Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) Abu85 válasza dabadab (#14) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát mik tárolják? Pufferben vagy textúrában vannak. Mindkettő erőforrás.

Packed math eddig FP16-ra volt. Int8 natív vagy mixed módban volt, de nem packedben.

Hát miről? Béláról?

Te tudod? :))Én azért jó négy oldalt írtam erről korábban. [link] - ettől az oldaltól kezdve.

Maga a meghatározás azért fontos, mert a modernebb hardverek, mint az RDNA, már nem csak egy wave-méretet támogatnak hatékonyan, hanem kettőt is. Arról a shader fordító dönt, hogy egy shadert hogyan fordít le. Viszont a shader model 6.6-től kezdve a fejlesztő megmondhatja, hogy a shader fordító 32 vagy 64 lane-es wave-et használjon az RDNA-n például. Más hardveren ennek sok értelme nincs, mivel a min és a max wave-méret megegyezik, de nyilván ez egy jövőnek szánt funkció, egyre több hardver lesz olyan, mint az RDNA, így hosszabb távon a multiprocesszorok többféle wave-mérettel is hatékonyan tudnak majd működni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.