Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
counterbill
senior tag
válasz sziluboy #6343 üzenetére
gyorsan válaszolt a wayteq.
,,A fórumokon beírt hozzászólásokat nem tudjuk hivatalos hibabejelentésnek tekinteni. Hibabejelentéssel akkor tudunk érdemben foglalkozni, ha ezt közvetlenül nekünk, illetve szervizpartnerünknek jelzik, a készüléket bevizsgálásra eljuttatják. Ettől függetlenül figyelemmel kísérjük és szükség esetén a gyártó felé jelezzük az észrevételeket.
Mivel nem minden hiba lehet szoftver eredetű, ezért szükség lehet a készülék bevizsgálására. A wifi használattal kapcsolatban jelzett hibát saját tesztjeink során nem tapasztaltuk a készülékkel. A memóriakártya kezeléssel kapcsolatos jelzéséhez szintén a készülék bevizsgálása lehet szükséges. Kérjük juttassa el a készüléket szervizbe, hogy bevizsgálhassuk.
A videolejátszás kapcsán arról tudunk beszámolni, hogy tesztjeink során HD felbontású videokkal is teszteltük a készüléket, melleknél nem volt probléma a video szaggatásával. Így valószínűleg (különösen, ha ez csak 1-2 videonál jelentkezett) az adott video kódolásából adódó gond lehet. Valamint ezt okozhatja a memóriakártya problémája, sebessége is. A támogatott videok esetében fontos, hogy az adott video mellett található hangstream is támogatott formátum legyen. Amennyiben a hangkodek nem megfelelő, előfordulhat az ön által leírt jelenség. Ajánljuk a problémás videok átkonvertálását."
Everything not saved will be lost. -Nintendo "Quit Screen" message
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen