"Ez volt az első DirectX 12-t támogató program"
Nem, nem ez volt az. Ahogy azt FLATRONW kolléga is megjegyezte, az első DX12-es játék a Caffeine volt.
#9 Abu85: "Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban."
Újságíró létedre ilyet nem volna szabad kijelentened. Esetleg azt, hogy számodra az ok, de idén van egy pár más RTS játék, melyek nem csak eladott példányszám, hanem felhasználói bázis szempontjából csúnyán elpicsázza az Ashes-t.
Nézzük a valóságot:
Ashes:
Owners: 90,659 ± 7,814
Players in the last 2 weeks: 3,704 ± 1,579 (4.09%)
Total War Warhammer:
Owners: 962,329 ± 25,428
Players in the last 2 weeks: 216,066 ± 12,061 (22.45%)
A valóság (ismét) megcáfolt téged. Ha nem is teljesen pontosak a SteamSpy adatai, az arányokat tökéletesen szemlélteti. Eladás számban a két cím között 10-szeres különbség van, míg játékos számban még ennél is sokkal tágabbra nyílt az olló a Warhammer javára.
Ha meg mindenképp a Stardockhoz ragaszkodsz, akkor a cég másik idei projektje az Offworld Trading Company is kétszer sikeresebb, mint az Ashes mind eladás mind játékos számban. Brad helyében én nem lennék büszke az Ashes sikertelenségére.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ