az komoly...jó munkát!
[ Szerkesztve ]
Fiat Punto 1.4 Lounge ELADÓ - https://tinyurl.com/2m87awz3 (Rám hivatkozva 300.000 Ft kedvezmény)
(#1) Sir Riccio
az komoly...jó munkát!
[ Szerkesztve ]
Fiat Punto 1.4 Lounge ELADÓ - https://tinyurl.com/2m87awz3 (Rám hivatkozva 300.000 Ft kedvezmény)
Erre kíváncsi leszek.
"Ugyebár lehet hallani a 80Plus minősítésről stb... Nos, terveim szerint a 80% simán belefér, sőt szerintem a 90-95% sem lehetséges, minden a tervezésen múlik."
Gondolom lehetetlent akartál írni.
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
Biztos IGBT-t? 200V alatt nem szoktuk ajánlani...[link] 3. ábra
Ácsi
Szó sem volt arról hogy IGBT. Csupán arról van szó, hogy mint kapcsolóelem létezik és elfogadott. Amúgy meg ha meglesed akkor látod hogy 230*gyök2 = cirka 325V ami azért nem kevés. De itt messze nincsenek ilyen teljesítményviszonyok amit a FET ne bírna el.
ha már 1-2KW-ban gondolkodik az ember, na ott már kell jobb FET. Az ábrát meg köszi, valahogy sejtettem hogy a bipoláris tranyók lomhaságát nem lehet gyorsítani
A témánál maradva: itthon van IRF740, később pedig STP12NM50 típust választok. Utóbbi messzemenően jobb tulajdonságú. De a kapcsoló elemekről később
[ Szerkesztve ]
Köfi, módosítottam
...ahol a lehetséges és a lehetetlen összeér és megszületik, a lehetségtelen.
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
Egy klasszikus s ok közül!
Asszem mindenféleképpen!
Érdekesnek ígérkezik.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
Akkor félreértelmeztem a mondatot sorry...
IGBT nem lomha közelebb áll strukturálisan a FET-hez mint a BJT-hez. csak ugye a parazita elemek... itt van sajnos a BJT mint parazita s ezert van behatárolva egy kicsit a felhasználási köre a hagyományos kialakításban...
bejegyzés Ugorjunk neki! - Számítógép tápegység, nem is akármilyen....