Pedig nem rosszak ezek a tv-k, és a Sony termékei sem azok, de úgy látszik a sok beszállító miatt, itt is becsúszhat egy kis hiba. Viszont feltehetnénk a kérdést, a tesztelést átaludták a mérnökök?
no brain, no problem
Pedig nem rosszak ezek a tv-k, és a Sony termékei sem azok, de úgy látszik a sok beszállító miatt, itt is becsúszhat egy kis hiba. Viszont feltehetnénk a kérdést, a tesztelést átaludták a mérnökök?
no brain, no problem
Hát ezen az éven sztem minél hamarabb szeretne túlesni a Sony. Ez az év lassan olyan lesz nekik mint a 10 csapás az emberiségnek.
(egyébként nem ártana megemlíteni, hogy a Sony szerint beszállítói hiba okozza a problémát.)
Zolee11: Valószínűleg nem jelentkezik rövid távon a probléma, ha egy 2007-es készüléknél most veszik észre a hibát.
[ Szerkesztve ]
A Sony választotta a beszállítót, aki nyilván a Sony által követelt nyomott ár miatt gyártott sz*rt...
A vér nem válik VAZZE!™
Ugyan a hír szerint sem történt ilyen eset, de teljesen korrekt a Sony magatartása. Elismerik, javítják. Így mindenki jól jár. Lehet ezt így is...
Compaq Armada 7400.
Sony Color Star
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Én azért a beszállítókat sem féltem ebből a szemszögből. Dolgoztam elektronikai gyárban, és itt is volt nem egy beszállító, akik 80%-ban sz*r-t küldtek.
"A Sony eddigi vizsgálatai szerint egyébként csak a bekapcsolt készülékeket érinti a probléma."
Még jó, hogy nem már a dobozában gyullad ki
/tudom, hogy arra értik, hogy StandByban nem ég el, de nem bírtam kihagyni /
[ Szerkesztve ]
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
Its Sony
Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
(#9) antikomcsi
Mindenesetre majd a karácsonyfától kicsit messzebb üzemelje be mindenki.
A szervíz igencsak káros lehet a készülékre, pláne, ha közel esik..
ismerve korunk piaci stratégiáját, ezen TV-k jó része már újra van hasznosítva. De kösz, hogy szóltak
Újrahasznosítás alatt azt érted, hogy a szeméttelepen már beleköltöztek a gombák?
A vér nem válik VAZZE!™
A Bloomberg hírügynökség úgy tudja a cég szóvivőjétől, hogy eddig 11 balesetről szereztek tudomást, az ok minden esetben egy japán beszállító hibás alkatrésze volt.
végre 1 hír ahol nem trollkodás folyik
am engem érint a dolog így igénybe veszem ezt az ingyenes csekkolást csak félek h a magyar szerviz nem az igazi
am aki emiatt nem vesz sonyt többet és szarozza az megérdemli, a bravia tv-k akkor is a legjobbak között vannak (meg más sony cuccok is), nekik is becsúszhat hiba és ami fontos h ELISMERIK és nem hárítanak, így még inkább nem esnek a szememben
don't tell me what i can't do!
ez is mutatja, milyen fejlett volt a cucilista ipar, mi már 30 éve robbanós Videotont gyártottunk.
Valószínűleg nem jelentkezik rövid távon a probléma, ha egy 2007-es készüléknél most veszik észre a hibát.
Én azért ennyire nem lennék ebben biztos, ugyanis:
közelebbről meg nem nevezett alkatrész túlmelegítheti és lángra lobbanthatja a készülék belsejét, ami a külső burkolat megolvadásához vezethet. Eddig egyébként ilyen jellegű probléma egy esetben sem jelentkezett, de jobb félni, mint megijedni, tartják a Sonynál, így inkább kezdeményeztek egy visszahívási akciót.
Azaz lehet, hogy sok esetben alacsony fényerőnél soha nem is jelentkezik a probléma, mert gondolom a képernyő energiaigénye a legnagyobb, így valószínűleg ezzel kapcsolatos a probléma. Számomra nehezen hihető, hogy egy adott alkatrész sokáig nem melegszik, majd valami oknál fogva elkezd túlmelegedni. Melegednie kellett annak már új korában is, csak akkor úgy ítélték meg, hogy jó az oda és ahogy öregszik egy picit jobban melegszik mint fénykorában...
Ettől függetlenül korrekt dolog javítani a hibát, és semmit nem változtat részemről a sony megítélésén.
no brain, no problem
Nem aludtak a mérnökök tesztelés alatt, csak a tv nem volt bekapcsolva
Vagy ez a bizonyos alkatrész gyorsabb ütemben amortizálódik, és ezzel nem számoltak.
A hiba okát ennyi infóból nem igazán lehet megállapítani (főleg, hogy azt sem mondják meg milyen alkatrészről van szó, mert ennyi erővel lehet tápegység is a forrás), így arra kell hagyatkozni amit a gyártó nyilvánosságra hoz.
Ajajaj!
Öcsémnek ez egyik felsoroltja van!
2,5 éves, de eddig nem volt vele probléma - bár kikapcsolásnál valami vagy 5-6-ot kattan, kb. 3-4 mp-es időközökkel.
pont mint a konvektor amikor melegszik/hul
Nyugi az csak az elektromos gyújtás, mint mikor lenyomod az öngyújtót, de ne aggódj, úgy tűnik, hogy egyelőre még nincs (hozzá) gáz.
Sztem ez a hőtágulás miatt van, nem? Nekem a PS3/TV (nem Sony) is szokott ilyet csinálni. De ez csak tipp.
[ Szerkesztve ]
Ez k*rv@ jó...
Hol olvasható ez a közlemény?
Miért nem cserélik az egész készüléket? Ne javítgassák!
hát nem kell bekapcsolni és ennyi...
Aurea mediocritas
szép lassan a tv-t is csak úgy tudod használni hogy elfogadod a felhasználási feltételeket, onnantól már csak egy sor hogy "a készülék bekapcsolása nem rendeltetésszerű használatnak minősül"
miért?
don't tell me what i can't do!
hogy ő is hozzászóljon, mindegy mit.
régen sokkal minőségibb volt.(az én szememben legalábis)
Csak gondolnak a télre, egy kis meleget szeretnének hozni a lakásokba
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Én mondjuk nem nevetek annyira ezen
Olcsó beszállító hozta az elektroli-kondit, ami kiszáradt és ez miatt gyullad ki a gép.
Vagy valami hasonló, bár gondolom valami belső használatos, folyamatosan üzemelő példány adta meg magát, amit kivizsgálva találták meg az okot...
+ elhoztak a 3d uj lepcsofokat az elethu tuzet
dinosaurs are jesus ponies
Nehogy már körbenyaljátok a Sony-t azért, mert az egyébként elvárható magatartást tanúsítja! Főleg az elmúlt egy év fényében. Mert amit a weboldalaikkal és a szolgáltatásaik feltörésével kapcsolatban műveltek az egyenesen vérlázító.
Szóval többektől megkérdezném - és nem trollkodás-képpen: Sony fanboy-e vagy???
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
Nem vagyunk egyformák
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Nem gáz...legközelebb majd csomagolnak poroltót is a TV mellé
nem nyalom körbe de mondj 1 olyan gyártót akinél sosem volt tévedés, hiba? de am szeretem a sonyt de nem vagyok márkabuzi ha a másik jobb éppen akkor mást választok, am csak a tv-m sony meg a telefonom
pl utálom a samsungot a jelenlegi magatartásuk miatt de samsung monitorom meg vinyóim vannak mert megérte akkor meg a vinyó most is
és igen el is sumákolhatnák azzal h nem ismernék el a hibát hiába vinnék tömegesen szervizbe pénzért javítanák....
szóval nem értem a kérdésed h miért vagyunk fanboyok azért mert örülünk h jelezték h megnézik ingyen ha rossz ha nem
don't tell me what i can't do!
"A Sony eddigi vizsgálatai szerint egyébként csak a bekapcsolt készülékeket érinti a probléma."
Elég brutális lenne, ha készenléti üzemmódban is kigyulladna...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Videoton Color Star meg robbant is ha olyan kedve volt, ehhez képest a Sony csal csendben elég
...
Nagyon megkopott napjainkra ez a márka...alsó középkategória minőségben, felsőkategóriás áron.. szomorú...
De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)
Mire hazavinnéd, már el is égett.
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
Ez abszolút nem igaz! Azt viszont be kell látni, hogy akkora az árverseny hogy ez sajnos a minőség rovására megy de ez mindegyik gyártónál így van! Elég pld az autó ipart is megnézni....
[ Szerkesztve ]
Te sem tennéd ha lenne ilyen készüléked
A Sony gondol az ügyfeleire.
Közeledik a tél (avagy "winter is comming", ahogy mondanák a Trónok harcában), erre ők kedvesem bekapcsolták az "automata fűtés" opciót a felhasználók tv-in, hogy ne kelljen annyit költeni a fűtésre.
Ez egy kedves gesztus, mások meg megint csak a rosszat látják ebben!
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Ez abszolút igaz. Keresd meg hány panasonic akkut, vagy tv-t hívtak vissza az elmúlt 2 évben pl.
Jah meg azt is meglesheted, hogy ki hol áll a minőségi listán, és melyik mennyibe kerül...
[ Szerkesztve ]
De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)
Igazán megmondhatnánk a Sonynak a nagy titkot, hogy lehet kitűnő, örök életű minőségi terméket alkotni, alacsony árak mellett. Mert itt biztos sokan tudják...
Nem, egy sony termékem sincs, nem vagyok fanboy, csak idegesít az ilyen hozzáállás: Ha nincs support, meg felelősségvállalás, akkor az a baj, ha van, akkor a minősége nem elég jó, nem elég gyors, stb. Ha valami minőségi, akkor túl drága, ha olcsó, akkor meg túl gagyi. Mért kell a világ jelenlegi törvényszerű működésén újra és újra meglepődni?
Update: Bocs, egy DVDlejátszóm van, akkor mégis fanboy vagyok
[ Szerkesztve ]
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
Ettől függetlenül elszerelik az ilyen alkatrészeket, mert "a vevő várja az árut". És ez nem csak az elektronikai iparban igaz. Tőlünk is szállítottak már ki tudottan rossz terméket. A főnököm ennyit mondott rá: "Hátha nem veszik észre."
Egyébként az az egy rossz év inkább kettő-három a Sony esetében.
Persze, nálunk is ezt csinálták, beletették a rosszat is, pedig nem lett volna szabad, mert a garanciális javítás többe kerül mint ha egy hibás alkatrészt cserélnek a gyártósoron.
De a másik oldalról pedig ott van az, hogy műszakvezetőket rúgtak ki azért mert nem volt meg a megfelelő napi mennyiség, és így azért már meggondolják a többiek, hogy a majdnem kész árút levegyék a sorról javíttatni, vagy inkább menjen tovább és nincs annyi időveszteség.
Erre nincs jó megoldás.
Az évekre visszatérve: sztem ennyire rossz nem volt az előző kettő.
[ Szerkesztve ]
Hír Öngyulladós Sony tévék: hazánkat is érinti a visszahívás