Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) Fratello válasza rinbanbo (#10) üzenetére


Fratello
tag

A Silent Hill első részét kb. tíz éve játszottam végig PC-n, emulátorral. Akkorra már valami hihetelenül gusztustalan grafikája volt (és az emulálás csak rontott a dolgon), mégis a hangulata olyan mértékben átjött hogy rögtön a legjobb horrorjátéknak soroltam be.

A második rész abszolút a sztoriról szólt, minden karakter, minden mozzanat, minden "ellenség", csata a sztori egységét szolgálta ki, nem volt benne egy felesleges mondat vagy tárgy, minden mindennel összefüggött és célja volt (pont ezt nem értette meg a mozifilm rendezője és forgatott egy cafatolós tucathorrort az első két részből).

Ezután jött egy törés a sorozatban, és kezdték el "fejleszteni" a harcrendszert, kaptak nagyobb hangsúlyt a fegyverek, kombók, és sikkadt el a sztori, és ennek a csúcspontja a Homecoming, ahol tippem szerint először a karakter hátterét találták ki (háborús veterán) hogy megindokolják, miért van annyi felesleges csata a játékban, és utána húztak rá egy elég lagymatag sztorit (SPOILER: ... és a játék ráadásul nem is a névadó városban játszódik).

Az Origins-el (PSP) nem játszottam, ahogy a Wii/PS2-es SH1 remake-el sem, úgyhogy kíváncsi vagyok mit hoznak ki a Downpour-ból de félek továbbra is nyitnak az "akcióorientált" stílus felé, amibe teljesen bele fog szürkülni a sorozat.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.