Bár sok érv elhangzott arra vonatkozóan, hogy a "mag" definíciója gyártófüggő, ezért az amd bármit elnevezhet annak amit akar, függetlenül attól, hogy az megfeleltethető -e legnagyobb riválisának termékeiben alkalmazott megoldásoknak.
Ez így teljesen igaz, és védhető. De sokan elfelejtetitek azt a tényt, hogy az amd a saját korábbi termékeiben alkalmazott definíciótól is eltért. Így tehát nem csak az intel termékeivel összehasonlítva kritizálható az amd marketingje, hanem - szerintem joggal - saját, előző generációs phenom cpu -ival összehasonlítva is.
Ha az egyik termékemben a "mag" mint szerkezeti elem, nem ugyanazt takarja mint a másik, azonos kategóriába eső termékemben, az alkalmas a vásárlók megtévesztésére. Különösen azért, mert ez volt a bulldozer marketing egyik központi eleme. (ti. 8 mag)
Fontos megjegyezni, hogy az amd a mai napig gyárt bulldozer cpu -kat, mindenki használja is őket, ha bekapcsolja a ps4 -et, vagy az xbox -ot.
[ Szerkesztve ]
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)