Hirdetés

2020. augusztus 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ádám16


Ádám16
(őstag)

Nagyon jól döntött a PSA, hogy hagyta az Opel-t "Opelesnek" maradni.
Túl "sportos/fiatalos" a 208? Itt van a "német" társa. És mennyivel jobb lett az új Corsa az elődjétől így, hogy a Peugeot keze benne van a dologban... Szerintem kelendő lesz. Én a 208 felé mennék, de ezt is szívesen rúgnám.

(#2) mongoose66


mongoose66
(csendes tag)

A Mobilaréna az automobilokra és érvényes megnevezés?
Pedig de sok telefon vár tesztelésre.
Szerintem nem csak én vagyok ezzel így

I have spooken!

(#3) Klaus Duran válasza mongoose66 (#2) üzenetére


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

A kocsikban több a különbség mint a mai mobilokban.
Mobilt tesztelni már unalmas mert mind ugyanaz. Üveg + Android + hárompluszx kamera.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. / M7 :) -> Lumia 950 :( -> HTC 10 :) -> Huawei Mate 20 Pro :l / https://youtu.be/75Mw8r5gW8E

(#4) Máté94 válasza mongoose66 (#2) üzenetére


Máté94
(addikt)

Haladnak a korral. Tedd azt te is. ;)

「AA」- Apriori Acquit

(#5) <Adamsky> válasza Klaus Duran (#3) üzenetére


<Adamsky>
(veterán)

+1
Ez fájóan igaz! Mindegyik kb. ugyanakkora (nincs se igazán kicsi, se igazán nagy).
Paraméterek:
• 3+ "dudorkamera" rendszer
• notch, lyuk, "kamionos dekoltázs" minden mennyiségben
• TV-távirányító forma (16:9 képarány halott)
• mindegyik sárnehéz
• csúszós, sérülékeny anyagok

A cikkhez: vajon ez mennyire konkurenciája az ID.3-nak?

(#6) AxBattler válasza Ádám16 (#1) üzenetére


AxBattler
(félisten)

+1
Hiába csorgatja a nyálát minden újságíró a 208-ra, szerintem a Corsa sokkal "emészthetőbb" lett a hétköznapi embernek, és itt sincs hiány a technikában, ill. motorválasztékban.

Egyedül azért nem kéne, mert a leírások szerint elég alacsonyan van az üléspontja.

"A CPU-k tekintetében pedig egészen vad irányt vett a magömlés a projektekben." by Abu85 ........................................... Cable management is for the weak! ..............................................

(#7) janeszgol


janeszgol
(veterán)

Kezdenek normális árat kapni az autók. Pl ez már szerintem jó ár, pláne állami támogatással.

(#8) XuChi válasza janeszgol (#7) üzenetére


XuChi
(addikt)

Jó ár ??? Szerintem meg dupla áron van mint amennyibe kerülnie kellene. Dodzsemet 8.4 millióért ?? Max 4 milla amit eszek megérnek. És a benzines is 7 milla belőle. Az meg max 3.5 millát érne. Elszálltak mocskosul az autó árak.

Pár éve még simán lehetett normális autót venni 4-5 millióért és nem fapadosat.

[ Szerkesztve ]

(#9) AxBattler válasza XuChi (#8) üzenetére


AxBattler
(félisten)

Fel a fejjel, Suzukit ma is tudsz annyiért venni... ;)

"A CPU-k tekintetében pedig egészen vad irányt vett a magömlés a projektekben." by Abu85 ........................................... Cable management is for the weak! ..............................................

(#10) 8th válasza janeszgol (#7) üzenetére


8th
(őstag)

Arról az 3millárd forint keretösszegű állami támogatásról beszélünk amire eleve többszörös volt a "túljelentkezés" és ami órák alatt elfogyott? Akinek jutott belőle jól járt aki nem az csúnyán beszaladt tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe. Amúgy szerinted tényleg jó ár ~11M egy ilyen kisautóért? :N

mod: Annyiért már rendes autót is vehet az ember.

[ Szerkesztve ]

(#11) Pipó


Pipó
(őstag)

Ez a motorház tető olyan ronda így elvágva. Mé' nem csinálják egybe.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

(#12) <Adamsky> válasza XuChi (#8) üzenetére


<Adamsky>
(veterán)

Nem tudom mit értesz a "normális" alatt, de 2008-ban a majdnem full-os dízel kombi Cee'd-em 4,7 volt (kis alkuval). Azóta - sokat - romlott a forint, valamint rengeteget szigorodtak a környezeti normák. Én ez utóbbiban látom főleg az autók (természetesen nem a villanyosakról beszélek) árának emelkedését. Mára már egy olyan dízelmotor, ami 2008-ban tök "OK volt", a halálba lett bonyolítva, hogy megfeleljen pl. az Euro 6d-Temp-nek. Ez nagyon sok pénz kutatás-fejlesztés oldalon + ugye a beépített okosságok sincsenek ingyen ...
És, akkor ott van még a CO2 bünti, amit grammonként kell fizetni. Ugyan nagyon nem jó példa, de csak ez utóbbi (!) a Shelby GT500 esetén valami 8 misi.
Egy szó, mint száz a régi technológiát sikerült drágává és bonyolulttá tennünk, úgy, hogy annak kiváltására még nincs igazi alternatíva (a villany még nem az).

(#13) Hallosz válasza mongoose66 (#2) üzenetére


Hallosz
(aktív tag)

Automobilaréna
Ennyi :K :R

Van pénz lóvéra!

(#14) Ádám16 válasza XuChi (#8) üzenetére


Ádám16
(őstag)

Drága, tény. Viszont minden új autó olyat drágult, hogy a pofám leszakad. Így az e-autoknak ezt nem tudom a szemére hányni.

(#15) Rolly válasza <Adamsky> (#12) üzenetére


Rolly
(addikt)

PSA-nál (ha már az opel is az) kb 2000 € a büntetés átlag autónként tehát egy diesel / benzines kb 700e Ft-tal lett drágább csak emiatt...

Illetve ne fejeltsük el a 350-es € árfolyamot ... ami 308-asunk még 8 millió volt újonnan (jól felszerelt) fél évesen 5,7-ért vettük... most várjuk a megrendelt e208-ast :) , s az 8,5 elektromosban kicsit kevésbé felszerelt változattal (ami befért a pályázati összegbe)

(#16) Rolly válasza Ádám16 (#14) üzenetére


Rolly
(addikt)

az eus kibocsátási érték miatt a kis autók ki lesznek véreztetve... irreálisan drágák lesznek mert ugyanaz a technika kell bele mint egy nagyobb autóba...

(#17) Ádám16 válasza Rolly (#16) üzenetére


Ádám16
(őstag)

Nagyon sok minden ki lesz vereztetve. Egyelőre örüljünk, hogy kapható majdcsak minden autokategoria a dizeltol a hibridbenzinen át az elektromosig kicsiben és nagyban egyaránt.

(#18) Mr K


Mr K
(tag)

És magas ár mellé gyermekbetegségek társulnak: néha csak úgy megáll...

''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

(#19) Šolaire válasza Mr K (#18) üzenetére


Šolaire
(addikt)

Ez elég kellemetlen. Engem se hagyott még cserben autó.

“Praise The Sun” \[T]/

(#20) duke


duke
(tag)

Remelem toltheto USB-rol. :DD

(#21) Šolaire válasza duke (#20) üzenetére


Šolaire
(addikt)

Lehet van rajta reset gomb. :DDD

“Praise The Sun” \[T]/

(#22) janeszgol válasza Mr K (#18) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Ez viszont iszonyat gáz. Nagyon balesetveszélyes.

(#23) hemaka


hemaka
(nagyúr)

Inkabb egy jo dizel

(#24) ncc1701 válasza hemaka (#23) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Én már 10 éve is úgy vettem magamnak autót, h a büdös dízelt kizártam.

(#25) 8th válasza ncc1701 (#24) üzenetére


8th
(őstag)

Mindenki úgy szúr ki magával ahogy akar...

(#26) Hallosz válasza Šolaire (#19) üzenetére


Hallosz
(aktív tag)

Majd kinövik ezeket a gyermek betegségeket. (egyszer csak:)

Van pénz lóvéra!

(#27) ncc1701 válasza 8th (#25) üzenetére


ncc1701
(addikt)

A dízelesek meg mással. Ha annyira fillérbaszó vagy, akkor lehet hibridet venni, vagy gázost.

(#28) 8th válasza ncc1701 (#27) üzenetére


8th
(őstag)

Majd akkor leteszem a dízelt ha betiltják a vegyes tüzelést... :U

(#29) FIREBLADE78


FIREBLADE78
(addikt)

Ez állt meg totalcar forgatáson az autópálya közepén. 63 hibakóddal. Hajrá elektromos! The best :C :C ;] Balfasz eu. Remélem kilépünk minél előbb.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon ikx, BMW F15

(#30) Degeczi válasza ncc1701 (#27) üzenetére


Degeczi
(nagyúr)

Te meg a többi fórumozóval ha így trollkodsz.

(#31) nemlehet


nemlehet
(őstag)

Egy házas, friss 2. gyerekes haverral dumáltam ezekről az elektromos kocsikról és végül oda lyukadtunk ki hogy nekik ez marha jó lenne, mert a felesége kb napi maximum 30-40 km-t megy, jellemzően rövid távokat (otthon ovi, ovi-munka, munka ovi bevásárlás stb) amire ez tökéletes lenne, pláne hogy már van 1 elsődleges családi kombi, de ennyiért ez túl sok. Minden spórolást nagyvonalúan számolva és figyelembe véve, hogy kertes házban laknak tehát a töltés nem probléma sem térül meg az élettartam alatt. 2. rohangálós autónak ez egyszerűen túl drága egy közép-alsó közép osztálybeli családnak.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#32) XuChi válasza hemaka (#23) üzenetére


XuChi
(addikt)

Az autó legyen benzines. Dízelt a traktorokba kell rakni :D Na meg ott a jó kis [link] dízel motor hiba. :C

[ Szerkesztve ]

(#33) PDA_FAN válasza FIREBLADE78 (#29) üzenetére


PDA_FAN
(csendes tag)

Ez a típus, de nem ez az autó. Egyébként attól, hogy elektromos, még nem szar. A Leaf vagy az i3 például nagyon megbízható, a legtöbb hagyományos autónál alacsonyabb a hibastatisztikájuk. Amelyik gyártó nem spórol, és nem csak a büntetések csökkentése végett gyárt alibi-autót, annak nem állnak meg az autópályán az autói.

(#34) angyalpc2


angyalpc2
(tag)

sose lesz rá pénzem...még használtan se...

(#35) Rolly válasza PDA_FAN (#33) üzenetére


Rolly
(addikt)

Itt is valami spéci dolog lehetett alapból a videó is arra ment, hogy kattintás vadász legyen... Volt náluk 3 elektromos autó.. 2 ebből PSA ugyanazzal hardverrel. A másikról semmit sem tudunk (e208), az elején még azt mondja, hogy két autó robbant le... De a Zoé nem robbant le, Csak megállt az infó rendszer...

(#36) angyalpc2 válasza 8th (#28) üzenetére


angyalpc2
(tag)

nah azt tényleg betilthatnák...
Pedig a jelenlegi kormányka lépnie kell...és van is esély rá hogy fog, mert az EU nagyon durván picsán rugdos a rossz levegőért...

(#37) angyalpc2 válasza nemlehet (#31) üzenetére


angyalpc2
(tag)

egy hibriddel jobban járnak...

(#38) Rolly válasza nemlehet (#31) üzenetére


Rolly
(addikt)

Mi kicsit többet megyünk napi 60 körül, nagyobb távra 308as diesel lel járunk. Most a bejárás Pestre havi 40e Ft üzemanyag körülbelül amit az e208assal fogunk kivaltani. 3 milliós beülő, havi 75e körüli törlesztő, majd 4 év múlva 1,2millios maradvanyertek. Évi 20e kmt tuti menni fogunk vele kB 15 évig kitarthat :)

(#39) angyalpc2 válasza FIREBLADE78 (#29) üzenetére


angyalpc2
(tag)

:W
Az elektromos kocsik nagy része nem ilyen..megbízhatatlan.(sőt inkább megbízhatóbb mint a benzin dízel).
Az a kocsi ráadásul egy teszt kocsi...nem a végleges...
Ebből levonni, hogy szar EU.
Hát... :U

Esetleg akkor lehet gond később, ha elkezdik kispórolni a gyártók a technikát az anyagot és megáll az inverter...leég a vill motor...szar akku hűtés stb. mert csak össze van dobálva...
Nem úgy mint egy prius hogy atomjaira van tesztelve.
Helyi, városi közlekedésben egyértelműen a villanykocsi fog jönni. Mert a lokál környezetszennyezése kb kimerül a gumi-ban (nincs kipufgáz, nincs fékpor)
És ez nem csak EU elképzelés, legfeljebb itt kezdik először.

(#40) 8th válasza XuChi (#32) üzenetére


8th
(őstag)

Tudod, benzint meg a fűnyíróba. Ne menjünk már le óvodás szintre. :N

140ezer kilométerrel ezelőtt ültem át dízelbe. Nem tartom nyilván excelben de nagyjából 350ezer forintot költöttem a karbantartására ezalatt. Viszont spórolt nekem 1,2 milliót az üzemanyagon a benzinesemhez képest. Még így is 850e Ft pluszban vagyok. Alkatrészárai nevetségesek ahogy a fogyasztásai is. Nincs kettőstömegű nincs részecskeszűrő se semmi drága bonyolult szar benne. A büdös életbe nem kéne még egyszer benzines.

[ Szerkesztve ]

(#41) Rolly válasza 8th (#40) üzenetére


Rolly
(addikt)

Én is diesellel járok, s emellett lesz elektromos autó a rövid tavokra, de a mai diesel autók különösen drága szerkezetek... Bár gariba cserélték de egy adblue tartály hiba 440e Ft lett volna, ha nincs garancia a kocsin...

(#42) dzsi23 válasza mongoose66 (#2) üzenetére


dzsi23
(őstag)

Autót és mobilt tesztelhet egyszerre egy ember, de életvitelszerűen használni/tesztelni nem lehet egyszerre két telefont, szal nem hiszem, hogy az autótesztek a telefontesztek kárára mennének.

(#43) hyperspace


hyperspace
(őstag)

[link] ez is hozzátartozik a teljes képhez.

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#44) Máté94


Máté94
(addikt)

Semmi sem tökéletes. Haladjunk.

「AA」- Apriori Acquit

(#45) Rolly válasza hyperspace (#43) üzenetére


Rolly
(addikt)

Előbb olvass aztán írj... A vótmánméter kiakadt... :)

(#46) Šolaire válasza hyperspace (#43) üzenetére


Šolaire
(addikt)

[link]

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#47) csorbajeno válasza XuChi (#32) üzenetére


csorbajeno
(addikt)

Amerikában ez után sem fognak ezzel foglalkozni, másrészről meg gondolom, te is hallod a hangját. Az meg mindent elmond :DDD

(#48) csorbajeno válasza angyalpc2 (#36) üzenetére


csorbajeno
(addikt)

Azzal együtt, hogy támogatom a kiforrott és értelmes hatótávval rendelkező elektromos autók mielőbbi terjedését, áruk normalizálódását, mitől környezetbarátabb egy elektromos autó egy dízeltől/benzinestől? Hisz az elektromos áramot is elő kell állítani valahol.... :Y

(#49) ncc1701 válasza angyalpc2 (#36) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Támogatott (nem kamatmentes hitel!) szigeteléssel, nyílászáró cserékkel simán lehetne harmadolni-negyedelni a fűtésre használt energia igényt.

(#50) ncc1701 válasza csorbajeno (#48) üzenetére


ncc1701
(addikt)

Származhat megújulóból is. Plö a házad tetején levő napelem által megtermelt árammal töltheted.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.