jó cinikus lett az írás,megérdemlik
én írtam volna egy "kellemes" hangvételű levelet nekik
cserebere, beszamitas, mennyitengedszafelebol nalam nincs, bocsi mindenki!
jó cinikus lett az írás,megérdemlik
én írtam volna egy "kellemes" hangvételű levelet nekik
cserebere, beszamitas, mennyitengedszafelebol nalam nincs, bocsi mindenki!
Nem éri meg a fáradtságot, már kinőttem abból a korból.
Biztosan bennem is van hiba, ha elhiszem, hogy Magyarországon egyszerűen el lehet intézni egy ennyire triviális ügyet.
--K--N--R--
Szép új világ. Az ember otthon a számítógépe előtt kaphat idegbajt, már nem kell bemenni a boltba sem érte
Sajnos ez mindenhol így van, én kb 1 éve lettem P, előtte voltam T, és hát. A T-ből csináltam egy töltős kártyát, a P-meg céges néven fut. Azt tudni kell, hogy a céges papírok aláírásától számítva kb 2 napon belül a kezemben volt a készülék mindennel együtt.
Lehet hogy a szolgáltatóknak a "nagy" ügyfelek fontosabbak
Persze az is lehet, hogy szolgáltatója válogatja.
Mindenesetre az írás kellemes hangvételű, jót mosolyogtam rajta, hogy sikerült megőrizned töretlen optimizmusod, és nem engedted hogy elrontsák a napod.
Sok szerencsét az új készülékhez, a régi szolgáltatódnál
Egy ideális világban bármely fokú idegbajhoz elég kellene, hogy legyen a számítógép előtt ülni. Ezzel szemben nekem be kellett mennem 1x "P"-hez, 3x pedig "T"-hez.
Szeretnék ideális világban élni!
--K--N--R--
Ez egy érdekes történet, de vannak szerencsésebbek is.
Én januárban 'hordoztam át' a lányom "V" előfizetését "P"-hez. Egy csütörtöki délután volt.
- "P"-hez be, szándék előad.
- Utána át "V"-hez, papír bead. Egy óra múlva csörögnek, mehetek vissza.
- "V"-nél aktuális tartozás lerendez, papír megkap.
- Vissza "P"-hez, előfizetés megköt, telefon kiválaszt, kifizet.
- 2 munkanap múlva (!!!) hétfőn késő délután beindul a 70-es szám a "P"-nél.
Ennyi. Le a kalappal előttük!!!
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Az nem kétséges, hogy a rendszer működik. A baj az, hogy személyes jelenlét kell a legegyszerűbb ügyintézéshez is, és gyakran nem tudja az egyik kéz, mit is cselekszik a másik.
Ez a közhivatalokra fokozottan érvényes, csakhogy ott meglehetősen csekély a piaci verseny.
--K--N--R--
a nagy ügyfelek fontosak? "P"-nél vagyunk kiemelt ügyfelek. csak a kiemelt státuszhoz illő kiemelt intelligenciájú ügyintézőnkre kellett 2 hónapot várni, a kollégám 80e forintos telefonját fél évig gariztatták, vlamint lekapcsolták a kimenő hívásokat hétfő(!!!!!) délelőtt, egy olyan számlatartozás miatt, ami nem is létezett, csak az ő adminisztrációjuk volt hibás, rádásul előző héten a kivonatot is megkapták faxon... kiemelt ügyfél, mi b+
A vér nem válik VAZZE!™
Sajnos nem lep meg a történet. Bürokrácia bürokrácia hátán, mindenütt... Borzalmas...
A készüléket átneveztük T-elefonra,
A vidéki hivást T-ávolságira,
Az utcai készülékek érméjét T-antuszra,
A beszélgetés egységét pedig T-arifában mérjük,
Mindezt persze T-e fizeted.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
ez ide kötődik
http://logout.hu/iras/atveresszagu_tortenet.html
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
én pont fordítva csináltam, de ott is minden nagyon gyorsan ment
Mi unokatesómmal kb 3 éve játszottunk ilyesmi számhordozós játékot, csak mi a V-betűstől szerettük volna hordozni unokatestvérem számát P-hez.
P-től ugye elküldtek minket V-hez, hogy kérvényezzük a dolgot, ahol elég "érdekesen" álltak a dologhoz... Közölték, hogy az kb egy hét lesz akkor, de ők persze megindították a folyamatot, csak ez nem rajtuk múlik. Mi szerencsére tisztában voltunk vele, hogy azonnal kötelesek engedélyezni a számhordozást, így mi meg nagyon kedvesen elkértük a panaszkönyvet. Ekkor derült ki, hogy akivel vitatkoztunk az az üzletvezető. Nagyon kedvesen és kissé nagyképűen oda is adta a panaszkönyvet, hogy nyugodtan írjunk csak bele. Beleírtunk és elindultunk kissé bosszúsan körülnézni a bevásárlóközpont többi boltjában(azt hiszem D Plázában zajlott az egész), ha már a telefont nem tudtuk megvenni amiért jöttünk.
Kb 5 perc múlva csörgött a telefon. V-től hívtak, hogy készen van az "engedély"...
Hogy mikre képes egy kis könyv...
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
azt remélem észrevettétek, hogy P-ék szivesen és gyorsan fogadnak mindenkit...ez T-ékről nem mondható el a történet alapján. szánalmas bagázs ez a T
Ha egyel kevesebb lenne az IQ-m már nem is állat lennék, hanem növény!
Én már jártam mind 3 szolgáltatónál. A számhordozást sose választottam. Legutóbb lehetett volna V-ről P-re de annyit akkor nem ért nekem... Mindenesetre az írás szórakoztató.
Úgy gondolom, apróságok döntenek az egyes szolgáltatók között. Érdemes a mindenkori legkedvezőbb ajánlatok szerint választani.
A számhordozás kiváló találmány, hiszen derekas szívásokat okozhat egy új szám, de még derekasabbakat egy olyan, korábban mástól elvett, amelyet naponta tucatnyian hívnak.
Az ügyintézést kellene egyszerűsíteni, gördülékenyebbé tenni. Erre a web kiváló lehetőséget teremthetne.
--K--N--R--
Huh megnyugtattál én jövöre akarok 4 céges előfizut áthordozni a v-től a t-hez , már most spájzolom az idegnyugtatókat lehet, hogy feleslegesen ?
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
Teszt Számhordozásom története