Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sonja


Sonja
veterán

Wow, nem működik a Youtube! Ilyet se láttam még. :D

Főoldal is csak ennyi:

"Invalid URL

The requested URL "/", is invalid.
Reference #9.861ac451.1303890897.780b7c7f"

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#2) fasirTTT válasza Sonja (#1) üzenetére


fasirTTT
őstag

nemtom, nekem működik hibátlanul :)

(#3) Ateszzero válasza fasirTTT (#2) üzenetére


Ateszzero
őstag

Nekem is lejátszotta.
Elég pofásan néz ki. Jó lenne már egy új Jrpg, idén nagyon nem jön semmi.

(#4) pzstm


pzstm
titán

amíg ilyen grafikát kicsikarnak a jelenlegi konzolokból, semmi értelme a generációváltásnak. :N

New gaming consoles from Sony, Microsoft not due until 2014

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

(#5) h-yle válasza pzstm (#4) üzenetére


h-yle
addikt

Nekem meg pont az jutott eszembe, hogy nem rossz ez... egy konzolhoz képest.
De nekem már kezdenek hiányozni az értelmes fény/árnyék megoldások, a rendes AA, a normál felbontású textúrák, és a 2 méternél nagyobb teljes részletességet engedő LOD. Nomeg az 1080p/60 FPS se lenne utolsó, hamár megvette az ember azt a nyamvadt TV-t egy rakás pénzért.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#6) Inv1sus


Inv1sus
addikt

Valaki fényképezzen már nekem egy ilyen glowos fotót, ami úgy néz ki, mint a videóban is látható környezet. Röhej, hogy letértünk az élethűség felé haladásról ezekkel a hülye shaderekkel. Minden játékból fantasy game-t csinálnak.

UI: Nekem nem igazán jött be a motor. Kicsit esetlennek érzem. :) Bár lehet csak a videó nem lett az igazi.

[ Szerkesztve ]

*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***

(#7) L3zl13


L3zl13
nagyúr

Nagyon szép grafika. Kár, hogy nem igen fogunk vele találkozni mostani generációs játékban in-game... (Értsd: nem in engine pre-rendered, vagy akár erősen optimalizált cutscene.)
Ugyanúgy, ahogy korábbi lélegzetelállító engine bemutatókkal is történt.

Ráadásul az X360 és PC-DVD valószínűleg nem is lenne képes elegendő kapacitást és adatátviteli sebességet biztosítani, hogy kiszolgálja.
PC-n elvileg van lehetőség BD-re, de mivel máig nem sikerült elterjednie, kétlem, hogy egyhamar valaki megpróbálkozna egy BD-s játék kiadásával.

Aki hülye, haljon meg!

(#8) h-yle válasza L3zl13 (#7) üzenetére


h-yle
addikt

Ugyan azt a videót néztük? Mit tud ez, amit egy stilizált Cryengine 3 nem?

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#9) Morden24 válasza Inv1sus (#6) üzenetére


Morden24
nagyúr

Ööö, ezek fantasy játékok :D

Sectumsempra - For Enemies

(#10) atidzsiforc válasza Inv1sus (#6) üzenetére


atidzsiforc
őstag

nekem tetszik a glow/bloom/akarmi,olyan utopisztikus :DD. valosaghu motort meg majd akkor irnak, ha eldobjak a poligon+textura rendszert es atomokat modelleznek.

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#11) L3zl13 válasza h-yle (#8) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Mit tud ez az engine amit Cryengine 3 vagy egy mindenféle extra feature-ökkel kiegészített UE3 nem?
Valószínűleg semmit. Kivéve pár bonyolult nevű technológiát, ami a szakmabélieken kívül senkit nem érdekel. Mert az átlag játékosnak nem az számít, hogy működik, hanem, hogy hogy néz ki a végeredmény.

Mi volt ebben a videóban, amit ennek ellenére nem láttunk eddig egyetlen játékban és szerintem nem is fogunk jelen konzol generációban (kivéve cut-scene-ek)?
Részletesség, kidolgozottság.

Ezért mondtam, hogy bár nagyon szép ez a demó, de nem várok megváltást tőle ami a valódi játékok in-game kinézetét illeti.

Aki hülye, haljon meg!

(#12) h-yle válasza L3zl13 (#11) üzenetére


h-yle
addikt

De az, hogy egy modell részletes, vagy magas a textúrafelbontás nem az engine érdeme. Ha jól tudom. Ha el is fut értelmesen a konzolokon részletes modellekkel, és magas textúrafelbontással... na az már valami :)

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#13) wikings2 válasza Inv1sus (#6) üzenetére


wikings2
őstag

Ez nekem is szemet ütött. Ez már annyira tökéletesnek akar látszani hogy tökre nem az élethűség felé megy el, hanem néha még rosszabb is ránézni mint egy 2002 es FPS játékra ahol pixeles volt a cucc rendesen, de legalább színekben és minden másban emlékeztetett az Élethű dolgokra.

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#14) julius666


julius666
addikt

Nekem erős a gyanúm hogy van valami csalás a dologban és ez nem konzolos videó/erősen utómunkált render.

Az AA hiánya/gagyi post-process AA (sajnos a gagyi youtube minőség miatt nem tudom megmondani melyik, de az biztos h valami nem stimmel, lásd a villogó csúcsfények) inkább a másodikra enged következtetni.

De ha még ez így egy-az-egyben is jön ki a konzolból akkor is még mindig csak max 720p szóval jól jönnének azok az új konzolok. Az oké hogy jól néz ki de ha nézhetne ki jobban is akkor miért ne.

(#15) L3zl13 válasza h-yle (#12) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Nem is ezt mondtam.
Hanem azt, hogy egy ilyen demó hiába mutatja meg mit lehetne elvileg kihozni az engine segítségével, ha a valódi játékokban nem fordítanak ugyanilyen arányban időt a kidolgozottságra és részletességre.

És hogy ugyanilyen szintű kidolgozottságnál már tárhely/adatátvitel béli korlátok is előjönnének szerintem a DVD-nél.

Persze a fő akadály nem ez, hanem, hogy ez mennyi emberórát (és így pénzt) igényelne a fejlesztő részéről. Ez pedig nem függ a konzolok teljesítményétől, csak esetleg az engine és a hozzá készített fejlesztőkörnyezetbe épített automatizmusoktól és egyéb kényelmi funkcióktól.
De ezek még messze vannak attól szerintem, hogy hasonló részletességet el lehessen érni egy teljes játékban.

Aki hülye, haljon meg!

(#16) Pyzoo


Pyzoo
aktív tag

Csili-vili az tény, de inkább színesebb lenne. Sárga(és árnyalatai)-fekete ennyi erővel lehetne fekete-fehér is.

A teve egy olyan ló, amit a Microsoft tervezett.

(#17) sti10p


sti10p
senior tag

Én először azt hittem egy pre-render-elt mozit nézek, aztán visszaolvastam a hírbe, hogy ez bizony real-time. Hát nem semmi, főleg azért vagyok meglepődve, mert -főleg- konzolon ilyet még nem nagyon láttam. Még a Krájzisz dvá cutsceen-jei is kismiskák ehez képest kidolgozottságukat tekintve (és itt most az animációt is beleértem). Jó, lehet, hogy az technikailag über, meg tele van mindenféle effektel amit ez nem tud, de az öszkép szerintem ebben meggyőzőbre sikerült. Aki szerint meg ez nem valósághű, annak csak annyit, hogy szerintem meg a C2 sem az messziről sem (nekem meg az nem jön be).

Amúgy nekem tetszik ez a kicsit csili-vili dolog (a jó izlés határáig), illik egy fantasy-s elképzeléshez, nem kell mindennek hyper reálisnak lennie, szerintem ha már van lehetőségünk játszani a vizuális hatásokkal, akkor miért kötnénk magunkat röghöz?!

[ Szerkesztve ]

XY

(#18) fasterware


fasterware
aktív tag

Nem tudom, engem annyira nem hatott meg ez a demonstráció, semmi extra, de az már igaz lehet, hogy a konzolokból mostanság már tényleg a maximumot hozzák ki grafikailag ami lehetséges. Mivel nekem is van konzolom, én leginkább a nagyobb felbontású textúrákat hiányolom játékokban, a grafika legtöbb játéknál jó, de tudom sokaknak szebb kell, ami nem is baj hiszen így haladunk előre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.