Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ROBOTER


ROBOTER
addikt

Spatial = térbeli

(#2) b.


b.
félisten

helyes, küzdjenek is értünk.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#3) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Elég redundánsnak tűnik ezt játékba beépíteni, mikor arra ott a DLSS.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#5) Busterftw válasza #32839680 (#4) üzenetére


Busterftw
veterán

Viszont idovel jobb is lesz az eredmeny :K
Plusz ugye ha jol tudom mar nem kell a jatekot kulon trainingezni, "one for all" megoldas van.

(#6) makkmarce válasza Busterftw (#5) üzenetére


makkmarce
őstag

a dlss-nél minden játékot egyedileg kell, ráadásul verziónként. Alapvetően a dlss 2.x csinálja a legszebb képet, de abban is van pár bug szóval játéka válogatja.

okoskodom, tehát vagyok

(#7) Busterftw válasza makkmarce (#6) üzenetére


Busterftw
veterán

A forrasok es az akkori hirek alapjan nem igy van:

One of the biggest problems with DLSS 1.0 was its per-game deployment, something NVIDIA is trying to fix. The company wrote the following in its blog post:
“The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.”

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
"One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games."

Szoval nem kell 2.0 ota egyedileg traningeztetni.

[ Szerkesztve ]

(#8) makkmarce válasza Busterftw (#7) üzenetére


makkmarce
őstag

jogos, most már nem neked kell beküldeni, hanem az nvidia csinálgatja és driver update-ekkel jön a frissítés.

okoskodom, tehát vagyok

(#9) janos666 válasza makkmarce (#8) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Hmm. Vagyis ha egy játék megkapta a 2.0 frissítést, akkor onnantól az új driver-ekkel automatikusan tovább lép a DLSS verzió? (Tehát pl. ha most elindítom a Control-t a legújabb driver-el, akkor DLSS 2.3-at látok működni?)
Ennek szerintem ellent mond, hogy láttam játék changelog-okban 2.0-tól magasabb DLSS verziót. Illetve a lentebb linkelt listán sincs rajta minden 2.x-es játék felsorolva, mint 2.3

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#10) makkmarce válasza janos666 (#9) üzenetére


makkmarce
őstag

sajnos nem
A driverben a doksi szerint az új adatokat vannak, tehát az új betanult adatok mindig jönnek az nvidia-tól.
Az új DLSS cikknél fennvolt, hogy minden játéknál be kell rakniuk az új DLSS-t.

okoskodom, tehát vagyok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.