A frametime analízist nem a bénaság mentegetésére szoktuk nézegetni, hanem amire készült.
Szemlátomást semmi kapcsolatod, se tapasztalatod a fast-paced online multikhoz, ennek ellenére mégis olyanokról teszel feltételezéseket, amiben se tapasztalatod, se képességed, se információd a játékok felületesebb technikai részleteiről sem és a köré épített infrastruktúráról se, legyen az szerver vagy kliens oldal.
Mi a fenének szólsz bele erős kritikával és teszel prekoncepcionális állításokat, ha nyilvánvalóan inkompetens vagy a témában? Oktalan okoskodás.
Több ezer szót kellene gépelni egy felületes magyarázathoz, de az is kevés lenne, hiszen meg is kellene tapasztalni a leírtakat és még az is kevés lenne, hiszen képesség, motiváció és sok gyakorlás is kell hozzá.
#106 laskr99: Én úgy tudom Freesync/adaptive sync nem tud olyat, mint a dedikált G-sync modul: variable overshoot. Illetve a dedikált G-sync modulosak már már 1Hz-től szinkronizálnak. Kvázi ~24fps mozi mód nem gond.
A variable overshoot meg single player címeknél jön jól, ahol el lehet lenni 60fps/60Hz-en. Ami azért fontos, mert egy high-refresh rate monitor hiába jó képet ad 180hz/180fps-en, 60fps-en csúnya utánhúzásokat/szellemképet produkálhat, ha nem állítja a monitor magán az overshoot értékét. Márpedig a dedikált g-sync modult ezt tudja, úghogy valószínű soha semmilyen szellemképet nem láttál még, miközben a VRR aktív.
Gamingre az egy nagyon jó monitor, úgyhogy ha nem cseréled, akkor a radeon neked nem lenne ideális.
Jevons paradox