"Ez ugyanolyan szintű RT, ami van a DXR-es játékokban. A különbség az, hogy voxelizál" [link]
Vs
"A Voxel GI eleve nem ray tracing ebben a programban, hanem raszterizáció. RT-t egyelőre csak a visszatükröződés kapott." [link]
Pontosan erről beszélek az első kommentemben hogy nem nem olyan szintzű RT ez mint ami van pl a Controlban...
Control:
- Ray-Traced Reflections
- Ray-Traced Transparent Reflections
- Ray-Traced Indirect Diffuse Lighting
- Ray-Traced Contact Shadows
- Ray-Traced Debris
ebbőla Crytek használ RT reflections, amire nincs hatással nagyjából semmilyen másik RT effekt, Szemben Copntrolban pedig egymásra is hatnak a fenti RT effeketek. Azaz nyugodtan széttörhetsz egy megvilágított üveget a törmelékek és a fény szerint fog változni az összes árnyék és vele a terület megvilágítása...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)