sajnos túlrészletes a setup rész. Nekem soha nem is tetszett, de tény hogy ha megérted, akkor sokat segít az autó viselkedésének értelmezésében, tudod miért esik be az orra kanyarba, vagy féktávon, miért pattog el egyenetlenségeken...stb.
Sajnos ez az F1 moddokon nem annyira jön ki, de pl. a nemrég megjelent Historic GT & Touring Cars beállításainál érezni, ha féktávra érkezve, túl kevés elöl a bump, és magas hátul a rebound, akkor túl hirtelen érkezik meg a kasztni súlya, és azért blokkol a kerék.
Ezek az F1 moddoknál is játszanak, de jóval kevésbé észrevehetően....vannak lényegesebb dolgok aminek alá kell vetni a spring-bump-rebound beállításokat.
Az egyedi setup lényeges dolog, én pl. elfüstölnék egy egységes setup-pal, hiszen nem használok automata kuplungot, ezért másként kell állítani a motorféket-hütést-fordulatot, hogy kibírjon egy versenytávot az autó.
Ez csak egy példa, de lényeges.
Nálam jobban bejönne, ha a setup rész azt jelentené, hogy beállva a csapathoz, kérdezz-felelek módon történne az állítás, ikszelgetni kellene a benyomásainkat, és a progi állítaná az autót,....és inkább jobban ráfeküdnének a telemetria értelmezésére.