Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#124) HSM válasza Zeratul (#122) üzenetére


HSM
félisten

Nézd, nem véletlen írtam, amit. Elég sokat motoroztam SV650-el. Tényleg, remek motor. Ezenkívül eleget motoroztam 35kw-ra fojtott 600-as Hornettel (Honda vezetéstechnikai képzésén mindkét szinten, tehát ki kellett ismerni), és Honda CB400SF-el is, és nekem határozotottan az a tapasztalatom, hogy ezen két sor4-es Honda sokkal kezesebb, elnézőbb, hülyebiztosabb motor, mint az SV, és motorikusan a GSXR is ugyanez a konstrukció, mint ezek, csak szénné pörgetve van még benne +20LE.

Az SV-ben tökigazad van, hogy marha hosszú a gázmarkolat útja, de ha mentél már vele azt is tudnod kell, hogy elég rálehelni, és már izomból megy is a szekér az alul ébredő nyomatékból kisgázzal, ezért NAGYON finom kezet igényel a használata, míg a fent említett két Hondánál ha nincsenek pörgetve tökmindegy, negyed vagy fél gázt húzol, nem fog megviccelni egy hirtelen megindulással. Kanyarból kigyorsításnál is (motor felállítása) sokkal jobban tolerálják ezek a motorok a fakezű sofőrt, ahogy egy esetleges hirtelen gázelvételnél is sokkal megbocsájtóbbak.
Persze, egy tapasztalt (versenyzői tudásszint) pilótának nyilván egy remek kis élménymotor az SV ezen karakterisztikája révén, ugyanakkor egy abszolút kezdőnek első motornak éppen ezért nem tudom olyan jó szívvel ajánlani, mint ahogy mondjuk egy Hornetet tudnék. SV-t én csak és kizárólag olyannak ajánlanék, akinek van már legalább egy év tapasztalata kisebb (vagy nagyobb) motorokon, de nem akarnak 250-el száguldani, nekik viszont nyugodtan, mert amúgy az egyik legjobb ár/értékű élménymotor a piacon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.