Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#148) cousin333 válasza Tigerclaw (#144) üzenetére


cousin333
addikt

Mert nekik a kvóta egy eszköz a cél eléréséhez. Időlegesen adnak némi engedményt, hogy nem kell feltétlenül hozni a számokat, de akkor legalább fizess. Hidd el, az sem esik jól a gyártóknak...

#113-ra válaszolva:

"Ezert viszont nincs ertelme az EU-nak hajcsar modjara kenyszeriteni az autogyarakat, hogy hagyjanak fel a hagyomanyos hajtasu autok gyartasaval. Ha valamit eroltetni akarnak, inkabb a hibridekre koncentraljanak."

Az EU ebből a szempontból nem buzdít a hagyományos autók leváltására. Csak megad egy pár ambiciózus célszámot meg egy -dátumot, aztán minden gyár oldja meg, ahogy tudja. Lehet(ne) kis méretű, könnyű, gyenge autókat gyártani, lehet hibrideket (sokan ezt is teszik, pl. a BMW; nem az EU koncentrál rá, hanem az autógyárak), villanyost, hidrogénest (ami szintén villanyautó) vagy tudomisén...

Ahogy én látom a hibrid inkább csak egy átmeneti állapot, mint a CO2 kvóta-kereskedelem. Akkor már inkább a hatótáv növelő.

[ Szerkesztve ]

"We spared no expense"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.