Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #85552128


#85552128
törölt tag

"de a játékmenet szempontjából számos veterán játékos nem tartotta elég jónak a programot."

Elég finom megfogalmazása annak, hogy pár hét után már egyszerre a korábbi pár száz játékost sem sikerült leültetni az alkotás elé annyira jól sikerült...

Mondjuk a kiegről a képek jól néznek ki, de 40€-t nem ér (20€ ha megvan a régi) :N

[ Szerkesztve ]

(#2) Locutus válasza #85552128 (#1) üzenetére


Locutus
veterán

Mindegy, most majd megveszik még ketten :)

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#3) Abu85 válasza #85552128 (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez nem az én megfogalmazásom, hanem a Stardocké, hogy ők elemezték az eladásokat. A kieget a veteránoknak csinálták, míg az alapjáték mindenkinek szól.

Arra egyébként számítottak, hogy nem lesznek jó eladásaik, mert a potenciális vásárlóbázis 85%-át kizárja a minimum gépigény. A kötelező négy mag és a 2 GB VRAM nagyon sok. Még a Civilization 6 is megállt két magnál és 1 GB VRAM-nál, mert túl kicsi lett volna a vásárlóbázis, ha négy magot kérnek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4) #85552128 válasza Abu85 (#3) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mindegy kié. Azért a BF1 gépigénye se semmi - kötelező 4 mag és 2 GB-os VGA mégis 100e körül van a napi rekord, ennél 700 ember volt a legtöbb.
Kb. 100e példányt adhattak el belőle, tehát lenne ki játszani.

[ Szerkesztve ]

(#5) Abu85 válasza #85552128 (#4) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A BF1 az nem RTS, hanem FPS. Azt rengeteg pista játssza, míg az RTS egy kihalás alatt lévő műfaj, ami a pistákat nem érdekli. Emellett messze ezt a játékstílust a legnehezebb és legköltségesebb elkészíteni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#6) #85552128 válasza Abu85 (#5) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ugyanúgy kellett a BF1-ért is gépet fejleszteni.
Blizzard a 2. SC2 kiegből 1 milliót adott el az első napon, nem az RTS haldoklik, igényes RTS nincs. Még a supcommal is többen játszanak mint ezzel :DDD

[ Szerkesztve ]

(#7) Németh Péter

Ashes of the Singularity: Escalation

A játék Steam oldalán csak annyi van írva az ajánlott CPU-hoz, hogy i5 vagy annak megfelelő. Honnan ez a 6 magos dolog?

SYSTEM REQUIREMENTS
RECOMMENDED:
Processor: Intel Core i5 or Equivalent

(#8) szasanyi


szasanyi
félisten

Én már elsőre sírtam ettől a játéktól, meg a DX12-től... és ezt még fokozzák? :O

(#9) Abu85 válasza #85552128 (#6) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban.
Egyébként az fontos, hogy a Steam három csoportba sorolja a játékot. Egyrészt van a Steamen vásárolt, ami beleszámít a SteamSpy/SteamCharts rendszerbe, míg van az OEM és a DirectSale verzió, amit a Steamre kell regisztrálni, de nem tudja nézni a SteamSpy/SteamCharts rendszer. OEM-ből ugye eleve elment 250 ezer az AMD promóciójában.

(#7) Németh Péter: Wardell úrtól. Ugye itt arról van szó, hogy jött egy új pályaméret, ami sokkal nagyobb, mint az előző maximum. Minden korábbi pályaméretet bír egy négymagos, de a legújabb legnagyobb pályamérethez 6 mag nagyon ajánlott. Erről elég sokat írt a twitteren egész nyáron.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#10) #85552128 válasza Abu85 (#9) üzenetére


#85552128
törölt tag

"No. "Owned" means "owned". It includes games bought on Steam, bought in retail and then activated on Steam, bought in bundles, recieved through promotions or as a gift and so on. It also includes copies temporarily given away on "free weekends", so take care when coming to conclusions about sales or revenue."

Benne van.
Mondjuk ha többet adtak el, de ugyanúgy kevesen játsszák még rosszabb...

"Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban."

Jó hát ezért játszanak még mindig a régiekkel és nem ezzel.

[ Szerkesztve ]

(#11) keIdor válasza Abu85 (#9) üzenetére


keIdor
titán

Ez elég szubjektív, hogy kinek mi a jobb, szerintem.
A legköltségesebbel is vitatkoznék, a legköltségesebb cím tudtommal mai napig a GTA V.

Mindjárt itt a Halo Wars 2, szerintem felmossa a padlót ezzel a játékkal, hamarosan kiderül mennyire népszerűek az RTS-ek. Inkább csak arról van szó, hogy ez a játék nem népszerű.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#12) Abu85 válasza #85552128 (#10) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

[link] - nincs benne. Itt a Stardock elnöke leírja, hogy: OEM versions (the game comes bundled with most AMD cards) and Direct versions use Steam but don't count on SteamSpy/SteamCharts.

(#11) Keldor papa: Marketingre bárki elszórhat 100-200 millió dollárt. Itt arról van szó, hogy az alapot biztosító technológia pénzbe kerül. Egy RTS-re kialakított motor legdrágább. Az Ashes-nek a GTA5 terhelésének a százszorosát kell számolni folyamatos sebességgel. Csak azt számold bele, hogy a GTA5-nek maximum két shadow casting fényforrása van, míg ez a játék akár ezerrel is számolhat. Az azért nem könnyű, hogy ilyen terheléssel valami folyamatos legyen.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13) #10034944


#10034944
törölt tag

kiegészítű :)

(#14) Clorf


Clorf
tag

Én speciel azért sírok mert nem látom a "Vulkan" módot, csak a spydows10 es DX12-est. Amikor ez, tudtommal egy Vulkan tesztjátékként indult. :(((

"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"

(#15) #85552128 válasza Abu85 (#12) üzenetére


#85552128
törölt tag

De pontos eladásokat azért ő sem mond ;)
Az online playereket viszont ők sem cáfolják, 100 körül szokott lenni általában néha megugrik 200-300-ra, ami roppant kevés egy fél éves címtől ha tényleg 200k fölött adtak el. A steamspy is valószínűleg az online játékosok alapján (is) számol így ha nem indították el, persze hogy nem veszi bele őket.

(#14) Clorf: lesz vulkan elvileg ezzel jött volna, de elcsúsztatták.

[ Szerkesztve ]

(#16) FLATRONW


FLATRONW
őstag

Nem a Caffeine volt az első DX12-őt használó program? :)

(#17) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Hmm, ekkora gond a terep deformáció... Aztán eszembe jut az ingyenes SpringRTS (TA igazi utódja), ami már évekkel ezelőtt faszán kinéző deformálható terepet tudott, mindenféle gpu-s számítás nélkül. :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#18) Mate


Mate
nagyúr

Nekem megvan az alap. Szerintem jó játék, bár messze nem tökéletes. A kieg árát viszont sokallom.

(#19) Shing válasza #85552128 (#4) üzenetére


Shing
őstag

Gépigényleírás egy dolog... Ha elég a HD felbontás még egy GTS450-en is eldöcög élvezhetően a BF1. 4 magos prociból pedig kb. mindegy, egy 8 éves intel quad-al már tudsz játszani... Ezért vannak annyian.

(#20) #85552128 válasza Shing (#19) üzenetére


#85552128
törölt tag

Úgy fogsz tudni ezzel is (intel/amd quad a minimum), főleg, hogy itt azért nem számít annyira az FPS mint a BF1-nél. Egyedül a 2 GB-os vga lehet gond pár embernek, de az már mindenhova kell.

[ Szerkesztve ]

(#21) #72042496 válasza Abu85 (#12) üzenetére


#72042496
törölt tag

"Csak azt számold bele, hogy a GTA5-nek maximum két shadow casting fényforrása van, míg ez a játék akár ezerrel is számolhat. Az azért nem könnyű, hogy ilyen terheléssel valami folyamatos legyen."

Ez egy techdemónál érdekes, de egy játéknál miért is?

Ezzel az AotS-sel szerintem amúgy az a fő baj, hogy nagy dérrel-dúrral beharangozták, végül aztán se techdemóként, se játékként nem lett túl meggyőző.

[ Szerkesztve ]

(#22) Goblin12


Goblin12
őstag

Kiváncsi lennék, hogy NV-n hogy fut.

Szeretem az ilyen ultra mélyre hatoló, mindent kiaknázó fejlesztőket, mint a cikkben említett 2, akkor a CIG a Star Citizen-nel illetve a Warhorse Studios a Kingdom Come: Deliverance-el mert itt látni igazán hol tart jelenleg a grafikai előrelépés, még talán a CD Project RED The Witcher-rel.

Az, hogy most 6 magos kell, ez okés, elvégre még mindig csak egy demo majd optimalizálnak, meg ha átrakják GPU-ra akkor máris lehet elég egy 4 magos, szal hajrá. :K

[ Szerkesztve ]

(#23) repvez


repvez
addikt

Nem teljesen értem, hogy egy felül nézetes stratégiához miért kell olyan tájat alkotné ami változik a becsapódások hatásásra?
Azt megértem, hogy itt több az egység, de sokkal többet profitálna a látványból és az erőforrások sem mennének el feleslegben egy Repszimben vagy egy FPS játéknál.

Ezeknél még mindig leragadtak az egyszerü statikus elemeknél mikor majdhogynem testközelből lehetne látni a tárgyak rombolásást vagy változásást, de itt, ha épp át akarod látni egy kicist a helyzetet akkor is számolja majd a becsapodások helyeit mikor azok még talán 1 pixelnél is kisebbek abban anézetben, akkor meg mindek?

Az FPS-eknél meg még szinte annak sincs hatása ha egy gránátot bedobsz egy épületbe csak akkor ha azt a tevezők is ugy álmodták meg, hogy ott le kell valaminek rombolódni.
Ezeknél a játékoknál inkább érzem , hogy szügség lenne a rajzparancsok bővitésére mint egy ilyen stratégiánál.
Az nem hiszem, hogy sokat dob a játékélményen ha 50k helyett 300k egységet kell kijelölgetni, csak bonyolultabbá tezsi a rendszert.

(#24) Bada Bing


Bada Bing
tag

am jó játék? elég durva, hogy abból meg lehet élni, hogy "erős gép kell hozzá". Még senkit sem hallottam magát a játékot méltatni.

(#25) #72042496 válasza Bada Bing (#24) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nemigen szokták méltatni. Én is ezért mertem azt írni fentebb, hogy játékként sem lett meggyőző.

(#26) Scholes9 válasza #85552128 (#6) üzenetére


Scholes9
nagyúr

Jól írod. Kevés az igényes RTS :(

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#27) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Ez volt az első DirectX 12-t támogató program"

Nem, nem ez volt az. Ahogy azt FLATRONW kolléga is megjegyezte, az első DX12-es játék a Caffeine volt.

#9 Abu85: "Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban."
Újságíró létedre ilyet nem volna szabad kijelentened. Esetleg azt, hogy számodra az ok, de idén van egy pár más RTS játék, melyek nem csak eladott példányszám, hanem felhasználói bázis szempontjából csúnyán elpicsázza az Ashes-t.
Nézzük a valóságot:

Ashes:
Owners: 90,659 ± 7,814
Players in the last 2 weeks: 3,704 ± 1,579 (4.09%)

Total War Warhammer:
Owners: 962,329 ± 25,428
Players in the last 2 weeks: 216,066 ± 12,061 (22.45%)

A valóság (ismét) megcáfolt téged. Ha nem is teljesen pontosak a SteamSpy adatai, az arányokat tökéletesen szemlélteti. Eladás számban a két cím között 10-szeres különbség van, míg játékos számban még ennél is sokkal tágabbra nyílt az olló a Warhammer javára.

Ha meg mindenképp a Stardockhoz ragaszkodsz, akkor a cég másik idei projektje az Offworld Trading Company is kétszer sikeresebb, mint az Ashes mind eladás mind játékos számban. Brad helyében én nem lennék büszke az Ashes sikertelenségére.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#28) Ragnar_


Ragnar_
addikt

Nah végre ebben a gameban a 8 magos AMD procik majd jól beelőzik a 4 magos i5-öket. (vagy nem ? ;] )

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#29) Ren Hoek válasza repvez (#23) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Ha rosszmájú akarnék lenni, akkor AMD tesztprogamként kapott egy hót felesleges alig látszó effektet, hogy ezzel promózzák az AMD kártyákat, DX12-őt, stb...

(#30) Melorin


Melorin
addikt

Nem jól emlékszem, hogy a DX12, Mantle és Vulkán eredetileg azért lett fejlesztve, hogy a processzor ne legyen limitáló tényező, hanem szinte csak a GPU-ra támaszkodjon?
Erre most jön ez a hír, hogy erős CPU-k kellenek. :U

(#31) Kisteker válasza Abu85 (#3) üzenetére


Kisteker
tag

Ez teljes mértékben igaz. Ha meg akarod tartani a legalábbis potenciális vásárlóbázist, akkor tartanod kell az ütemet a customer-end fejlődéssel.

(#32) Ren Hoek válasza Melorin (#30) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Pont annyira kamu volt ez is, mint hogy kevesebb VRAM kell majd. Meg Fury-ra elég a 4GB, meg hogy 25 DX12 játék lesz (előző nyárra kb...)
Kb ennyit is érnek ezek a szakmai jóslatok. Kár, hogy hiteltelénné vált ettől már az egész.

DX12 eddig max a konzolfejlesztőknek jó, akik egyszerűen arcunkba nyomhatják a fos igénytelen portjaikat.

(#33) GeneraL_XTX válasza huskydog17 (#27) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Tudod mi az az RTS? Real Time Strategy

Na szóval a TOtal War Warhammer nem az :DDD

De attól még az AoS még elég szutyok való igaz.... :DDD

(#34) Vesa válasza Abu85 (#5) üzenetére


Vesa
veterán

Mondjuk a Grey Goo kvázi bukása után, nem tudom mit vártak még ettől a műfajtól?
Egyébként pedig, az Ashes igen erőteljes hasonlóságot mutat több ponton is, a Sins of a Solar Empire-el.Csak itt nem az űrben terjeszkedünk, hanem a feszínen.

A tudomány a valóság költészete!

(#35) jedis


jedis
senior tag

Ha már RTS, akkor az új C&C durrant volna nagyot, ha el nem kaszálták volna ! :((( Ríttam egy hétig, mikor meg tudtam, hogy még sem jön. :O

Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !

(#36) huskydog17 válasza GeneraL_XTX (#33) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Keverék.
Mindkét műfajhoz tartozik.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#37) Mate válasza huskydog17 (#36) üzenetére


Mate
nagyúr

Két műfajhoz tartozik, de RTS-hez szvsz nem. RTT inkább.

(#38) huskydog17 válasza Mate (#37) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Hivatalosan RTS is, nem véletlen, hiszen a csaták real-time.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#39) kikikirly


kikikirly
senior tag

Néztem Gameplayt sima Ash-ről.Grafikailag több problémám is van vele,de kezdjük a pozitívumokkal:
Fényeffektek,lézerlövedékek villanások,robbanások elég jól néznek ki.Sok egységet tud megjeleníteni és a kinézetük is rendbe van.Terepet sokan szidják milyen ronda,szerintem látszik hogy mi mi akar lenni,domb domb,hegy hegy stb(és ha beleveszem hogy dinamikusan fog deformálódni akkor nem hiszem a felbontas a lényeg).

Jöjjenek a hiányosságok: Robbanásoknál nincs törmelék,csak fény effekt van,szétrepülő járműdarabok nincsenek.
Nincsenek roncsok,anno a TotalA, és a Supreme Commanderben végtelen roncsmezők voltak,amik a lövedékeket is meg fokták,tehát nem csak grafikai, játékmenetbeli hatásuk is volt.Itt nincsenek roncsok, még az épületeknél sem.(Anno TotalA-ba nagyon szépen ki dolgozták a szétrepülő alkatrészeket,szabályosan fel lehetett ismerni minden egység eltérő elemeit,minden egységnek/épületnek egyedi robbanása volt,viszont Supreme Commanderben nagyon le lett butítva,néhány fekete ,,paca" repked azt csá,szóval már ott vissza butították )
Repülő: Nem zuhan le-eltűnik sima robbanásba,természetesen ilyenkor sincsenek szétrepülő darabok.TotalA-ba lezuhanás nem volt,viszont a törmelék a gép sebességének és irányának megfelelően hullott le,pl. ha emelkedőben(helyből szálltak fel a mint a helikoper), felszállás után gyorsulásnál vagy maximális sebességnél is úgy robbant fel a repülő ahogy a valóságba is tenné.Supreme Commanderbe becsapódott a repülő,méghozzá elég látványosan,és itt is hatással volt rá a gép aktuális sebessége.

Szóval hatalmas csaták ide vagy oda,ha nem dolgozzák ki a részleteket akkor nincs értelme az egésznek.
A talajdeformálás jó hír,remélem a többivel is kezdenek valamit.

[ Szerkesztve ]

(#40) Hunpriest


Hunpriest
senior tag

Kíváncsi vagyok, hogy a Supreme Commander-hez képest milyen. Nekem még mindig azaz etalon, ha RTS-ről van szó.

(#41) GeneraL_XTX válasza huskydog17 (#38) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Real time jah, de az idő megállítható benne ha az emlékeim nem csalnak szóval mégse. :D

Nagyon a határon mászkál a Warhammer, de mékse skatujázható be sztem az RTS-ek közé. Az a cnc, starcraft,stb.

(#42) cskamacska válasza Abu85 (#9) üzenetére


cskamacska
addikt

És ezt a vásárlóktól is megkérdezted, vagy ez Wardell úr véleménye? ;]
Csak azért, mert a játék Steam oldalán az első oldal összes(!!) vásárlói visszajelzése negatív, ilyet átverésre utazó kamujátékoknál sem nagyon látni. :U

Egyébként is miért pont 2016 legjobb játéka, 2015 végén jött ki early access-ben, ennyi erővel a 2014-es Wargame: Red Dragon, és Men of War: Assault Squad 2 is 2016 legjobb stratégiái, mert mindkettőhöz jött ki nemrég ingyenes és fizetős tartalom és támogatás, néznek ki olyan jól mint a DX12 csodacsacsi, de sokkal jobb velük játszani, és bőven népszerűbbek is mindmáig.
Hogy az említett idei Total War: WARHAMMER, Graviteam Tactics: Mius-Front, Battlefleet Gothic: Armada remekekről ne is beszéljünk.

Mindeközben a sztárolt Ashes kiegészítő a korai vevők arcul fingása, direkt a köménymag lehúzására játszanak a belépő Ashes-keményebb Escalation kettős fokozattal. :(((

GeneraL_XTX: Vitatkozzon veled ezen az Avas Henrik. A klasszikus "RTS=Command and Conquer/Warcraft klón" meghatározás szerint pár tucat RTS létezik csak. :P

Keldor papa: Halo Wars 2-től szerintem ne várj semmi jót, ha nem kimondottan gamepaddel akarsz játszani. A Stormrise - Universe at War - EndWar - Halo Wars konzolos RTS vonal eléggé gyenge lett PC-s szemmel, és a beleölt marketing milliók nem hiszem hogy változtatnak majd ezen. :(

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#43) #85552128 válasza cskamacska (#42) üzenetére


#85552128
törölt tag

Jó hát nem véletlenül majdnem mindig csak a technológiai háttér miatt beszéltek róla, mint játék megbukott. Van egy pár játékos aki játszik vele, de ez elmondható bármiről.
Mindenképp ki kellett adni valami kieg félét, mert 1.5 éve azzal adták el a különböző árú founder csomagokat, hogy majd ingyen megkapják az érkező kiegeket is.

[ Szerkesztve ]

(#44) Kronos3000


Kronos3000
senior tag

Valahogy nem akar kiderülni,mitől is lesz olyan jó a DX12. Emlékszem még amikor bejött a W10 ment az áradozás,hogy mennyivel jobb lesz,gyengébb procin is segít,meg ennyi-annyi plusz fps lesz gyengébb gcn kártyákon is.Aham...Eddig egy parasztvakítás.Szerintem a W10-re csábítás miatt találták ki......

Wasabi...

(#45) duc


duc
aktív tag

Ez még techdemonak is rusnya. Nem értem miért van itt mindig fókuszban.

üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.

(#46) repvez válasza Kronos3000 (#44) üzenetére


repvez
addikt

Pont erre akartam kilykadni, hogy erről cikkezett mindenki, hogy ez lesz az első ténylegesen dx12 alapra készitett játék.Ahhoz képest semmi nem látszik belőle.

Régen amikor jött valami nagy platform váltás akkor legalább csináltak egy techdemót vagy egy olyan játékot amitől tényleg leesett az ember álla.És markánsan különbséget lehetett tenni arégi és uj verziók között.

Emlékszem mikor a mátrixos tech demot mutatták amit később a max payne átvett, ott volt elöször rombolás az épületnél és sokkal silányobb látván y volt amikor nem volt alatta a megfelelő vas, nem látszódtak a rombolás nyomai.

Itt a dx12-nél nem látom azt amit igértek, hogy kisebb CPU-val is jobban fog menni a játék, mert nem lesz proci limites, meg sokkla több rajzparancs, vagyis sokkal részletesebb avgy több tárgy a pályán.

Ebből semmit nem látni, egy RTS-en bemutatni, hogy mit tud egy API hát eléggé rossz dolog, attól, hogy 3mm-es kis pixelkatonából többet megjelenit az nem fog annyival szebb látványt nyujtani, mintha egy CPU szál azonosan leterhelve, ahogy igérték.

Itt van eltellt már majd 1 év és még hire sincs a nativ dx12es játékoknak, pedig azt is hogy hangoztatták, hogy sokkal könnyebb rá fejleszteni, meg , hogy 2 hét alatt át lehet irni rá a játékokat , hát ahhoz képest semmi nincs ami meg megcsináltak az lassabb mint volt.

(#47) zetor2000


zetor2000
senior tag

Ebből most akkor az következik, hogy játékos fronton nem az I7 -esetlegesen HT-s - nyerő, hanem aki ezzel szeretne rendes játékélményt, az vegyen egy 8+ magos Xeon gépet?

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#48) MeszesKPT


MeszesKPT
őstag

AotS és PH kapcsolata megérne egy elemzést.

Itt mindig kiemelt szerepet kap ez a techdemo, ami játékként a mazochizmus határát súrolja TA és SC után (igen, próbáltam és refund lett a vége). Ez a kiegészítő pedig valóban bicskanyitogató a korábbi vásárlók számára.

Az külön szerencse, hogy a PH minden tesztben használja ezt a méltán népszerű játékot. 115 játékos (24-órás csúcs).

(#49) NandoXXL válasza MeszesKPT (#48) üzenetére


NandoXXL
senior tag

Nem kell mindenen kiakadni. Jobb mint a villogó reklámok, itt némi érdekesség is van a vas alatt, valódi tesztek pedig már nem nagyon vannak. Sajnos a tesztelők megfelelő lapok-kiadók nélkül előbb utóbb droidok lesznek. + Észre sem veszi és kiég az ember (elvárások, statisztika stb.) kb. ennyi.

(#50) Aprósólyom válasza Abu85 (#3) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Én nem is értem miért nem optimalizálták tovább a grafikát. Egy stratégiai játéknak és a stratégáknak sosem volt fő húzóerő a grafika. Emiatt valószínű, nincs is olyan erős gépük, mint akik főleg FPS/TPS/RPG és hasonló társaikkal játszanak főleg.
Vállalkozás szempontból szintén nem jó húzás.

Jevons paradox

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.