Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Vakegérke


Vakegérke
veterán

A futam ezen részét pont láttam. Egy petákot nem tettem volna rá, hogy a Dixon megússza. Hál' Istennek saját lábán távozott a helyszínről.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#2) Lauda


Lauda
félisten

Iszonyat tempóval mennek, szerintem életveszélyes ez a sport.

(#3) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

szerintem nem volt ez akkora esés, mint amekkorának látszik...
pont a gyűrődő zónákra esett, azok elvitték az energiát. ezért is van rommátörve, de a cockpit az egyben van.

engem inkább az érdekelne, mi a bánatot csinált dixon a baleset előtt, hogy nem kerülte el.
sms-ezett a depóba, hogy szabad-e jobbra kanyarodni? raikkonnen negyed ennyi idő alatt is került már ki autót az f1-ben.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) Lauda válasza bambano (#3) üzenetére


Lauda
félisten

(#5) bambano válasza Lauda (#4) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

gyakorlatilag ugyanilyen tartalmú van a posztban belinkelve, amin jól látszik, hogyha ésszel közlekedett volna dixon, akkor legalább két másodperce lett volna cselekedni.

az pedig egy ilyen kategóriás versenyzőnél baromira sok idő.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6) Lauda válasza bambano (#5) üzenetére


Lauda
félisten

Cselekedni mit?

(#7) bambano válasza Lauda (#6) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nekem csak egy vectrám van, de abban pl. van vezetőoldali forgatható kormány. meg van fék is.

kintről úgy tűnik, hogy jó sokáig nem csinál semmit dixon, majd elkezd behúzódni, majd nekimegy a másiknak. kérdés, hogy a behúzódás az csak a kanyar miatt volt, tehát akkor is arra ment volna, vagy azért próbál behúzódni, mert látja, hogy eléjön az ócskavas.

az biztos, hogy nem reagált megfelelően a vészhelyzetre, de az is megérne egy vitát, hogy egyáltalán reagált-e rá bármit.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#8) Lauda válasza bambano (#7) üzenetére


Lauda
félisten

Én úgy látom megtette amit tehetett.

(#9) bambano válasza Lauda (#8) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

én meg azt látom a posztban linkelt videón, hogy 1:08-nál már látszik, hogy a másik felmászott a falra, ott számítania kellett volna arra, hogy visszajön, akár pont elé. ennek megfelelően 1:10-kor össze is csattannak úgy, hogy dixon nem nagyon tesz érdemi kísérletet a csattanás elkerülésére. persze ha szerepelni akar a következő xXx filmben, akkor ez jó technika.

másrészt úgy gondolom, hogy raikkonnen ennél nehezebben előre látható esetet is úszott már meg, sokkal parádésabb reflexszel. a cipészről nem is beszélve.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#10) Redneck


Redneck
veterán

Nem volt semmi baleset, de az egész futam sem. Életveszélyes, jól írta valaki, de a túlbiztosított Forma-1 már dögunalom, a ló túloldala. Ezért is szoktam nézni az Indyt mellette, kell egy kis izgalom! :)

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#11) Lauda válasza Redneck (#10) üzenetére


Lauda
félisten

Felkeltette az érdeklődésem most az indycar és félig megnéztem már a futamot, amiben alonso versenyzett. Tényleg tud izgalmas lenni és nagyon érdekes számomra a boxkiállás lebonyolítása is. Ahogy átdobja a a levegős kulcsot a pali és hogy kézzel tartják vissza/engedik tovább a pilótát az valami szenzációs! :DDD Ami feltűnt és szintén nagyon veszélyesnek tartom, az pont a "boxutca" megoldása. Jönnek a kocsik az egyenesben 360-380-as tempóban és csak az a kicsi betoncsík "védi" csak az ott tartózkodókat. Apám lenne ott egy kisebb ütközés amitől gellet kap az egyik autó és berepülne oda 300-al a kasztni.... :U Maga a pálya, hogy semmi bukótér nincs és mennek 360-al az pedig szimplán hazárdjáték a pilóták életével. Ha mindezektől eltekintünk, maga a verseny tetszik. Megnéznék városi pályás versenyt is, ahol nem csak körbe mennek.

[ Szerkesztve ]

(#12) szebe válasza Lauda (#11) üzenetére


szebe
őstag

A hétvégén Detroitban két versenyt rendeznek, egyet szombaton, egyet vasárnap. Utcai pálya.
A mai 21.45-től DigiSport1.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#13) Lauda válasza szebe (#12) üzenetére


Lauda
félisten

:R :R

Épp az jutott eszembe, hogy az új tulaja az f1-nek szerintem simán visszahozná a tankolásokat, hiszen az is egy plusz show, plusz izgalom és taktika. Más kérdés, hogy az fia mit szól ehhez. Szerintem sokkal izgalmasabb volt az f1 a tankolásokkal és jóval többet is kellett miatta taktikázni.

[ Szerkesztve ]

(#14) Vakegérke válasza Lauda (#13) üzenetére


Vakegérke
veterán

No meg a szabad gumigyártó választás is üdvös lenne. Engem az is zavar, hogy a DRS-t csak a követő gép használhatja.
Agyon van már szabályozva az F1, ami meglehetősen rongálja az "élvezeti értékét".

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#15) Redneck válasza Lauda (#11) üzenetére


Redneck
veterán

Szoktam nézni, tényleg izgalmasak a futamok. A biztonsági dolgokat néha nem bonyolítják túl ez igaz...

Vakegérke: Így van! :K Agyon van szabályozva, és legtöbbször dögunalom. Szujóék meg visítanak a semmire.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#16) Lauda válasza Redneck (#15) üzenetére


Lauda
félisten

(#17) Lauda


Lauda
félisten

Napszemüveg+pólóban. :DDD

(#18) bambano válasza Lauda (#11) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mitől izgalmas egy futam, ahol csak balra kell kanyarodni?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19) Redneck válasza bambano (#18) üzenetére


Redneck
veterán

370-nel mennek, centikre előzgetnek egymástól. Sok kerékcsere és tankolás, ha hibáznak akár végzetes is lehet... Röviden.

Lauda: Igen ezt láttam anno! :C Sok szerencse kell egy ilyen eset túléléséhez. Dixonnak is kellett.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#20) bambano válasza Redneck (#19) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a sok kerékcsere és a tankolás csak azért van, mert hosszabb a táv. ha jól sejtem, az indy500 az 800 kilométer, az f1 meg 300.

az oválpályás indyken nagyjából végig padlógázon mennek. nyomják, mint süket a csengőt, az autó kanyarodik magától balra, oszt jónapot. ehhez sok ész kell...

ha szerinted a centikre előzgetés az izgalmas dolog, akkor nézd már meg, hányszor lesz defektes egy f1-es autó előzéskor... meg hányszor repül a karbon az f1-ben. ők is centikre mennek, csak gyakran nem adja ki.

"ha hibáznak akár végzetes is lehet...": nem mintha a legutóbbi f1 futamon nem reklámozhattak volna a kocsi alján levő reklámokkal :)

szerintem az indy arról szól, hogy egyrészt nem hajlandók beállni az európai vezetésű automobil szövetségbe, merugye ők a nagy usákok, másrészt arról, hogy buták, mint a föld, le kell butítani az autóversenyt is az ő szintjükre.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#21) Nordic válasza Vakegérke (#14) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Én évek óta nem nézem az F1-et, mert más csak a szabályokon van a hangsúly, meg a korlátozásokon. Meg DRS meg a franc tudja még mi. Régen nem voltak ilyenek, amik segjtették az előzést, mégis rohadt izgalmas versenyek voltak, ahol a pilótákon sokkal több múlott mint most. Számított a tehetség, a pilóták bátorsága(pl mennyire mernek kockáztatni), a boxkiállások, a taktikázás. A szabályokkal megölték az izgalmat. Az már számomra nem izgalmas, hogy valaki csak azért vállal be egy előzést, mert pl most megnyomhatja a turbó gombját.

Nem mondom, hogy minden szabály hülyeség, mert természetesen örülök annak, hogy nagyon kevés a durva baleset, de az hogy már szinte nem múlik semmi a pilótán, az már nem tetszik.

Hiányoznak az ilyen pilalnatok, ahol pilóta feszült pilótának: [link]

No meg a régi motorok, amiknek szép volt a hangja, nem a mostaniak

(#22) Redneck válasza bambano (#20) üzenetére


Redneck
veterán

Mindkettőt nézem, és egyéb szériákat is, de az F1 évek óta egy túlbiztosított agyonszabályozott vicc. Az Indycarban egyébként nem csak ovál futamok vannak, látom nem vagy képben

Monacoban verseny? Ugyan már... Jó ideje csak divat kirakatfutam az egész, most is unalom volt.

"nem mintha a legutóbbi f1 futamon nem reklámozhattak volna a kocsi alján levő reklámokkal :)"
Az hogy Button egy futamra visszatérve összehozott egy összeakadást, nem valami nagy cucc. A fal puha volt és lassan mentek.

"meg hányszor repül a karbon az f1-ben. ők is centikre mennek, csak gyakran nem adja ki."
Az esetek 80%-ában kimennek az óriási bukótérbe, majd visszajönnek a pályára.

Arra pedig szintén nem tudok izgulni, hogy diszkréten helyet cserélnek csapattársak, vagy a boxban történik pozícióváltás. Idén, ha jól emlékszem egy értékelhető futam volt eddig, a többi nem hozott túl nagy izgalmakat.
Mindig megfogadom hogy nem nézem többet, de persze nézem, várom a változást. Az új amerikai vezetés valószínűleg el is hozza.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#23) bambano válasza Nordic (#21) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

gondolom nem láttad, mit művelt Verstappen tavaly a brazil nagydíjon...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#24) bambano válasza Redneck (#22) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

monacot nem a versenyre hoztam példának.
azt írtad: ha hibáznak, akár végzetes is lehet. monacoban hibáztak, szép emléket állítottak a rendőrakadémiának. az, hogy nem halt meg senki, attól még végzetes, minimum a versenyére nézve. dixon se halt meg.

nem is tudom, az utóbbi időben hányszor volt olyan, hogy diszkréten helyet cseréljenek csapattársak. olyan volt, hogy nem annyira diszkréten akartak helyet cserélni és kiesés volt a vége. az utolsó erre vonatkozó betartott csapatutasítás emlékeim szerint az ms-bari csere volt, de annak már nagyon sok éve.

az meg, hogy boxutcában előzés van, a verseny része. most is volt ilyen, vettel kihozása jobban sikerült, kimié nem. de nem azért, mert vettelnek akartak kedvezni, hanem azért, mert más forgalmi szituációba került vissza.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#25) Viktor77 válasza bambano (#20) üzenetére


Viktor77
titán

"ehhez sok ész kell..."

Te még sem tudnál megtenni fél kört sem.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#26) Redneck válasza bambano (#23) üzenetére


Redneck
veterán

Elvétve vannak jó futamok, de a legtöbb unalmas. Idén csak annyival jobb a helyzet hogy nem csak a Mercedesnek van normális autója. Igaz így már jobb mint az elmúlt években!

"nem is tudom, az utóbbi időben hányszor volt olyan, hogy diszkréten helyet cseréljenek csapattársak. olyan volt, hogy nem annyira diszkréten akartak helyet cserélni és kiesés volt a vége. az utolsó erre vonatkozó betartott csapatutasítás emlékeim szerint az ms-bari csere volt, de annak már nagyon sok éve."

Elég naiv aki ezeket elhiszi, vagy azt hogy Kimi most nyerhetett volna. Tavaly és idén is rengeteg helycsere volt csapattársak között, néha látványos, néha diszkrétebben sikerül.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#27) Nordic válasza bambano (#23) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Mivel évek óta nem nézem a versenyeket nem. Biztos izgalmas volt, csak régen minden versenyre jutott izgalom, mostanság meg évadonként jó ha van 1-2.

(#28) bambano válasza Nordic (#27) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

rendben, elfogadom. de a kérdés nem az volt, izgalmas-e az f1, hanem az, hogy az indy izgalmasabb-e, mint az f1. szerintem oválpályán körbekörbe az még unalmasabb, mint az f1.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#29) Lauda válasza Nordic (#21) üzenetére


Lauda
félisten

Ezek az egymásnak feszülések nekem is hiányoznak. A barcelonai versenyen most vigyorogtam mint a jóllakott napközis, volt egy csomó izgalom. ;)

(#30) dynamicrossh válasza bambano (#9) üzenetére


dynamicrossh
tag

Ha elrántja a kormányt megforog az autó ha fékez megforog az autó és mindkét esetben potenciálisan 2-3 autó belecsapódik. Ilyen esetnél amit tehet hogy finoman elveszi a gázt és lefelé tereli az autót. Amit lehetett megtette, de ez nem olyan mint a Daciáddal 50-ell megállni a botorkáló nyugdíjas előtt, vagy ahogy Cukimi 100-nál kikerül valakit 500 kiló plusz leszorítóerővel meg szimmetrikus futóműbeállítással.

(#31) bambano válasza dynamicrossh (#30) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

egy ilyen gyenge próbálkozás kimi dehonesztálására nem változtat a tényeken: Dixon összetörte az autóját, Kimi meg megoldotta.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#32) Nordic válasza bambano (#28) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Csak ugye én Vakegérke kommentjére reagáltam, és nem abba a vitába szálltam be, hogy melyik az izgalmasabb. ;)

(#33) Redneck


Redneck
veterán

Minden széria más, valamilyen formában mind izgalmas. Perverz módon még a Formula E-t is szoktam nézni, de néha a GP2/Forma3 is befigyel ha elcsípem. 😆 MotoGP-ből minden kategóriát szeretek.

Az tuti hogy az Indy és az F1 is jó irányba tart a jövőről érkező hírek szerint.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#34) Lauda válasza bambano (#31) üzenetére


Lauda
félisten

Elkezdtél egy ízlésvitát, amire tudod jól, hogy nem fogsz sosem számodra kielégítő választ kapni.

(#35) Lauda válasza Redneck (#33) üzenetére


Lauda
félisten

Az a forgatható kamera az autókon hatalmas ötlet! Remélem bevezetik az f1-ben is! :K :K

(#36) dynamicrossh válasza bambano (#31) üzenetére


dynamicrossh
tag

Hagyjuk már cukimi nagyon jól bemutatta a vezetői képességeit amikor egy széles kanyarban 30-al is képes volt árokba borulni. Rajta röhögött fél világ pedig raliban sem egy húde nagy a színvonal. De végső soron igazad van. Ha egy ilyen sokadvonalbeli vízhordó megoldotta 150-nél Dixonnak is illet volna 350-nél megoldani.

[ Szerkesztve ]

(#37) dynamicrossh válasza Lauda (#35) üzenetére


dynamicrossh
tag

Na meg a visor cam.

(#38) Lauda válasza dynamicrossh (#37) üzenetére


Lauda
félisten

Bizony! :K :R

(#39) bambano válasza Lauda (#34) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

megint nem látjátok a problémát, mint rendesen.
az, hogy szerinte dixon helyesen cselekedett, az az ő véleménye.
az, hogy ezt a véleményt úgy akarja rámerőltetni, hogy nekem beszól, hogy dacia-val járok, meg kimit cukiminek hívja, az tahóság. ez utóbbi ellen szóltam. el szoktam fogadni más véleményét, ha azt képes megfelelő formában közölni. hosszú vita akkor szokott kialakulni, mikor észre sem veszi, hogy félrebeszél.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#40) Lauda válasza bambano (#39) üzenetére


Lauda
félisten

Olvasd el magadat a 18-as hozzászólásban.

(#41) bambano válasza Lauda (#40) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

elolvastam, feltettem egy kérdést, ami rád nézve semmilyen negatív felhangot nem tartalmazott.
nem azt kérdeztem, hogy te sem tudsz a trabantoddal jobbra kanyarodni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#42) Viktor77 válasza bambano (#41) üzenetére


Viktor77
titán

"az oválpályás indyken nagyjából végig padlógázon mennek. nyomják, mint süket a csengőt, az autó kanyarodik magától balra, oszt jónapot. ehhez sok ész kell..."

Ez is tahóság, Csak olyannal szemben, aki nem tud visszaszólni.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#43) Lauda válasza bambano (#41) üzenetére


Lauda
félisten

Igaziból most két szálon is futsz, ami mindkettő zsákutca. Az egyik a mitől izgalmas a futam, ahol csak körbe mennek. Abszolút ízlés kérdése kinek mi tetszik. Második ez:

engem inkább az érdekelne, mi a bánatot csinált dixon a baleset előtt, hogy nem kerülte el.
sms-ezett a depóba, hogy szabad-e jobbra kanyarodni? raikkonnen negyed ennyi idő alatt is került már ki autót az f1-ben.

Két teljesen eltérő autót és helyzetet hasonlítasz össze. Egyikre sem kaphatsz olyan választ, ami neked meg fog felelni.

(#44) bambano válasza Viktor77 (#42) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

elfogadom.
de ennek legalább van valóságalapja, viszont annak, hogy anélkül mondja, hogy daciaval járok, hogy tudná, ki vagyok (-> tudná, mivel járok), az rosszabb. egyébként meg ha figyelne, tudhatná, hogy mivel járok.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#45) bambano válasza Lauda (#43) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nem, az a zsákutca, hogy szerinted szubjektív kérdésekben közös véleményre kell jutni.
nem kell.

"Egyikre sem kaphatsz olyan választ, ami neked meg fog felelni.": ha csak olyan kérdésekben szólna hozzá mindenki, amikben egyértelmű válasz lesz, kihalna a fórum.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#46) Lauda válasza bambano (#45) üzenetére


Lauda
félisten

Nane. :D

(#47) Redneck válasza dynamicrossh (#37) üzenetére


Redneck
veterán

Lauda és dynamicrossh: A Dashboard cam és Visor cam, tényleg látványosak!

dynamicrossh:
"Rajta röhögött fél világ pedig raliban sem egy húde nagy a színvonal"

Ezzel azért vitatkoznék, de a ralit már végképp nem akarom ide keverni. :N

bambano:
"engem inkább az érdekelne, mi a bánatot csinált dixon a baleset előtt, hogy nem kerülte el."

Ezt most komolyan kérdezted? 370-nel mennek, el is kezdte befelé húzni, mivel kifelé nem r :N ánthatja, akkor ő is falnak megy. Ekkora sebességnél, a kanyarból érkezve, nem hiszem hogy sokat lehet tenni ilyen rövid idő alatt.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.