Elég lenne egy ip67.
Legalább lehetne gőzborival mosni.
[ Szerkesztve ]
This is the way
Elég lenne egy ip67.
Legalább lehetne gőzborival mosni.
[ Szerkesztve ]
This is the way
Hogyhogy Inokim Light-ot választottál? Nekem e-twow van, most GT, előtte Booster V, teljesen vízálló, sokkal könnyebb (11kg) és jobban összecsukható, kisebb csomagtartóban is elfér.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
Azt nehezen magasnyomásúhoz IP69
De a kádban mosáshoz ezis elég
[link]
[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
A jővőt nem lehet megállítani és igy is ugy is egyre több elektromos ketyere fog megjelenni amivel 5x 6x gyorsabban haladhatunk mintha gyalog mennénk.
Mindegy hogy e deszka e babakocsi e roller e cipő stb.
[link]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
A válasz egyszerű: fékek. Szép és jó a regeneratív fékezés, csak nem arra h 90+ kg-nyi tömeget megállítson úgy ahogy én szeretném (vagy ahogy a helyzet megkívánja). Volt Ninebot S4-em két napig, a dimbes-dombos veszprémi utcákon az elektromos + taposós fék édeskevés. M365 már jobb volt, de a féktáv azért ott is hagyott kívánnivalót maga után. Ugyanezért nem lett e-twow: hiába könnyebb, erősebb és rugózik elöl-hátul, amíg nincs rajta normális fék addig felejtős a dolog. Az Inokim-ben is 36V/10.5A-es akku van mint a Booster V-ben, a motor ugyan gyengébb (de még mindig erősebb az M365 Pro-énál), viszont van két dobfékem amivel rendesen meg tudok állni...
Szerk.: hátul hajt az Inokim, ami szintén előny.
[ Szerkesztve ]
Pixel / OnePlus Pad
ha az overall használhatóságot vesszük alapul akkor a micro falcon-t semmi sem veri. pici, könnyü, svájci minőség. egyedül az ára necces.
Itt most nem az a lényeg kinek milyen van, kell stb. A M365 Pro van szó.
Mindegyik e rollernak van előnye hátránya és rengeteg van amiből lehet választani. Az oxo sem lehet ide venni drágább erősebb stb és?
Ja hogy az enyém 2400w összkerekes 190.000 került és még a fék is jó rajta és felmegy 40 fokos emelkedőn is 100+ súllyal. Igaz 28kg, de nem is akarom cipelni. Kirándulásra,terepezni, élmény gépnek van.
Mindig lesz jobb, erősebb. Ki mire és hol akarja használni és mennyi pénzt szán rá ez a lényeg
U.I
Ha valaki ismeri Pomázon a Tél utcát na azon felmegyek. Kiváncsi vagyok hány e scooter képes erre 125kg val
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
Az M365 Pro-val kapcsolatos tapasztalatom is benne volt az előző hsz-ben és talán segítség annak aki ezt szeretné választani. Továbbra is fenn tartom h aki a terhelhetőség felső határa körül használná és meg is akar állni vele dimbes-dombos településen, kétszer gondolja meg h elég-e az a féktáv amit másfél fékkel el lehet érni.
Pixel / OnePlus Pad
forradalmasithatna a varosi kozlekedest, de sajnos elobb el fog halni, mielott igazan megvetne a labat, mert nincsenek meg a feltetelek.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
ha szabalytalanul atvagsz a parkon autoval, lehet az is gyorsabb lenne mert szabalyosan kozlekedve sajnos annyira nem jo, es veszelyes(ebb mint egy bringa) az autok kozott. ha nem lehet jardan hasznalni, sok elonyet elvesziti.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Ebben teljesen egyetértek.
Bár rengeteg kiegészítő van hozzá akár jobb erősebb fékkel is felszerelhető.
Nagyobb 10 kerék stb. Nagyon nagy a közösségi támogatottsága ami nem elhanyagolható szempont.
Akár teljesen egyedivé varázsolhatod.
Itt minden link egy helyen: [link]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
És majd a rengeteg e eszköz ami képes 25km sebességre az úttesten használjuk e gördeszka, e cipő stb
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
E-gordeszka... ha lesz legdeszka amihez nem kell csodapalya, mert evek ota megcsinaltak preparalt palyan a dolgot.. tehat ha lesz antigravitacios legdeszka, eladom barmimet de egy olyan KELL!
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Vázolnád sz e-rollerre vonatkozó szabályokat? Köszi!
ausztriaban egyszeru eroller = bringa. jardan, parkokban tilos.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Legutóbb, amikor körülnéztem, még nem Ausztria volt kiírva a határon...
Mármint erre az oldalra... Amúgy honnan jön ez a parkos kattanásod?
Vasúti aluljáró, amin át lehet vágni vele, de úgy ám, hogy még az osztrák
rendőr is megnyalja mind a 20 sípját, ugyanis bringaút is megy arra, LOL.
Autóval viszont nem férsz arra át, szóval ez bukta... Van autóm, de nem
fogom elővenni egy hátizsáknyi kaja kedvéért, pláne hogy még 2x annyi
ideig legyek úton. Persze nagybevásárlásra nem megyek rollerrel...
kepletesen irtam - hogy itt becsben ha szabalyosan hasznalod (mint az autot illik) akkor mar nem olyan hatekony. rollerral kozlekedem, de epp amiatt nem valtottam erollerre, mert behoztak ezeket a szabalyokat. kar erte, mert baromi jo eszkoz - otthon is szigoritani fognak tutira.
a bringat is azert tettem le, mert veszelyesen kozlekednek gyakran az autosok, a legutobb, amikor kihajtottak elem - ott adtam fel. rollerral ugyanezen a helyen meg sokkal kiszolgaltatottabb az ember, a magas sulypont, es nem tul jo fekek miatt.
normal roller a jardan, parkokban + tomegkozlekedes. kb hasonloan hatekony, mint a bringa, csak eppen nem olyan veszelyes.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Bringák rollerekhez képest csak vánszorognak 18kmh-vel átlagosan.
Egy 11 kilós etwow meg tud menni 40-el is.
Sulyponton tudsz javítani, ha legugolsz pl.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Ez mekkora ötlet!
Én az Aldiban simán tolom magam mellett, sosem szóltak. Persze, csak, ha 3-4 apróságot kell vennem.
egy veszhelyzetben epp az a veszelyes, hogy nem tudsz ra felkeszulni, hanem varatlanul er. tudod ki menne 40el egy aprokereku vmivel tobbsavos uton autok kozott, esetleg villamossinekkel tarkitva. kesz ongyilkossag egy nagyvarosban, ido kerdese, hogy mikor lesz egy sulyos baleseted.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Nem rossz bár lehet tényleg nem éri meg a felárat a Pro.
Viszont a szerzőhöz egy megjegyzés: ha már amolyan példamutatóak akartok lenni mert sokan olvasnak titeket nem leehtne hogy bukót viseltek rollerezés közben? Tudom nem kötelező de mindig meglepődöm hogy ezeknél a járgányoknál amik 25-ös sebességre képesek alig vesz fel valaki fejvédőt. Pedig a kis kerék miatt ezekkel könnyebb esni és csúnya következményei lehetnek ha valaki odacsapja a fejét. Oké, lassab jármű mint egy kerékpár de akkor is én azért erősen ajánlanám a bukó viselését.
Més que un club!
Amikor azan akad ki a bliccelő utas, hogy büntetés helyett lekezelte a jegyét az ellenőr.
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
Szerintem ha ovatosan vezetsz akkor nincs gond. Nem kell állandóan 40-el menni, de ha biztonságos útszakasz jön, akkor rá tudsz kapcsolni.
Biciklivel meg mész kb. 15-18kmh-vel mert felette legtöbbször már izzadós a menet.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Na igen, a fékek. Egyébként bármilyen roller legyen is, egyik sem való arra, hogy 25-nél többel menjenek vele. Akinek ennél gyorsabb kell, az üljön motorra, esetleg e-bike.
Engem a tárcsafék hiánya a GT-n további óvatosságra int és csak akkor megyek 40-nel, ha tényleg hosszú egyenes van előttem nulla forgalommal, gyalogosok nélkül.
Városban 20-nál többel nem is szoktam menni, onnan meg viszonylag hamar megáll.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
A modern mikromobilitási eszközökben rengeteg lehetőség van, és bár csomó tényező kezdi nehezíteni az elektromos rollerek használatát, összességében még mindig érdemes rá valódi alternatívaként gondolni.
A legfrissebb kimutatások alapján nagyon újra kéne gondolni az ilyen hangzatos kijelentéseket. Rövid az eszközök élettartama, és olyan emberek használják őket, akik azelőtt kerékpároztak vagy tömegközlekedtek. A felhasználók csak elenyésző része ül át autóból rollerre.
Elég csak szétnézni az ismeretségi körben, én legalábbis ugyanezt láttam a saját kollégáim és barátaim körében. a legtöbben állatkodni, szórakozni használják, nem pedig közlekedési eszközként.
A "mikromobilitási forradalom" meg egy nagyon jól hangzó szólam, de alapvetően csak arról van szó, hogy még több szeméttel próbáljuk még kényelmesebbé tenni az életünket. Semmilyen értelemben nem környezettudatos: káros a természetre és a többi közlekedő emberre nézve is.
Azt mondjuk nem értem, hogy a turisták által használt "autókerekű" motorokat miért hívják rollernek. Emberi erővel nem lehet őket hajtani, és a teljesítméyük is a többszöröse egy ilyen Xiaomi rollerének. Sokat javítana a kategória megitélésén, ha elkülönítenék a két formailag is nagyon eltérő járműcsoportot.
Az első oldalon említett vandálkodást nagyon komolyan büntetném, mert semmiképpen sem jogos válasz az ilyennel közlekedő emberek gyakori idiotizmusára.
a Pro esetén három részre osztották a 300 W (folyamatos)/ 600 W-os (rövid idejű), brutális nyers erőt
Segítek: ez már bele esik a segédmotorkerékpár teljesítmény-kategóriájába. Hiába van más alakja a cuccnak, a teljesítményszint abszolút védhetetlen.
Én egyre inkább úgy látom, hogy az elektromos rollerekkel mesterségesen sikerült problémát csinálni az egyébként egyértelmű szabályozásból.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Nekem is GT-m van, szintén ilyenkor megyek 40-el, szerintem hasznos, hogy tudsz menni gyorsabban, ha menned kell. :)
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
#75
Ha én autó helyett mehetek bkv-val vagy elektromos rollerrel, teljesen mindegy, hogy melyiket hagyom fel a kettő közül a másikért, az autót cserlétem másik közlekedési formára.
A környezet tudatosságról amit írtál kicsit sem helytálló. Ha én elmegyek A-ból B-be busszal, az mitől környezet barátabb mint a roller ? Attól, hogy szennyezi a városon belül a levegőt ?
A legtöbb busz dízel motoros, ömlik belőlük a fekete füst. Persze lehet mondani, hogy a villamos meg nem, de buszból sokkal több van és busszal többen utaznak mint villamossal.
Ezzel ellentétben a roller kicsit sem szennyezi a város levegőjét (ahol az emberek élnek).
Igen az előállítása káros a környezetre, de a rengeteg BKK/BKV által használt járművek rendszeres szervizelése, tankolása és maga a jármű előállítása is igen csak káros. Gondoljunk akár csak a rengeteg olajra amire szükség van hozzájuk. Nem mondom, hogy mindenki rollerezzen, (nem is lenne jó) és tudom, hogy egy busz nem egy embert visz hanem rengeteget, míg a roller egy személyes.
A rossz felhasználás pedig a Lime felelőtlenségéből ered, ugyanis bárki használatba veheti, akinek van pénz a bankkártyáján és van okostelefonja. Mert ugye ezek nem saját eszközök, "erre nem kell úgy vigyázni". De hány olyat láttál aki saját rollerrel baromkodott az úttest közepén ? Szóval nem az eszközzel van a baj, hanem a szolgáltatással, ami elérhetővé teszik ezeket mindenki számára. Egyszerűen csak szigorítani kellene rajtuk, de akkor meg ugye esik a bevételük a kisebb felhasználás végett.
A többi közlekedő emberre minden közlekedő ember káros, aki nem arra figyel amire kell, vagy hibát vét. Egy biciklis épp olyan veszélyes ha hülye, mint egy rolleres. De a fő út közepén rohangáló ember is ugyan ilyen kategóriába esik, vagy aki 110-zel megy 50-es táblánál kocsival. Szerintem járműtől függetlenül, mindenkinek kellene valamilyen egyszerűbb engedély, aki közúton akar közlekedni, vagy legalább a kresz ismerete.
[ Szerkesztve ]
This is the way
az ovatossag nem csak rajtad mulik, es egy rollerral mindig te leszel a szenvedo fel, akarki hibazik. a multkor pl egy diplomata auto ugy jott ki elem, hogy kb 5 meterre voltam tole. reagalni alig tudtam, pedig olyan 25tel mehettem kb - most kepzeld el ezt nagyobb sebessegnel. oldalrol mentem neki, de ha frontalisan neznek be vmit (becsben alap, hogy a bringakat beengedik szembol az egyiranyu forgalomba), lehet 80-90kmh sebessegkulobseggel sok eselyed nem lenne egy rolleren.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Mielőtt azt hinné mindenki hogy környezet barát. [link]
Addig amíg nincs olyan megoldás az akkura és a töltésére környezet barát módon addig nem tartom létjogosultnak és nemértek egyet.
Az lenne a legjobb megoldás ha nem lennék lusták az emberek.
Ugyanis is fogyaszthatói távolságra épülő cucc.
Inkább már a bicikli.
A Magyar kultúra az katasztrófa azt Én aláírom.
Nem kéne szabályokat hozni ha mindenki ésszel lenne és gondolkodna.
Valamint olyanok kezdik el használni akikknek semmi tapasztalata nincs.
Utána csodálkozik hogy elesik. Jobb esetben. Rosszabb esetben másokat veszélyeztettnek. Múlt hétvégén pont egy ilyen Xiaomival jöttek nekem.
Után a szokásos Lime-osok majf nem ... Kisgyerekkel nem lehet normálisan kimenni az utcára( ) .
Ha valaki vezetői engedélyhez kötnék az nem ártana. Szerintem.
Háromcsillag Galaktikus Jegyze 9 = Samsung Galaxy Note 9. . . "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk." Carl Gustav Jung
"Sulyponton tudsz javítani, ha legugolsz pl."
Elkepzeltem ahogy guggolo emberek kozlekednek felfele nyujtott karokkal kormanyozva.. hat a biztonsag netovabbja
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Egy teljes aksifeltöltés hány Forintra jön ki?
Mint említették, más eu-s városokban sem különb a helyzet, mindenütt közutálat tágya lett..
[ Szerkesztve ]
*ha behajlítod a térded.
Nem kell teljesen leguggolnod.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Ne tulozzunk azert. A 15-18 atlagnak megteszi, de abban benne vannak a megallasok, ami az e-rollernel is van, azzal sem egyszeru 20 feletti atlagot menni. Es akkor ez atlag trekking / city / mtb, nem valami olyan, amit tervezetten ingazasra veszel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Talán ez hiányzik a leginkább a rolleres rutinból: defenzíven hajtani.
Én úgy megyek járdán vele, hogy minden kapunál vagy autókijárónál lassítok, mintha éppen jönne ki valaki - természetesen a másik oldalra húzódva, amennyire csak lehetséges. Így a járdás átlagsebességem alig 10km/h.
Még sosem volt ezért balesetem.
Az tényleg nem működik, hogy húzod neki és cikázol. Még egy parkolóban sem számítanak az autósok arra, hogy a következő pillanatban már ott terem a rolleres, nem fog elsőbbséget adni. 80 év alatt a bicikliseket sem tudták megszokni...
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
Tipikus kívülálló gyűlölködése kioktató stílusba csomagolva, amit előadtál.
Az elmúlt évben a rolleres ismerőseimtől az alábbi felhasználási módokat láttam:
- csomagtartóban van a roller, belvárosban kiterjeszti a parkolási zónát 1-4 négyzetkilométerre is. Le tudjuk tenni kijjebb a kocsit, nincs parkolási díj és nem kóválygunk 10-20 percet parkolóhely kereséssel a dugóban, idegeskedve. Környezetbarát.
- csomagtartóban van a roller, hazafelé dugó, autóval félreáll, rollerral hazamegy. Környezetbarát.
- kiszalad vele boltba, ami már olyan messze van, ahová addig autóval járt. Környezetbarát.
- vidéken volánbusz vagy vonat helyett használja ingázásra. Környezetbarát, ha amúgy inkább autóval, robogóval menne a kiszámíthatatlan járatok miatt.
- autó, taxi, sofőr és bkv helyett buliba/kocsmába megy. Éjjel haza lehet vele menni városon belül, alkalmanként sokezret spórolva. Környezetbarát, még tömegközlekedéssel kombinálva is.
- szórakozás, kirándulás, ahová roller nélkül el sem menne, mert lusta.
Nagyon kevesen vannak azok, akik 100m séta helyett lustaságból rollerre pattannak, sőt, (több)százezres járgányt vásárolnak.
A bicikli nem (mindenkinek) alternatíva! A városban ott nem hagynám a bringámat sehol, ezt meg összecsukom és magammal viszem bárhová is megyek. Na ez a mikromobilitás es semmilyen szabályzás nem fogja eltűntetni a rollereket, ezért jobb ha mindenki hozzászokik.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
nalam szabalyosabban szvsz kevesen kozlekednek... de hiaba vagy szabalyos, ha az autok a van hogy 10-20cmre mennek el melletted, van hogy tesznek az elsobbsegre. nem azzal van a gond, hogy jardan elutnek vkit, mert most is ott kozlekedem, hanem azzal, hogy a rendor megbuntet. ot nem erdekli, hogy volt e baleseted vagy sem.
pl az 5-10 eves gyerekek tuti sokkal szarabbul es veszelyesebben bringaznak a parkban mint en a 35 eves tapasztalatommal, nekik lehet, nekem nem.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Egy 4 személyes családnál 4 roller a csomagtartóban zuhogó esőben félreállni a dugóban 510-es út taksonynál, és elindulni rollerrel. Még véletlenül sem alternatíva...
Vegyük hozzá hogy csomagokat is viszel a csomagtartóban.. már ha a 4 roller mellett jut hely annak is...
Azért egy Szigetszentmiklós buckából be a boráros térig megnézném hogy nappali forgalomban az úttesten meddig maradnál életben.. vagy esti időszakban. most 5-6 körül ugyanez a szokásos magyar mentalitással.... kivilágítatlanul... mellény nélkül.. úgy ahogy a biciklisek is szokták... nem életképes gondolat.
Ez pesten kerületek között jó, de tovább nézve a távolságokat életképtelen dolog..
Arról nem is beszélve hogy ki az az idióta aki egy zuhogó esős időben a sáros útról felkapja a rollert magára miközben öltöny van rajta... vagy csak sima ruha...
Ez egy ficsúr hóbort... volt ilyen kollegám..
Néztem a képeket is abba az elektromos autóba csak mutatóba lett betéve a roller... az is csak akkor amikor száraz időszak volt... Az emberek nem hülyék hogy tönkretegyék direkt a használati tárgyaikat
[ Szerkesztve ]
Aki azt gondolja, hogy ezekre a helyzetkre megoldás, az nem érti a lényegét. Nem ezekre az esetekre van kitalálva a roller és nem is mondta senki, hogy minden esetben ezzel kell közlekedni. Ahogy metróval sem megyek, ha nem arra visz amerre nekem jó...
[ Szerkesztve ]
This is the way
Csak hoztam egy mindennapi példát arra ami le volt vezetve
"4 roller a csomagtartóban zuhogó esőben félreállni a dugóban 510-es út taksonynál, és elindulni rollerrel"
Sőt, építkezésre se lehet vele téglát meg sódert hordani, úgyhogy életképtelen.
Ελευθερια η θανατος
Tejoeg.
"autó, taxi, sofőr és bkv helyett buliba/kocsmába megy. Éjjel haza lehet vele menni városon belül, alkalmanként sokezret spórolva."
Ez tudod mi? Szabalysertesre/buncselekmenyre felbujtas. Ha te meg ezt rendszeresen csinalod akkor konkretan sokszoros elkovetes...
"Az ittas gépjárművezetés (a köznyelvben inkább ittas vezetés) egy gépjármű ittas állapotban való vezetését jelenti, amely – a cselekmény színhelyén érvényes jog szabályozása szerint – szabálysértésnek vagy bűncselekménynek számít.) Az ittas gépjárművezetés szinte kizárólag szándékosan elkövethető bűncselekmény."
Eszem megall..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Jól látod életképtelen!
Azért mondom hogy ez csak városban és ott is csak erős fenntartással életképes és használható.
Izlandon és Norvágiában százával látok ilyeneket és egy db hasonló példával nem találkoztam. Normális tempóban és kultúráltan közlekednek az emberek. Az hogy otthon a normális szociális légkör nem alakult ki és az emberek annyira frusztráltak, hogy kapva kapnak az ilyen alkalmon, hogy bűntetlenül lehet rongálni az nem a roller gyártók hibája vagy azé, aki bevezette a Lime-ot. Lehet ezt értelmesen is hasznáni, csak hát valahol még képtelenek rá.
Mondjuk engem az ilyesmi nem érint, mert nem iszom, de azért
ezt gondold végig újra... Egyrészt nem gépjármű, másrészt ugye
kis hazánkban nemzeti sport a kocsmából piásan haza tekerés,
ami persze nem jó, de tény, így aztán legális is. Tehát, ha a roller
kerékpár, és más fejlett országokban azt mondják, hogy az, úgy
nálunk kijöhet, hogy piásan hajtható, jogkövetkezmények nélkül.
Mindez persze feltételes mód, mert az elektromos roller nálunk,
ma inkább a joghézag iskolapéldája, emiatt lehetséges az, hogy
egyszer ezért büntet a rendőr, másszor azért. Füstszűrős sapka.
[ Szerkesztve ]
Az elektromos roller meg veletlenul sem kerekpar. Sokkal kozelebb van a segedmotoros jarmuhoz, tehat boven jarmu, es ha a rendor egy ilyen elektromos vackon elkap ittasan akkor siman szopas lesz a vege, magyarazkodhatsz barmit..
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Mehetsz gyirsabban is mint 18,de az már általában izzasztó.
Neked mi az átlagod?
Trackinget miért ne lehetne ingázásra?
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
Tök jó, hogy random fórumozók tudni vélik, amit a rendőr sem. Esetleg
jogalkotó lennél, hogy még nem létező jogszabályt is számon kérsz?
Ui: az ziher, hogy engem nem fog ittasan elkapni elektromos vackon.
Mentem már hajnalban haza rolleren, csak ugye nem piálás után...
Ennyi erővel már azért is elkaphat, mert a bicikliúton mentem hazafelé,
szín józanul, viszont, ha SMKP lesz (baromság), akkor azt se szabad.
Oh wait... Mintha az Index újságíróit meg is büntették volna a Lime-os
bemutató videó után, aztán csináltak olyat, hogy "jogkövető(?) módon"
az autók közé. Hát persze, max. 25-tel, ami a legkisebb emelkedőn 20:
pont olyan, mint egy SMKP, amivel 45-tel mehetsz. Biciklivel is 40 max.