Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) b. válasza kikikirly (#197) üzenetére


b.
félisten

Még mindig elbeszelünk egymás melett és ezt én is kérdezhetném,hogy nem tudom mi nem érthető.Azt sem értem miért kellene hoznia szerinted,hisz az 1080Ti es a 2070 ára szinte egy,használt garis meg joval olcsobb.Tehatmivel a szavaidbol az jön le,hogy nem erdekel az uj ficsör ott az 1080Ti ezert az arert.Akit erdekel az meg veszi a 2xxx szériát.Tehát de,teremtett célozható piacot,hisz már most veszik viszik.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#202) kikikirly válasza Remus389 (#199) üzenetére


kikikirly
senior tag

És ez használja a dedikált Nvidia magokat?A techdemón ahogy a kocsi oldalán tükröződött a tankágyú torkolattüze elég jól nézett ki(Bár lövöldözás közbe pont letojnám a tükröződést inkább figyelném a tankot hogy merre lő a lövés pillanatába).

(#203) Remus389 válasza kikikirly (#202) üzenetére


Remus389
veterán

Biztosan használja, mondjuk nekem túl csillogósak voltak a járművek a poros csatamezőn, meg a víz sem ennyire tükrös, de kezdetnek nem rossz.

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#204) BITBOYS


BITBOYS
addikt

Paradigmaváltás, ez a legjobb kifejezés az új kártyákra. Ezzel ki is nyírják a korábbi kártyáikat. Filmkészítők biztos örülnek, hogy végre megfelelően megjeleníthető a lens flare :)

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#205) schawo válasza Remus389 (#203) üzenetére


schawo
titán

Irány vissza a 2000-es évek elejére, amikor minden tükörpolírozott volt.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#206) iguana


iguana
őstag

nem mintha megengedhetném magamnak a 2080ti-t és azért azért hőbörögnék, de azért mégis a legújabb generáció csúcsmodelljéről van szó, nem a low-budget-es belépőről.

ez az egész RT ebben a formában semmi. zéró. nulla. a másik topikban azt írtam, hogy majd a következő generációban lesz értelme használni. nos, bőven jó lesz a következő utáninak is az.

ne mondja senki nekem, hogy "de hát kikapcsolható". egy 2080ti-nél, 1080p-ben 30-40 fps?
ez nem kikapcsolható, hanem egy olyan funkció, ami soha nem is lesz bekapcsolva, ergo nem is létezik, csak a marketing prezentációkban. pont. persze, majd megnézem 2-3x milyen szép(?) egy nagy dög monitoron 720p-ben valami techdemót és benchmarkot éééés ennyi....mert szerintem a gamerek nagy többsége játszani akar, nem techdemót nézegetni, hogy hú de jó lesz ez majd 5-10 év múlva.
sokan akarnak 1080p-ről váltani akár 1440p-re vagy 21:9 1440p-re, vagy 2160p-ra úgy hogy, hogy ne kelljen a grafikai beállításokkal jelentős kompromisszumot hozni fps terén. sőt, sokaknak kell(ene) a stabil 120++ fps még "csak" 1080p-ben is.
erre itt van, mit kapnak: "nesztek RT, ugye milyen szép 720p-ben?"
hát, lóf#szt mama.

az RT nélküli teljesítményről meg gyanúsan nagy kummantás van. pont arról, amit szinte mindenkit érdekel: hogy pl. egy 1080-hoz képest, milyen teljesítmény növekedés realizálható.

2018, újabb feature, amit elsőnek kell majd kikotorni a játék option menüjében, és off-ra állítani évekig(!)...még az "elavult" 1080p-ben is, amit nem mellesleg az iparág évek óta temet(ne), temettetne velünk, felhasználókkal.
heh, noice. :U

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#207) huskydog17


huskydog17
addikt

Ezt a témát nyugodtan lehet zárni:

A fejlesztők reagáltak erre a jelenségre, a demó, ami a Gamescom-on volt egy nagyon korai build, amiben még nem voltak benne az optimalizálások, a végleges verzió (valószínűleg) gyorsabban fog futni.

Jó lenne ezzel frissíteni a hírt. Amúgy ilyen hírnek csak akkor lenne értelme, ha a játék már megjelent volna, vagyis végleges lenne, de még el sem készült (RTX tech). A játék ugyan aranylemezre került, de a benne lévő RTX még kezdetleges állapotban van, ezt a cikknek alaposan ki kellene hangsúlyoznia.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#208) kikikirly válasza Remus389 (#203) üzenetére


kikikirly
senior tag

Rákérdeztem Abunál a Dice féle megoldás használja e a dedikált Ray Tracing magokat.Még nem válaszolt. :R

Másik hogy a lényeget nem tudja ez a dolog,ugyanúgy rengeteg utómunkával jár a fejlesztők részéről mint a mostani megoldások.Sőt amennyire lejött a cikkből jobb a minősége a tükröződéseknek mint a jelenlegi megoldásoknak(megmutatták Ray Tracing On és Off-ba is),de több utómunkával is jár a használata,és a gyakorlatban nem igazán fogod észrevenni a különbséget,videóba is rázoomolva mutatták mit kell figyelni...

[ Szerkesztve ]

(#209) BITBOYS válasza iguana (#206) üzenetére


BITBOYS
addikt

az RT nélküli teljesítményről meg gyanúsan nagy kummantás van

Lehet itt véreznek el az új kártyák

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#210) nemlehet válasza huskydog17 (#207) üzenetére


nemlehet
őstag

Amikor pedig az AMD oldalon kerül elő a szoftveres optimalizálás kérdésköre meg az early build problémája akkor zöld hab fröcsög mindenfelé...
Persze mondanak most mindent, szerintem ha nem lenne belőle később balhé azt is mondanák, hogy gyógyítja a rákot meg le is pippant az új 2080Ti....

Várjuk meg a teszteket vagy a hivatalos infokat.

(Megjegyzem nem vagyok AMD fan, 1080 van a gépemben, csak vicc amit a zöld szemüvegesek néha leművelnek)

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#211) gbors válasza huskydog17 (#207) üzenetére


gbors
nagyúr

Szóval minden bizonnyal gyorsabb lesz, és az is elég valószínű, hogy nem nagyságrendileg. Praktikusan lehet választani fullHD-ról kiindulva, hogy valaki sugárkövetést szeretne, vagy 4K felbontást. Szerintem ez egyáltalán nem egy ördögtől való döntési helyzet egy ilyen történelmi hátterű, régóta várt technológia esetében.

Én amúgy őszintén kíváncsi vagyok, mennyire erős így 2020 felé haladva a raytracing marketing ereje - ez lesz egyik kulcskérdése annak, hogy a DXR egy újabb tesszeláció lesz, vagy valami, ami tényleg lényeges változást hoz a realtime 3D grafikában. Jelenleg csak annyi biztos, hogy senkinek nincs elég információja ahhoz, hogy ítélkezzen :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#212) Dandris válasza #25068288 (#166) üzenetére


Dandris
tag

[link]

ennyit erről... :C

(#213) kikikirly válasza Remus389 (#203) üzenetére


kikikirly
senior tag

Közbe Lezsó kolléga kisegített. Használják a Raytracing magokat.

[ Szerkesztve ]

(#214) Abu85 válasza huskydog17 (#207) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Jézus ereje. 10 éve velünk van a DirectCompute és nem tudtunk még rá gyors implementációt írni? :Y Én elhiszem nekik, hogy ilyen bénák, te? Gondolom sokaknak azért kiakadt a "damage control" mérője. Két dolog lehetséges, csökkentik a geometria részletességét, vagy kevesebb sugarat generálnak valahogy. A ray-tracingnek az az előnye, ami a legnagyobb hátránya is. Annyira általános maga az eljárás, hogy nem nagyon lehet mit rajta optimalizálni.

Az valóban igaz, hogy a Redstone 5-ben egy másik specifikáció lesz, de nem azért, mert az gyorsabb, hanem azért, mert össze lesz vonva a fallback layer és a natív implementációk. Ez azt jelenti, hogy egy kódból lehet kiszolgálni mindent, de a mostani specifikációhoz képest a rendszer elveszti a hardverspecifikus optimalizáció lehetőségét. Értsd ezt úgy, hogy a hardverben található, egyes feladatokra dedikált egységek a Redstone 5-től már nem látszanak az API-ban és kiegészítéseiben. Ezeket nem lehet direkten címezni a program oldaláról, csakis az API alatti implementáció fogja elérni őket. Ez ugyan elveszi a program oldali optimalizálás lehetőségét, de mégis okkal lépte meg a Microsoft, mert ha mondjuk most írnának az NV-re egy optimalizált kódot a fejlesztők, és megjelenik az RTX 3000 sorozat egy módosított hardverrel, akkor az NV-re írt kód azon már nem fog futni. Az új specifikációval a hardveres optimalizációk elvésznek ugyan, de ha jön majd az RTX 3000, akkor a mostani kódokat is futtatni tudja. Persze ez a megoldás lassabb, de a kompatibilitás itt többet ér, mint a sebesség. A maradék teljesítményt a DirectCompute meghajtó határozza majd meg. És remélem nem baj, ha egészséges kétkedéssel fogadom, hogy az NVIDIA az elmúlt tíz évben nem tudta annyira optimalizálni, hogy majd a következő pár hétében 30-50%-os teljesítményt találnak benne, mert ennyit minimum találni kellene, hogy a 30 fps-ből 35 legyen.

Innen ami realitás, amivel tényleg lehet sebességet nyerni az az effekt vagy a játék butítása, utóbbi esetben a geometriára gondolva.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#215) Jack@l válasza Abu85 (#214) üzenetére


Jack@l
veterán

False, nem lehet kevesebb sugarat se generáltatni, csak többet. Butítani se az objektumot, mert akkor hülyén nézne ki az árnyék...
Remélhetőleg köze sincs a directcompute-hoz, inkább cuda only perpill, az is gyorsba összetákolt hogy lehessen valamit demózni.
UI: nagyon is lehet optimalizálni, csak sokkal bonylolultabb mint a sima játékok "optimalizációja". Ezt kutatták, kutatják az utóbbi 5 évben.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#216) Jacek válasza Dandris (#212) üzenetére


Jacek
veterán

OMG az lett volna a meglepő ha azt mondja hogy még lassabb lesz :D Ennyire nem lehetsz sötét..

(#217) Peppo válasza Törzsúr (#123) üzenetére


Peppo
őstag

Átlag halandónak biztos nem hiányzik. Egy ilyen kártya is egy vagyon. Csak emlékszem, hogy régen aránylag sűrűn belefutottam 4 kártyás gépekkel csinált rekordkísérletekbe, aztán ezek pár éve eltűntek. Pedig lehet, hogy most lenne értelme, hogy terjed a 4k (és talán az 5 ill. 8 is valamikor).

(#218) Dr. Akula


Dr. Akula
félisten

"Sugárkövetéssel Full HD fölött ne nagyon gondolkodjon senki"

Akkor igazából csak értelme nincs, mert ma már a 4K az alapkövetelmény. (Mielőtt jönne valaki hogy "dehát HD-ban is lehet játszani", igen lehet, de azért nem adunk ki 300k+ Ft-ot.)

(#219) whiterat


whiterat
csendes tag

Aki ki akarja próbálni, hogy hogy bírja a gépe a raytracinget:
Quake 2 Realtime GPU Pathtracing
A videó leírásában ott van a q2demo letöltési linkje.

Quake 2 Console parancsok és változók, amikkel piszkálni lehet a raytracing minőségét/részletességét: [link]

A raytracing bekapcsolásához a Quake 2 console-ban be kell írni: gl_pt_enable 1
Érdemes pár változót próbálgatni:
gl_pt_bounces
gl_pt_shadow_samples
gl_pt_light_samples
(mindhárom változónál az alapértelmezett érték=1. Az értékek változtatása után ki kell adni a console-ban a gl_pt_recompile_shaders parancsot)

Nekem MSI 7970 Ligntning-el 640x480-ban megvolt a 30 fps. Ha a light_samplest és a shadow_samplest átállítottam 4-re, már lecsökkent 1-re az fps.

(#220) Abu85 válasza Jack@l (#215) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Dehogynem. Nem muszáj minden pixelből lőni, lehet mondjuk négyes pixelblokkokból. Rögtön óriásit javítottal a teljesítményen. Persze a kapott eredményt utókezelni kell majd. A DICE ezt csinálja.

A DXR a DirectCompute API-n, ennek is a shader modell 6.x-es verzióján futtatja a DXR shadereket. Ezért kötelező hozzá a DirectX 12, mert DXIL IR-eket fogad csak el a rendszer.

És mit optimalizálsz egy DXR shaderen? Van ugye öt fajta a pipeline-ban: ray gen., intersection, miss, illetve closest- és any-hit. Ezekkel kontrollálod az egészet. Maximum vigyázni tudsz, hogy ne szemeteld össze a cache-eket, de ha megteszed, az már rég rossz. A HLSL specifikáció pedig gyakorlatilag a compute shader 6.0, kiegészítve traversal és state függvényekkel.

(#222) Jack@l: Hol optimalizálnak? A többi az fallback layer vagy ASIC.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#222) Jack@l válasza Abu85 (#220) üzenetére


Jack@l
veterán

Aha és akkor nem sima recés vonalat kapsz, amire amúgyis kéne AA, hanem 2x2-es recéket... :)
Nem mondtam hogy pont a dxr shaderen optimalizálnak, biztos lehet ott is, mint minden shaderen.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#223) turbokappa


turbokappa
senior tag

Ez az RTX széria az Nvidia kudarca!!! Most ugyan azt a sémát követi mint az amd, fejlesztünk a jövőnek hogy majd akkor használjuk. Most mi van , megfertőzte őket az amd ideológiája?
Játékos szinten sokkal több fps-t vártam, kevesebb fogyi és csuklóból tudja a 4k-t!!!
A köv konfig vega 64 lesz. Bekap6ja az Nv.

[ Szerkesztve ]

A semmiért vállalom a felelősséget!

(#224) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on

A 2080 2070 vga ertelmetlen.

A 2080 ti fhdban eldocog

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#225) ForRedGlory válasza huskydog17 (#207) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ipon szerint be sem lesz kapcsolva a feature, illetve majd kesobb patch formajaban engedelyezik.

(#226) Abu85 válasza ForRedGlory (#225) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert előbb meg kell várni, hogy a Redstone 5 megjelenjen. A Redstone 4-nél más a DXR specifikációja. Ott a gyorsításra vonatkozó hardverek elérése a program oldaláról is megoldható, így szénné is lehet optimalizálni mindent, de mivel a Microsoft egységes platformot akart, így a Redstone 5 egy olyan DXR specifikációval jön, ami elveszi a fejlesztőktől a hardverek direkt elérését, és alapvetően egy egységes alapot kínál arra, hogy egyetlen kóddal támogassák a fallback layert, illetve a natív implementációkat. Ettől a verziótól kezdve a natív implementációk kezelik a hardverek specifikus funkciót, vagyis az aktuális kódok, ahol ezt az alkalmazás oldaláról is meg lehetett tenni, nem lesznek kompatibilisek. A jövő szempontjából ez fontos, mert így garantált a kompatibilitás, ha jön a jövőben egy rakás új hardver. Cserébe a natív implementációk egy kicsit vesztenek a teljesítményükből, mert kevésbé célozhatók ideálisan, de a kompatibilitás miatt ezt az áldozatot érdemes bevállalni. Főleg úgy, hogy ha nem ilyen lenne a specifikáció, akkor a jövőre érkező hardveren nem biztos, hogy futnának a kódok. Az új DXR-rel viszont biztos.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#227) Dr. Akula


Dr. Akula
félisten

"viszonylag kis geometriai komplexitás mellett azért jelentősen csökken a hardverre rótt teher, míg a nagyobb geometriai részletesség, különösen a nagyobb terek megjelenítése sokkal inkább erőforrás-igényes"

Márpedig így is a lowpoly modellezés a mai játékok legnagyobb hiányossága, még ezen is butítani kéne hogy menjen? Inkább hagyni kéne még a raytracet.

(#228) huskydog17 válasza Abu85 (#214) üzenetére


huskydog17
addikt

És ezeket miért nekem írod? Ezt a mantrát pár milliószor már leírtad a fórumokon, de engem ez egyelőre nem érdekel, mert még nincs kész. Az a gond, hogy bicskát törsz egy dolog felett, ami még el sem készült. Nyilván nem fog nagy csoda történni, de azért illene megvárni a szeptember 20-át.

#225: Jól tudják. Természetes, hogy post-launch patch-el érkezik, hiszen szeptember 14-én jön ki a játék és az RTX kártyák csak 20-án. :)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#229) Jack@l válasza huskydog17 (#207) üzenetére


Jack@l
veterán

"This low performance is especially surprising considering Nvidia CEO Jensen Huang bragged about the card’s ability to run at a “silky smooth” 60fps in 4K. This might be achievable with fully-optimized code, but it does not appear to be the case with this early demo."

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#231) Carlos Padre válasza iguana (#206) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nem kell aggódni DX11 alatt szarrá veri a Radeonokat ez is ;)

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#232) Tomassy00 válasza Hachiko95 (#88) üzenetére


Tomassy00
senior tag

Na végre valaki nem feletkezik meg a való világról :R 499 dodó akkor lenne szerintem ha USA-ba rendeled olyan államban ahol nincs adó. De lehet rosszul tudom. Pl egy Gaming X 2070 mire becsusszanna a gépembe itt európába benne lenne vagy 700 euróba... :U És azt nem hiszem hogy egyhamar levinnék 500 eurora az árát, még akkor se ha roskadozni fognak a raktár polcok...

[ Szerkesztve ]

(#233) dergander


dergander
addikt

...és majdan lassan lejön az aminek elkell... Egy GPU lapkán több GPU mag. Előbb utóbb elő kell húzni mert nem lesz 4K 60fps. Olyan nincs hogy egy új tecnológia nem kerül sebességvesztésbe. Lásd PhysX

(#234) Prof


Prof
addikt

Ez tok jo elertek az X360 jatekok szintjet grafikaban fel millaert :D
A texturak felbontasa kb. a 20 eves Riva 128-as idoket idezi :)) Gondolom kesobbi cikkben jelenik meg, hogy a demo PC hazban egy regi konzol volt es az egesz csak kamu, mert meg nincs kesz a kartya.

Ha sokkal tobb fpst tudna alapon a kartya mint a 1080Ti, tuti villognanak vele.

[ Szerkesztve ]

(#237) b. válasza Cobra652 (#236) üzenetére


b.
félisten

Simán elképzelhető amit leirtál,lehetséges forgatókönyv szerintem is.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#238) fauv


fauv
őstag

Akkor sem értem.

Ha a jelenleg várható legerősebb 2080 Ti vel is gondok vannak az új technológia bekapcsolásakor, azaz maga a kártya ereje kevés, akkor mit várnak el a szintén RTX re keresztelt 2080 és a 2070 től ? De most komolyan.

Vissza térünk a fekete-fehér képernyőre?

100% ban megértem azt, hogy ez a technológia jó, nincs is ezzel baj, jó irány, de ez akkor lett volna korrekt, ha akkor hozzák be amikor már tudják biztosítani hozzá a megfelelő hardver követelményeket és nem kényszerítik rá az embereket arra, hogy az új technológia bekapcsolásakor kompromisszumokat kell, hogy kössenek.

Mindezt úgy, hogy olyan árrést alkalmaznak, amiből arra lehetne következtetni, hogy a 2080Ti 4k/ 60 fps-el fog száguldozni Rt bekapcsolása mellett.

Sok itt az ellentmondás. Tény, hogy még nem volt hivatalos teszt / nem egészen értem, hogy a bemutatón miért nem volt erről szó? :F / ami alapján jobban lehetne véleményt nyilvánítani az új 20-as szériáról de én bízom benne, hogy ha azok kijönnek, akkor kellemesen fogunk csalódni.

[ Szerkesztve ]

Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.

(#239) snecy20 válasza fauv (#238) üzenetére


snecy20
veterán

Valószínűleg azért nem esett róla szó, mert nincs igazából mit virítani a prevgen-hez képest. De majd meglátjuk... Mindenesetre gyanús hogy 100%-ban az RT eljárás köré építette fel a marketinget az nVidia.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#240) K0vasz


K0vasz
aktív tag

"30-70 képkocka/másodperc közötti tempót biztosított a GeForce RTX sorozat csúcsmodellje. Azt előre tudni lehetett, hogy a sugárkövetésre jellemző lesz a teljesítmény komoly ingadozása, mivel viszonylag kis geometriai komplexitás mellett azért jelentősen csökken a hardverre rótt teher"

:D erről az jut eszembe, hogy anno valami komolyabb 3D-s TPS játékban úgy rohantam előre, hogy közben a földet néztem, mert úgy futott normálisan a game - ha felnéztem, akkor a sok geometria miatt felére esett a frame rate :D

(#241) arn


arn
félisten

Johet a 2180 :)

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#242) Dandris válasza fauv (#238) üzenetére


Dandris
tag

Tudom hogy olvastad, de azért: [link]

[ Szerkesztve ]

(#243) K0vasz válasza snecy20 (#239) üzenetére


K0vasz
aktív tag

így. az RT jelenlegi formájában nem több, mint egy érdekes feature, amit 2080ti-n is max pár percre fog bekapcsolni bárki, hogy megnézze, mégis, hogy néz ki úgy a játék, aztán visszamegy 4K-ra játsszani
alatta meg ugye még ennyire se lesz használható

annak lett volna értelme, ha mondjuk arra fektetik a hangsúlyt, hogy mondjuk már nemcsak a csúcskártyán érhető el a 4K, ÉS mellett még itt van ez a kis RT is

ha viszont bebizonyosodik a teszteknél, hogy teljesítményben tényleg csak minimális az előrelépés az előző genhez képest amellett, hogy az RT kvázi használhatatlan, és mindez még magasabb kezdőárral is párosul, akkor nem nagyon fognak váltani az emberek...

(#244) schawo


schawo
titán

Jó ára marad a használt Pascaloknak :DDD

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#245) Angyalszabi


Angyalszabi
újonc

Engem csak egy dolog zavart. Az hogy az nvidianak ki kellett talalni egy uj teljesitmeny mutatot, majd ramondtak hogy ezzel az uj szammal, amit most talaltunk ki es senki nem tudja mit is jelent, mellesleg nem konvertibilis a regivel, nah ezzel az uj generacio teljesitmenye tobbszorose mindennek ami csak letezik.

Kicsit olyan mintha egy autora tennek 30ajtot, es bar az ajto nagyon hasznos egy auton, utana pedig azt mondanam hogy az uj modszer amivel a teljesitmenyt merjuk az az ajto/motorterfogat.

Megnezitek a floating point szamitasi teljesitmenyeket, a CUDA magok szamat es sebesseget, eddig ezek irtak le a teljesitmeny, ezek egesz konnyen osszehasonlithatoak az elozo generacioval. Itt en nem latok hatalmas elorelepest, ha a masik 2 mag, RT es tensor, csak effektekre hasznalhato.

Az elso effekt amit levesz az ember ha egy jatek lassu az arnyekolas a masodik az AA. Interesting...

Az meg mar csak hab hogy a 2070, ami lassuk be sokkal nagyobb szamban lesz vasarolva mint a 2080ti, nah ott konkretan -40% a teljesitmeny rt-ben a 2080ti hez kepest. Ezek utan a 2060, ehh.

(#246) fauv válasza Dandris (#242) üzenetére


fauv
őstag

Világos, hogy még lesz is és kell is optimalizálás a játékokhoz, de úgy gondolod, hogy ha a 2080 Ti is határ eset , akkor tudnak majd annyit javítani rajta, hogy elegendő legyen a gyengébb 2080-ra vagy a 2070-re is?

Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.

(#247) Dandris válasza fauv (#246) üzenetére


Dandris
tag

Az hogy határeset ezt ebből nem lehet megítélni. Nem lehet tudni mennyire korai a játék és a driver...
Lehet 10%-al többet kicsikarni, de lehet akár dupla sebesség növekedés is, vagy még több, ezt rajtuk kívül senki nem tudja.

Az is biztos hogy már annyi játék foga támogatni, amennyit az amd a csoda dolgaihoz évek alatt nem tudott össze kaparni, és látványban sem változott semmi. Jelenleg az nv ebben előrébb lépett. Az újdonság mindig is drága volt, de mivel senki nem kínál ilyet, lehet vele aratni.

[ Szerkesztve ]

(#248) schawo válasza Dandris (#247) üzenetére


schawo
titán

Az AMD összekapart egy nagy rakás támogatást az alacsony szintű apijához DC12 és Vulkan néven. De ettől még nem lesz jobb egyik sem, mindkettő hatalmas papírtigris. A Mantle-Vulkan-DX12 vonal most lett 5 éves, és talán majd már lassan kezd némi értelme is lenni esetleg, az RT is 5 év múlva lesz több, mint techdemo.

de lehet akár dupla sebesség növekedés is
Az megegyezne 4K@15fps-sel. Hurrá

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#249) Dandris válasza schawo (#248) üzenetére


Dandris
tag

A csúcshoz mindig is két kártya kellett, igaz ez most is, 4K 30-60 fps csak 1080 TI sli-vel megy.
Most sem lőttek alá.

(#250) flashpointer


flashpointer
őstag

aztan VR-ben megyen-e a RT? : q

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.