Semmi komoly, de én győztem.
Sziasztok, ezt a kis bejegyzést csak a tanulságok végett írtam. Fenenagy, majd 140 ezer kilométeres tapasztalatom minden finomságával. Röhögni ér.
Na, az van, hogy lejöttek apusék, aztán mivel szemben volt valami muri a kultúrházban, sok volt az autó mondom, álljatok be ti is az udvarra. Kinyitottam a nagykaput, aztán mivel én Menő vagyok, nem kell slusszkulcs, csak bepattantam a verdámba, papucsban, ahogy illik. Kéziféket ki, kicsit lejtős az udvar, gurul az. Gurult is. Két dolgot nem vettem figyelembe. Az előbbi öntözés miatt vizes volt a pacsker, és álló motornál nincs fékszervó.
Nem mentem túl gyorsan, olyan gyalogostempóval, aztán a kapu előtt fékeztem. Picit lassult a gép, mert finoman nyomtam. Hamar csokis lett a bugyi, mert a kocsi csak gurult tovább, a kapu meg egyre közelebb volt. Kapkodva rátapostam a fékre, az autó meg is állt, centikre a fakaputól, de lecsúszott a lábam, a kocsi meg újra gurulni kezdett. A békésen málladozó kerítés fáradt puffanással dőlt el, mire betéptem a kéziféket.
Szerencsére az ijedtségen kívül más baj nem esett. Csak a büszkeségem sérült meg, az autó orra meg két helyen barna lett, de nem tört, karcolódott semmi. Apukám, miután az első ijedtégen túlestünk, teli torokból kiröhögött, és emeletes marhának nevezett. Nem vitatkoztam, hiszen a fenébe is, igaza volt a kisöregnek!
Tanulság: Kocsit járó motor nélkül nem használunk.
Tanulság 2: papucsban nem vezetünk.
Tanulság 3: még egy viszonylag könnyű, 1 tonna körüli autó jelentéktelen sebességgel is nagy kárt képes okozni.
Tanulság: Kocsit járó motor nélkül nem használunk. Megvolt. Központi zár letiltotta a benzinpumpát. Haza kellet vontatni.
Tanulság 2: papucsban nem vezetünk. Megvolt. Robogóval is.
Tanulság 3: még egy viszonylag könnyű, 1 tonna körüli autó jelentéktelen sebességgel is nagy kárt képes okozni. Szerencsére ez még nem volt meg.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM