Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) nyisziati válasza bkercso (#97) üzenetére


nyisziati
veterán

Bénáznak ők.
Rengeteg videót láttam erről.
Csak egyben lassabbak és toleránsabbak is.
Meg beállnak a sorba, nem akarnak őrült módjára kivágni és végigelőzni a sort.

Ők tényleg a "lassan járj, tovább érsz" elvét követik.

(#102) D1Rect válasza brd (#99) üzenetére


D1Rect
félisten

Sokan egyszerűen azt sem tudják, hogy a gyalogosnak a zebrán elsőbbsége van.
Meg akarják magyarázni, hogy hát nem is, mert neki is meg kell győződni, hogy biztonságos az átkelés.

Igenis be kellene ültetni az embereket 10 évente a 2 vizsgára.
Akik meg már képtelenek biztonságosan autót vezetni, annak elvenni a jogosítványát.
Nyilván ez leginkább az öregekre jellemző.

A DUI pedig automatikusan eltiltást vonna maga után min. 1 évre + min. fél évi jövedelem mint büntetés(de legalább 1mFt), nincsen mérlegelési lehetősége a bíróságnak sem.

Én a trafikat is átállítanám sebességhatár +5km-re.

(#103) brd válasza D1Rect (#102) üzenetére


brd
nagyúr

Sokan egyszerűen azt sem tudják, hogy a gyalogosnak a zebrán elsőbbsége van.

Ezt még édesanyám és a 9 éves unokaöcsém is tudja, pedig egyiknek sincsen jogosítványa. Akinek van és ezt nem tudja, az kb. olyan, mintha egy programozó nem tudná, hol kell bekapcsolni egy számítógépet. Erre a utal a második mondatod is: tudják ők nagyon jól, csak magyarázzák a bizonyítványt. A vizsga ettől függetlenül nem lenne felesleges, csak ezt nem oldja meg. ;)

Mi az a DUI?

Én a trafikat is átállítanám sebességhatár +5km-re.

Minek? Részesedésed van a bevételből? Önmagában a sebességtúllépés nem okoz balesetet. Inkább azokat kellene jóval erősebben büntetni, akik akár csak egyértelmű, de relatív sebességtúllépés miatt okoznak balesetet (fogház 1 hónap-szintű, vagy ilyesmi) és ezt széles körben reklámozni, hogy mindenki tudjon róla.

The only real valuable thing is intuition.

(#104) D1Rect válasza brd (#103) üzenetére


D1Rect
félisten

DUI(Driving under the influence. Most commonly alcohol.) : beakármizve vezetni. Felőlem mindenki annyit iszik és vagy cuccozik amennyit és ahogy akar.
De amint autóba ül, onnantól a többi ember életével is játszik.

A súlyos balesetek többségét 3 fő szabályszegés okozza:
-gyorshajtás
-elsőbbség meg nem adása
-szer hatása alatt vezetni

Nálunk nemzeti sport a gyorshajtás és én vagyok a hülye aki szerint ezt nem kéne csinálni.

(#105) #90088192 válasza D1Rect (#104) üzenetére


#90088192
törölt tag

A probléma ott van, hogy nem fog működni. Mivel minden alól kibúvót találtak eddig is, ez sem működik máshogy.

Ami megoldást hozna, maga a jármű korlátozása.
Fogadjunk ez neked nem tetszik.

Itt kezdődik a baj, mert a szabadság jogok.(bocsánat üzleti érdek)

Ha mindenki max 50LE járművekkel rohangálna GPS vagy annak megfelelő sebesség mérés/korlátozás támogatással (kivéve áruszállítás ahol arányosan a cipelt teherrel növekedne a teljesítmény, de GPS ugyan úgy) akkor megoldódna a probléma. Nem lehetne elbújni.

Engem nem zavarna sőt örülnék neki :K

(#106) D1Rect válasza #90088192 (#105) üzenetére


D1Rect
félisten

"Mivel minden alól kibúvót találtak eddig is, ez sem működik máshogy."
Ez egyszerűen nem igaz.

(#107) #90088192 válasza D1Rect (#106) üzenetére


#90088192
törölt tag

Akkor magyarázd meg miért nem működik, SEHOL sem, mert a legjobban bekamerázott országokban is vannak száguldozok, akik komoly balesetet okoznak :U

Érdekes a többi részére nem írtál semmit, megkérdezhetem miért?

[ Szerkesztve ]

(#108) D1Rect válasza #90088192 (#107) üzenetére


D1Rect
félisten

"Érdekes a többi részére nem írtál semmit, megkérdezhetem miért?"
Mert kár beléd minden karakter.

(#109) #90088192 válasza D1Rect (#108) üzenetére


#90088192
törölt tag

Értem, ha nem értesz valakivel egyet, akkor a kb másik a hülye. Így lehet eszmét cserélni :C

Köszönöm, hogy megtiszteltél, ezzel a pár karakterrel, remélem nem száradt le a kezed tőle, vagy kaptál sérvet :(

[ Szerkesztve ]

(#110) brd válasza D1Rect (#104) üzenetére


brd
nagyúr

DUI: akkor nagyjából egyetértek, bár én pl. picit spicesen (=pár sör, vagy max. fél liter bor) is tudok úgy vezetni, mint más, kevésbé felkészült. ;) (De nem gyakran teszem, kb. 5 évente 1x és akkor sem európai körutat teszek, csak mondjuk 2-3 km-t főúton). Így itt is inkább azt büntetném keményebben, ha ilyen állapotban balesetet is okoz az illető (legyen az bármilyen súlyos).

A súlyos balesetek többségét 3 fő szabályszegés okozza:

Legalábbis szerinted. (Tudom, a rendőrség is a gyorshajtást szajkózza.) Valójában meg kb. így oszlik meg:
- 80% figyelmetlenség, nem törődömség (nem veszik figyelembe a körülményeket, pl. jeges/rossz út, többet gondolnak magukról/autójukról, mint ami a valóság) - hogy ez éppen gyorshajtás közben történik, az mellékes, persze az eset súlyosságán változtat;
- 15% szabályok nem ismerete;
- 5% minden más (rosszullét, műszaki hiba stb.).

[ Szerkesztve ]

The only real valuable thing is intuition.

(#111) bkercso válasza brd (#110) üzenetére


bkercso
nagyúr

41%-kal több sebesség = 2x-es mozgási energia. Ugye ez roncsol, ha baj van.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#112) nyisziati válasza #90088192 (#105) üzenetére


nyisziati
veterán

+D1rect.

Szerintem kár vitatkozni, valahol mindkettőtöknek igaza van.

Nyugaton nyugisabb az élet, nem hajtja az embert űzött vadként az állandó pénzhiány, ezért nyugisabb a közlekedés is. Persze van ott is egy-két száguldozó, okoznak is időnként balesetet, de valahogy mégse olyan feszült cirkusz a közlekedés, mint nálunk.

Ha majd itt is meglesz az 1000 euró átlagfizetésként (úgy értve VALÓS összegként, nemcsak statisztikailag)., akkor itt is szépen lenyugszanak a kedélyek.

Most a létbizonytalanság tüzeli azt a türelmetlenséget (szerintem), ami miatt konstans életveszély Magyarországon közlekedni. Meg gondolom van még egy-két ok.

Persze a szigorúbb ellenőrzés se árt, de a JÓ ÉLETKÖRÜLMÉNYEKKEL kézenfogva kellene ennek történni.

[ Szerkesztve ]

(#113) D1Rect válasza brd (#110) üzenetére


D1Rect
félisten

Én rendőrségi / ksh adatokból vettem a személyi sérüléssel járó balesetek okait.
Már nem emlékszem pontosan, de ez a 3 tétel a nagyon bő(80%+) többségét adja.

[ Szerkesztve ]

(#114) dabadab válasza D1Rect (#113) üzenetére


dabadab
titán

A KSH adatokban szerintem relatív gyorshajtás van.
A tényleges, rendes, abszolút gyorshatjást nem olyan egyszerű összeszedni, de egyszer a totalcaron megtette egy újságíró és bőven egyszámjegyű százalék jött ki.

DRM is theft

(#115) Tikakukac válasza D1Rect (#113) üzenetére


Tikakukac
titán

Ha megtörténik egy baleset és a kocsi nem állt, akkor relatív gyorshajtása volt. Ennyi a titok. Erre alapozva ügyesen mosva a statisztikát lehet radarokat is venni csillió pénzekért és szórni vele mindent és mindenkit.

Esti vezetéseknél szoktam azon agyalni, hogy vidéken otthon mi lenne az a sebesség, ami nem lenne relatív gyorshajtás, ha vaddal találkoznék. Rájöttem, hogy a nulla. Mert a vaddisznó a kocsinak oldalról is nekiment már egyszer. Álló kocsival :DDD

Nagy móka ez a témakör is.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#116) bkercso válasza Tikakukac (#115) üzenetére


bkercso
nagyúr

Az elvárható szinthez van értelme nézni. A vaddisznótól való félelemből egyhelyben állás nem várható el.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#117) Tikakukac válasza bkercso (#116) üzenetére


Tikakukac
titán

Már hogyne lenne elvárható. Mivel tonnaszám rombolják a vadak a kocsikat és erre az a megoldás, hogy tábláznak a fiúk, ezért mikor 1,6 millás kár lett a 2 napos Toyotában megkérdeztem már a kopszokat, hogy mi ilyenkor a megoldás akkor. A válasz ez volt: ha nem tudtál megállni, akkor gyorsan mentél. Ha 5-el mentél és úgy kapott el valami, akkor 4.9-el kellett volna menni. Vagy 4.89-el stb. stb. egészen 0-ig.

Szóval pont de. A gumiszabályok pont erre valók, ez egy tipikusan agyhalál elv.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#118) D1Rect válasza dabadab (#114) üzenetére


D1Rect
félisten

Nekem a totalcar 94 találatot adott gyorshajtás keresésre, ezt pont nem találtam meg.
De még inkább biztos lettem benne, hogy nemzeti sport a gyorshajtás.

(#119) D1Rect válasza Tikakukac (#115) üzenetére


D1Rect
félisten

A relatív gyorshajtás sehol sem mérhető, csak a baleset után bizonyítható.

Nem is értem, hogy kiket büntetnek, ha az emberek nálunk betartják a sebességhatárokat. Mármint 50-nél csak 68-cal mennek. :DDD

(#120) Tikakukac válasza D1Rect (#119) üzenetére


Tikakukac
titán

A relatív gyorshajtás sehol sem mérhető, csak a baleset után bizonyítható.

Ugye? Mintha kiadnék egy terhességi tesztet, ami a gyerek megszületése után használható ;] 100%-os hatékonyság, maximális agyhalál.

Nem is értem, hogy kiket büntetnek, ha az emberek nálunk betartják a sebességhatárokat. Mármint 50-nél csak 68-cal mennek. :DDD

Én értem, hogy sok a gyorshajtó hülye, de azt is, hogy miért így készülnek a statisztikák. Lásd szegénység eltüntetése csettintésre, szintén by KSH.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#121) D1Rect válasza Tikakukac (#120) üzenetére


D1Rect
félisten

A balesetnek van oka. A sebesség megválasztása a sofőr feladata, alkalmazkodni kell a látási és útviszonyokhoz.

Ez nagyon komplex nézetet igényel, amikor sokan azt sem képesek megérteni, hogy ne menj 50/90/110/130-tól gyorsabban.

(#122) Tikakukac válasza D1Rect (#121) üzenetére


Tikakukac
titán

A balesetnek van oka. A sebesség megválasztása a sofőr feladata, alkalmazkodni kell a látási és útviszonyokhoz.

Köszönöm, hogy leírod azt, amiről beszélünk egy ideje. Igen. Ezért írtam, hogy tökéletes gumiszabály, ha baleset van és nem 0-val ment az autó akkor relatív gyorshajtása volt és mehet a statba. ahol betolják mellé azokat a gyorshajtókat, akik nem férnek a bőrükbe. De mikor jövök az egésznek a levezetésével, akkor megy a röhögcse. Pedig én csak valóságba ültetek valamit.

Ez nagyon komplex nézetet igényel, amikor sokan azt sem képesek megérteni, hogy ne menj 50/90/110/130-tól gyorsabban.

Ez konkrétan magát Istent igényli. :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#123) D1Rect válasza Tikakukac (#122) üzenetére


D1Rect
félisten

Szerinted a gonosz helyszínelők azt csinálják, hogy a user amikor elszáll a kanyarban akkor csak ráhúzzuk gumiszabályt és kész a statisztika?
Vagy ezt, hogy?
Az egész világra kiterjedő szabad kőműves hálózat működik helyszínelőknek álcázva?

Tilos gyorsabban menni mint amit a KRESZ megenged. Pont.
Ahol olyanok a viszonyok még az elméleti maximummal sem szabad menni.

(#124) Tikakukac válasza D1Rect (#123) üzenetére


Tikakukac
titán

Szerinted a gonosz helyszínelők azt csinálják, hogy a user amikor elszáll a kanyarban akkor csak ráhúzzuk gumiszabályt és kész a statisztika?
Vagy ezt, hogy?
Az egész világra kiterjedő szabad kőműves hálózat működik helyszínelőknek álcázva?

Szerintem kérdezd meg hogyan működik ez. Én megtettem. Nincsenek kőművesek, se szabadok, se italosak, egyszerűen instant repül be a pipa a megfelelő rovatba. Ennyike.

Tilos gyorsabban menni mint amit a KRESZ megenged. Pont.

Ezzel nem tudom ki vitatkozott. Pont.

Ahol olyanok a viszonyok még az elméleti maximummal sem szabad menni.

Erről ugatok, hogy ez milyen szinten szabályozatlan és durván statisztika rontó, de hagyjuk. Nem akarod ezt te megérteni, csak terelsz már sokadjára.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#125) D1Rect válasza Tikakukac (#124) üzenetére


D1Rect
félisten

Mit terelek?
A gyorshajtás halmazon belül van a relatív gyorshajtás.
Nem tudom másképp magyarázni.

(#126) Tikakukac válasza D1Rect (#125) üzenetére


Tikakukac
titán

Mondjuk olyan dolgokat írsz, amit senki sem vitatott vagy írt le vagy úgy egyáltalán? :DDD

Igen, a gyorshajtáson belül van a relatív gyorshajtás. Kár, hogy ez az egész mire leér a végső számokig és a "mit miért csinálunk" nyilatkozatokig, addigra már egy kalap alá kerülnek. Pedig hajhaj, mennyire de más a 2 dolog.
Ezen belül külön kedvencem, hogy megtörtént eseményeket számítógépes szimulációval és több éves bírósági vergődéssel pontoznak le. Mikor neked volt 2 füled, 2 szemed és kb. a segged ott a helyszínen. De majd mi megmondjuk, hogy hát miért nem mentél 10,2km/h-val kevesebbel. Mert b@zdmeg full világos volt, fasza út és így is a megengedett alatt voltam. Ebből lesz 90 helyett 70-60-50-40-30-10-0.00001km/h. Erről írtam fentebb, hogy full állóra fékeztem a kocsit és képes volt a vad így is nekem jönni. Tanulság: soha nem nyerhetsz :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#127) UnA válasza Tikakukac (#126) üzenetére


UnA
Korrektor

Remélem nincs harag, de ezeket úgy írod, mint aki egyszer belelovalta magát valami sérelembe, és képtelen továbblépni azon. Tanulság: pedig néha hasznos lehet. :)

(#128) Tikakukac válasza UnA (#127) üzenetére


Tikakukac
titán

Nincs harag, de a #79-et magyarázd már el még mielőtt másba kapunk bele, mert azt még mindig nem értem/értjük.

A tanuláság amúgy tényleg egyszerű: eddig mindig mákom volt, egyszer nem lesz. A lényeg, hogy mindenképpen én fogok sz0pni. Ha arcon pörgök, akkor is. Megelőzés: vagy én vadhálózok ki vagy a kocsival nem hagyom el az udvart. Micsoda opciók :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129) D1Rect válasza Tikakukac (#126) üzenetére


D1Rect
félisten

Mit szeretnél mondani?
Hülye vaddisznó minek ment oda?
Nem értem mit szeretnél kihozni a dologból.

(#130) Tikakukac válasza D1Rect (#129) üzenetére


Tikakukac
titán

Alig 5-ször írtam le a problémát, hatodjára nem fogom.

Részemről amit tudtam megtettem, köszönöm :R

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#131) #90088192 válasza D1Rect (#129) üzenetére


#90088192
törölt tag

Hello :)

Tudom nem vagyok a kedvenced, de lehet segíthetek elmagyarázni:

A probléma az, hogy ha ki van táblázva, hogy vadveszély, akkor gyakorlatilag MINDEGY milyen sebességgel haladtál, ha a vad kárt tesz az autódban, az a TE hibád. Még akkor is a vad oldalról szaladt bele az autódba(álltál egy helyben pl).

Ergo a helyi vadász társaság teljesen abnormális privilégiumokat Élvez, vagyis a haszon az övék hiszen az elütött vadat be kell szolgáltatnod, a kár meg a tied duplán, hiszen a vadat is ki kell fizetned, meg a saját járművedben keletkezett kárt is.(Legutóbbi ismereteim alapján, ha ez változott akkor tárgytalan)

Szerinted ez normális(nem kekeckedő hangnem)? :R

[ Szerkesztve ]

(#132) D1Rect válasza #90088192 (#131) üzenetére


D1Rect
félisten

"Még akkor is a vad oldalról szaladt bele az autódba(álltál egy helyben pl)."
Ez esetben nem valósul meg a veszélyes üzem az autós részéről.

(#133) #90088192 válasza D1Rect (#132) üzenetére


#90088192
törölt tag

A kár akkor is a tied mert a tábla után vagy, ez ami elfogadhatatlan Tikka részéről, mert semmi rosszat nem csinált, azon kívül hogy A-bol B-be nem tud semmilyen más módon autóval eljutni. Ez az elme hibbantság :K

(#134) D1Rect válasza #90088192 (#133) üzenetére


D1Rect
félisten

Nem, ha álló járműben okoz kárt a vad, akkor az a vadásztársaság sara.
Tudom, hogy sokan nem értik, hogy a közlekedés veszélyes üzemnek minősül, ezért van az a gyakorlat, hogy a vadászársaság ha kitábláztatta a vadveszélyt, onnantól rá lehet verni az autósra.

(#135) #90088192 válasza D1Rect (#134) üzenetére


#90088192
törölt tag

Ugyan azt mondjuk, ha te megállsz a kitáblázott szakaszon, akkor a TE hibád, barmi is történik az autód és a vad között :K bármilyen helyzetben :K

Még szerencse a szexmunkásokat nem perlik be, a vadász társaságok a csökkent nemi vágy miatt, a vaddisznók eseteben :DDD

(#136) D1Rect válasza #90088192 (#135) üzenetére


D1Rect
félisten

"Ugyan azt mondjuk, ha te megállsz a kitáblázott szakaszon, akkor a TE hibád, barmi is történik az autód és a vad között :K bármilyen helyzetben :K"
Értsd már meg, hogy akkor nem valósul meg a veszélyes üzem.

Látod, ezért mondom, hogy falra hányt borsó neked bármit magyarázni.

(#137) #90088192 válasza D1Rect (#136) üzenetére


#90088192
törölt tag

Akkor félre értettelek, elnézést.

(#138) Tikakukac válasza D1Rect (#132) üzenetére


Tikakukac
titán

0.000000000001km/h és fölötte pedig igen. Márpedig annyival legalább fogsz haladni, ugyi? Ebben azért egyetértünk, ugye? Annyival azért szoktak haladni a kocsik az úton, nemde?

De mennyivel egyszerűbb kiszaggatni egy részletet egy példából és arra felhúzni a szalmabábot. Na ez a falra hányt borsó biturbo. A vadtábla azért jó, mert sokkal olcsóbb, mint a vadháló. Ezt sem értik sokan.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#139) D1Rect válasza Tikakukac (#138) üzenetére


D1Rect
félisten

Jogilag mindkettő veszélyes üzem.
Tehetsz az autóra vadsípot(<1k) és köthetsz kiegészítő biztosítást is.

(#140) Tikakukac válasza D1Rect (#139) üzenetére


Tikakukac
titán

Tehetsz az autóra vadsípot(<1k)

Meg matricát is, hogy "kérlek bambi, ne ugorj elém", mind a kettőnek hasonló lesz a hatékonysága. Átcsatornázom hozzád a helyi kenyeres kocsi vezetőjét. Ott 6 darab vadsíp van/volt az autón. Nekem a lökhárítók és törések mennyiségéből ítélve nem úgy tűnik, hogy érdekli az állatokat a dolog. Sajáton is volt. Rókát, vaddisznót és őzet garantáltan nem érdekelte, ők nonstop ugrabugráltak a kocsi elé. Le is lett szedve, ha már törik a kocsi, legalább rendesen mosni tudjam addig.

és köthetsz kiegészítő biztosítást is.

Meg hurkot a nyakamra is. Azzal legalább megspóroljuk azt a biztosítós meg jogi agyhalált ami egy ilyen esettel jár. Bővebb sztorikért Totalcar és Vezess. Na ott van a valóság. A jog és a papír mindent elbír, bezzeg mikor minden egyértelmű indul a mandula és kiderül, hogy senki földje volt az autópálya is és ott sem fizetünk. És bonyolultságban egy sima mezei közút huhuu, na ott van csak vergődés.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#141) nyisziati válasza Tikakukac (#140) üzenetére


nyisziati
veterán

Ezt sosem értettem.
Ha fizetsz kiegészítő biztosítást, miért nem fizet a biztosító? Teljesen egyértelmű a szitu.

(#142) Ghoosty válasza D1Rect (#118) üzenetére


Ghoosty
őstag

Mert nem Totalcar-os a cikk, hanem vezess.hu-s.

https://www.vezess.hu/magazin/2019/05/07/elenyeszo-szamu-balesetet-okoz-a-sebesseghatarok-megszegese/

"És végül „az előírt sebesség meg nem tartása” kategória száma: 118 baleset."

Nekem a magánvéleményem, hogy erős a korreláció az abszolút gyorshajtók és a balesetes relatív gyorshajtók között, de ezt sajnos nem tudom alátámasztani és nem is hiszem, hogy igazán mérhető.

(#143) Tikakukac válasza nyisziati (#141) üzenetére


Tikakukac
titán

Fürdőszoba elázásos sztorink volt most frissen. Már a szomszéd kertjében vizelő kutya is előkerült, mint ok, hogy miért nem fognak ezért meg azért fizetni. Kérdeztem a csókát, hogy kit ajánl, aki ki tudja a csempe mögötti falat cserélni, ha már azt nem fizetik, csak nézett rám, én megkérdeztem megint és jött megint a bullshit válasz helyett ;] Hatalmas, a jogászok-biztosítósok azok, akik tényleg olyan, mintha egy párhuzamos világban élnének.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#144) Eastman válasza Tikakukac (#143) üzenetére


Eastman
őstag

Ez egy kalmár világ. Jó kérdés, hogy Te, vagy ők lógnak-e ki a sorból. :) :U

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#145) bkercso válasza Tikakukac (#143) üzenetére


bkercso
nagyúr

Meg kell válogatni a biztosítót, amit meg az alkusz feladata volna az orrodra kötni, hogy melyik az, amelyik fizetni is szokott. Ja, persze független alkuszról beszélek, akit meg te fizetsz. Hát, ez ilyen. :)

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#146) Tikakukac válasza bkercso (#145) üzenetére


Tikakukac
titán

Ez pont olyan biztosító pedig :P De most nem 20k-t kellett volna jégkárra fizetni, hanem kicsit magasabb kategóriát és hirtelen megfordultak a dolgok :B

Eastman: én szeretem elintézni tisztán a dolgokat, amennyire csak lehet. Évente csak a saját káromon tanulás millás feletti összeg. Ez ezzel jár, így számolok. A biztosítások meg azzal járnak, hogy néha fizetni is kell. Akkor dolgozzák át, vegyenek fel még 6000 elemzőt, nekem mindegy. Csak ne reszeljük ezt a dolgot, mert nagyon nem szeretem az egyértelmű dolgok tekerését.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#147) nyisziati válasza Tikakukac (#146) üzenetére


nyisziati
veterán

Pont azért tekerik az egyértelmű dolgokat, hogy ne kelljen 6000 elemzőt fölvenni. Abból lesz a főnökség bónusza. :(((

(#148) bkercso válasza Tikakukac (#146) üzenetére


bkercso
nagyúr

Volt belső kamera? Vagy mi az egyértelmű? Van tanú?
Ha igen, akkor úgy látszik, a biztosító kártérítése is olyan, mint az Oszkár-díj vagy az emberi jiogok: annak van, akinek adják... :((

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#149) Tikakukac válasza bkercso (#148) üzenetére


Tikakukac
titán

Mivel nem hitelesített mérőeszköz a kamera, így sajnos a sebességre nem jók a verdákban :B
Amúgy nem erről beszéltem hanem a csőtörésről. Oda annyira sok kamera és tanú nem kell, nem atomfizika :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#150) nyisziati válasza bkercso (#148) üzenetére


nyisziati
veterán

Tapasztalatom szerint akkor kezdenek el kekckedni, ha két éven belül többször mész.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.