Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) Knight666 válasza kissthomas (#8) üzenetére


Knight666
aktív tag

Én is tudom, hogy kicserélték volna. Egyszerűen azért nem volt pofám újat kérni, mert az én hibámból ment tönkre.
Ha garanciális ügyintézésről van szó, valóban a Logitech a legelnézőbb. Az én MX5500 szettem is így került hozzám. Mikor elromlott a régi Bluetooth-os szett vevője, visszaküldtem nekik postán, ők meg küldtek helyette egy új szettet, mivel azt már nem gyártották. A régi billentyűzet és egér is működik a mai napig (mivel BT HID protokollt használnak, bármilyen BT vevővel megy mindkettő).
Hozzáteszem, még postáznom sem kellett volna, mert már megjött a csomag, mikor feladtam. Viszont így, hogy visszaküldtem, egyrészt talán hozzájárultam, hogy ne veszítsék el a hitüket a vevők jóindulatában. Másrészt lehet, hogy megvizsgálták miért romlott el és tanultak belőle. Persze az is lehet, hogy az ilyen küldeményeknek oda van állítva egy kuka a bedobónyílás alá :)) .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.