Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) tibcsiworld válasza Tuomas (#1) üzenetére


tibcsiworld
aktív tag

Az autopilot alapvetően autópályán működik. Van olyan helyzet, hogy be lehet kapcsolni. De ahhoz kellenek feltételek. Látható felfestés a minimum.
Ez egy zsákutca felfestések nélkül. Ahogy írja a cikk, egy másik teslát itt már próbáltak, és nem lehetett bekapcsolni az AP-t.
Tények:
- az autopilot nem padlóz
- ha gázt vagy féket nyomsz, akkor engedi. a kormányt is eltekerheted. Az irányítás a Tied. Pont azért, mert nem tökéletes a rendszer, és bármikor lehet gond.
A legalapvetőbb gond, hogy fantomfékez! Ez azért van, mert radarral lát pl egy repülő zacskót, amit a kamera nem lát. A 2 rendszer összeveszik, így inkább satuzik. Az autopilotot használók a gázon tartják a lábukat, mert ha jön mögöttük valaki, gond lehet! Ezért pl a Tesla újraírta az egész autopilot programot (volt is visszalépés), és kikapcsolták a radart, mondván ha az ember a szemeivel tud autót vezetni, akkor az autopilot is tud!

Itt kell megkülönböztetni az FSD-től (Full Self Driving). Nah ez fizetős. Nálunk viszont az EU szabályozások miatt gyakorlatilag használhatatlan. Ez tud padlózni már. A balesetkor ez sem tudott. A frissítés később jött! (Sőt, ezt a funkciót csak a 2000 tesztelő kapta meg egyelőre!) Ez viszont a muksónak nem volt megvéve! Ezzel elment volna a zsákutcában is!

A 2 rendszer (program jogosultság inkább) közt is van egy közbenső, ami alacsonyabb pénzért ad némi plussz funkciót!

Sokadrészt nagyon nehéz átverni a Teslát, mert pont az AP tökéletlensége miatt mindent logol. Tehát ha be van kapcsolva, és elrántod a kormányt, vagy bármit csinálsz, azt küldi a központba elemzésre! Ezt kiértékelik, és tökéletesítik a rendszert a következő frissítésben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.