Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#115) Abu85 válasza Cobra652 (#114) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem a PC-vel van a baj. Sosem az a gond. A hardver képes dolgokra. Bármi amit megírnak az Xbox One-ra és PS4-re az biztosan portolható például a Kaveri APU-ra, mert bár a részegységek száma eltérő, az architektúra megegyezik. A gond itt az, hogy a PC-n nem a hardvert célzod, hanem előtte egy API-t, amin keresztül nem biztos, hogy kihasználható az adott hardver összes képessége. Ezután pedig édes mindegy, hogy tudná-e futtatni az eljárást a hardveren, ha az API oldali támogatás miatt nem tudod megírni.

Az AC4-ben azért nincs meg PC-n számos konzol effekt, mert PC-re nem ugyanazt az algoritmust használták. Nem azért tették ezt, mert a PC nem bírná, hanem azért, mert a DX11-ben 8 UAV a pipeline limit, míg konzolon ez nincs korlátozva. Ilyenkor alternatív megoldás kell az effektre.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.