Milyen programokat fogsz használni?
Munkád, végzettséged okán kezdesz ilyen projektbe?
Várom a fejleményeket!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] Tesla ARS 9204-10 hangszóró
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Gerr'y
senior tag
Joccc07
addikt
Tetszik! Sokszor visszanézek igérem.
Gondolkodom azon, hogy elkezdek egy játékot csak én Unity-vel kezdek és androidra.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
Elég homályos még a játék, mert azon kívül, hogy valamilyen horror lesz, semmit nem tudni (pl. milyen nézetes lesz), azt sem írta le, hogy mely platform(ok)ra tervezi. Ennyiből mehet ez is Androidra is, de ott a Windows, Linux és a konzolok. Engem speciel PS-re érdekelne max (esetleg Linux), ha éppen FPS vagy TPS (ez gondolom sanszosabb) lesz. Maga a fejlesztés is inkább úgy lenne számomra érdekesebb ha Linux (mondjuk Ubuntu) alatt menne, de erről sem tudni még semmit, pedig biztosan van már elképzelés.
Szóval bennem egyelőre teljesen semleges érzéseket keltett ez a bejelentő. Igazából nincs mit értékelni rajta, annyira kevés az infó.
<-ƘƘ->
Plasticbomb
addikt
No ez egy érdekesen hangzó blog elképzelés. Várom a folytatást!
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
alratar
addikt
Ambiciózus terv. Kíváncsi leszek mi sül ki belőle..
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Clickbait
aktív tag
(#1) Gerr'y: A programokról bővebben az első bejegyzésemben fogok irni, amit még ebben a hónapban fogok megirni. Az kicsit bővebb lesz, mostanra állt össze az a nagyjából 5-6 állandó program ami kelleni fog, de biztos lesznek váratlan párszor használatos applikációk is.
Tanulmányaim miatt foglalkozok ilyenekkel, nem közvetlenül ezt tanulom, de néhol elvárás pár engine ismerete, illetve érdekel a téma stb. stb. hobbi. Szerencsére már olyan szinten van a technika, hogy BÁRKI neki tud esni, szinte 0 előzetes tudás nélkül (mind ahogyan én is nekimentem anno Unity 4-nek, programozástudás nélkül)
(#2) Joccc07
Én is Unity 4-el kezdtem régebben, hab a tortára, hogy programozástudás nélkül.
Telefonra egyértelmű az Unity egyébként.
(#3) Kendek
Ezért szeretnék publikusan fejleszteni, sok dolgot kihagytam (ez az első komoly közönség elé szánt bejegyzésem) és rávilágitottál. Igy közösen sokkal eredményesebben lehet fejleszteni, mert mindenhonnan ér új ötlet vagy kritika ami csak előre viszi az egész projektet.
Ajánlom majd figyelmedbe az első vagy második posztomat a hónapban. Az elsőben a programokat és a jelenlegi projektstátuszt mutatom majd be bővebben.
Itt elszórva pár infót, Windows-ra tervezem, de igény szerint kiadom Linuxra és OSX-re is. Konzolos platformokon nem vagyok ismert, de ez Unreal, bármi megtörténhet. Oda viszont kapcsolatok kellenek, mivel nem rendelkezek (már) konzolokkal, annak hiányában nehéz tesztelni illetve kiadni.
Összességében ajánlom mindenkinek a következő posztokat, ott igyekszem eloszlatni minden kételyt.
You got clickbaited.
repvez
addikt
Elég igéretesnek tünik a dolog.Engem is érdekelne a program fejlesztés de semmi tapasztalatom mnincs a programozás vagy a program fejlesztésben.
De szeretnék egy repülö szimulátort késziteni.
Örültem, hogy ezek a nagy game enginek ingyenesek lettek, de gondolom ezek sem olyanok, hogy bárki egyből meg tudná valósitani az elképzelésést mindenféle programozás nélkül.
REmélem majd ez az irás egy kicist rávilágit a dolgok müködésére, hogy mit hogyan kell.
Egyenlöre egy egyszerü repülös progit akarok ahova 3ds ben megcsinált modelleket tudom ugy irányitani ahogy akarom., de ehehz a legjobb fizikai megvalósitást, hogy tényleg a valóságnak megfelelően repüljön és törjön a modell. és geo tiff alapján generált valós táj felett
Clickbait
aktív tag
Minden forrásomat meg fogom majd jelölni, végtelen a tudástár. Unreal pedig több, mint alkalmas az ilyenekre, gyönyörű és hatalmas tájakat lehet benne megépiteni. Ha komolyabban beleásod magad 3ds-be és Unrealbe, akkor bármilyen fizikát és törést létrehozhatsz.
Az én játékom jóval egyszerűbb lesz, lesz benne fizika és törés, de előre szimuláltak lesznek, persze ezekről majd a későbbiekben bővebben irok.
You got clickbaited.
repvez
addikt
A 3ds nem gond, a baj ott kezdődik, hogy fogalmam sincs, hogy lesz egy 3d modellből interaktiv játék elem és, mit kell hozzá beirogatni, hogy az minden gépen menjen , UI meg beviteli eszközök használata ,ilyenek.
Joccc07
addikt
Most nézem, hogy unreal engine-ben is lehet androidra fejleszteni.
Megpróbálom azt akkor az unity helyett.
Legalább így könnyebben tudsz segíteni ha elakadok.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
Clickbait
aktív tag
Ez nagyon sok mindentől függ, ha érdekel pár tanács, leirom:
- 2D vagy 3D játékról van eleve szó?
Ha 2D egyértelmű az Unity, nagyon sok mindentől kimélnéd meg magad.
Ha 2Dben gondolkodsz, ezt a csatornát nagyon ajánlom: Katt
Anno vele kezdtem az első kis 2D projektem, abbamaradt végül, de tökéletes volt elsőre.
Ha 3D, akkor végülis mindegy, telefonra talán mindig Unity a nyerő, de ez a játék grafikai minőségétől és komplexitásától is függ, ez egy nagy döntés, ezt én nem tudom végig leirni neked.
Mindkét engine tábornak hatalmas közössége van, akik eredményesebben fognak tudni segiteni, mint én, hiszen én is hobbi szinten vagyok, illetve mondjuk 2D-Unreal téren 0 tapasztalatom van.
Szerintem próbáld ki mindkettőt, nem fogsz félrenyúlni, amelyik tetszik.
Az én projektemet szinte már 'Archviz' szintre szánom grafikailag, illetve olyan programokat használok amik szeretik Unrealt, illetve én is jobban preferálom ezt az engine-t, de Unity 5 is egy jó motor, nekem a 4.6-al gyűlt meg a bajom anno 3D projektemmel.
Olvasnivaló, és segitség a döntésedhez:
U5 vs UE4
U5 vs UE4 p2
Sok mindent fegyelembe kell venned, mivel most kezdenéd, honnan szereznéd be az elemeid?
pl. mindkét engine-nek van marketplace-je, ott is érdemes körbenézni.
Illetve a tutorialok száma sem mindegy, YouTube illetve DigitalTutorst ajánlom.
You got clickbaited.
Hajrá-hajrá sok sikert, követni fogom a fejleményeket.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
Joccc07
addikt
Köszönöm!
Mindenképp 2D kezdésnek aztán majd meglátjuk.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
Rég volt elastomania-ból új kiadás.
Vladi
nagyúr
Hajrá, minden érdekel.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
inspiroyhome
aktív tag
Hajrá, sok sikert! Ne add fel az első 10 kudarc után se, csak ennyit tudok tanácsolni.
[ Szerkesztve ]
atike
nagyúr
Kitartást. Legtöbbször azzal van a baj a kezdeti lelkesedés után.
Clickbait
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a bátoritásokat!
Igyekszem megtalálni azt a tempót ami megfelel majd nekem is, meg a projektnek is, nem akarom elnyújtani a végtelenségbe, ha belátható időn belül elkészül az elég motiváció. Persze van sok más minden amiért még érdemes elkésziteni, de maga a folyamat is egy jó tapasztalat lesz.
You got clickbaited.
DRCrain
csendes tag
Remélem sok érdekeset fogsz majd megosztani velünk, igyekszek majd követni az eseményeket!
Sok sikert és kitartást kívánok!
Mister_X
nagyúr
Sok sikert a projekthez - én magam is fejlesztő lennék, de teljesen más stílusban
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
beeci
csendes tag
Upsz, mellekatt.
[ Szerkesztve ]
beeci
csendes tag
Sok sikert a projekthez! Amennyiben jelen vagy Twitteren vagy Redditen, kovetnelek
Clickbait
aktív tag
Köszönöm mindenkinek!
Jelenleg nem verem nagy dobra, egyelőre csak itt publikálok, de persze kitudja mi lesz még.
You got clickbaited.
lpburny
tag
Hajra es kitartast!
Engem nagyon erdekel a tema, biztosan visszatero vendeg leszek
eladogeppc
veterán
Engem is érdekel a projekted. Én mobil frontra mennék rá.
Mennyire univerzális a platform ? Lehet majd belőle akár pc-s akár droidos app?
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Clickbait
aktív tag
Ezt nem egészen értem, maga az engine képes Androidon keresztül PS4ig szinte mindenre. Ami populáris platform. Azonban maga a projekt semmiképpen nem készül/ készülhet el telefonra a korlátozások miatt. Ezt a következő bejegyzésben ki fogom fejteni, de jelenleg nem létezik az az erős hardverű telefon ami ezt elvinné. Átportolni pedig elég munkás + nem lenne túl nagy érdeklődés rá.
De ha mobil lenne a célplatform, elkészülhetne minden további nélkül, az engine univerzális, a projekt nem.
[ Szerkesztve ]
You got clickbaited.
eladogeppc
veterán
Na ez lett volna a kérdés.
Csak jó irány lett volna mobil irányba elmenni, mert az a jövő. Nem a 30kg-os vasak.
Mindenki tableten / mobilon akar játszani.
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Clickbait
aktív tag
Ezzel tudnék vitatkozni, én személy szerint utálok mobilos platformokon játszani, én az otthoni asztali vagy nappali konzol játékos párti vagyok. Ilyen játékot jelenleg nem tudok máshol elképzelni, nem is oda való.
Régi vágású játék, ide egér és billentyűzet fog kelleni.
Nem ismerek olyan embert a saját körömből, aki nem PCn vagy konzolon játszana szívesebben mint tableten vagy telefonon. Hangzásilag, teremtett atmoszférailag más platform nem tudja ezt a játék érzés átadni. Ez a műfaj nem is oda való, ahogy nagyon sok műfaj nem hiába nem jelenik meg ott. Véleményem szerint a mobilok/ tabletek nem is játékra valók, árkád játékoknak van csak helyük rajta amik lefoglalják az embert munkában vagy útközben, de semmi több. De a legfőbb okom ismét a vizuális világ, telefonra nem ezt a motort használnám és nem ilyen magas minőségű modelleket a jelenlegi korlátozások miatt.
Ha valaki pedig komolyabb hardvert akar, de szempont a mobilitás akkor laptop. Oda pedig fejlesztem a projektet.
You got clickbaited.
eladogeppc
veterán
Nem gondolom hogy vitába keveredünk, de azt látni kell, hogy a mai mobil processzorok nem gyengék egyáltalán.
Snapdragon 810 teljesítménye már kezd összemérhető lenni a laptopos szinttel. A GPU-k is már több magosak, és azok teljesítménye is eléggé kezd meggyőző lenni.
Snapi 810 esetében 420Gflops az Adreno 430 teljesítménye míg egy Geforce GT 730M noti videokarié 552GFlops.
Azért lassan nagyon szép eredményeket lehet elérni mobil platformokkal, a Windows is abba az irányba mozdul, hogy minden egy platformon menjen (OneCore)
Egy szó mint száz, nézegetni fogom mi folyik majd itt. Hátha kedvet kapok majd én is a PC-s oldali játék készítéshez
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Clickbait
aktív tag
Persze, persze ebben egyet értünk, elég komoly hardverek vannak, de csak a játék verticles számának korlátozásával tudok érvelni. PCn ez a szám 2³² - 1, telefonon 700,000, és 64,000/modell. Én pedig modellenként használok el 100.000 vertet.
1-2 év max, utána ez a korlátozás biztos eltűnik majd, de addigra lehet már én is oda fogok fejleszteni. Minden esetre a piac szabad, egyszemélyes indie fejlesztőként egyszerűbb most a PC piac Steam miatt is többek között.
De most még egyelőre van határ PCs és mobilos játékok között, műfajilag is. És én még úgy látom, hogy ez a játék nem állná meg a helyét se Google Playen, se sehol máshol. Nem is baj, nem az a célplatform.
Örülök, hogy azért megfogott a téma, remélem látlak még valamelyik cikk alatt, és hogy kedvet kapsz bőviteni a PCs tábort és felhozatalt.
[ Szerkesztve ]
You got clickbaited.
eladogeppc
veterán
Követem majd a dolgokat, 3DS-hez semmi közöm, a többihez sem.
És szeretnék szabadidőmben fejleszteni.
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Mister_X
nagyúr
Ha már elég fejlett állapotban van a játék (pre-alpha/alpha), akkor érdemes lesz elgondolkodni a portoláson. Ha megüt egy kellően jó szintet, akkor nem hinném, hogy nehéz lenne találni/alkalmazni valakit One/PS4 port elkészítéséhez. Persze ehhez hozzátartozik, hogy konzolon optimalizálni kell - na nem mintha PC-n nem kellene, csak konzolon muszáj és nagyobb mértékben.
Hálistennek az optimalizáció engem desktopon biztos nem fog érinteni, ellenben egy Vita port lebeg lelki szemeim előtt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Clickbait
aktív tag
Az optimalizálás nagy munka lenne, igazából a modelleken múlik ebben a projektben. Vitan nem ismerem a korlátozásokat, de nem gondolom, hogy elbánna ilyne részletességű modellekkel.
Szinte újra kéne gondolni az egészet, ebből-abból faragni kell. Persze, ha van rá nagyobb igény esetleg a PCs kiadás után, elkészülhet a "port", lényegében majdnem az alapoktól.
Nem is gondoltam Vita-ra egyébként, nem ismerem a játékpiacát, PCs tábort erősitem, igy az elsődleges cél az volt. De semmi sem kötött, igazából azt mondom rá, hogy meglátjuk, de az már talán több emberes lesz.
A PCs kiadáson múlik, ha egy kis hype feldobja a hirnevét, akkor biztosan lesz rá kereslet, de ez már marketing, a játék pedig 1%on tart.
You got clickbaited.
Mister_X
nagyúr
Maradjunk annyiban, hogy gyökeresen eltérő stílusban alkotunk, neked nem szükséges Vitára fejlesztened, nekem meg majdnem presztízskérdés.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
A blogért nagy plusz, jó ötlet és hiánypótló eléggé.
@eladogeppc: Snapdragon 810 teljesítménye már kezd összemérhető lenni a laptopos szinttel.
A Snapi 810 egy high-end mobil SoC. Hány mobilban van ilyen? Mondjuk az eladottak 1%-ban, felfele kerekítve? Anno a Pacific Fleet fejlesztője írta, hogy iszonyú probléma a megfelelő optimalizáció, hiszen nem nagyon lehet megoldani, hogy a gyengébb telefonok tulajai ne vegyék meg (android verzióra le lehet szűrni, hogy ki veheti meg, de hardware-re nem), és abból csak komplikáció van, ha egy közepes telefonon már nem nagyon fut rendesen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Clickbait
aktív tag
Köszönöm!
You got clickbaited.
Hekinen93
újonc
Na csak ezert beregisztraltam , hogy hozza szoljak
Kivancsian varom a fejlemenyeket hianypotlo magyar nyelven .
A kitartas nagyon fontos en is 1 honapja lattam neki megtanulni a unity 5 ot a cryengine utan
Erdekes lessz olvasni meddig juttsz(igaz nem unity vel de erdekes lessz ) a node based rendszert irigyelem utalok codolni es nem is nagyon megy unity 5 re nincs valami lehetoseg hogy node os legyen?
[ Szerkesztve ]
"You gotta take chances for the things you care about." - Eight Below
Clickbait
aktív tag
Megtiszteltetés, üdv a fórumon!
Én is ott kezdtem, még 4.6-ban anno, CryEngine a gagyi licensz miatt nem jöhet szóba.
Egyébként de, lehet nodeos, valahol nemrég láttam is Asset Storeban de nem emlékszem a nevére.
Talán ez volt, úgy néz ki, de passz. Akár ez is jó lehet. De minden esetre elvileg lehet.
Miért nem Unreal egyébként? C++ miatt esetleg? Érdekel a szemszöged.
You got clickbaited.
Hekinen93
újonc
Ohh koszi szepen ki is probalom miutan kiolvastam a read me t haha.
C++ C# meg java ban utazok de meg csak most kezdek raerezni pedig a nyelvet ertem de erteni es kodolni ket mas dolog szerintem xd Am unreal hmm sok jot hallotam rola de ha mar elkezdtem tanulni a Unity t akkor megtanulom es utana ha lessz meg erom akkor UnrealEngine 4 talan a BluePrint ek erdekesnek tunnek benne joval megkonnyithetik a munkat (script reszet) de elosszor a kis sajat projectemet szeretnem befejezni hogy kicsit tobb tapasztalat legyen haha.
A CryEngine 3 igazabol csak a grafikajaval ragadott el .
[ Szerkesztve ]
"You gotta take chances for the things you care about." - Eight Below
Bocsi, hogy belevaú, de jó lenne majd, ha a laikusoknak összefoglalná valaki, hogy a három "nagy" engine (Unity, Unreal, CryEngine) között mik is azok az eltérések, ami miatt egy fejlesztő ezt vagy azt választja.
Nemrég például az Unity-ről hallottam azt, hogy játékfejlesztések terén max. mobilon, míg PC max. kisebb, egyszerűbb projekteknél érdemes vele fogalmazni, komolyabbaknál nem, mert egyszerűen katasztrófa az optimalizációja (a Kerbal Space Program miatt került szóba, mert hát az is ugye Unity, és most lépnek "fel" az 5.1-esre).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Hekinen93
újonc
A Kerbal Space Program Unity 4. valahanyon irodott de a problema mar megvan oldva mivel mar tamogattja a Unity 5 a tobb magos Physics et .A KSP sek mar portolnak tobb magra szoval.
Na hat az erdekes lenne osszefoglalni a 3 nagy engine t de ha tudsz angolul akkor youtube on vannak jo videok amik elmagyarazzak , hogy megis mi a kulombseg e 3 kozott.
"You gotta take chances for the things you care about." - Eight Below
Clickbait
aktív tag
Ajánlom a hamarosan megjelenő cikkemet!
Ott személyes nézeteimet foglaltam össze, de minden infót meg fogsz találni kezdésnek.
Nem csak platformtól függ a megfelelő motor kiválasztása, nem szabad megfeledkezni a licenszekről és a támogatottságtól sem az emlitett teljesitményen kivül. Bővebben pedig remélem minél előbb olvashatsz a következő naplómban. Már feladtam publikációra.
You got clickbaited.
Suker10
aktív tag
Lassan 20 éve készítek programokat telefonokra, nem érzem, hogy annyira közelednének a PC-hez.
A legjobbat sem hasonlíthatod egy egyszerű IGP-hez, még azt a teljesítményt sem éri el. 420? A gond az, hogy PC-re legalább 10-szer erősebb videokártyákra fejlesztenek, az 5000 GFLOPS is kevés.
Ilyen formában egyébként maga a platform nem alkalmas komoly játékra. Később sem lesz az.
Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
mark!
őstag
Huhúú, már most tetszik Kíváncsi vagyok, mert engem is érdekel a téma, de teljesen más típusú játékot képzeltem el. Remélem, hogy jól sikerül!
>
Clickbait
aktív tag
Remélem sikerül majd a későbbiekben akár ezen a területen dolgoznom, és akkor még sok sok játék kerülne ki a kezeim közül.
Megosztó egy játék tipus, de kezdésnek a legjobb. Utána belefogok valami komplikáltabba, természetesen addig én is tanulok és tanulok.
You got clickbaited.
fuze
őstag
Várom én is mi lesz ebből. Én idén tervezem masszívan tanulni az Unreal Engine-t. Alapvetően tervezőgrafikus vagyok 3Dmodellezési ismeretekkel, de baromira érdekel az interakció és a valós időben renderelt cuccok.
Egy google cardboard projektet csináltam még Unity-ben, bár elég nagy szenvedés volt, mert csak a free verziót használhattam rengeteg korlátozással... Az a rossz a Unity-ben, hogy havidíjas, ellentétben az Unreal-el ami nekem nagyon szimpatikus és felhasználóbarát, mellesleg ingyenes.
adms.hu | UI Designer
A Unity personal edition ingyenes, vagy rosszul tudom? A Professional editionért kell havidijat fizetni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Clickbait
aktív tag
Unity 5-től teljesen ingyenes ez a motor is.
A licenszelésüket nem ismerem, de nincsen havidij vagy tartalmi korlátozás.
Arról tudok csak, hogy a játék elején lesz Made in Unity intro.
Szivesen látnálak itt a későbbiekben, 3D ismeretek cserélésében akár, vagy ha bármilyen jellegű észrevételed vagy ötleted van. Akár design részére is a hivatásod okán, későbbiekben fogok osztogatni béta buildeket, ha gondolod szórhatod kritikával vagy ötletekkel.
(#48) Cifu Ez a professional edition cucc Unity 5 óta nem lényeg, 4.x ig volt még anno. Az viszont érvágás volt még.
De most már mindkét motor ingyenes, annyiban térnek el, hogy más a licensz, meg talán itt-ott korlátozva vagy, de ez utánanézős műfaj, de ha valaki csak otthon akar alkotni, teljesen ingyenes az egész.
A játék kiadásánál kell ezekre figyelni.
You got clickbaited.
fuze
őstag
Amikor én próbálgattam a unity-t, akkor a dinamikus árnyékok, meg egy csomó jó dolog le volt korlátozva. Lehet, hogy ez mára változott, de akkor sem tetszik, hogy van külön egy havidíjas pro verzió. Az unreal-nél én semmi ilyesmit nem láttam, mindenki a teljes verziót kapja vagy tévedek?
Jól van, figyelgetem majd a blogot
adms.hu | UI Designer
Clickbait
aktív tag
Mára a Unity 5 is teljesen ingyenes, minden extrával, nincsen semmiféle technikai korlátozás. Nagyon sok dolog le volt régen tiltva, ezért én is felhagytam vele többek között.
Unreal is teljesen ingyenes, letöltöd, használod. Ha pedig kiadni készülsz valamikor akkor itt van a FAQ
Semmi extra, nekem ennyit megér, + nem valószinű, hogy elérem a fizetési határt, de kitudja.
Maguk a források lesznek drágák majd amikből épitesz.
You got clickbaited.
KozaKrisz
csendes tag
Ez engem is érdekel! Hajrá, kíváncsi vagyok!
Jester01
veterán
Jester
repvez
addikt
ismerem, de ez már olyan szinten van amihez én mégcsak hozzá szagolni sem tudok. Nulla tudásom van bármelyik program nyelvet is nézzük, igy kezdésnek, hogy legalább megértsem, hogy mi miért müködik ez nagy falat lenne.
Előbb kis saját garázs projectet kéne gyártanom ahol kitapasztalhatok mindent.
Aron1988
tag
Bájos szánakozással csodálkozom az ilyen szalmaláng fellángoláson. A szeretet beszél belőlem, szerintem keress olyan hobbit, vagy projectet, amibe van értelme időt fektetni, ahol látod a végső célt.
Látszik, hogy se forrásaid, se támogatóid, se csapatod, se elegendő skilled, tapasztalatod nincs egy ilyen munkához. Az egész egy kiskamasz zavaros lázálmához hasonlít. Persze 13 évesen, az ágyán fetrengve, a fejéből kibambulva minden kissrác arról álmodozik, hogy játékdesigner legyen, meg hogy mit csinálna másként.
A blogbejegyzés minden sora homályos, koncepció nélküli, első pillanattól látszik, hogy bukásra ítéltetett. Díjazom a kreatív munkát, félre ne értsd. Csak próbálok neked segíteni, hogy elengedd azt, ami nem megy. Ismeretségi körömben tucatszám buktak meg ilyen álmodozásokkal, kezdve a szerepjátékos szabálykönyv írástól, a paintball klub alakításon át, a képregénykiadásig. Kérlek, keress reálisabb célokat, a te érdekedben!!
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
Clickbait
aktív tag
Köszönöm az intéseket, ilyen kritikára is bőven szükség. Első bejegyzésem volt, ezt nézd el nekem.
(Remélem) hamarosan megjelenik a következő cikkem, már pár hete elkészült. Közben pedig készül a játék. Tapasztalatlannak nem nevezném magam, igaz Unrealt még csak 1 éve űzöm.
A későbbi screenshotokban remélem meg foglak tudni téged győzni, jelenleg csak block-in alatt van a pályarendszer. Ami a forrásokat illeti, 200GB Evermotion modell csücsül a merevlemezemen, persze gondolom itt nem csak az anyag forrásokra gondoltál. Csapatom nincsen, nem is gondolom, hogy szükségem lenne egy állandó csapatra, vagy akár több gépre. Alapvetően nem bonyolult a mechanizmus, illetve ezek a mechanizmusok nekem már meg vannak irva Blueprint formában Unrealen belül.
Minimális, de már van pénzbefektetés a projektbe, 1-2 feliratkozás pl. Substance-hez, ilyesmik, illetve a modellek sem ingyen voltak.
A másik fele, a bevezetőben hobbit emlitek, de én ezt tanulom + itt is szeretnék elhelyezkedni a későbbiekben, már saját csapattal akár.
Nem meggyőzni akarlak, vagyis de persze egy kicsit. Várlak vissza a későbbi cikkeim alá, hátha azok már leleplezik az egész mögött álló tudást.
Mára teljesen megváltozott a játékfejlesztés, szinte bárki bele tud kezdeni, és ha van elég kitartása akkor triplaA cimeket megszégyenitő játékokat dobálhat piacra.
Támogatók meg.. minek is? Referencia nélkül már honnan lennének támogatók? Ez szintúgy igaz a tapasztalatra is. Csinálni kell, hogy legyen. Napi szinten több órán át vagyok Unrealben már több, mint egy éve. És ha jól emlékszem Unity 4ben kezdtem lassan 3 éve. Előbb ezt leteszem az asztalra a közösséggel karöltve. Remélem még találkozunk, és akár a későbbiekben beszállsz a dologba.
[ Szerkesztve ]
You got clickbaited.
Nem akarok belevauvauzni, de hagy csinálja már azt amit szeretne. Neki valszeg ez a hobbija is, azt meg pláne ne mondja meg más, hogy az mi legyen. Nézd meg a Banished c. játékot, egyetlen ember csinálta végig és nem lett rossz.
[ Szerkesztve ]
Hekinen93
újonc
A modellek beszerzese erdekelne mert eleg bajos azinterneten jominosegu nem low poly modelleket talalni
"You gotta take chances for the things you care about." - Eight Below
Clickbait
aktív tag
Minden forrásomat igyekszem megjelölni (a következő cikkemben van róla szó).
Nehéz, de nem lehetetlen. Elszórva annyit, hogy én Evermotion modelleket használok/ vásárolok.
You got clickbaited.
alevan
őstag
Inkább ezt csinálja szabadidejében, mint lehangoló kommenteket irogatni fórumokban...
Ha nem is lesz belőle semmi, legalább szerez egy kis tapasztalatot.
Én is anno kitaláltam, hogy HTMLben és JSben megírok egy saját weboldalt. Végül nem lett belőle semmi, de az ott szerzett tapasztalataim hasznosítani tudom pl. Wordpress, Joomla alatt.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
Clickbait
aktív tag
Ez teljes mértékben igy van.
Természetesen a cél még él azóta is, halad a projekt, remélem kitart a végéig, igyekszem teljes bedobással vinni. Szerencsére jönnek pozitiv üzenetek is, azok tartják a lelket.
You got clickbaited.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA