Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38) smkb


smkb
őstag

Itt nem az a baj, hogy megölnek egy halom civilt, rendőrt stb...

Ne hasonlítsátok a filmekhez. Itt a fő probléma az azonosulás. A filmben a főgonosz leöli az embereket, NEM kell azonosulnod a dologgal, nem kell részese légy (mégha belső nézetből nézed sem azonosulsz, nem érzed hogy részese vagy a tettének), hanem várod a pozitív erőt aki büntet. Itt viszont az arcodba van tolva a dolog. Nincs kibúvó RÉSZESE vagy ennek az eszetlen mészárlásnak, ha kell ha nem (az most hogy opcióként választhatsz vagy sem tökmindegy). Nem vagyok fiatal, láttam sok filmet játszottam sok játékkal de ennél a résznél álltam értetlenül, hogy mivan? Mert tökmindegy hogy te is lősz e vagy sem... akkor is részese vagy a mocsoknak ami ott történik. És gyomorforgató mégcsak nézni is, hogy ott bóklészok én is a kezemben egy gépfegyverrel miközben százak hullanak, kuporognak, szenvednek...

És nem igaz, hogy ennek része kell lennie a játéknak, baromság. Ennél sokkal nyakatekertebb dolgokat simán odavetnek neked narrációkánt, vagy animációként a COD-ban is... szépen elhadarva hogy mi is az állás a szituációban... más játékokban sem tesznek bele olyan szituációba, hogy neked kell részese lenned a mocsoknak... Ennyi erővel, akkor minden játékban jogosultsága lenne annak, hogy a rossz oldalán részt vegyél az alapkonfliktust kibontakoztató mocsoknak. Nem kell. Erre van a narráció, meg a köztes animációk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.