Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) UnA válasza Eastman (#50) üzenetére


UnA
Korrektor

Ez a kék szín olyan karriert futott be itthon, hogy még a fiatalabbak is tudják, hogy mit jelent a "trabi kék" színárnyalat... :)

(#52) Eastman válasza UnA (#51) üzenetére


Eastman
őstag

Papyrus (1979 - 1990) :D Az!

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#53) Tüzi

Ez a Rookie verzió.

A Veteran verziót a lengyel csinálta nyáron, ő kiszállt, nekiállt beszélgetni egy másik lengyellel, én meg rohanok oda, hogy "polska! kolleka! kamion!"
Mert a 40 tonna megindult, mivel a marha nem húzta be a rögzítőt, és már olyan 10-15 között haladt a szerelvény amikor a marha felugrott rá, és berántotta a féket.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#54) Somatom válasza Eastman (#50) üzenetére


Somatom
veterán

Basszus! Most jut eszembe, hogy három Trabim is volt és az egyik egy olyan libafoszöld limuzin. Futárkodtam vele, de egyszer Győr és Csorna között elköszönt a főtengely.
Pár nap alatt felépült. Most meg vért izzadok, hogy legyen négy felnim az autómra. Vazze, egy kereket fel kell programozni az autó számítógépébe! :Y
De jó is volt az a Trabi!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#55) Eastman válasza Somatom (#54) üzenetére


Eastman
őstag

Nekem csak limóim voltak. Röhögtem minden reggel a Kedilekk-lámpákon, mikor mentem az autó felé.
A kombinak annyira nem állt az jól. :N

Jó volt, jó volt a Trabi, csak nem szabadott vele elesni. :(
Pengeélen táncolt vele az ember minden nap.

+ mephi

13-as kulcs és egy laposcsavarhúzó a gyári szerszámkészlet. :D

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#56) Tüzi válasza Eastman (#55) üzenetére

Anno örültél, hogy volt valami guruló akármilyen közlekedőedényed amiben nem áztál, esetleg még némi fűtés is volt.

[link]

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#57) Somatom válasza Tüzi (#56) üzenetére


Somatom
veterán

Amíg nem lyukadt ki az első kipuffogódob. Onnantól Auschwitz lett a fűtés.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#58) DeFranco válasza Eastman (#50) üzenetére


DeFranco
nagyúr

"zöld trabantot látok, szerencsét találok"

(#45) Eastman: mai szemmel (a műszaki elavultságot és a környezetszennyezést kivéve) egy baj volt vele, hogy gyakorlatilag semmilyen utasvédelem nem volt benne, az alváz volt merev, a többi papír, a benzintank meg a motortérben, hogy tűzveszélyes is legyen.

baleseteztünk mi is vele, túl is éltük karcolás nélkül de ma már tökéletesen alkalmatlan lenne bármire ami nem évi kettő nosztalgiagurulás.

a maga idejében viszont zseniális volt még akkor is ha presztizse az soha nem volt.

(#57) Somatom: ez megvolt nálunk is, kemény volt, de pár hétig talán hónapig bírni kellett mert épp valamiért nem volt mód megjavíttatni

meg persze egy idő után standard volt a benzincsap zárás, mert különben elfolyt a benzin állás közben, plusz pótgyertya, gyertyakulcs, smirgli alapfelszerelés, mert a szivató előszeretettel köpte be a gyertyát.

[ Szerkesztve ]

(#59) Eastman válasza Somatom (#57) üzenetére


Eastman
őstag

+ Franco

Ja, hát ha az életvédelmi szempontoktól eltekintettél, tökéletes volt mindenre másra. :D

Közben a Svarcvald-klinikben meg megnéztük azt, hogy milyen autónk nincs.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#60) mephi666 válasza Eastman (#55) üzenetére


mephi666
nagyúr

Onedrive-nak van egy szokása, hogy minden nap bedobja az "x éve ugyanazon a napon" készült képeket: véletlenül pont előbb jöttek fel azok, amiket x éve szkenneltem és köztük van a trabi, amivel kimentünk a németekhez (köln mellett a szálláson készült a kép) ...2008ban vonták ki a forgalomból, sajnos futásról nincsenek adatok és képek sincsenek már/még ügyfélkapun

ui: az a "szép", hogy '89ben helyezték forgalomba és alig 20 év után kivonták... az f-ünk meg '92-es és még fut :) (mondjuk az a trabihoz képest űrtechnika)

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#61) Eastman válasza mephi666 (#60) üzenetére


Eastman
őstag

A vonóhorog sokatmondó. :) :)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#62) #90088192 válasza Eastman (#61) üzenetére


#90088192
törölt tag

Mint a Kospolszkin, az önbizalom jele. :DDD

(#63) Tüzi válasza mephi666 (#60) üzenetére

megbízható mint a szocializmus :))

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#64) mephi666 válasza Eastman (#61) üzenetére


mephi666
nagyúr

"A Trabant útfekvése kitűnő, és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson." :D

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#65) Somatom válasza DeFranco (#58) üzenetére


Somatom
veterán

Tényleg, a benzincsap! Az mekkora kaland volt. Az újakon felhozták a műszerfal alá, de a régieken a jobbos ülés előtt, a tűzfalon volt, a doblemez tövében. Amikor elkezdett döcögni a szekér és tartalékra kellett tenni, akkor a vezető menet közben 5-10 másodpercre eltűnt a műszerfal alatt, hogy túrkáljon egy kicsit az anyós ülés lábterében.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#66) Kisgépkezelő válasza Somatom (#35) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Azért amikor a harmadik autót teszi valaki tetőre, azt már nem feltétlen a tél számlájára írnám. ;]

Eastman:
Amikor szereztem a jogsimat, nagyon rajta voltam, hogy csinálok egy ilyen retrósított négyüteműt. Nagy divat volt még valamelyik korai Polo váltójának a belekendácsolása is. De persze már akkoriban is olcsóbb volt sokkal egy átlag használt 5 ajtós kompakt, mint egy Trabit kendácsolni, úgyhogy végül azoknál maradtam. Pedig az még az előtt volt, hogy a veteránosok elkezdték volna felfelé tolni a Trabik árát.

[ Szerkesztve ]

(#67) bambano


bambano
titán

egyszer vezettem kétütemű trabantot, aminek kicsit kehes volt a gyújtása. városban mindig beköpte az egyik hengert. amikor elindultam vele országúton, nagyjából 40 méteres átláthatatlan füstoszlopot húztam, nem is jött közelebb senki :)

amikor megjelent a négyütemű, anyámnak vettek egy 1.1-est. azt sokat vezettem, parádés szórakozás volt. gyakorlatilag mindent állva hagyott lámpás gyorsulásokkor, nem csak azért, mert könnyű volt, hanem azért is, mert sok nagy dög sofőrjében fel se merült, hogy mit tud. annyi vörös fejet életemben nem láttam, mint az akkoriban megtakart audi meg bmw sofőrök fejét... szegény autót elvitte az árvíz, nagyon sajnáltam.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#68) Somatom válasza Kisgépkezelő (#66) üzenetére


Somatom
veterán

Egy szóval sem mondtam, hogy a srác nem volt benne vastagon. Egyszer elb@szta az időt (szó szerint) és épphogy be tudott esni a melóhelyére (szó szerint). Az utolsó kanyar nem adta ki, megpördült a jégen, derékba kapott egy tűzcsapot, az átbillentette és a kerítést beszakítva, fejjel lefelé landolt. Kimászott a szélvédő helyén, bement, eligazította a beosztottakat, majd hívta az autómentőt. Sajnos, meg is sérült, mert kimászás közben megvágta az egyik ujját.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#69) DrBubo77 válasza Somatom (#68) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Az utolsó mondatod mindent vitt. :D

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#70) Eastman válasza bambano (#67) üzenetére


Eastman
őstag

Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.
Jó kis játékszer volt a maga idejében.

Ezen felül;

egy régi barátom Bódvaszilason élt, az erdészetben dolgozott kb. negyven éve. Azt mesélte, hogy voltak télen olyan napok, amikor Trabanton kívül semmi mással nem tudtak felmenni a erdőbe, mert minden más jármű elakadt. A Trabi olyan könnyű volt két személlyel + két láncfűrésszel is, hogy nem merültek el vele a hóban. Ha mégis, ketten arrébb tették az elejét és mentek tovább. Persze alsó köténylemez le, hólánc fel.

Niva, Uaz elakadtak, azok elásták ott magukat.

Ezt állította, nálam befért a trabantos sztorik közé. :)

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#71) Eastman


Eastman
őstag

*...kb. 40 km/h-ig volt startbajnok. :D

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#72) bambano válasza Eastman (#70) üzenetére


bambano
titán

"Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.": a kétüteművel kapcsolatban nem volt ilyen tapasztalatom. a négyüteművel igen :)

más: a történet egyetemi napokon esett meg, amikor a fiatalság jellemzően nem szomjas már. volt egy hölgy évfolyamtársunk, akiknek olyan jól ment, hogy kispókkal járt egyetemre. na ezt a kispókot a "rajongók" az egyetemi napok egyik jól sikerült estéje után betámasztották egy fa mellé. ezt úgy kell érteni, hogy felkapták és odavitték egy nagy fa mellé úgy, hogy a sofőr ajtó volt a fa közvetlen közelében. mivel nem volt megfelelő helyszín, így az anyós ajtaja szabad maradt.
ennek ellenére orbitális duzzogás lett a történet vége :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#73) Kisgépkezelő válasza Somatom (#68) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Ha már úgyis odaért viszaborogathatták volna a kollégákkal kalákában is. Egyszer fater tette tetőre a Trabit. Jól jött, hogy csak 600kg, mert egyrészt nem nyomta meg nagyon a tetőt a súly, másrészt simán visszadöntöttük ketten, pedig még talán középiskolás se voltam akkor és ő sem volt sosem átlagon felüli fizikumú.
De ő is olyan, hogy nem tanul sosem a saját hülyeségéből. Már három kocsinál jár, de egy negyediket - amiben akkor ráadásul én is benne ültem - is csak az mentett meg, hogy akkora volt a hótorlasz az út szélén, hogy csak simán elmerült benne az autó. Valahol a bükkben voltunk, ott azért nem sok 'bukótér" van. Ha egy mondatban kéne összefoglalnom a vezetési stílusát, azt mondanám, hogy: "Esélyt ad a balszerencsének". :D

(#74) mephi666 válasza bambano (#72) üzenetére


mephi666
nagyúr

felénk megyei meccsen a bíró polskiját rakták be 25+ éve 2 fa közé :DDD úgy, hogy elől-hátul 1-1 fa

ui: ja meg ami gyakori jelenség volt: ha valaki biciklivel ment a kocsmába és nem zárta le, gyakran közeli fákon kellett utána keresgélnie, mert ez volt felénk a magányosan várakozó biciklik szokása :DDD

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#75) Somatom válasza Eastman (#71) üzenetére


Somatom
veterán

Volt az tovább is. Ha jól emlékszem, akkor a Wartburg alkatrészeivel lehetett izmosítani. Tán henger, hengerfej, dugók, mert csak a furat különbözött. De, a komplett motor is belement. Sőt, VW -motrokból akár 1.8 -ast is bele lehetett rakni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#76) bambano válasza mephi666 (#74) üzenetére


bambano
titán

ha nem tudta, hogy merre kell fújni... :P
apám fiatal korában kézlilabdázott (úgy hatvan éve :) )
volt olyan, hogy a meccs vége felé már látszott, hogy idegenben nagy ruhát adnak a hazaiaknak, és ez borzolta a helyi béközép idegeit.
meccs vége előtt pár percel odaállt a buszuk a pálya mellé nyitott ajtókkal, járó motorral, és amikor lefújta a bíró a meccset, akkor futás a buszba, padlógáz, mint egy mostani katasztrófafilmben, amikor nyomja a főhős a gázpedált, mögötte meg nyílik szét a föld :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#77) Somatom válasza Kisgépkezelő (#73) üzenetére


Somatom
veterán

Minek borogatták volna vissza? Az történetesen egy nagypolski volt, de a tüzcsap kiflibe hajtotta. Egyenesen vitték a bontóba.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#78) Eastman válasza bambano (#72) üzenetére


Eastman
őstag

Jó, én csak annyit mondtam Lukásznak, a "versenymérnökömnek", hogy; légyszi' úgy állítsd be a karbit, hogy menjen az autó. :D Ment. A maga módján.

A kedvenc Trabim egyébként ellopták. Ma is látom, hogy a rendőrség villogva-szirénázva nagy erőkkel keresi. Rohannak minden irányba azért, hogy visszahozzák.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#79) Eastman válasza Somatom (#75) üzenetére


Eastman
őstag

Igen, igen, veszedelmes egy szerkezet.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#80) Somatom válasza Eastman (#79) üzenetére


Somatom
veterán

Komoly! Trabival nem műveltem ilyet. Az a versenyszerelő cimborám a tesójával épített egy Wartburgot. Azzal drifteltem Kunmadarason. Volt szájtátás, amikor füstölt alatta a hátsó kerék. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#81) szazbolha


szazbolha
addikt

Nahát... mennyi itt az öreg ember.
Mivel nekem wartburgom volt, csak annyit sztorizok, hogy Bp-Debrecent oda vissza megjártam egy lány miatt. Ahol lehetett 130-140-el üveghangon. Mielőtt hazaértem kb. 500m-rel a házunktól kiesett a jobb első. Baj nem történt, egy piros lámpától indultam. Mehettem vagy 10-el. Hiszem hogy a szerencse velem volt aznap.

(#82) #89309696


#89309696
törölt tag

Gyön-nn-györön-gyöngyön-nn-györöngyögyön-gyönnn.

(#83) Met válasza DeFranco (#40) üzenetére


Met
nagyúr

Télen azért beálltak vele a garázsba hogy ne fázz nagyon a kocsiban? ;]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#84) Steve_Brown válasza mephi666 (#49) üzenetére


Steve_Brown
aktív tag

Gondolom nem kétüteművel mentetek :))

(#85) DeFranco válasza Met (#83) üzenetére


DeFranco
nagyúr

:DDD

(#86) Jarod1


Jarod1
addikt

Ha van hiba az emberi.....
a kapkodás mindig hibához vezet...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.