Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#56) Clickbait válasza Aron1988 (#55) üzenetére


Clickbait
aktív tag

Köszönöm az intéseket, ilyen kritikára is bőven szükség. Első bejegyzésem volt, ezt nézd el nekem.
(Remélem) hamarosan megjelenik a következő cikkem, már pár hete elkészült. Közben pedig készül a játék. Tapasztalatlannak nem nevezném magam, igaz Unrealt még csak 1 éve űzöm.

A későbbi screenshotokban remélem meg foglak tudni téged győzni, jelenleg csak block-in alatt van a pályarendszer. Ami a forrásokat illeti, 200GB Evermotion modell csücsül a merevlemezemen, persze gondolom itt nem csak az anyag forrásokra gondoltál. Csapatom nincsen, nem is gondolom, hogy szükségem lenne egy állandó csapatra, vagy akár több gépre. Alapvetően nem bonyolult a mechanizmus, illetve ezek a mechanizmusok nekem már meg vannak irva Blueprint formában Unrealen belül.
Minimális, de már van pénzbefektetés a projektbe, 1-2 feliratkozás pl. Substance-hez, ilyesmik, illetve a modellek sem ingyen voltak.

A másik fele, a bevezetőben hobbit emlitek, de én ezt tanulom + itt is szeretnék elhelyezkedni a későbbiekben, már saját csapattal akár.

Nem meggyőzni akarlak, vagyis de persze egy kicsit. :DDD Várlak vissza a későbbi cikkeim alá, hátha azok már leleplezik az egész mögött álló tudást.

Mára teljesen megváltozott a játékfejlesztés, szinte bárki bele tud kezdeni, és ha van elég kitartása akkor triplaA cimeket megszégyenitő játékokat dobálhat piacra.

Támogatók meg.. minek is? Referencia nélkül már honnan lennének támogatók? Ez szintúgy igaz a tapasztalatra is. Csinálni kell, hogy legyen. Napi szinten több órán át vagyok Unrealben már több, mint egy éve. És ha jól emlékszem Unity 4ben kezdtem lassan 3 éve. Előbb ezt leteszem az asztalra a közösséggel karöltve. Remélem még találkozunk, és akár a későbbiekben beszállsz a dologba. :R

[ Szerkesztve ]

You got clickbaited.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.