a sok kerékcsere és a tankolás csak azért van, mert hosszabb a táv. ha jól sejtem, az indy500 az 800 kilométer, az f1 meg 300.
az oválpályás indyken nagyjából végig padlógázon mennek. nyomják, mint süket a csengőt, az autó kanyarodik magától balra, oszt jónapot. ehhez sok ész kell...
ha szerinted a centikre előzgetés az izgalmas dolog, akkor nézd már meg, hányszor lesz defektes egy f1-es autó előzéskor... meg hányszor repül a karbon az f1-ben. ők is centikre mennek, csak gyakran nem adja ki.
"ha hibáznak akár végzetes is lehet...": nem mintha a legutóbbi f1 futamon nem reklámozhattak volna a kocsi alján levő reklámokkal
szerintem az indy arról szól, hogy egyrészt nem hajlandók beállni az európai vezetésű automobil szövetségbe, merugye ők a nagy usákok, másrészt arról, hogy buták, mint a föld, le kell butítani az autóversenyt is az ő szintjükre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis