nem ezt vitatom, hanem kvázi jobbnak tartanám, ha a vezetőség és az üzletvezetés között nem lenne ilyen jellegű véleménykülönbség, mert pontosan azt a véleményt fogja az ilyen gerjeszteni, amit posztoló és hozzászólók is megénekeltek, jelesül:
- a "plázacica műkörmös" eladólány mekkora ostoba hlyepcsa már, hogy nem segített
- mennyire bnkó már az üzletvezető, hogy nem segített
- mennyire szar cég már az XY Kft, hogy ennyit szemétkedtek velem
mert ugye végül az ügyfélnek lett igaza: visszavették, tehát elismerték, hogy neki volt igaza, tehát feleslegesen játszottak az idejével, stb - akkor is ez lesz a véleménye, ha amúgy teljesen jogosan nem vették vissza és semmilyen hibát nem követett el a cég semelyik képviselője sem.
tehát én úgy gondolom, hasznosabb lenne a cég minden munkatársának azonos információt eljuttatni, a cseréket nem a csúcsvezetőnek kellene elbírálnia, illetve egyszerűen konzekvesen szararcnak vagy jóarcnak kell lenni, egy lépésben, kész.