Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz bzoley #25 üzenetére

    A kulcs megszólalásig hasonlít, hiszen az európai változatba európai frekvenciás kulcs kell, abs, esp vezérlők, és can bus szintén kompletten jött a mercitől, egyszerűbb volt az egész kormányoszlopot becsavarozni, de az ugye nem platformkérdés, hanem egész más alapokon nyugszik.
    Elől a lengőkarnak az égvilágon semmi köze hozzá, mert annak egy része (már nincs előttem, melyik elem) a W220-as S merciből származik, hátul is csak a független felfüggesztés és a futóműkeret azonos, és az egyesülés okán nyilvánvalóan 2009-ig pont ezen a szinten közös alkatrészeket használtak, de nagyobb részben eltérő alkatrészekkel dolgoztak, karosszériaszinten, ahogy az elképzeli az ember egy klasszikus értelemben vett "azonos platformnál", ahol csak a borítólemezek mások meg az emblémák, véletlenül sem azonos a két modell.
    Itt jóval több eltérésről van szó, mindössze a platform egyes elemeit vették át, nem ugyanazon legyártott alvázra építkeztek. Sokminden azonos, de nem minden, a Chryslerrel pedig még mindig nem egy mercedest veszel...
    És ugye a legfontosabb része a dolgoknak, hogy itt az európába szánt 3.0 crd motoros export modellről van szó, az amerikai- kanadai és mexikói piacra szánt benzineseknek végképp nincs közük a W211-hez még futómű- gólyaláb- lengőkar szinten sem.
    De mindez nem ötletelés, amerikai autók alkatrészeit importálom minden napom ilyen alkatrészek között telik lassacskán 20 éve.

    Te higgy annak akinek akarsz.

  • Rick4

    félisten

    válasz bzoley #3 üzenetére

    Ez sose volt a féltestvére, mindössze a Chryslerben a 3.0 crd motor (az is másképp hangolva) és a nag1-es váltó Merci, minden más prosztó amerika, se nem azonos karosszéria, se nem azonos belső, de mások a külső méretek, futómű, és minden más is. Még a gyártás helyszíne sem azonos.

    Ha ez a két modell féltestvér, akkor az egész autóipar joint venture megoldásai visszavezethetőek egy ős- autóra, hiszen minden autóban van legalább két azonos alkatrész.

    A vezess.hu-s szakember szerint meg: "Ég és föld egy Mercedes és a 300C automata váltója közötti különbség" miközben a valóság az, hogy a cikk szerinti 2006-os évjárat esetén mindkét autóban (Chrysler és W211) ugyanaz a W5A580-as váltó van. :D Szakemberek!

Új hozzászólás Aktív témák