Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7) Viktor77


Viktor77
titán

Nálam is volt ilyen.

Pár levélváltás után (szokásos köröket futottunk), kértem a laptopos vizsgálatot, mivel biztos voltam benne, hogy nem nálam van a hiba.
Rá 1-2 napra hív a szerelő, hogy mizu. Mondom semmi javulás. Mondja, tudja, hogy nem nálam van a hiba, így a mérés felesleges, beszól a központba, hogy húzzák le a bejelentőről, küld egy kollegát, hogy nézze meg.
2-3 napig semmi. Megint betelefonálok, emelkedett hangon mondom a szitut. Kapcsolja egy kollégáját. Vele szintén ordítok, hogy fogja már fel a csökött agyával, hogy a saját szerelőjük mondta, hogy nem nálam van a hiba. Csak a laptopos mérés duma. Mondom (mit mondom...), oké, csak küldjék már a kurva mérőembert. Másnap reggel hív a szerelőjük (akivel elöször beszéltem), hogy jó-e már. Mondom nem. Ez így ment még asszem 2-3 napig (rendes volt, mindennap hívott korán reggel, hogy jó-e már), amikor is egyszercsak azt mondhattam neki a telefonba, hogy jó.

Szóval, ha biztos vagy benne, hogy nem nálad van a hiba, kérd a mérést, majd pofáraesnek.

Csinálni kell. Kész. Pont.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.