobbak lehetnének, ha lenne rájuk egy korszerű DVFS fejlesztve. Egy nem szoftveres. De igen a lényeg ez, és ez nyilván mérnöki szemmel egy probléma.

(#22349) Szaby59: Mondom a proci egy kicsit más, mert nagyon csalóka azoknak a rendszereknek a kihasználása. Azok sokkal homogénebb feldolgozók, mint egy GPU, ami sok szempontból igencsak heterogén.
Az Intel sem tudná 4,5 GHz-en adni a Skylake-et, mert a belső teszteken megbukna az órajel. De a Kaby Lake-et igen, mert az már a második generációs node-on készült. Valószínűleg lesz is úgy 4,4-4,5 GHz körüli boost.

(#22337) stratova: Nézd a gyártás leginkább az Intel esetében lényeges, mert ők még a nem kiforrott node-ra is rámennek. Az AMD és az NV esetében nincs igazán jelentősége, mert csak a kiforrott node-okat keresik. Ma láthatod, hogy egyértelműen nem csinálnak pipe cleaner lapkákat. Meghagyják az örömöt az Apple-nek, Qualcommnak, Samsungnak, stb.
Samsungnál biztos tudnák, mert ugyanaz a node. TSMC-hez bármi leportolható, de oda át kell vinni a tervezőkönyvtárakat is.

A fogyasztásnak csak közvetve van köze az alkalmazott DVFS/AVFS-hez. Ahhoz eleve szükséges egy architekturális alap. A DVFS/AVFS csak az alap hatékonyságát tudja javítani, de ha az alap fogyasztása más, mint a konkurens alap, akkor azon nem segít semmilyen hasonló funkció. Ahhoz, hogy a fogyasztást az AMD lejjebb vigye le kell butítani az architektúrát. Jó példa itt a mobil GPU-k fogyasztását megnézni, hogy azok mennyire hatékonyak bármelyik asztali verzióhoz viszonyítva. Egyszerűen nem tervezték olyan szintre, mint az asztali verziókat.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22352) solfilo válasza #85552128 (#22349) üzenetére


solfilo
veterán

Na igen, csak a variancia miatt a gyengébben sikerült kártyák órajelét veszik alapul adott TDP kerethez, hogy biztosan mindegyik bele férjen. Kisebb varianciával a gyengébb példányok kevésbé múlnák alul az átlagot, ergo gyárilag magasabb órajelen lehet kiadni a szériát.

solfilo

(#22353) #85552128 válasza solfilo (#22352) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ha a fenti példával élünk és az alsó 5% teljesít gyengébben akkor az alsó 5%-ot eladod valami mini/handicap SKU-hoz amihez nem kell akkora órajel (vagy kidobod és a maradék 95% termel annyi +hasznot hogy megérje mert akkor ezeket adhatják drágábban).
Egyszerűen nem cél gyorsabbat csinálni és nem kell ezzel foglalkozniuk, az újak közül is betudták lőni úgy a 1060-at, hogy még maradjon benne tartalék.

[ Szerkesztve ]

(#22354) solfilo válasza #85552128 (#22353) üzenetére


solfilo
veterán

Vagy nincs kedvük/pénzük válogatni, ezért inkább az gyengébbekhez igazítják a széria órajeleit. De mindegy, látom nem értjük egymást. :)

solfilo

(#22355) Zeratul válasza solfilo (#22354) üzenetére


Zeratul
addikt

Nem igazán tudnak válogatni.

(#22356) FLATRONW


FLATRONW
őstag

Az új Afterburner beta-ban frissült az RTSS is, és ha minden igaz akkor már támogatja a DX12 alatti OSD megjelenítést.
[link]

(#22357) gbors válasza Petykemano (#22350) üzenetére


gbors
nagyúr

Amit abu technohalandzsázik fényezve az AMD frekvencia-feszültség stabilizációs és modulációs képeségeit, valójában nem mást jelent, mint azt, hogy az nvidia chipek valójában sokkal jobbak, csak a variancia miatt kénytelenek a leggyengébbhez készíteni a specifikációt.

... sokkal jobbak, és ezért úgy tudják belőni a teljesítményt és a fogyasztást is, ahogy a legcélszerűbb a piaci érdekek szempontjából. Vajon miért lehet az, hogy az 1070-es és az 1080-as FE-k 1700-1750 körül boostolnak, az 1060-ak pedig bőven 1800 fölé? Szerencséjük volt az 1060-nal, nem? ;]

(#22356) FLATRONW: na ez jó hír, a Wattmannal nem volt éppen öröm monitorozni...

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#22358) #Morcosmedve válasza gbors (#22357) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Már megvan a 460? :U

© asszongya'hogy

(#22359) Yutani válasza #Morcosmedve (#22358) üzenetére


Yutani
nagyúr

Múlt héten, amikor leenvidijásoztuk, jelezte, hogy 460-at vett. Szóval igen. :DDD

#tarcsad

(#22360) ->Raizen<- válasza Yutani (#22359) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Így reménykedik , hogy az írásait címlaposan meg is jelentetik. ;] Amúgy megérdemelné.

[ Szerkesztve ]

(#22361) bertapet11


bertapet11
tag

Infó vkinek hogy a héten megkapjuk a deusex-hez a dx12-t?

(#22362) gbors válasza #Morcosmedve (#22358) üzenetére


gbors
nagyúr

Igen, de miért forgatod a szemeidet? :F

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#22363) ->Raizen<- válasza bertapet11 (#22361) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Eddig is megvolt csak lassult vele minden. :D Sokat gondolkodtam rajta hogy megvegyem e, de az sg-s elemzést elolvasva elment a kedvem tőle. Az elődöt ez sem tudta túlszárnyalni.

[ Szerkesztve ]

(#22364) Abu85 válasza bertapet11 (#22361) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Van egy verzió belőle, ami stabil, de nem ez lesz a végleges, mert nem gyorsul minden hardveren. Lényegében csak az async compute löki pozitívba a DX11-hez képest a sebességet. Async compute nélkül lassabb a kód. Ha az elmúlt héten tudtak bűvészkedni, akkor ez még javulhatott persze.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22365) #85552128


#85552128
törölt tag

NVIDIA Readies GeForce GTX 1050 Based on New GP107 Silicon

És nVidia részről le is van fedve a teljes piac, max valami köztes cucc jön még ha kell...

(#22366) bertapet11 válasza ->Raizen<- (#22363) üzenetére


bertapet11
tag

igen-igen, a végleges kódot viszont a hétre ígérték.

(#22364) Abu85
Ebben a dx12-es verzióban már benne volt az AGS ugye?

[ Szerkesztve ]

(#22367) #Morcosmedve válasza gbors (#22362) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Csak érdeklődő tekintet, hogy tényleg meg is lett, mert az megvolt, hogy elvileg ez a cél, csak a végeredmény nem. :)

© asszongya'hogy

(#22368) stratova válasza #85552128 (#22365) üzenetére


stratova
veterán

Elnézve az eddigi Pascal kínálatot a kicsike valóban RX 470 RX 460 közé érkezhet. Tarolhatnak vele a mainstream noti fronton is úgy látom.

[ Szerkesztve ]

(#22369) kwzatz válasza #85552128 (#22365) üzenetére


kwzatz
őstag

Ennek fényében az a 3GB-os 1060 még inkább a Pascal család fogyatékos gyermekének tűnik. Az 1050 meg 50k Ft környékén jó vétel lehet majd valószínűleg.

"Everything is high risk, if you are a pussy."

(#22370) Abu85 válasza bertapet11 (#22366) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az PC-re portolt konzolos kódok benne vannak, de a driver nem tudja fordítani a gyors kódokat, tehát igazából teljesen mindegy, hogy benne van-e. Szerintem a héten sem lesz erre fordító a meghajtókban, így mindenképpen a szabványos kódra kényszerül a Radeon is. Ma a shader intrinsics csak Vulkan API alatt működik. Majd valamikor ősszel, ezen belül is ~október felé közeledve(?) lesz aktív a complier pass through DX12-re.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22371) #85552128 válasza Abu85 (#22370) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mintha ezek az apró részletek (jelenleg csak Vulkan alatt működik, "majd" "valamikor" ősszel bekerül) eddig nem hangzottak volna el, de akkor várjuk megint a drivert aminek ugye egyre kevesebb szerepe lesz a DX12-vel ;]

[ Szerkesztve ]

(#22372) gbors válasza #Morcosmedve (#22367) üzenetére


gbors
nagyúr

Á, értem. Akkor csak jelzem, hogy az a smiley kb. azt jelenti, hogy "mit beszélsz? ne má'!" :D

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#22373) #Morcosmedve válasza gbors (#22372) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Nálad, miközben az inkább a :F lenne. :U ilyen szétnézek, hogy most mi van fej. De legyen :DDD

© asszongya'hogy

(#22374) do3om válasza #85552128 (#22371) üzenetére


do3om
addikt

Pont kérdezni akartam miféle mellébeszéld ez megint.
A nem megy rendesen minden a dx12-ben mert a driver még nem jó hozzá.
Mivan?
Abu azt írtad dx12 alatt nincs VGA driver!

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#22375) Abu85 válasza #85552128 (#22371) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Írtam korábban, hogy az AGS 4.0 DX12 alatt még nem működik. A Vulkan egyszerű, mert a Khronos a shader fordításra nagyon jó struktúrát alakított ki a SPIR-V-vel. Ezt az IR-t ki lehet egészíteni, vagyis pusztán a rendszer alapvető fordítóinfrastruktúráját használva lehet egyedi függvényeket beletenni. A DirectX alatt a D3BC nem kiterjeszthető, vagyis ahhoz, hogy ott működjön egy ilyen rendszer mellé kell építeni egy alternatív fordítóinfrastruktúrát , ami megkerüli az fxc-t. A nehézséget az adja, hogy a rendszernek egy helyett két fordító biztosítja a shader programot, és ezt össze kell hangolni. Emiatt nincs még engedélyezve a complier pass through DX12-re.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22376) Abu85 válasza do3om (#22374) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azt írtam, hogy nincs kernel driver DX12 alatt. De mindig is írtam, hogy az UMD megmarad, ami lényegében a fordítót tartalmazza.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22377) bertapet11 válasza Abu85 (#22370) üzenetére


bertapet11
tag

Tehát ha a dx12-ből kivesszük a shader intrinsics-t, ami eleve csak az amd-t érinti, akkor hasonló, vagy nem sokkal "gyorsabb" eredményt kapunk, mint dx11 alatt? Bocs, ha láma a kérdés.

(#22378) do3om válasza Abu85 (#22376) üzenetére


do3om
addikt

Na most akkor a játékokhoz a lehet írni drivert vagy nem dx12 alatt?
Eddig az volt hogy a játékot kellesz pecselni (ami inkább pöcsölés lesz), a driver nem tudja semmilyen előnyhöz juttatni a VGA-t.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#22379) Abu85 válasza bertapet11 (#22377) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Akkor nagyjából annyi a sebességelőny, amit az async compute biztosít.

Van egyébként shader intrinsics NV-re is, csak nem használják ki.

(#22378) do3om: Mivel a fordítóinfrastruktúra alapja a DX11-hez képest nem sokat változott, így azt még mindig meg lehet csinálni DX12 alatt, hogy lecseréled a shadert a driverből. Mást már nem igazán lehet megtenni. Nagyrészt csak a lapok kezelésével lehet játszani, de az első pár hónap után eljut a driver egy olyan szintre, aminél hatékonyabbat úgy sem lehet kihozni.
Most is a játékokat kell patch-elni a komolyabb változáshoz, mert a DX12-ben már nem a driver vezérli a memóriát, az erőforrásokat, a hazardokat, stb. Az ezekre vonatkozó optimalizálást alkalmazásból kell szállítani.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22380) #85552128 válasza Abu85 (#22375) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mivel nem is volt eddig olyan játék ami használná érthető, hogy eddig nem volt aktív. De arról szó sem volt, hogy még akkor sem lesz benne amikor megjelenik a DX12-es mód, arról meg főleg nem, hogy ez is csak hónap(ok ?) múlva esedékes, miközben mindenféle %-ok meg "Fury X 1080 szinten lesz DX12-ben"-ről volt szó amihez ugye kelleni fog az AGS...

[ Szerkesztve ]

(#22381) Habugi válasza do3om (#22378) üzenetére


Habugi
addikt

Ennyit karfiol bátran nekifutásból tekintetem igyekszik ámbár próbál sem reménytelen tegnapelőtt kálmán.

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#22382) imi123 válasza #85552128 (#22380) üzenetére


imi123
őstag

Ugyan az van mint anno a BF4 Mantle-nál.
Mese mese amikor meg közeledik a megjelenés kezdődik a magyarázkodás.
A történelem ismétli magát. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#22383) Abu85 válasza #85552128 (#22380) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem azért nem volt aktív, mert nem volt elérhető játék, hanem azért nem volt az, mert nem jól működött a nyári implementáció. Emiatt letiltották. Az persze nyilván előny volt, hogy ez nyáron történt meg, mert az ubiszezon miatt amúgy sem volt játék hozzá, de alapvetően egy hiba miatt nem aktív, amint azt javítják újra bekapcsolják. Az AGS 4.0 leginkább a Battlefield 1-hez fog kelleni, mert annak maga a leképezője is ezekre a függvényekre épül. A Deus Ex használ Ballot-t és ReadFirstLane-t. Használ a rendszer, mert használ, de nem annyit, mint a Doomban, vagy annyit, amennyit a BF1-ben fog.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22384) bertapet11 válasza Abu85 (#22383) üzenetére


bertapet11
tag

Az ubisoft pl. fog annyi AGS funkciót fog használni, mint a BF1 vagy a doom?

(#22385) Abu85 válasza bertapet11 (#22384) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nézd az Ubisoft eddig konzolon sem igazán használta ezeket a lehetőségeket (egy-két effekt max, mint például a HRAA), tehát ez attól függ, hogy konzolon bevetik-e, mert csak a PC-ért tuti nem fogja érdekelni őket.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22386) mcwolf79 válasza Abu85 (#22385) üzenetére


mcwolf79
veterán

Nekem az utóbbi időben leginkább ez jut eszembe a hozzászólásaidról:
[link]

[ Szerkesztve ]

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#22387) =WiNTeR=


=WiNTeR=
senior tag

Az új HALO DX12-jéről lehet valami tudni mennyire lesz pöpec?

"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."

(#22388) TTomax válasza Abu85 (#22383) üzenetére


TTomax
nagyúr

Azt neked tapasztalatból mondom,hogy a BF1hez nem fog kelleni AGS 4.0,de DX12 se.1440pben kimaxolható ultrára egy 980Tivel.

DX11ben ;]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22389) Abu85 válasza mcwolf79 (#22386) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez az ovi színvonala. Ez egy szakmai fórum, ahol ki lehet beszélni ezeket a dolgokat. Természetesen ezeket a kérdéseket megválaszolom, de nem mindenki fogja érteni, hiszen alapvető felkészültséget azért igényel az egész. Ha nem értesz valamit, akkor kérdezz, mert nem vagyunk már gyerekek, hogy ovi színvonalon reagáljunk ezekre. :)

(#22387) =WiNTeR=: Gondolom a szokásos Forza/GoW-féle konverteres port lesz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22390) Abu85 válasza TTomax (#22388) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

És ki mondta, hogy kelleni fog? Nem azért használják, mert kell, hanem azért, mert konzolra megírták a kódot és az eléggé egyszerű áthozni PC-re, így az egyes hardvereken gyorsíthatnak vele. DX11 és DX12 alatt is működik.
A Frostbite nagyrészt annak köszönheti, hogy ennyire a többiek előtt van, hogy még a konkrét szabványosítás előtt beépítenek dolgokat. Ezért amikor a többiek a szabványos lehetőségeket próbálgatják, addigra a Frostbite Team már kiforrott implementációt szállít. Szóval nem, nem érted csinálják, hanem magukért.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22391) ->Raizen<- válasza Habugi (#22381) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Nem kéne annyit füvezni... Mennyi az anyag? ;]

(#22392) velizare válasza do3om (#22378) üzenetére


velizare
nagyúr

ez majd arra az állandósult helyzetre lesz igaz, amikor már kiforrott dx12 driverek lesznek minden oldalon. most még vígan kerülnek bele új funkciók, featureok, de ezek nem alkalmazásspecifikus hackek.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#22393) TTomax válasza Abu85 (#22390) üzenetére


TTomax
nagyúr

Nem kell komoly paraszti logika a beta után ahhoz,hogy belássuk a BF1 is úgy lesz DX12 cím mint az összes eddigi.Világosan látszik hogy DX11 mod "polished" a DX12 meg lesz amilyen lesz.Ahhoz képest hogy idén nyárra 25-30AAA címet jósoltál,meg minden elsöprő DX12 térhódítást elég vegyes az eddigi felhozatal.Nincs egy olyan játék amire azt lehet mondani,hogy szebb vagy jobban fut mert DX12.Ez így elég gyenge.

Szerk: Lassan pedig már ősz van....

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22394) Abu85 válasza TTomax (#22393) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Másképp nem is lehet DX12 címet csinálni. Vagy miképp gondoljátok ezt? Nem teljesen értem ezzel mit akarsz összességében mondani. Az explicit API-nak vannak alapvető igényei, amiről egyébként írtunk is. [link] - ugyanakkor amelyik játék DX12-t vagy Vulkan API-t támogat már rég stage 2 motorra épül. A többség már stage 3. Persze az Unreal Engine és a Unity le van maradva, de ott a mobil a fókusz.

Hardverfüggő, hogy jobban fut-e. A DX12 akkor fog jobban futni, mint a DX11, ha a driver megengedi a párhuzamos pipeline-okat, illetve a bekötési szint TIER_3-as, vagyis nem terheli a processzort. A DX12-es hardverek többsége nem ilyen, de idővel mindegyik ilyen lesz. Ha jó DX12-es élményt akarsz, akkor törekedj ilyen hardvert venni, vagy használd a DX11 módot. Mást nem lehet erre javasolni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22395) TTomax válasza Abu85 (#22394) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ha ez a játék DX12re íródott volna akkor az lenne most olyan állapotban mint a DX11 mod,és az lenne olyan játszható és folyamatos,ezzel szemben pedig pont fordítva van.Nevezd már meg légy szíves nekem azt vga hardvert amivel DX12 élményt kapok 1440p/4Kban,mégis mire gondoltál?

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22396) Abu85 válasza TTomax (#22395) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Frostbite motor struktúrája már régóta az explicit API-khoz van igazítva. Az meg, hogy a DX12 alpha állapotban még nem gyors leginkább azért van, mert a kernel driver összes feladata átkerült az alkalmazásba. Vagyis minden olyan dolog, amit eddig a meghajtó elintézett automatikusan. Ezeket az optimalizálásokat a fejlesztők az utolsó két hétben szokták megírni.

Minden olyan hardver jól teljesít DX12 alatt, ahol a meghajtó engedélyezi a multi-engine feldolgozást, illetve a bekötés direkten a multiprocesszorba történik, és nem a mintavételezőbe. Ez a két kritikus tényező ennél az API-nál. A gyártókat felesleges idekeverni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22397) velizare válasza Abu85 (#22396) üzenetére


velizare
nagyúr

"Ezeket az optimalizálásokat a fejlesztők az utolsó két hétben szokták megírni összecsapni."

fixed for ya ;)

@TTomax: ez nem Abu/dx12/etc, hanem fejlesztés. az üzlet először a funkciót akarja látni, utána a sebességet. én utólag sem rendelem meg, a bf nem az én világom.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#22398) TTomax válasza Abu85 (#22396) üzenetére


TTomax
nagyúr

Nem próbáltad ki a betat ugye? :) Az lenne a legkevesebb gond,hogy nem gyors... szóval mit is vegyek ha DX12 élményre vágyok?Nagy levegőt? :))

(#22397) cain69
Ettől félek éni,nem is rendeltem elő.

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22399) Henkei válasza mcwolf79 (#22386) üzenetére


Henkei
tag

Nekem az egesz topik ilyennek tunik. Kis piros emberkek gyozkodik a kis zold emberkeket, es vice versa. Tisztara mint az oviban.

Hogy lehet hogy amikor emberen hajtják végre abortusznak nevezik amikor csirkén akkor rántottának??

(#22400) TTomax válasza Henkei (#22399) üzenetére


TTomax
nagyúr

Most erre úgy csodálkoztál rá,minta az állatkertben zsiráfot látnál...erről szól a topic...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.