Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4D4M #6636 üzenetére

    Az egyeshez közeli, hisz azért működik a fűtés. Tfh a bypasson sok minden nem történik (visszafelé) :)

    Köszi, meglesem azt a váltót is. Az jó kérdés, mennyi lesz a térfogatáram, a a szivattyúk mostani állása jó lehet kiindulásnak? Mennyivel egyszerűbb lenne ha nem b..ának rá akik megnézték, és számolnának rá valamit:DDD .

    Elvileg a radiátor akkor hatékony, ha kicsit mozgatja a levegőt, valahonnan az rémlik hogy egy 40° alá normál radiátorral nem kéne menni.
    :R

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4D4M #6636 üzenetére

    Reggel megnéztem, kazáné maxon, másik két szivattyú közepes fokozaton. Ha 2,3m/kb 15W alá megy a radiátoré, a bypass melegszik, ha 2,4 fölé viszem, kezd jobban lehülni. Radiátorok még nem érték el (esetleg egy) a zárást.

    Elég kicsi a határ, a réz csövön tekerés közben elég gyorsan érzem a változást. Hidraulikus váltó esetén gondolom ezt mérni nem nagyon lehet ehhez hasonló módon, vagy ugyanígy a kilépőt kell nézni lassan változik e?
    Most 52 perc alatt érte el a plusz fél fokot - régebbóta nézem, de -5° esetén se több vagy kevesetbb (30-60perc), gondolom attól függ előtte mikor ment (hidegbe meg sűrűbben ment este) előzőleg a fűtés.

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés