Jogos, amit írsz, én biológiából járok fakultációra és azok az osztálytársaim, akik nem bioszosok, ugyanúgy megtanulták a DNS felépítését, bioszintézisét, mint mi. Mit érnek vele? Mit fognak tudni csinálni. Meg, hogy hány lába van egy hangyának. Ki nem szarja le? Ha nem lesz hangyász, vagy hangyás, akkor soha az életben nem fogja tudni hasznosítani ezeket, tömik az emberek agyát sok felesleges dologgal. Vagy az miért lesz jó nekem, ha ki tudom számolni, hogy teljesen ideális környezetben, ha egy 10 fokos lejtőn csúszik egy kocka, akkor az mennyire gyorsul fel?
És ilyen kérdésből szinte végtelenszámút fel lehetne tenni. Szívesen találkoznék az oktatásügyi fejesekkel, hogy megtudjam a véleményüket erről.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
(Kolombusz)
veterán
Témaindító írás: