Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1348) madrol


madrol
csendes tag

Sziasztok! Nem tudom járt-e már valaki ilyen cipőben mint én, de itt a levelem a T-s ügyfélszolgálathoz.
Valakinek van ilyesmiben tapasztalata?

Tisztelt Ügyfélszolgálat!
2013.02.04-én vásároltam önöktől egy HTC 8s típusú készüléket interneten keresztül Domino csomagban.
2013.03.05-én garanciális problémával fordultam az önök esztergomi (hozzám legközelebb lévő) T-Mobile üzletbe.
A pontos meghibásodás leírása: 3.típusú sub pixelhiba a kijelző jobb felső részén (kb 10-15 hibás pixel)

A felküldött munkalap szerint (M 5953037) a hibajelenség: kijelző jobb oldalán pixel hiba, fekete háttérnél nagyon látszik.
Elvégzett javítás: Fő akkumulátor csere; hangerő / zenegomb FPC csere; LCD CSERE érintőképernyővel/bezellel

Gondoltam én, ha már a létező összes kiszámlázható alkatrészt kicserélték a telefonban, akkor működni fog. Már a második napon észleltem a kijelzőn 1 pixelhibát, de úgy voltam vele, hogy azzal még együtt tudok élni. De teltek múltak a napok, és újabb pixelhibák jöttek elő a készüléken, egészen addig az állapotig fokozódott, mint amikor először bevittem a készüléket javításra. Ez annyit jelent, hogy az LCD kijelzőt ugyan nem cserélték ki…

2013.05.18-án újra bevittem az esztergomi T-Mobile üzletbe a készülékemet a problémámmal. Átvették a készüléket.

A felküldött munkalap szerint (M 6031303) a hibajelenség: A készülék kijelzőjén, több helyen pixel hiba észlelhető, fekete alapon zöld pöttyök.
Elvégzett javítás: A jelzett meghibásodás javítva. ROM frissítés.

Kaptam viszont most egy olyan papírt, amit előző javításkor nem. Egy HTC szervizes munkalapot, melynek száma: HTC0529525. Ezen munkalap szerint a készülék meghibásodását nem sikerült beazonosítani.
Szervíztechnikus megjegyzése: A jelzett meghibásodás javítva. ROM Frissítés
2013.05.15-én vehettem át a telefonomat és a hiba továbbra sem szűnt meg.
Érdeklődni szeretnék, hogy ilyenkor mi a teendő? Nem azért vásároltam közel 70.000 ft-ért mobiltelefont, hogy pixelhibásan használjam.

Válaszukat előre is köszönve:
Madarász Roland

Valaki járt már ilyen cipőben?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.