Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#52) b. válasza dabadab (#51) üzenetére


b.
félisten

"Szerintem mindenki érti, hogy a Crytek-féle voxeles megoldás sok dolgot elcsal, viszont nagyjából működik és ezt elég gyorsan teszi"

Azért teszi elég gyorsan és fut minden hardveren, mert mindent elcsal, egyetlen eljáráson kívül. Szinte mindent, kivéve a visszatükröződést amit igazából RT-n kívül máshogy nem is lehet igazán jól megoldani és ez pontosan a problémám a dologgal
Nem jön át talán, de csalódott vagyok ez miatt, mert számomra elég régóta ez a fejlődés útja, köszönhető annak hogy évek óta 3DS Maxban hobbizok , dolgozok.
A raytracing az egyik legnagyobb lehetőség ara, hogy a grafika fejlődjön. Szinte nincs felső korlátja.Soha nem lesz elég erős hardver ahhoz hogy ne lehessen kivégezni, akár végtelen számú sugárral dolgozni. Egyszerűen hardveresen is kell fejlődni ahhoz hogy a Voxel alapú vagy a háromszög alapú raytracingnak nyitott útja legyen és nem lesz csoda szoftver ami miatt majd egy GTX 1060 60 FPS minőségileg emelt minőségű vagy összetett Raytracingot lesz képes számolni.
Nekem mindegy ki mit csinál de ne úgy ájuldozzanak már tőle az emberek, hogy igazából kizárólag a raytracingot nézve hatalmas visszalépés egy már hónapok óta piacon lévő játékkal szemben,( ami szintén elég kezdetleges még) sebességben meg visszalépés saját magukhoz képest csak azért hogy legyen benne RT reflectionsnak nevezett marketing amit meglovagolnak. ( ami önmagában egyébként nagyon jó és szuper dolog, talán a leghasznosabb amire rámehettek mosta Cryteknél) AZ út egyébként jó, szurkolok én nekik, de ennél többet hozzanak, nyomják az RT-t .

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.