Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #90088192


#90088192
törölt tag

Kína gagyirátor, volt vele érdekes kalandom, ha meghúzták az összefogató csavarokat beleért a forgórész az állórészbe, ha lazán hagytad akkor fütyült. :DDD

(#2) HussarF

Az olasz vonal nem jött be?

(#3) Mr X válasza #90088192 (#1) üzenetére


Mr X
veterán

Az a poén, hogy AutoDoc is árulja, oda van írva, Rotovis generátor, a képen meg ott vigyorog a Bosch logo rajta. :D

autodoc.de

HussarF:

Dehogynem, a 156-os már nincs meg, de a 147 még ott áll a ház előtt. :) Van, amiben egyik jobb, van, amiben a másik. A 147-es például jobban megy, rugalmasabb.

[ Szerkesztve ]

(#4) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ne polírozd a lámpát, nem éri meg a vesződést- cseréld le és a langyos vizelet meg fog indulni a lábad szárán a különbség láttán :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#5) Mr X válasza bitpork (#4) üzenetére


Mr X
veterán

Egy óra munka, csak polírpasztát kellett vennem, az új búraszett pedig 25k. Elsőre elég jó lett az eredmény. :)

De itt az a lényeg, hogy elpepecselhettem vele, ez amolyan kikapcsolódás nekem.

(#6) bitpork válasza Mr X (#5) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Semmi baj vele csináld meg, csak ne rakd vissza :) Fel kellene gőzölni még uv védelemmel ami még egy 15k plusz alsó hangon és akkor szép és tartós is lenne, de így örülhetsz ha pár hónapig látni fogsz vele :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#7) Mr X válasza bitpork (#6) üzenetére


Mr X
veterán

Lakkoztam, így azért tovább kitart. De ha mégsem, megrendelem a búrákat, 20 perc cserélni. 🙂

(#8) eldiablo válasza Mr X (#3) üzenetére


eldiablo
addikt
LOGOUT blog

Grat. hozzá. M54-nél ellenőriztesd alkalomadtán az olajpumpát, mert az az achilles sarka ezeknek a motoroknak, ill az E46-nál a hátsó felfüggesztés szered kiszakadni/rohadni a helyéről.

A DSC szépen elveszi a nyomatékot, nehogy megcsússz vele, illetve a szívó motornál nincs az a hirtelen hátba vágó érzés mint bármelyik turbósnál.

Én is nézegettem az E46-ot, de túl sok fut belőle. Ha végig sétálok kb bármelyik nagyobb utcán, tuti parkol vagy 2-3 darab.

(#9) Mr X válasza eldiablo (#8) üzenetére


Mr X
veterán

30D után tényleg gyengének érződik, pörgetni kell, hogy haladjon. Bár többnyire nyugis vezető vagyok, így nem nagyon zavar. A típusbetegségeit ismerem, figyelek rájuk.

(#10) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag

esetleg még a DISA szelepet lehet érdemes megnézned. szeret leszakadni a tengely, aztán a lapát elindul felfedezni a motor belsejét. alin pl lehet kapni olyan felújító szettet, ami fémből van. nem olcsó, de végtelenségig jó lesz az egész és egyszerű megcsinálni. nekem is volt m54b22 szerettem. 210-et ment pályán, de egy tartós vágtatás után azért kelepelni kezdett, pedig motul 5w30-al jártam.

nem tudom a VANOS-od milyen állapotú lehet, de esetleg azt is érdemes felújítani. ha kiveszed a csapágyat belőle, akkor kb 5000 ft-ért bármelyik csapágy boltban lerendelik neked a 4-et minta alapján. Koyo/SKF minimum. A rattle ring szett tömítésekkel meg szintúgy aliexpress 5000-ért és patika lesz.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#11) Mr X válasza alkatraz3000 (#10) üzenetére


Mr X
veterán

Disa rendben van, azt már csekkoltam, a vanosnak utánanézek. Nem szoktam rettenet gyorsan menni, a 30D-nek sem tudom, mennyi volt a vége. 🙂 Alkatrészre van forrásom, a generátor felújítás is olcsón megvolt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.