#világlegjobbja.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
#világlegjobbja.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
(#2) hombre[EU]
A legdurvább az,hogy ezt a 23milliót teljes áron adták el.
Life, Uh, Finds A Way
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Nem akarok, de ezzel azért lehetne vitatkozni. A sztori szerintem egyáltalán nem volt kiemelkedő de az atmoszférája a játéknak valami fantasztikus, nagyon meg tudott ragadni. Utoljára a Witcher 3-mal voltam ugyanígy, ott sem a sztori az ami nekem az egekbe emelte a játékot. De összességében kihagyhatatlan műnek gondolom a RDR2-t.
úgy értettem, #atavalyiévviláglegjobbja
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Szerencsére a sztoriorientált játékoknak végük, az RDR 2 a legutóbbi példa rá. Tuti több fogyott volna ha multiplayer only, live service-ként adják ki.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
Trolling much?
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
Elég jók voltak a küldetések, elég változatosak is voltak (mondjuk a harcrendszer egy ganaj, ami még élvezetesebbé tette volna a küldetéseket), de a sztorimesélés mintha 15 évvel el lenne maradva. Kismillió karakter jön/megy és pofáznak melletted a lovon, de ez még hagyján. Legalább a főhős történetét, a személyiségének kialakulásában fontos szerepet játszó eseményeket leanimálhatták volna, hogy ne legyen ugyanaz a történetmesélés, mint a GTA 3.
U.i.: Ami tetszett az mindkét szál vége, és szerintem értettem is őket. Baromira rohadt unalmas volt amúgy Artúr története és a prológus fele is.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Kb a háromnegyedénél járok a játéknak és párszor kedvem lett volna már beütni a tv-t sokszor annyira frusztráló,a gyorsutazás hiányáról ne is beszéljünk, de maga a játék döbbenetesen jól meg van csinálva éa a hossza is példátlan.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
a főhős történetét, a személyiségének kialakulásában fontos szerepet játszó eseményeket leanimálhatták volna ez mit jelent?
a sztorimesélés mintha 15 évvel el lenne maradva...Kismillió karakter jön/megy és pofáznak melletted a lovon 15 éve cutscene-ekben meséltek történetet, itt fōleg gameplayban csak nem vetted észre (vagy értetted a nyelvet), mert azt hitted csak pofáznak melletted
Life, Uh, Finds A Way
Akkor ideje lenne elkezdeni már, pedig megvettem az első nap
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Az meg igen sok száz milliárd bevétel forintban. Hány év, hány ember munkája volt?
Bélabá
A cutscenet nem animálják? Nem értettem a nyelvet, 3 éve olyan cégben dolgozom, ahol csak angolok dolgoznak. Nézz meg egy last of ust, vagy egy Horizont, hogy ott gyerekkortól kezdve átvezetőkkel volt elmesélve a főhős története, de mondjuk az alapsztori sem unalmas, mint itt. A fontosabb eseményekhez is kapunk vizuális segítséget, itt pedig csak pofáznak a múltról a lovon, amikor fontos eseményekről van szó. A last of ust, unchartedet már nem is említem.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Az a problémád,hogy nincsenek videók a játékban azokról az eseményekrōl,amik a játék kezdete elōtt történtek? A GoW-ban a görög ámokfutás után és az új rész közti idōszakról nem mutattak semmit, nem láttunk és nem is hallottunk semmit Kratosról pedig 180 fokos fordulatot vett a karakter.
Life, Uh, Finds A Way
Már miért vett volna 180 fokos fordulatot?
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Postakocsi vagy vonat van gyors utazásra. Illetve ha lovagolsz és hosszan nyomos a touch bart psen, akkor megy szépen magától.
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
Plusz lehet fejleszteni a szekértábort, és van olyan dolog, ami gyors utazást ad.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Igaz, az kiment a fejemből már.
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
gyakorlatilag 2. nap megvettem hogy megjelent és fél órát toltam bele szóval szinte semmit se láttam még belőle de valahogy nem tudom elkezdeni
Pont így vagyok vele én is. De előtt utóbb el fogom kezdeni. Nem egy játékkal voltam már így
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Igen ezeket tudtam, meg a szekértáboros utazást is, de egyrészt iszonúak a töltési idők, másrészt hol van ez egy pokember rábökök az ikonra és 15 mp múlva ott is vagyok rendszertől. Cinematic módban meg nem megy minden simán,sokszor elkaptak, kinyírtak, nekiment valaminek stb.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Nézd a jó oldalát: legalább nem kell 120 km/h-val repesztő ellenségeket/galambokat üldözni, akik jobban tudnak kanyarodni, mint te.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Ez is egy szempont.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Pc-re meg fog jelenni ez szerintetek?
Cyberfuck Patchrunner
Én úgy tudom hivatalosan nincs erre vonatkozó információ. Ha engem kérdezel, szerintem nem tudom, viszont ha ezzel megnyugtatlak akkor igen
Megérdemli, nagyon jó lett👍
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***