Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) guftabi96 válasza dabadab (#13) üzenetére


guftabi96
addikt

Igen, Simsonról.
Tény, hogy nem korszerű, és faék egyszerűségű az egész, de ettől még "nem megbízhatatlan vacak".
Mint fent is írtam, egy normális Simsonnal elindulhatsz kb bárhova, pár alap szerszámmal, amit én pl az Apriliámhoz is ugyan úgy hordok, mert azzal is előfordult, hogy meghalt a gyertya.
És ezt tapasztalatból mondom, mint ahogy azt is, hogy a tákolt Simsonok egy Ft-ot nem érnek, és azokat tényleg állandóan szerelni kell, de az már nem a motor hibája. :N

Karbantartás: normális olajjal kell járni, időnként cserélni a blokkban az olajat, + megszakítós gyújtással szerelt motoroknál oda kell figyelni a kiskondira és a megszakítóra (a tirisztorosnál nincs ilyen) és kb ennyi. Most ilyenekről, hogy nyilván vannak alkatrészek, amiket idővel cserélni kell, mint minden járműnél.

(#21) TheLázs

1, igen, érdemes vízpapírral megcsiszolni.

3, és mindig kitöröltem, benzinnel átmostam, kifújtam kompresszorral és kész

4, leveheted, ha le tudod zárni. Citromsavval érdemes kitakarítani. 1l vízhez 100g-ot használtam. Érdemes először nem teleönteni a tankot. Rakj csavarokat, láncot, kavicsot stb a tankba rázd meg jól. Aztán mehet tele, és hagyd 2-3 napot állni.

5, Simán mehet 1:40, csak normális olajat kell használni, nem ilyen Arol szintű olajnak nevezett vackokat.

Ezek a normális Simsonok, nem a sok gagyirezóval felvértezett lelakott szar: [link]

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.