Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Legyen már új logout, borzalmas volt ezt megírni a régi szerkesztővel... :DDD ;]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#2) joghurt


joghurt
addikt

Igen, szerintem ennek simán megvan a célközönsége. A BMW-knek is megvan. :DDD

Plusz a fegyverkezési verseny, hogy karambolnál senki sem akar a kisebb autóban ülni.

A tej élet, erő, egészség.

(#3) 7 válasza lezso6 (#1) üzenetére


7
addikt

Lehet szólni kéne fejlesztőnek, hogy a tavaszi napsütésben henyélés helyett élesítse az új verziót! :D

(#4) joghurt válasza 7 (#3) üzenetére


joghurt
addikt

AnimGIF avatar? Hova lesz a világ?

A tej élet, erő, egészség.

(#5) alcsa


alcsa
senior tag

;]

(#6) bkercso


bkercso
nagyúr

Megmarad a fejedben. Ez a jó reklám. Meg a Van Damme-s kamionos is jó volt.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#7) fererencz89


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Pont nem rég vettem egy (kínai) SUV-ot. Pedig, nagy ellenzője voltam (kicsit vagyok is még) a típusnak. Értelmes családi egyterű autók 2-3x-os árban vannak, mint ez volt, avagy ezen az áron kis izéket lehetne csak venni, ilyen a kínálat. Mondjuk, hátrányai mellett látom az előnyeit is most már.

Nem szotkam hibázni.

(#8) ncc1701


ncc1701
veterán

Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál. :) Ha nagy kellene, akkor ott a Ford Raptor.

[ Szerkesztve ]

(#9) cappa72


cappa72
nagyúr

Másik érdekesség, hogy ezzel a vicceskedő, suttyó reklámmal a saját vásárlóikat is minősítik.
Aki hajlamos megenni a reklámokat, azt igen.

Valakinek ez komolyan imponál?
Hát persze. Aki eddig is tapló volt, az eztán még taplóbb lesz. Ez a trend. A butulás és kivagyiság...

(Nem mindenki ilyen megfontolásból vesz SUV-ot, a reklám értelmezését próbálom fejtegetni az én szemszögemből...)

Gojira; A sight to behold:
Lust for comfort, entertainment becomes an obsession
And there is so much time to kill

Amúgy meg egyterűm van, nem kicsi.

@#8 ncc1701
Szintén nem, vagy marad az egyterű, vagy sedan (ez az állatfaj is kihal lassan), vagy kombi.
Amúgy meg Subaru Impreza WRX / Sti.

[ Szerkesztve ]

B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

(#10) Zsolt,72 válasza ncc1701 (#8) üzenetére


Zsolt,72
aktív tag

Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál.

Ezzel én is így vagyok. :)

https://hardverapro.hu/apro/iphone_15_tok_elado_2/friss.html

(#11) aszamóca


aszamóca
aktív tag

Végre egy hely, ahol lehet gyűlölni a SUV-kat! :DD

Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.

(#12) bkercso válasza cappa72 (#9) üzenetére


bkercso
nagyúr

A reklám egy szakma. Nem biztos, hogy amit láttunk, azon túl van mit megfejteni szerintem. :)

Borulékonyak a SUV-ok és rosszabb celük ütkpzni, gyalogosként is. Meg több anyag van bennük, minek? Sajna túl sok az autó meg az ipari tevékenység így is...

De az tényleg nem baj, ha a felfüggesztés jobban bírja a fekvőrendőröket.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#13) Napfénysüti válasza fererencz89 (#7) üzenetére

Mik az előnyei?

Més que un club!

(#14) fererencz89 válasza Napfénysüti (#13) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Ahogy írtam, alapvetően elítélem a létezésüket.
A teljesség igénye nélkül: Kisebb eséllyel hassal fel valamin, mint egy "normál" autó (saját és gyakran látott tapasztalat). Ad egy kis megnyugvást, hogy valamivel több gyűrődési zóna van a család (2 kicsi gyerek) körül. Ami talán nem lesz szimpatikus, de kicsit jó érzés, hogy sokkal kevesebben tolnak hátulról (talán nem vagyok ilyenre akkora célpont, mint a régi Rönóval), mert csak a megengedett sebesség +5-10km/h sebességgel haladok. Elég nyugis a stílusom. :D
Egyébként 7-8misi környékén nem sok új "normál" autó van a piacon, ami ekkora belső teret + csomagtartót nyújt.

Nem szotkam hibázni.

(#15) Napfénysüti válasza fererencz89 (#14) üzenetére

A hasalást megértem bár én a sima Suzukimmal se hasaltam még fel szinte semmin (egy baromi magas padkát leszámítva).
Gyűrődési zóna miért több ha a mérete ugyanakkora csak magasabb mint egy normál autó?
Milyen autód van ha szabad kérdeznem?

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#16) fererencz89 válasza Napfénysüti (#15) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Ezt a régi Scenic-emhez és pár olcsóbb "kisautóhoz" mérve írtam. Az elődöz képest 10-20cm+ van minden irányban (ami nyilván hátrány is).

MG ZS

[ Szerkesztve ]

Nem szotkam hibázni.

(#17) cappa72 válasza fererencz89 (#14) üzenetére


cappa72
nagyúr

Én pont azt tapasztalom, hogy már nem számít a méret, divatos lett a "letollak az útról".
S-Max-ot is ugyanúgy toligálják, mint a Giulietta-t vagy az F Astra-t.

B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

(#18) fererencz89 válasza cappa72 (#17) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Igen, ha ezt az irányt követjük, az egy béna végtelen spirál...

Nem szotkam hibázni.

(#19) konci79 válasza fererencz89 (#14) üzenetére


konci79
őstag

Több tesztben is volt róla szó korábban ( már nem tudom hol olvastam, de megragadt), hogy ezekben a hátsó ülésen utazók egyáltalán nincsenek biztonságban...

(#20) fererencz89 válasza konci79 (#19) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

A SUV-okban általában? Érdekes lehet a teszt. Meg, mihez képest?

Én tényleg legszívesebben egy Scenic-et vettem volna ismét, ha egy új nem 2,5x annyi lenne, vagy ugyan ennyiért nem 5+ éves lenne... :W

Nem szotkam hibázni.

(#21) Vladi


Vladi
nagyúr

Én nemtom miért vesztek, én nem veszek.

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#22) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Én egyterűt vennék, mert szeretem a tágas fejtért.

SUV-ben semmi sincs, csak egy magas halomra hányt 5 ajtós, netán kombi talán...

Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással

(#23) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

Nagyon sok SUV ban hátul kényelmetlen létezni. 180cm magasság felett szűk fejtér, rövid, kényelmetlen ülések, lőrésnyi ablakok. De nem baj: nem divat már az együtt autózás .Csak addig van tele a kocsi, amíg gyerekek vannak a családban. Sőt, szinte minden háztartásban papának- mamának külön kocsija van,de ezzel sem mondtam újat. Ízlés kérdése, hogy épp milyen kivitel, modell, százféleképp meg lehet indokolni mindent is. Az autó sokaknak már nem a közlekedésről szól, sokkal inkább státusz szimbólum, divatcikk, sport és/ vagy munkaeszköz. Ilyen világban élünk, ez van. Ha a népnek kell a kéttonnás, ötméteres monstrum, megkapja. Aztán lehet sírni hogy nincs parkoló, szarok az utak, dugó van, jönnek a csekkek.

(#24) ncc1701 válasza fererencz89 (#14) üzenetére


ncc1701
veterán

Nem tudom, hogy vagy vele, de én úton közlekedem, nem járok olyan helyen, ahol normál hasmagasságú autó alja felakad.

(#25) fererencz89 válasza Jack Hunter (#23) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Mondjuk az enyém nem felel meg teljesen a sztereotípiának, de ha már csekkek: 3/4-e lett a kötelezőm, mint előtte, és a fogyasztás is 90%-a, pedig ugyanúgy benzines. Bár lehet, hogy pl egy Swift-tel még kevesebb lenne. :D

Ncc1701:
Én mondjuk falun élek, már a portáról kijutni is off-road néha. :DDD Ja, és bringa utat is építettek elénk, amin áthaladva/lehajtva csiszolta már meg a kocsija alját pár ültetett suttyó.

[ Szerkesztve ]

Nem szotkam hibázni.

(#26) Napfénysüti válasza fererencz89 (#16) üzenetére

Ahogy nézem ez egy 4,3 méteres autó ami nem túl nagy manapság. Maximum egy Swifthez képet van benne picit több ütközőzóna vagy az én Balenomhoz képest (4 m). De pl az öreg Hondám meg hosszabb volt, meg amekkora autók vannak manapság azok között az MG ZS pont elég kicsi.

Jack Hunter : azon szoktam mosolyogni mikor megveszik ezeket a hatalmas dögöket de normálisan közlekedni meg parkolni már nem tudnak. :)

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#27) Graphics válasza fererencz89 (#7) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Volt nálam teszten, őszintén szólva nekem racionális döntésnek tűnik, hétvégere meg is kaptuk tavaly, talán arra azt mondom normálisan használható és belül sem kicsi.

Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással

(#28) bambano


bambano
titán

tök jó, hogy nem Tatra-t kell venni :)
Bár a városi közlekedés lassan indokolná.

Vagy Defendert.
Nem mindig öröm az élet: [link]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#29) bambano válasza ncc1701 (#24) üzenetére


bambano
titán

egy rakás helyen ha feltolod a köténylemezt a padkára, lefelé jövet fennakad. főleg, ha fakezű mérnökök tervezték a köténylemezt, mint a Borámon anno.

a suvokhoz: a suvokkal nekem az a bajom, hogy igen gyakran (például az opelnél) fogják a kiskategóriás padlólemezt és építenek rá egy emelt kasztnit. tehát a belső hely annyi, mint az eredeti autóban, de legalább magas, ezért keményített futómű kell alá, így kényelmetlen is. mondjuk veseköved nem lesz, az tutti.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#30) konci79 válasza konci79 (#19) üzenetére


konci79
őstag

Gyors kereséssel, egyik teszt: [link]

Sajnos egyre több ilyen batár szaladgál az utakon, amivel csak az a baj, hogy az amúgy is sokasodó idióta sofőrök még felsőbbrendűbbnek hiszi magát.
Bár ez már autótól és nemtől függetlenül is így van, rettentően szaporodnak az utakra nem való egyedek...

(#31) Dilikutya válasza bambano (#29) üzenetére


Dilikutya
félisten

Opel Mokkát mai napig nem tudom értelmezni. Az egy kis autónak indult, ma meg majdnem akkora, mint az Antara volt anno. Csak épp az nem kisautós platformra épült. Igaz, az nem is Opel volt, szerintem a Chevrolet Captiva volt előbb.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#32) fererencz89 válasza konci79 (#30) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Lehet, hogy rosszul értelmezem, de ez inkább arról szólt, hogy ahol jobb a hátsó biztonsági öv, az jobban teljesít. Nem a SUV-ságon múlik, ahogy én leszűrtem.

#27Graphics
Szerintem is, most még tetszik. :K

Nem szotkam hibázni.

(#33) Donki Hóte válasza ncc1701 (#8) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál. :) Ha nagy kellene, akkor ott a Ford Raptor.

Ez jó :C

A Ford Raptor is egy SUV :K

A szó a Sport Utility Vehicle rövidítése, a Raptor pedig bizony utility is, meg sport is. (Vagy trágyát akarsz vele hordani? Mert akkor elnézést kérek a beszólásért :P )

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#34) Dilikutya válasza Donki Hóte (#33) üzenetére


Dilikutya
félisten

Mercedes-szel is hordhatsz ma már trágyát, nekik is van pickup-juk. :)

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#35) brumi1024 válasza Donki Hóte (#33) üzenetére


brumi1024
veterán

Melyik Raptor? Az egy felszereltségi szint. Egy Bronco Raptor SUV, de a Ranger vagy az F-150 inkább teherautó/pickup.

(#36) Zsolt,72 válasza brumi1024 (#35) üzenetére


Zsolt,72
aktív tag

Tippre a Ranger Raptor lenne a példa, az egy brutális méretű Pick up. :D Mármint nekem brutális, a saját W124-em mellett állva, nyilván akinek több ilyen van a környezetében, netán az Egyesült Államokban él, annak ez hétköznapi méretű jármű.

https://hardverapro.hu/apro/iphone_15_tok_elado_2/friss.html

(#37) ncc1701 válasza Donki Hóte (#33) üzenetére


ncc1701
veterán

Igen, ki tudnám használni a platóját. Komposztot, marha trágyát simán tudnék vele hordani, nem kellene utánfutóval xarakodni.
De ha már pickup, akkor olyan kéne, amire rámegy egy szabvány 80x120-as raklap.

[ Szerkesztve ]

(#38) cappa72


cappa72
nagyúr

Amikor megveszi az ember a Raptort, akkor erősen dinoszaurusz érzés...
Amikor meg életciklusa végét járja, akkor lesz belőle bontószaurusz... :DDD

B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

(#39) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

Nekem az új truck design jön be leginkább. A SUVoknak is baromi magasan van az eleje de itt mégfelejbb húzták +15cm mindha direkt cél lenne hogy minnél magasabban legyen az eleje, minnél kisebb ablak előre minnél kevesebbet lehessen elötted előre látni.
Zebrán 9éves 130cmes gyerek lelép eléd és te pont pl balra néztél nem láttad át fogsz menni rajta mert ahogy sétál elötted nem látszik ki.

A trend pedig fixen jön SUVra is.

Közben a kisautó kihalt USben mert 2tonnás SUV/Truckok mellett rémítő egy Yaris, jazzal közlekedni. És ez jön EUba is.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#40) avl válasza Napfénysüti (#26) üzenetére


avl
aktív tag

Baleno-ról érdekelne tapasztalatod (mennyi idö/km alatt, volt-e hiba, fogyi [hogyan hajtva] ha figeled pontosan, mi lenne jo benne maskepp, mi jobb, mint gondoltad)

(#41) nexwo


nexwo
őstag

Nekem volt Suzuki Vitara (2021) [kép] és utána SsangYong Korando (2022) [kép] , de a fogyasztás miatt váltottam Toyota Corolla HB 2023-re [kép] :U de már inkább vennék Toyota RAV4-et :DDD

[ Szerkesztve ]

Cuccok: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6

(#42) FireKeeper válasza fererencz89 (#14) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

érdemes megnézni ezt a videót ha eddig azt gondoltad hogy a SUV biztonságosabb neked. plot twist: nem az.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#43) bambano válasza Dilikutya (#31) üzenetére


bambano
titán

ja, láttam élőben egy tiszta fekete Mokkát. a frászt hozta rám, mint egy Vader sisakba oltott halálcsillag.
:DDD

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#44) Snoop-y


Snoop-y
veterán

En kifejezetten lassan megyek at mindenfele akadalyon. Normal speedbumpon is keresztben pedig egy Grand Cherokeeban ulok...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#45) fererencz89 válasza FireKeeper (#42) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Nem néztem most végig, de szerintem ez globális érvényű inkább, nem nekem kevésbé biztonságos. Ami nekem van, sok "normál" autó nagyobb és nehezebb attól. Annyi biztos, és ezt említettem meg előnynek, hogy pl oldalról is 5-10cm-rel távolabb van az autó külső fala az utastól, mint pl egy egyterűben. Amiket imádok, leginkább most is olyat vettem volna.

Nem szotkam hibázni.

(#46) cappa72 válasza bkercso (#12) üzenetére


cappa72
nagyúr

De az tényleg nem baj, ha a felfüggesztés jobban bírja a fekvőrendőröket.
Egyetlen futómű sem szereti igazán a fekvőrendőröket.
Én lelassítok, és lassan megyek át rajta. Bármilyen autó legyen a seggem alatt.
Pont lassításnak teszik oda.
Le is szoktak dudálni, mert óvatoskodok. Meg integetnek. Én meg leszarom, és hangosabbra állítom a Slayer-t, és ugyanúgy óvatosan megye át.
akinek meg van elég pénze futóművet cseréltetni, beállíttatni, az csinála csak, menjen át rajta gyorsan.

[ Szerkesztve ]

B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

(#47) nexwo


nexwo
őstag

Kíváncsi leszek hogy az új Tesla Cybertruck USA-ban mennyi életet követel majd, nem véletlen nem engedélyezett EU-ban.

Cuccok: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6

(#48) nexwo válasza nexwo (#47) üzenetére


nexwo
őstag

Találtam is egy esetet ahol a nem suv-os jobban járt mint a suv-os: [link]

Cuccok: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6

(#49) Egon


Egon
nagyúr

60+-os emberek könnyebben tudnak kiszállni egy SUV-ból, náluk akár indokolt is lehet egy emelt autót választani, ergo létjogosultság az van.
A reklám meg nekem inkább a fekvőrendőrök paródiájának tűnik, Itt a kerületben van legalább 2 olyan rohadt magas fekvőrendőr, aminél pluszban még meg is süllyedt az aszfalt közvetlenül az emelkedő rész előtt, hogy még tutibb legyen (az egyik a sulinál van, ott szinte percenként fut rá 1-1 mazsola úgy, hogy hallhatóan leér a kocsi eleje): ott egy alacsonyabb autóval még 5 km/h-s sebességnél is ferdén kell rá felhajtani, hogy ne érjen le... :W

[ Szerkesztve ]

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#50) elmepocok


elmepocok
tag

A nagyobb hasmagasság miatt venni valójában illúzió.
A reklámban szereplő Range hasmagassága 1 centiméterrel nagyobb, mint egy Dacia Sanderoé, de a legtöbb városi SUV-nak még annyi sincs.
Ezek ugyanazok a személyautó platformok, mint 10 éve, csak akkor más formájú volt a bódé. A hasmagasságuk néhány centin belül van, mindegy, hogy kicsi-közepes SUV vagy kicsi-közepes hatchback.
A magas építés miatt a beszállás könnyebb, ennyi előnye van, cserébe nehezebb, többet fogyaszt, kisebb a hátsó fejtér és a csomagtartó. Plusz ugye lassan kizárólag ilyet lehet venni, mert ez most a divat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.