Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22551) Abu85 válasza Venyera7 (#22550) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nincs.

Legújabb driver már tudja (épp frissítették), de a gama nem.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22552) mlinus


mlinus
őstag

:))

(#22553) tailor74 válasza mlinus (#22552) üzenetére


tailor74
őstag

Ezt milyen bench-el mérték?

szerk: gugli keresés a képen Tomb raider dx11 vs. dx12-t dobott találatnak...

[ Szerkesztve ]

Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.

(#22554) Venyera7 válasza mlinus (#22552) üzenetére


Venyera7
senior tag

Hol a 1070?

[ Szerkesztve ]

(#22555) Abu85 válasza tailor74 (#22553) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Utcán sétálgatás, nagyjából max, extra effektek pl. top árnyék nélkül. De arra voltak kíváncsiak, hogy a procikon mennyit jelent a DX12. A kétmagoson nyilván rosszabb, míg az erős négymagoson határeset. Később jönnek a nyolcmagosok. Főleg emiatt preview a kód, mert vannak processzorok, amiken nem igazán skálázódik. Stabilnak stabil, de hat mag, vagy négy gyengébb mag kell hozzá, hogy előnyt is adjon.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22556) Egon válasza vader108 (#22529) üzenetére


Egon
nagyúr

Thx.
Amennyiben tendenciózus lesz, hogy az nV lassabb DX12 alatt mint DX11-ben, akkor úgy lesz érdemes összehasonlítani a teljesítményeket, hogy AMD oldalról DX12, nV-nél pedig a DX11-es teljesítményt kell egy adott táblázatban/grafikonon szerepeltetni - legalábbis addig, amíg nincs különbség effektekben, látványvilágban (no meg amíg lesz DX11 mód a játékokban - tartok tőle, hogy egyhamar nem fog kikopni).
Kíváncsi leszek, hogy mondjuk jövő ilyenkorra hány játékban lesz hasonló felállás.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#22557) Loha válasza Malibutomi (#22549) üzenetére


Loha
veterán

Az nem mantra volt amit írsz, hanem a gyakorlati tapasztalat, és ez most sem változott.
Mantra az az volt, hogy a teljesen kikapcsolható GameWorksszel az NV direkt elrontja a játékokat elsősorban AMD-n, bezzeg a Gaming Evolvedes játékok milyen jól mennek minden VGA-n. ;]
Az utóbbi idők AMD-s játékai jobban fekszenek az AMD-nek, DX11-alatt is.

(#22558) Malibutomi válasza Loha (#22557) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Az nem mantra volt amit írsz, hanem a gyakorlati tapasztalat, és ez most sem változott.

Nem hat, a 390X mindig is a 980Ti szintjet hozta mint most nemely DX12 cimekben...ja nem megsem.

Az utóbbi idők AMD-s játékai jobban fekszenek az AMD-nek, DX11-alatt is.

A kerdes adott az elozo hozzaszolasombol tovabbra is: Miert? NV driver csapat lett hirtelen analfabeta, vagy esetleg javult az AMD (esetleg lehet most majd mondani hogy szemet AMD fizeti le a fejlesztoket)

[ Szerkesztve ]

(#22559) huskydog17 válasza tailor74 (#22553) üzenetére


huskydog17
addikt

"Die Testszene in Deus Ex Mankind Divided spielt in Prag. Prag ist der größte Ort in dem Spiel, der Spieler ist häufig dort unterwegs. ComputerBase hat sich explizit gegen den integrierten Benchmark entschieden, da dieser keiner wirklichen Spielszene entspricht."

Egyéni, nem beépített benchmark scene, csak így lehet valós eredményeket elérni, h az ember elkerüli a beépített benchmarkokat.

VGA-tól és CPU-tól és felbontástól függetlenül a sebesség DX12 nagyot zuhan, a legszebb az új RX480 -25%-os esése. :)

Amúgy az a vicc, hogy pont a CPU-limitet kellene megszüntetnie a low-level API-knak, ehhez képest itt a játék nagyon csúnyán elvérzik, pont alacsonyabb felbontáson kellene sebességelőnyt hoznia a DX12-nek, ehhez képest 720p-ben a DX11 60/-os előnyre tesz szert. :DDD
Egyelőre ez a béta implementáció úgy tűnik tényleg nincs kész, mert ez gy még epic fail, de talán faragnak még rajta, végül is a Rise of the Tomb Raider-nél is felgyorsították utólag.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#22560) tailor74 válasza huskydog17 (#22559) üzenetére


tailor74
őstag

Ja, közben én is rájöttem, hogy nem a TR volt a grafikonon szereplő cucc, a hsz-od többi része meg tény, egyet értek. :)

Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.

(#22561) gyiku válasza #35434496 (#22525) üzenetére


gyiku
nagyúr

vega hbm2, aztan atpartolsz a zold oldalrol azonnal :K

hüllő

(#22562) Venyera7 válasza Abu85 (#22551) üzenetére


Venyera7
senior tag

A Deus Ex mikor kapja meg azt a Dx12 patch-et,amiben már benne lesz az AGS4 ? Igaz nem rossz a Dx12 most sem, de azèrt még nagyobb alázást megnéznék. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22563) Abu85 válasza Venyera7 (#22562) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Addig nem, amíg preview a DX12. Nem lenne célszerű.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22564) KAMELOT válasza gyiku (#22561) üzenetére


KAMELOT
titán

Volta is HBM2 lesz. Melyiknél fog landolni? :D

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#22565) gyiku válasza KAMELOT (#22564) üzenetére


gyiku
nagyúr

players? jon at hozzam.

hüllő

(#22566) #35434496 válasza gyiku (#22561) üzenetére


#35434496
törölt tag

Erre még alszom egyet. :D

(#22567) keIdor válasza #35434496 (#22566) üzenetére


keIdor
titán

Majd alszol ott, úgyis mész át hozzá. ;]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#22568) KAMELOT válasza keIdor (#22567) üzenetére


KAMELOT
titán

Álmában átmegy, aztán felébred! :DDD

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#22569) TTomax válasza gyiku (#22565) üzenetére


TTomax
nagyúr

Gondolom ilyenkor sorsot húztok?Vagy páros napokon a Players a fiú,páratlanokon meg te a lány?

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22570) gyiku válasza TTomax (#22569) üzenetére


gyiku
nagyúr

Itt nem ugy megy, mint nalatok :N

hüllő

(#22571) Loha válasza Malibutomi (#22558) üzenetére


Loha
veterán

AMD által szponzorált játék DX12

Melyik DX12-es AMD-s játékra gondolsz? Ha a Deus Exre, akkor ott sokféle eredmények kijöttek.

Eddig nem igazán volt olyan DX12-es AMD-s játék, amire az NV driver csapatának érdemes lett volna rágyúrnia...

[ Szerkesztve ]

(#22572) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Szeptember második felében lesz végleges DX12 módja az új Deus Exnek. Biztosra az utolsó hetet mondják, de lehet, hogy kész lesz a következő utáni héten. Ebben már benne lesz a multiadapter és az aszinkron compute, plusz némi optimalizálás, ahol a preview kóddal baj van. Lesz shader intrinsics is a GCN-ekre.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22573) imi123 válasza Abu85 (#22572) üzenetére


imi123
őstag

Akkor ez + 1.Fps még hoz az AMD kariknak. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#22574) Malibutomi válasza Loha (#22571) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

En itt abbahagyom, az utolso mondatoddal olyan szinten komolytalanna tetted a temat, hogy nincs ertelme folytatni.

(#22575) Venyera7 válasza imi123 (#22573) üzenetére


Venyera7
senior tag

Nem, ez ~+40%-ot hoz kb. ;]

(#22576) imi123 válasza Venyera7 (#22575) üzenetére


imi123
őstag

Igen.
Ezért írtam az 1.FPS-t :DD

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#22577) Loha válasza Malibutomi (#22574) üzenetére


Loha
veterán

Kár, pedig érdekelne, hogy melyik játéknál lett volna érdemes az NV driver csapatának odatennie magát...

(#22578) Peat;) válasza Loha (#22577) üzenetére


Peat;)
veterán

DX12 alatt nincs driveroptimalizálás, meg lett mondva régen.
Persze AMD ebben is jobb: [link]

Egyébként tökmindegy mi hogy megy ha elfogadhatóan gurul nekem mindegy melyiken lesz gyorsabb 20%-al. Én sokkal inkább azt várom hogy minőségben, látványban szakadjon el a dx12, mert ez így eddig totál komédia. Nem is emlékszem hogy volt-e olyan directx a múltban ahol látványban semmi előrelépés nem történt. Az hogy máshogy hívnak egy effektet, vagy új effektet csinálnak ami úgy néz ki mint az 5 éves baromira nem érdekel. A komplexitás sem változott, nem tudták megnövelni pl az objektumok számát mert dx12 alatt is úgy ingadozik általában az fps mint dx11 alatt. Így semmi de semmi értelme.
AMD oldalon is, aki a játékért vásárol most kivárna egy hónapot hogy 10-20%-ot gyorsuljon, tehát 6 fps-t jó esetben egy játék? Grafikonokkal lehet játszadozni de a valóságban kár időt pazarolni a dx12-re ha ennyit jelent.

(#22579) velizare válasza Loha (#22577) üzenetére


velizare
nagyúr

:F melyiknél nem? nincs túl sok dx12 cím, esélyes, hogy ez hosszabb időre is bentragad a tesztoldalak palettáján. ha nem foglalkoznak vele, a saját pozícióikat rontják.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#22580) olymind1 válasza Peat;) (#22578) üzenetére


olymind1
senior tag

Nem jövőre jön csak a Shader Model 6.0? TPU szerint a MS márciusban már az utolsó simításokat végezte rajta. :U

Aztán mire azt is elkezdik használni...

[ Szerkesztve ]

(#22581) lezso6 válasza Peat;) (#22578) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

DX12 alatt is le lehet cserélni a shadereket, csak már nem lehet nyerni vele annyit. Pl anno a Keplernél kb muszáj volt a shader csere, hogy jól menjen.

Én egyébként kicsit unom hogy ezt a DX12 driver-kérdést direkt félreérteni meg értetlenkedve ugrálni rajta. Van driver, csak kisebb a szerepe, rengeteg dolog, ami a driver feladata volt átkerült az alkalmazásba. Így nem kell olyan szinten driverből felkészülni rájuk, gyorsabb a fejlesztés. Persze pl a low-level drivert folyamatosan tökéletesíteni kell, hisz nem sok DX12 alkalmazás van még. Majd kiforr, aztán örülünk.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22582) TTomax válasza lezso6 (#22581) üzenetére


TTomax
nagyúr

Milyen "fejlesztés" is lesz gyorsabb? A driveré?A játéké?Konkrétan mi is?

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22583) Peat;) válasza lezso6 (#22581) üzenetére


Peat;)
veterán

Mivel a dx11-et nem hagyják el addig gondolom hiába lenne gyorsabb a fejlesztés 12-re, semmi nem érvényesül belőle. Addig meg minek. Pár fps-ért minek melózni, komolyan, kit érdekel aki valóban játékos. Ha máshogy(jobban) nézne ki az sokkal nagyobb húzóerő lenne. Sőt ha álleejtősen nézne ki egy dx12 cím a dx11 társához képest, de sokkal lassabban az sem zavarna engem, mert az a normális, régen ez a menetrend volt.

Az hogy egy kis picurka játékfejlesztő sem merte meglépni hogy only dx12 programot ír, bemutatva minden előnyét vizuálisan az számomra elég sokat mondó.

Régen jött egy 3d mark pl, állunkat kerestük minden résznél és hüledeztünk hogy a mátrixos féle max payne rész totál kamu nem létezik hogy megcsinálják. Remedy megcsinálta nem is különösen nagy fejlesztőbrigádként. Így talán átmegy mire gondoltam, semmi ilyen nincs manapság, csak a szövegelés és day0 patchek. Szerintem túl van pörgetve a téma. A dx11 sem volt messze kihasználva legtöbbször, ez a tény de minden fejlesztő egy technobuzi beállítottságot mutat magáról hogy jajj de megmutatja, aminek az a vége hogy a játékra magára sem figyelnek annyira esetleg de legalább technikailag sem mutatnak semmi különöset.

A deus ex legalább mint játék jó lett, technikai oldalt ahogy nézem még kalapálják.
Szerintem egyébként nem is csúnyák a játékok, csak nagy előrelépés nincs...inkább csak zavaró ez a buzgóság az új apik kapcsán. Kb mint adott két iskolás gyerek akik ugyanúgy teljesítenek, de az egyiket lehúzzák a sárga földig a másikat dicsérgetik...mindenki látott ilyet és a többség megutálta akaratlanul az egyiket...én azt amelyiket dicsérgettek, mindenféle ok nélkül. :)

[ Szerkesztve ]

(#22584) lezso6 válasza TTomax (#22582) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Hát nem egyszerűbb javítjáani a hibát az alkalmazásban, mint odaszólni az NV + AMD párosnak, hogy ezt meg azt tegyék bele a driverbe. Nem? :)

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22585) FLATRONW válasza lezso6 (#22584) üzenetére


FLATRONW
őstag

Egyszerűbb, de lassabb is. Már ha egyáltalán kijavítják a hibát. És az az eset is fennáll, hogy a gyártói támogatás miatt a konkurencia termékével nem foglalkoznak.

(#22586) schawo válasza schawo (#22448) üzenetére


schawo
titán

Egy kis frisstés a Talos benchmarkomhoz, most már normális cpu órajelen [link]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#22587) TTomax válasza lezso6 (#22584) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hát ne haragudj,de nem.Néha egy felbontás vagy monitor frissítési probléma javítása hónapokig tart,vagy egy MultiGPU support... az nVnek egyszerre több csapat ír drivert, (ami több ember mint egy átlagos studió) és még így is csúszik be hiba, brand függő.Tudod mikor fognak ezek vele foglalkozni,nagyon szépen látszik máris,még abból a kis supportból is buktunk ami eddig volt...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22588) lezso6 válasza Peat;) (#22583) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Érdemes erre rápillantani, ez a kulcs. A két API másképp működik, más igényük van, szóval két különböző alap kell alájuk. Mondjuk azt én se értem, hogy miért nem hagyják a fenébe a DX11-et, ha szívás. Gondolom van vele még rengeteg tapasztalat ami biztos pont és érdemes kihasználni (ezért gyors meg szép); illetve nem minden támogatja a DX12-t (Windows 10 kell hozzá, pff); na meg a DX12-vel még nincs túl sok a tapasztalat, túl nagy a kockázat. De ez csak spekuláció a részemről.

Annyi biztos, hogy a Deus Ex motorja Stage 3, azaz DX12 támogatás mellett DX11-barát. A(z aktuálisan elérhető) maximumot próbálja kihozni a két apiból. Kíváncsi leszek mi sül ki belőle. Egyelőre még shader intrinsics sincs, de jelenlegi eredmények alapján DX12 prófétának tűnik. :DDD Pedig úgy tudom, hogy még NV-re is külön optimalizált kód út van, szóval anélkül mégjobban elmaradna. Fura.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22589) lezso6 válasza FLATRONW (#22585) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Miért lenne lassabb? Nincs átfutási idő. A hibajavítás házon belül marad, odakint kutya nem tud róla, hogy egyáltalán volt-e hiba, mert észreveszik, s rögtön tudják javítani.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22590) lezso6 válasza TTomax (#22587) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

"Hát ne haragudj,de nem.Néha egy felbontás vagy monitor frissítési probléma javítása hónapokig tart,vagy egy MultiGPU support..."

Erre légyszi muti valami példát. Nem azért, mert nem hiszem el, csak egyszerűen nem értem mire gondolsz.

"az nVnek egyszerre több csapat ír drivert, (ami több ember mint egy átlagos studió) és még így is csúszik be hiba, brand függő.Tudod mikor fognak ezek vele foglalkozni,nagyon szépen látszik máris,még abból a kis supportból is buktunk ami eddig volt..."

Szerinted a driverfejlesztők hamarabb / jobban megcsinálják azt, amire nincs közvetlen rálátásuk? Fejlesztő észlel valamit, nemjó, kommunikál, kapnak egy fejlesztői drivert, aztán ha az sem jó, akkor mehet az egész előlről. Ha nem kell átszólni drivereseknek, akkor a fejlesztő csak észreveszi, és rögtön nekiállhat javítani.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22591) Venyera7 válasza lezso6 (#22588) üzenetére


Venyera7
senior tag

"Pedig úgy tudom, hogy még NV-re is külön optimalizált kód út van, szóval anélkül mégjobban elmaradna. Fura."

Nem csak szabvány? :U

[ Szerkesztve ]

(#22592) lezso6 válasza Venyera7 (#22591) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Elvileg szabvány, csak NV ajánlásokkal. De Abu tud többet, nekem ez tökre bűzlik. Vagy valamit nagyon elcsesztek, vagy tényleg nem tud jól skálázódni az új motorstruktúrával az NV, hiába tesznek meg mindent.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22593) TTomax válasza lezso6 (#22590) üzenetére


TTomax
nagyúr

Legutóbb például erre rágtam be 3hónapra jött fix márpedig úgy hogy a 144Hz-et a mai napig nem támogatja,de legalább 60Hz-en nem kell 1280x720ban játszanom,és a 2K games nem éppen egy garázscég... [link] [link]

Amit te írsz az a marketing szöveg,a valóság pedig az,hogy az egész arról szól leginkább hogy minél kevesebb munkával lehessen konzolról portolni,nem hogy még majd optimalizálgatnak 5-6 féle (söt) archra.Egy dedikált csapat mindig is jobb munkát fog végezni,főleg annak fényében hogy számukra elérhető minden adat a gpuról,nem ugy mint egy játékfejlesztő stúdiónak,akinek még ideje sem lesz rá a kiadó nyomása miatt,eddig sem volt lásd day 0 patch stb... hol volt ilyen a CoD2 pl?Most meg a játékok kiadása után még egy évvel is foltozgatnak,de nem kicsit.Félkész termékeket adnak ki,és márt preorder haszon van.Nem is érdekeltek a komoly javításban.Nevetséges amit néhány kiadó megenged magának,én ezért is nem veszek meg már preorder semmit,majd ha látom jól megy akkor olcsóbban megveszem mert addigra az ára is jócskán esik...

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22594) Venyera7 válasza lezso6 (#22592) üzenetére


Venyera7
senior tag

Akkor kezdhetnek GCN kártyákat gyártani, mert egy ideig mèg AMD lesz a konzolokban :DDD + Ha jól tudom nemigazán kérnek a stúdiók az Nvidia támogatásból... Ja bocsi egy jàtèkuk lesz idén. :D

[ Szerkesztve ]

(#22595) lezso6 válasza Venyera7 (#22594) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Elvileg a Volta már tudni fog mindent. Még az is lehet az lesz Abu új kedvenc architektúrája. :DDD ;]

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22596) lezso6 válasza TTomax (#22593) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Hát, most nem azért, de ez nem egy olyan hűdenagy bug. Persze az, biztos zavaró, de érted, csak egy réteget érint.

Milliószor le volt írva, hogy az új API-knak az előnyei és hátrányai. Ne kelljen megint, mondjuk gondolom felesleges is lenne. Ezek tények. A marketing pont az, hogy kutyának nem kell DX12, meg azelőtt DX11, meg stb. Aztán végül valahogy mégis minden jó lett. :D

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#22597) TTomax válasza lezso6 (#22596) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ja hát persze,lehet rá legyinteni csak az a gond hogy tucatszámra tudok ilyen dolgokat hozni kb minden játékban volt valami gond az elmúlt két évben és mindegyik csak egy "réteget" érint. (Talán a wowwal nem.)
A DX12 előnyeit nem leírni kell,hanem prezentálni.Írni én is tudok nagyon szépeket.Nekem van egy olyan érzésem hogy te az elmúlt két évben nem nagyon játszottál day1 játékokkal.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22598) #00137984 válasza TTomax (#22597) üzenetére


#00137984
törölt tag

CoD Ghost megjelenése után megvárom a második-harmadik update-t, aztán megnézem hogyan megy a gépemen a játék. Vagy jelentős a javulás az első után, vagy már teljesen mindegy egy játéknak, mert optimalizálatlan PC-re. Valamikor már az írányitást sem sikerül jól megoldani vagy más alapszintű hibát követnek el és hagynak javitás nélkül. Ezekre kár is a pénzem vagy az időm elfecsérelni. Példa ezeregy van, néhány jó játék évente néhány sajnos. Ezért kell fejlesztenem erősebb DX11 teljesitményre, hogy ezeket a játékokat valahogy játszani tudjam a gépen. :)

[ Szerkesztve ]

(#22599) TTomax válasza #00137984 (#22598) üzenetére


TTomax
nagyúr

Így van sajnos...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#22600) lezso6 válasza TTomax (#22597) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

S ezek problémák biztos új API-któl vannak? Nem értem miért kéne menden problémát rájuk kenni meg idekeverni a fejlesztőket. Úgy érzem eléggé kisiklott a téma, már nem is arról van szó amiről eredetileg volt.

Látszik, az elején kisebb volt a CPU limit, meg egyre jobban gyorsul. Ez nem úgy megy, hogy hopp kész, új, szuper, de ez is milliószor ki lett már tárgyalva. :DDD Nekem nincs több kedvem ezt folytatni, terelsz, s ugyanazok a körök mennek le.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.