Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tuomas


Tuomas
addikt

"A megsérült adatrögzítő egység információinak nagyobb részét helyreállították, és azt is megállapították, hogy az autó a becsapódás előtti öt másodpercben 108 km/órás sebességgel haladt azon az úton, ahol 50-es sebességkorlátozás volt érvényben, a sofőr pedig tovább gyorsított – az adatrögzítő tanúsága szerint gyakorlatilag padlógázzal ment, mivel időnként 98,8 százalékig nyomta le a pedált."

Leszögezném, hogy nem értek a vezetéssegítő rendszerekhez, de a cikkben írtakat én úgy értelmezem, hogy a sofőr volt az, aki az autót a megengedett sebesség 2x-esére gyorsította, nyélgázon állva - időnként, tehát még az is bizonyított, hogy nem egyenletesen nyomta a gázt, tehát ember irányított.
A kérdéseim: ha be van kapcsolva a vezetéssegítő autopilot, annak meg kell akadályoznia, hogy a hülyéje ne hajtson, mint a barom, vagy nem ez a feladata? Ha nem ez a feladata és be volt kapcsolva, meg kellett volna-e akadályoznia, hogy a jármű elhagyja az utat, egy olyan szakaszon, ahol 50 van érvényben, de az autó 100-al ment, tehát magyarán nem adja ki a kanyar ekkora sebességnél?

[ Szerkesztve ]

We were here

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.