Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Deck


Deck
titán

Best game ever ;]

PS5

(#2) smc


smc
addikt

Ha így jön ki az elején, akkor azért sok nyűgtől megkímélték volna magukat. Beleértve a korábbi építkezős, járműves patcheket is. ;]

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#3) saelin válasza Deck (#1) üzenetére


saelin
veterán

:U

Nem szeretek játékokat fikázni, de ez tényleg egy halál unalmas valami. Olyan 20 órát erőltettem bele, de végig az az érzésem volt, hogy csak kínzom magam vele. Azok a procedurálisan generált bolygók pedig a leggusztustalanabbul kinéző világok amit valaha láttam. Ettől még a spore bolygói is jobban néztek ki.

Viszont az még dicséretes hogy ingyenesen update-elik a játékot. Megjelenés óta egy csomó contentet pakoltak bele, de úgy érzem ideje lenne tovább állniuk és az energiájukat egy új IP-be ölni. Ebből már nem fognak több pénzt kisajtolni.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#4) Deck válasza saelin (#3) üzenetére


Deck
titán

Teljesen egyetértek :R

PS5

(#5) XuChi


XuChi
addikt

És még mindig dög unalom a játék ? Én anno kb 2-3 órát adtam neki, de ez idő alatt semmi nem történ, így fel is adtam. Most már van valami épkézláb történet vezetés ?

#3: Most komolyan, mit lehetett élvezni egy olyan játékban, aminek minden bolygóján tök ocsmány mpzgású, gnóm lények ugra bugráltak, semmi célod nem volt, csak gyüjtögetted a nyers anyagot, hogy tovább ugorhass a következő tök fantáziátlan és unalmas bolygóra ?

Hol vannak a rendes fajok (ala mass effect, star wars, star trek), akiknek van civilizációjuk, kommunikálnak, kereskednek, harcolnak.

Hol vannak a városok ? Űr kolóniák ? Politikai dolgok, történelmi dolgok.

Jah és nem utolsó sorban valami épkézláb küldetés ?

[ Szerkesztve ]

(#6) s:zozo válasza saelin (#3) üzenetére


s:zozo
aktív tag

A kezdetek kezdetén tényleg az olyan embereknek unalmas volt a játék akik, nem tudtak mit kezdeni a világgal és nem szeretik a felfedezést.
Most ha valaki követi a játék feladatait, elég "hamar" (50 óra? glyphek megszerzése)világossá válik számára a játék adta lehetőségek.
A játék grafikája pedig izlés kérdése, én mikor megláttam bele szerettem, mert a régi galaktika és robur magazinok színvilága elevenedett fel. Tiszta retro sci-fi.
Aki nem szereti a minecraftot az elite dangeroust, stb. játékokat az totyogni fog benne és nem fogja feltalálni magát, és nem fogja szeretmi a gamet.
Én inkább arra lennék kíváncsi ennyi év távlatából, hogy a készítők értékelték túl a játékukat és adták ki idő előtt, vagy a Sony, mint kiadó sürgette őket.

(#7) s:zozo válasza XuChi (#5) üzenetére


s:zozo
aktív tag

Most követni kell a feladatokat és végig vezet a játék a lehetőségeken.
Persze ez nagyon sok idő így is és a történet mesélés a különféle karakterek és feladatok során jön elő.
Választ kapunk a furcsa univerumra, végső soron nem egy nagy szám és bennem már hamarabb megfogalmazódott a magyarázat. Ja igen és könyörgöm nem az a feladat, hogy elérjünk a központba, már a kezdetek kezdetén a sok hule ezt választotta, miközben szerintem sokkal izgalmasabb volt az atlas szál.

(#8) s:zozo


s:zozo
aktív tag

Csak, hogy pár "igazi" hiányosságot is írjak.
A játék egyáltalán nem bővelkedik akcióban és ami van, az rossz vagy hiányos, még mindig.
- Űrharc. legtöbbször semmi értelme és súlytalan, rosszul kivitelezett. Jobb Freighter megszerzésekor kötelező.
- Földfelszini harc. A bolygó fauna-ján kívül az őrszemekkel hadakozunk.
- Bármennyire is nyüzsi néha egy bolygó, előbb utóbb hiányolni fogjuk az ott csak épületben álldogáló idegeneket, pedig járhatnák ők is járművekkel a bolygót, holdat és bányászhatnának, vagy több változatos épületek között mehetne a forgalom. Városokat településeket pedig le sem írom.

Az teljes online lehetőség nagyon hiányzott, mert most már nagyon egyszerű megtalálni egymást és találkozni.
Arra kíváncsi leszek ezzel kapcsolatban, hogy a játék elején már lehetővé teszik ezt, ugyanis most kellenek hozzá a Glyphek. (16 db piktogrammal ellátott kövek.)

Igen, még sok fejlesztés hátra van a játékból és remélem, a fejlesztők ezek után is dolgozni fognak.

Ja igen a legnagyobb baklövés a játékkal kapcsolatban, hogy "nagyon hamar" ugyan azok a bolygó felszinek ismétlődnek és egy idő után kevés újdonságot kapunk.
Ez csak részben igaz, egy picit tudatosabban kellene játszani a játékkal és figyelni az utasításokat, lehetőségeket, vagy csak megnézni egy youtube videóst aki profi.
Ugyanis különféle színű csillagok vannak, amelyekhez nem enged oda a játék, hisz más más hiperhajtómű fejlesztések kellenek ezekhez és ott kapunk más bolygó felszínt, persze előbb utóbb így is bele futunk ismétlődésekbe.

[ Szerkesztve ]

(#9) s:zozo válasza XuChi (#5) üzenetére


s:zozo
aktív tag

A hozzászólásod utolsó kérdéseidre meg van a válasz a játékban, persze ez inkább egy kényszer magyarázat, hisz még nem tart ott a programozási technika, hogy ilyen méretben ezt kontrollálva meg tudják csinálni.
Remélem ez a közeljövőben változni fog.
Bocs 2-3 óra után mit vársz egy ilyen zsánerű játéktól?

[ Szerkesztve ]

(#10) XuChi válasza s:zozo (#9) üzenetére


XuChi
addikt

" Bocs 2-3 óra után mit vársz egy ilyen zsánerű játéktól? "

Csak annyit, hogy történjen is valami, a bányászkodás, és a agyzsibbasztó üres mászkáláson kívűl!

(#11) saelin válasza s:zozo (#9) üzenetére


saelin
veterán

Abban igaza van, hogy a játékos nagyon hamar eltud veszni és a benne lévő progress kegyetlen lassú. Egy Elite Dangerous ehhez képest akciójáték! :D

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#12) s:zozo válasza XuChi (#10) üzenetére


s:zozo
aktív tag

A mászkálás pont rajtad múlik. A legmostohább kezdő bolygón is ennyi idő alatt össze rakod az űrhajódat.

(#13) s:zozo válasza saelin (#11) üzenetére


s:zozo
aktív tag

"Abban igaza van, hogy a játékos nagyon hamar eltud veszni"
Akkor mégsem lehet unalmas, vagy a játékos hibája ha nem találja fel magát.
"és a benne lévő progress kegyetlen lassú. Egy Elite Dangerous ehhez képest akciójáték!"
Ne már, hisz rád van itt is bízva, hogyha valami lassú akkor váltasz és mást csinálsz és pont ellenkezőleg a játék minden csak nem lassú. Bocs, de mindkét játékban meghaladtam a 100 órát a dangerousben több százat.

(#14) Chapel


Chapel
addikt

A kevesebb több. Francnak kell milliárd világ, legyen 40-50 de az egyedi, kidolgozott.

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#15) XuChi válasza Chapel (#14) üzenetére


XuChi
addikt

+1 Igy igaz. Ala Mass Effect 1-2-3.

(#16) s:zozo válasza Chapel (#14) üzenetére


s:zozo
aktív tag

Kár lenne tagadni ebben az estben az igazságot, DE vegyük észre azt a matematikai zsenialitást ahogy ezeket a világokat le generálják képlet és algoritmus segítésgével 0-ák és 1-kel.
Ilyen még nem volt és igaz kezdetleges és kaotikus, de van. Működik máshol is nagy méretben, igaz egy picit máshogy Elite dangerouse-ról van szó. Nem kapunk mindenről kézzelfogható látványt, de szimuláció szinten ott van. Meg kapjuk galaxisunkat, amely él és változik.
40-50? csak nem a Star Citizenre célzol? Meg van már most és habár meg csappant a bizalmam a csapatban, de remélem egyszer tényleg kész lesz és meglátjuk, hogy mennyire lesz valóságos és élettel teli.
Elnézést kérek mindenkitől, hogy ennyire fárasztalak titeket, de nekem nagy szívügyem ez a technika ezek a játékok. Amióta játszom, 90-s évek várom azt a játékot amely olyan mint az Elite, galaxis szinten, de le lehet menni GTA, Assasins szintre is.

[ Szerkesztve ]

(#17) s:zozo válasza XuChi (#15) üzenetére


s:zozo
aktív tag

Nem tudok egy rossz szót sem szólni. Ezek a játékok is nagy kedvenceim.

(#18) smc


smc
addikt

Sean Murray is back!

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.