Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

Grat, osszeszedett, informativ iras.

Bioshock Infinitenel a beepitett benchmark egy helyen az elejen hajlamos beakadni, afterburnerrel pl tudtok nezni frametime analizist es az alapjan latszik, hogy csak a kb 2. masodpercnel van valami, vagy beszor a frametime es az a baj. Tippre az elobbi (eleg sokat toltam multiGPUval). Viszont amit jo latni, hogy a Bioshock skalazodott, 7850 2GB CFfel tippre keves volt a VRam 1080p folott.

A jobb skalazodas magasabb felbontasban annyit jelent, hogy az egyeb bottleneckek felol a GPU fele mozog a bottleneck. 4Knal vagy mas GPU limitesebb jateknal meglett volna a kb 90-100% (meresi hataron belul kb duplazas) koruli ertek is amit a Tomb Raidernel lattatok. Nekem 5760x1080ban a tapasztalatom az, hogy ahol rendesen megy a CF, ott jellemzoen megvan a majd dupla fps.

Pl Crysis3ban is tippre +100% koruli ertekeket kellett volna latnotok mar 1080p ultran is.

Az is erdekes, hogy minden jatek skalazodott. Iden sajnos eleg sok jateknak nem volt multiGPU tamogatasa, szoval emiatt se feltetlenul ajanlott a dolog. Mas kerdes, hogy amig az egyik gyartonal megy addig a masiknal is fog, viszont ha az egyik gyartonal nincs multiGPU (egyik driverben sem) akkor a masiknal se fog menni. A problema az, amikor ott van pl a Deus Ex Mankind Divided, aminek 4Kra jelenleg kell a 2GPU.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.