Ugyanaz az agyatlan Shooter mint a 3.rész.
Fizikai motor bizonyos szempontból elég király, számú pálya elemek és épületek egy része(gáztározó,radar stb) ,járművek(autó,helikopter stb) látványosan esnek szét.A szikra,robbanás és különböző effektek dettó jól néznek ki.Viszont borzalmas a test lövedék fizika,emberek alig reagálnak a találatra.Jó ha robban mellettük valami a remek fizikai motornak köszönhetően úgy repülnek/szaltóznak ahogy kell,de golyóra alig van valami animáció,sérülés modellezést pedig hírből se ismeri a játék.Harc rendszerről ne is beszéljünk.Értem hogy ha lenne normális fedezék használatra épülő system akkor nem működne a levegőbe ejtőernyőzk és onnan
nyirok ki mindenkit(meghalnál mielőtt meg csinálhatnád),de így hamar rá lehet unni az eszetlen robbantgatásokra.ÉS a remek fizikai motor ellenére azért a pálya elemek jó 70%ugyanúgy nincs fizikájuk mint bármelyik másik játékba.Szóval rombolható környezetről nem beszélhetünk.
Lövöldözős játékba nem ártana ha lenne találat animáció,mégiscsak az a cél hogy megöljük az ellenséget.Harcrendszer milyensége a játékmenetet határozza meg.Test lövedék fizika 3.részbe is pontosan ilyen szar volt,fizika meg ugyanilyen király.Megdöbbentő hogy a játékok egyik részről a másikra mennyire nem fejlődnek semmit.Csinálnak új pályákhoz kb 20% új modellt,új storyt és kész is a következő rész.Semmilyen fejlődést nem tud felmutatni a 3.részhez képest,holott vannak hiányosságok szép számmal.
Tomb Raider,Shadow Of War ugyanez, Tomb Raiderbe kaptunk egy új animációt ahogy Lara bekeni magát sárral, azt viszlát.Még a modellek 90% is ugyanaz.Közbe meg rinyálnak hogy a Next Genbe 3-4X-sére nőtt a videó játékok fejlesztésének költsége, ezért nem elég mostanra a micro a DLC/Season Pass, növekvő fejlesztési büdzsét fedezendő kell a micro tranzakció.Mi a bánatra vernek el ennyi pénzt???A játékokon kú*vára nem látszik.Vagy hazudnak és csak a szokásos profit maximalizálás a cél(ergo kapzsik,mint vásárló mért fizessek többet ugyanazért a termékért), vagy igazat mondanak.Akkor viszont termelékenységi válságba van a komplett videojáték ipar, ha úgy sikerül többszörösére hizlalni a költségvetést hogy abból a játékos semmit nem vesz észre(jó a nyers grafika kicsit szebb,de már a Prevgen 2013-ba Tomb Raider remék is kb ugyanúgy nézett ki mint a Rise vagy a Shadow),el kéne gondolkodni jó helyre ömlesztik e a moneyt.
[ Szerkesztve ]