Ez a műsor egy nagy hányadék, én is most hallottam így félfüllel, miközben fórumozgatok.
Egyébként a hasonló szarokat nekik találják ki:[link]
[Szerkesztve]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
horvathkrisz
addikt
CollectoR
aktív tag
Ráadásul a kölköknek előre megmondják a kérdéseket, meg a válazokat is. Jól bebukik majd ezzel a tv2, megint egy ostoba műsor.
elit_hun
őstag
én a barátok közt meg ilyenek után nem lepődöm meg semmin
Az emberek kezdenek hasonlítani a The Simpsons-ban lévő emberekre, ami nem jó...
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
horvathkrisz
addikt
és a Simpsons sem ''égből pottyant''...
Elég gáz hogy az embereket ilyennel butítja a média, bár sajnos ez nem ok nélkül van...
Jégkokó
veterán
Ma volt alkalmam belenézni ebbe a szörnyűségbe, de értelme nem sok van.Jóhogy a kis pisisek vágják az anyagot mivel most tanulták, igy az egész műsor értelmét vesztette.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
Gergello
addikt
Láttam egy kicsit a műsorból és ..... pont erre számítottam, lényegtelen tárgyilagos tudást igénylő kérdésekre. Jobb lenne ha inkább gondolkodás módot tanítanának a gyerekeknek a hasztalan tárgyilagos dolgok helyett.
luciferc
őstag
Teljesen egyetértek veled, sajnos még mindig nem fogták fel az emberek, hogy a nagy lexikális tudástól nem lesz valaki okos (ahogy a magas IQ-tól sem). A nagyobb baj, hogy a közoktatás követelményeinek összeállítói sem fogták még ezt fel. Talán éppen azért, mert ők nem okosak?
Bizony gondolkodni kellene megtanulni és megtanítani a lurkókat, de az sajnos nem megy könnyen a jelenlegi rendszerben. És ez látszik is mind a gimnazistákon, de nagyon erősen a felsőoktatásba kerülőkön. Persze most is mit csinálnak országunk okoz vezetői? Kevesebb a gyerek? Nosza, ahelyett, hogy kisebb osztályokat csinálnánk, hogy hatékonyabb legyen az oktatás, inkább elküldünk tanárokat, hogy maradjanak a 30+ fős osztályok.
Birsmann
tag
Nah igen... éreztem hogy Valaki egyszer majd eljut oda hogy erről is ír
Szerintem a legjobb amit ezzel (és a többi hasonló kategóriájú műsorral) kapcsolatban tehetek az az, hogy nem veszek tudomást róla. Anno a ValóVilág/BigBrother időszakban is ezt tettem, és a Győzike c. mozgóképhalmazzal (jobb elnevezést nem találtam rá) sem tettem kivételt. Épp hogy csak tudtam róla hogy mi az. Tudtam, hogy ha csak egy pillanatra is lankad az figyelmem, máris azon kapom magam hogy nézem. Akkor pedig megeshet hogy felhúzom magam rajta, neadjisten rákapok (bár ez nem túl valószínű) Mára oda jutottam hogy nem nagyon nézek TV-t
Uff
mod: a lexikális tudással kapcsolatos dologgal egyetértek
[Szerkesztve]
(#9) concret_hp
concret_hp
addikt
mondjuk én nem láttam egyik adást sem, de azért mókás, hogy a műsor kb. arra megy ki hogy egy normális agy kiszelektálja a sok bullshitet ami soha az életben nem fog kelleni és ha valaha megtanulta, akkor is igyekszik elfelejteni. a gyerek meg persze még vágja, mer' nemrég tanulta. tehát a debil felnőttet lenyomja az okos gyerek. aki tud 100 oldalnyi bullshitet, de a legegyszerűbb dolgokat sem képes átgondolni/észrevenni stb.
(csak 1 példa (mondjuk nem biztos h a legjobb): , ma utazok a buszon, anyuka szól a gyereknek, hogy kösse össze a függönyt (van egy ilyen patentos cucc amivel rögzíteni lehet a függönyt hogy el legyen húzva) , gyerek szó nélkül köt rá egy csomót. ott a patent... gyerek volt kb. 10-11 éves... )
tehát a lexikális tudással rendelkező de gondolkodni egyébként nem feltétlenül képes gyerek megdicsőül. a dr. xy aki már nem tudja a sok bullshitet leég. a debil néző által levont tanulság: minek tanulni, hát még annyit se tudnak a nagy doktorok mint egy ötödikes. mennyé fiam inkább téglát pakolni...
+ a nép jól szórakozik azon, hogy egyébként milyen szar az oktatási rendszerünk és mennyire szart se ér a 3/4-e
mellesleg a lexikális tudás =/= okosság
mellesleg a diákok elszomorítóan magas hányada ált isk. 8-ig sem sajátítja el az értő olvasás skillt
mellesleg a lakosság elszomorítóan nagy hányada debil
[Szerkesztve]
vagy fullba vagy sehogy :D
Bernard
csendes tag
Ha mondjuk kiválasztanának 10 hatodikos gyereket,akiknek nem mondták el a kérdéseket biztos lenne nagy hüppögés,hogy mennyit tudnak az ötödikes anyagból.Szerintem ezek az értékes infok 1 év alatt elvesznek.
Racecam
MODERÁTOR
Izé, Rudi.
A Hérás kérdés szerintem nem volt jó példa, mert az inkább tartozik az általános műveltséghez, de egyébként teljesen egyetértek.
A lexikális tudás túlzott megkövetelése (történelem, földrajz, irodalom), valamint a soha fel nem használt tudás (biológia, matamatika, fizika) általános agyakba verése sokszor problémamegoldásra képtelen, logikusan gondolkodni nem tudó gyerekeket nevel futószalagon.
Com'è diverso il mondo visto da qui
TompapaTM
csendes tag
Én azt mondom, nincs baj a tárgyi tudással, meg a verstanulással, memoriterekkel. Ez egy része a dolgoknak. Ilyen ''izmok'' is vannak az agyunkban, edzzük hát őket. De ez csak egy része az egésznek, amiből az értelem összeáll.
Ha azt mondjuk, soha ne tanítsanak ilyet a gyerekeknek, mert ott van a neten is. Hááát... Az sem nevezhető értékelhető tudásnak, ha valaki minden dolgot meg tud találni és azt össze tudja rakni. Ez is csak egy rész.
Most az a divat, hogy vessünk el mindent, ami régi és rossz. Ez marhaság. Mazsolázni kellene a régi oktatási metódusokból és a divatosakból valami jó elegyet.
Régen egy ember kijött az egyetemről, mint gépész, akkor nagyjából tudta a munkaadó, mit tanult és kb. mit lehet elvárni tőle. Híresek voltak a magyar szakemberek a tudásukról - többek között a lexikális tudásukról is és műveltségükről egyaránt. Igaz, akkor lassabb volt a világ. Ezt verte szét az oktatásügy. Én is már az újba integrálódtam. Vannak is fehér foltok bőven a diplomámban.
Ki az okosabb? A kérdés inkább az, hogy ki emlékszik jobban. Az aki idén tanulta, vagy az aki 30 éve. Erre kár a főműsoridőt pazarolni, hacsak nem az a cél, hogy már a taknyosok is lenézhessék a szüleiket, hogy ők okosabbak... Jó lenne, ha ez megmaradna a 16-18 éves korosztálynak, nem az 5. osztályosokank!
Crystalheart
senior tag
Az én agyam már útközben kiszelektálta, amit nem fogok használni, höhö, TZ-kig emlékeztem, aztán érettségire megit úgy ahogy, most, hónapokkal később már csak arra amit használok is...
(Persze nem arról a pár memoriterről van szó, amit imádok. De ezekre is szükség van, különben a számítógép totál szétszedi az ember memóriáját. Mondjuk enkem már közel sincs annyi belőle, mit kisiskolás koromban...)
Amúgy észrevettétek, a logóba hány helyesírási hiba csúszott? Bár a vesszőt már kitették azóta a mint elé...
[Szerkesztve]
horvathkrisz
addikt
''sokszor problémamegoldásra képtelen, logikusan gondolkodni nem tudó gyerekeket nevel futószalagon.''
szerinted miért van ez?
ftc
nagyúr
Szlovák oktatás
Van benne részem még s volt is
Előszür a lexikális tudás, de viszont volt ilyen otthoni mühelymunka gyakorlat ,hogy azért alapdolgokat megtudjuk csinállni...Egy csomó felesleges dolog tanulása amugy itt is alapsuli
középsuli: elektrora jártam s mennyi oylan dolgot tanitottak amit soha az életben nem fogok felhasznállni...gyengeáramon magasfeszültségre számoltattak vezetékekekt...de kezdtek eltünni 2. után a felesleges dolgok
történelem,fizika(alap dolgokat tudjuk),kémia s egyébb vacakok
egyetem...itt is van olyan aki magol tudja a 400 oldalas könyvet kivülről és van az én... Figyel előadáson... jegyzetel mert ugye könyvben is ez van csak hülyébben leirva és még ezután kiszedem a léneget vizsgák előtt...A legtöbb tantárgynál megadják miből is kellene felkészülni a mégjobban megkönnyiti...
Pl sokkal jobban szeretek ábrákat tanulni mégha 100 tranzistorbol is van(bár tudnám minek tudni az IC-k belső bekötéseit fejből ) minthogy képleteket magoljak be...
Volt ilyen vizsgám is, hogy 150 képletet bemagolni..2 nap mulva már azt se tudtam eszik vagy isszák...
Crystalheart
senior tag
Én még csak középsuliba jártam és ott tanultam mellékesen elektrot, csak mert már enm tudtak több infos tárgyat betenni. A vicc, hogy mikor két hónappal előtte fizikából vettük az elektro résztzt, 2est kaptam mindenre, tele volt képlettel, a tanár feladatmegoldásokkal és em magyarázással tanított. Aztán elektron tisztára paráztam, de megalapozatlan volt a félelmem, mert az elméleti tanár olyan szinten ynomta, hogy az nem igaz. Én vágtam egyik legjobban, mert magát a lényeget tanította meg, gyakorlatiasan, és nem a nyolcszáz képletet amiből még ezret két firkantással ''levezet'' a fizikatanárom... (Hiába, nagyon hozzászokott a 30 év alatt a Dexterekhez akik megnyerik az összes létező fizikaversenyt, ez már csak ilyen suli... Az elektro tanár meg a kockákhoz szokott, úgy tűnik. )
DarkByte
addikt
Én inkább hasonlítottam egy stréberre a középsuliban , de az érettségi után nem sokkal sem tudtam már egy rakás dolgot felidézni. Valóban tényleg hasztalan lexikális tudás, amelyel úgy tűnik az ember tényleg csak az idejét és energiáját pazarolja (talán a fentebb írt edzük az agyunkat haszna azért megvan). Amire szükségem van és aktívan használok azt szinte tartja a napi gyakorlat. A többit meg ne várjal el senki. Mára már úgy is akkora tudásmennyiség halmazódott fel hogy ezt teljes mértékben lehetetlen elsajátítani és szinten tartani még egy életen keresztül is. (A kedvencem mikor mamám számára általánosan elfogadott nézet az hogy Vágó István milyen okos mert hogy Ő mindent tud.. hát mondom mama marha nehéz is úgy kvízjátékot vezetni hogy ott van LCDn előttem a kérdés és a helyes válasz )
A műsorba tegnap terveztem hogy majd belenézek egy pár perc erejére (végül csak nem tettem), de ezek szerint jól sejtettem mire megy ki az egész. Sejtésem szerint ha egyszer elindul ez a digitális TV és lesz 30 országos csatorna, a kora délutáni blokk úgy fog kinézni hogy fizetésre kiéhezett szukák ostromolják a TV nézőket minden második (vagy inkább minden) csatornán hogy ''jáccámájáccámájáccámá.. vedd már fel a telefont Te idióta mert már nem igaz hogy nem tetted meg, itt van 300 ezer forint csak rád vár'' (persze azt valahogyan kifelejtik mondani hogy Ők ennek az összegnek a több tízszeresét megkeresik egy adás ideje alatt), nade kicsit eltértem a tárgytól.
[Szerkesztve]
Hujikolp
őstag
Milyen jó, hogy nemnézek tévét. Csak nagyritkán, ha olyan van.
[Szerkesztve]
Renwick
őstag
No para srácok, le merem fogadni, hogy a legtöbb ötödikesnek fingja nincs arról, mi az a ReadyBoost...
üdv
R.
I see you blaming each other -- And I love you still
rudi
nagyúr
Az rendben van, hogy tudja a görög mitológiát, de olyan részletre mint egy nagyon ritkán használt megnevezése Hérának szerintem semmi szükség. Lefogadom, hogy a suliban bemagoltatják a gyerekekkel az isteneke (mi is bemagoltuk), de nem csapnak fel nekik egy ágrajzot (vagy hasonlót) hogy egyik isten milyen rokoni kapcsolatban állt a másikkal, milyen volt a struktúrája. Persze azért nem mert össze-vissza párosodtak családon belül Éppen amiatt a egyerek bemagolta és nem megértette. Ugyanez vonatkozik a történelemre is - legalábbis nálunk. Betanultuk, hogy x károly prosz király, meg y károly spanyol király, de arra csak véletlenül jöttünk rá (már aki rájött), hogy bakker, ez ugyanaz a személy. Szóval anyag leadva, összefüggések nem.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
PazsitZ
addikt
Manapság magyarországon is próbálják lassacskán átalakítani az oktatást. Ami bizonyos szempontból jó, másrészt talán nem annyira, a fene se tudja.
De, hogy mondjak egy példát: A történelmet sosem szerettem igazán.
Gimnáziumban tanultunk magyar történelmet magyarul és egyetemes történelmet németül. Ez utóbinál az anyanyelvi töritanárok teljesen másképp oktattak.
Míg magyar történelemből a főként mérvadó óránként 10-20 dátum-esemény. Addig a német tanár által oktatott történelemből sokkal ikább bizonyos összefüggések voltak a lényegesek, mi-miért-mit okozott és csak a legfontosabb dátumokat kérdezték, egyes esetekben nem is feltétlenül napra pontosan.
Míg magyar történelemből 3-4es voltam, a német nyelven oktatottból 4-5. Érettséginél is 3 lettem magyar töriből 4es a német nyelvűből.
Remélem sikerült jól leírnom, érzékeltetni a különbséget.
[Szerkesztve]
- http://pazsitz.hu -
ftc
nagyúr
Igaz
Kit érdekel ,hogy pl IV. Béla épp ekkor rontotta el a hasát...mert nagyon erre hajtanak az oktatásban. Tanitanának inkább felhasznállható dolgokat.
(Kolombusz)
veterán
Jogos, amit írsz, én biológiából járok fakultációra és azok az osztálytársaim, akik nem bioszosok, ugyanúgy megtanulták a DNS felépítését, bioszintézisét, mint mi. Mit érnek vele? Mit fognak tudni csinálni. Meg, hogy hány lába van egy hangyának. Ki nem szarja le? Ha nem lesz hangyász, vagy hangyás, akkor soha az életben nem fogja tudni hasznosítani ezeket, tömik az emberek agyát sok felesleges dologgal. Vagy az miért lesz jó nekem, ha ki tudom számolni, hogy teljesen ideális környezetben, ha egy 10 fokos lejtőn csúszik egy kocka, akkor az mennyire gyorsul fel?
És ilyen kérdésből szinte végtelenszámút fel lehetne tenni. Szívesen találkoznék az oktatásügyi fejesekkel, hogy megtudjam a véleményüket erről.
menpee
aktív tag
Nem kellenének hatodikos gyerekek, csak ötödikesek valami más suliból. Hiába lenne kitűnő, biztos nem jutna el semeddig (hacsak neki is meg nem mondanák előtte a válaszokat). Én épp akkor filmet néztem gépen, és öcsém ordibált be néha kérdéseket. Általában tudtam rájuk a választ, de voltak hülyeségek, amiről nemhogy ötödikben, de életemben nem hallottam.
Míg suliba jártam, mindenki azon volt ledöbbenve, hogy milyen sok dolgot vágok. Pedig csak azokat jegyeztem meg, amik érdekeltek, vagy azt gondoltam róluk, hogy ez igen, értelmes anyag. Mindenre tudok példát felhozni, ami sokat segít a magyarázatban. A törit az első 3 évben végigpuskáztam, 4.-ben elkezdtük írni az érettségit szimuláló tesztlapokat (írjál 5 sort fél oldal forrásból), és kiderült, hogy nem éri meg már puskázni, mivel nagyobb energiapazarlás, mintha nem csinálsz semmit, csak nyitvatartod a szemed órán. De a legjobb példám: infó szakra jártam, de amit a számítógépekről tudok, annak 95%-át itthon, önszorgalomból tanultam meg. Erről ennyit...
,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell
Crystalheart
senior tag
''A kedvencem mikor mamám számára általánosan elfogadott nézet az hogy Vágó István milyen okos mert hogy Ő mindent tud.. hát mondom mama marha nehéz is úgy kvízjátékot vezetni hogy ott van LCDn előttem a kérdés és a helyes válasz ''
Azért Vágó előtt éppen akkor jelennek mega válaszok, amikor a játékos előtt Ezt láthatja midnenki, aki ott ül mögötte
Egyébként hülyeség azt mondani, hogy minden tárgyilagos tudás fölösleges. Egyrészt ált. iskolában a gyerekek általában nem tudják, mit akarnak majd dolgozni, sokan még később sem, és azok gimibe mennek. Tehát általánosban nem igazán lehet másként csinálni, mint beléjük nyomni az álatlános műveltséget amiből csak lehet. És hogy őszinte legyek, ha valakinek az általános suli nehéz, az már rég rossz...
Ez a műsor meg egy hülyeség és kész, nem kell vele foglalkozni. Itt nem ''okosságról'' van szó...
[Szerkesztve]
Gabás
addikt
Valamelyik moderátor javítsa a címet, Rudi elhagyta a vesszőt
ALI_G
veterán
6-ot soroltak fel, mint vulkanikus eredetű
Egyébként egyetértek az írással.
ALI_G
veterán
nekünk má aztán rohadt mindegy, nemhogy ált suliba, de gimibe se fogunk már visszamenni. De egyébként azt árulja el nekem VALAKI, hogy édesapám 40 év múltán hogyan emlékezik vissza történelmi eseményekre amit ált. suliban tanult meg ilyenek. Az ő Édesanyja hogy emlékezik 65-70 után annyi mindenre amit az iskolában tanult?!?!?!
PazsitZ
addikt
Ez jó kérdés, pl. nekem is mikor mamám mesél dolgokat a gyerekkorából meg ilyenek.
Én néha arra nem emlékszem tegnap mi volt? Az én agyam olyan mint a szita, szép lassan lemorzsolódik minden
- http://pazsitz.hu -
bolondember
MODERÁTOR
Ö.
azért ha már it fikázunk, akkor vegyük talán észre, h a címben van egy helyesírási hiba... Ugyanaz, mint a műsor címében is volt... ''vagy, mint''
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
DarkByte
addikt
Öhm.. én nem azt állítottam hogy maga a tárgyilagos tudás mint olyan felesleges, hiszen tárgyilagos tudás az is ha mondjuk tudom azt hogy a processzoroknál az LGA jelölés egy Intel által preferált foglalat típust jelöl, vagy az USB 2.0 elméleti maximum sebessége 480Mbps. Mindez persze akkor fontos ha nap mint nap hasznát veszem ezeknek az adatoknak. Egy virágüzletbeli eladót például valószínűleg nem fogja érdekelni hogy a könyvelés vezetésére szolgáló gépben lévő processzor esetében mit takar az hogy LGA foglalatba illeszkedik. Ugyanígy engem például nem érdekelnek a virágok latin nevei, ő viszont a munkaköre miatt lehet nap mint nap használja. Ugyanígy egyes sulis tárgyaknak is csak azok veszik hasznát akik ilyen irányban akarnak majd elhelyezkedni Pl. tudni hogy Chillében mit bányásznak és hova exportálják. Abban egyetértek hogy ált.suliban még nem nagyon tudja senki hova és merre lépjen majd az életben tovább, ilyenkor talán tényleg kell is a mindenből egy keveset hogy kialakuljon a lurkóban valamilyen elképzelés.. De amikor még utánna a szakközép suliban is felesen súlykolják az emberbe 4 évig az összes ilyesmit. Miért nem lehet egy szakközépiskolában azt a szakot és a hozzá kapcsolódó tárgykat tanulni, amely miatt azt a sulit választottam Pl. én Világbanki informatikus középsuli osztályba mentem; akkor mi a ráknak kellett nekem földrajzot és kémiát is tanulnom 2 évig.
[Szerkesztve]
Chieftec
őstag
Hat ezen nezek nagyokat enis.. Foleg faterra meg nagyfaterra jellemzo, hogy tortenelmi esemenyeket vagjak evszamra pontosan, osszefuggesekkel mindennel egyutt.. En meg orulok ha akkor tudom amikor kerdezik, egy hetre ra kb. olyan mintha sose lattam volna..
A cikkel pedig 100% ban egyetertek, sz*r az egesz oktatasi rendszer ahogy van, altalanos muveltseg cimszo alatt tomik minden hulyeseggel az emberek fejet. Ha bemagolom a tortenelmet meg az irodalmat azzal megyek valamire? Milyen munkanal van szukseg erre? Tanari allason kivul nem hiszem, hogy sok helyre kellene. Ezek melett pedig olyan dolgok maradnak el, amikre joval nagyobb szukseg lenne az eletben. Ahogy egyik tanarom is fogalmazott: Sokra megy majd a tortenelemi evszamokkal ha felnott korara majd egy szoget nem tud beutni a falba. De mennyire igaza volt. Masik kedvencem az ahogy tanitani probalnak, 95% elmelet 5% gyakorlat. magyar béla rulez
rudi
nagyúr
Szerintem nem adatokkal kellene agyontömni a gyereket, hanem felébreszteni a kíváncsiságát, megtanítani gondolkodni és hasonló dolgok. Akkor talán 14-15 évesen, amikor kikerül általánosból lesz már valami elképzelése arról, mit szeretne majd csinálni. A mostani rendszerrel sokaknak még középsuli után sincs.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
ALI_G
veterán
hja, de még egyetemen is rossz az arány. papíron programozás rulez!
spirit007
senior tag
''Péntek este van..........és közben megy a hátam mögött a TV ''
Jól van , rendes ember vagy te !
Az ilyen nevettséges hulladék műsorokat inkább nézzék az ötödikesek ...
Trillattila a balázssó gyalázó
(#36) parandroid válasza bolondember (#30) üzenetére
Anno comment:com-on volt ennek egy külön bejegyzés. Ertéellék utána javították is. Gondolom azóta ezt minden ötödikes tudja.
Amúgy a kérdésem a szokásosm bár ezúttal stílusosan új köntöst adtam rá:
Mi a fenének kapcsolja be a tévét bárki, aki okosabb, mint egy ötödikes???
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
rudi
nagyúr
Talán azért emlékeznek a régiek annyi mindenre, mert akkor még jóval kevesebb mindennel traktálták őket. Pl. nagyjából szüleink idejében jött be a középiskolai oktatásba a halmazelmélet + boole algebra, és úgy rémlik, általánosban sokkal később kezdtek fizikát, kémiát tanulni, meg nem nyomták őket 3 nyelvvel (orosz az volt, no abból max pár versike maradt meg a szüleinkben). Meg ugye lehetett ütni a gyereket és az jó kis motiváló tényező volt a natnuláshoz
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
spirit007
senior tag
''mi a fenének kapcsolja be a tévét bárki, aki okosabb, mint egy ötödikes??? ''
A feleségem azért , hogy valami ''zúgjon'' , nekem meg jól jön mint háttérfény
rudi
nagyúr
Ez a ''Trillattila'' egyébként jóval intelligensebb, műveltebb gyerek mint én, és valószínűleg nálad is több szorilt belé
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
rudi
nagyúr
Szerintem itt inkább az a kérdés, hogy mi a krákért tanítanak az ötödikesnek ilyeneket? Teccikérteni...
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Nemteccik, de értem. Van róla diplomám, hogy mit kéne tanítani egy ötödikesnek. Más kérdés, hogy sosem mertem használni.
Viszont a kortárs mainstream magyar televíziózást gyűlölöm. Nagyon. Na nem mintha máshol annyival jobb lenne a helyzet, de itt bármit sikerül alulmúlni.
Persze van ellenpélda is: a Minimax például a térség egyik legjobb csatornája.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
spirit007
senior tag
Ja , azt kihagytad , hogy valószínű jobban meg is fizetik , ha ennek ellenére hülyét csinál magából
(#43) bolondember válasza parandroid (#36) üzenetére
bolondember
MODERÁTOR
nem a retekklubb, hanem a tévékettő, de stimmel...
ha meg már a tévé bekapcsolás: tegnap mozi után belőttem a tévét, kapcsolgatok, mondom belenézek a Dexter végébe - és a Pro7 vigyorog az arcomba a Viasat helyett..WTF
kapcsolgatok tovább, nincs tévékettő, más van ott ahol, meg minden... Hát, kiderült, h hétfőn elállítottak egy csomó csatornát, helyet cseréltek, meg minden...
Szerencsére a Sport1-2-Sportklubb maradt ahol... Kár, h a mai BL meccset nem láthatom a meló miatt...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
(#44) parandroid válasza bolondember (#43) üzenetére
'Whatever' - mondaná a művelt francia.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#45) bolondember válasza parandroid (#44) üzenetére
bolondember
MODERÁTOR
respetc, mondaná most Borat
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
rudi
nagyúr
Hát persze, jobban megfizetik, és ez itt a baj... értékes műsorral (a Pulitzer-díjas Propagandával pl.) meg csak éjfél körül lehet műsorra kerülni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
#64791808
törölt tag
A címben a hiányzó vesszőt senki nem szándékozik javítani?
Vagy megint csak fikázni sikerül, de a topicnyitó balfaszabb, mint a TV2, lévén, hogy akkor sem javítja a címet, ha szólnak neki?
rudi
nagyúr
Most örülsz? És balfasz aki mondja
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
horvathkrisz
addikt
pff...
Crystalheart
senior tag
Hehe, ezt mondjuk iskolája válogatja. Azt hiszem a minimum 1 év ilyen tárgyakból szakiskolákban, annyit mindenki kibír fél lábon és közel 0 agyterheléssel is. Az egyéves tárgyakból bőven elég a 2es, bár pl bioszból az istenért sem sikerül 4esnél rosszabbat összehoznom 0 tanulással. Nekem biosz, kémia és földrajz volt ilyen. Ezen kívül olyan, amit igazság szerint nem nagyon fogok a fő szakirányomban, a programozásban használni, az az irodalom, nyelvtan, történelem, fizika. Ezek közül legértelmetlenebbnek különös mód a fizikát találom, 4 év alatt annyit jegyeztem meg belőle, amennyit a másik, tőle független órán, elektrón megtanultam 2 év alatt... Nyelvtanórákon főleg stílusokkal és szövegalkotássla foglalkoztunk, ez tényleg fontos dolog. Az irodalom fontosságát azt hiszem, nem kell hangsúlyoznom... Bár szinte ugyanazt tanultuk, mint általánosban, de más műveket és teljesen más aspektusból, hiszen már jobban átláthattuk az összefüggéseket. Történelem szintúgy. Az egész tanár kérdése, szinte nincs értelmes ember, aki en élvezné a történelmet egy jó előadásban, alig évszámmal. A mi töritanárunk csak azokat az évszámkokat kérte, amik kellettek érettségihez is, egyébként pedig természetesen összefüggéseiben vizsgálta és mutatta be a tényeket. nem mellesleg szinte minden órán dőltünk a röhögéstől. (Egyszer behozott egy régi matekmunkafüzetet... Képzeljétek csak el azokat a komcsi példákat ''Míg Földes József kulák aratáskor 50 mázsa búzát arat, addig Kaszás Endre termelőszövetkezeti dolgozó ugyanakkora földterületen 125 mázsányit. Mennyiszer több termést takaríthat be Kaszás Endre, mint Földes József kulák?'' )
Abszolút tanár kérdése. Én inkább csak a tanárképzést reformálnám meg, az érdekes oktatást helyezve a középpontba.
(#51) parandroid válasza Crystalheart (#50) üzenetére
A pedagógia legfontosabb alappillére a motiváció. Ezt nem győzik sulykolni a pedagógusjelöltek fejébe a pedagógusoktatásban. Hogy mi valósul meg belőle később, az már az egyéntől, illetve annak mentalitásától, személyiségétől függ.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Motion_Blur
félisten
Ritka volt eddíg az olyan műsor, ahol már én éreztem égőnek az egészet, és inkább befogtam a fülem, hogy ne jöjjön be ez a sok szemét. Barátnőmmel elkezdtük nézni az első részt, mindketten szótlanul ültünk, majd egymásra néztünk: ''Úristen...''
Ennyire brutálisan gagyi, erőltetett hányadék szarkupac műsort már régen sikerült összehoznia a bérenctv-nek...
[Szerkesztve]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
rudi
nagyúr
Noigen... lehet, hogy a probléma gyökere a pedagógus szakma értékékelése. Nem biztos, hogy a legjobb képességűek egy olyan szakmát választanak, amitvel töredékét kereshetik annak, amit máshol megkaphatnak.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
(#54) concret_hp válasza Crystalheart (#50) üzenetére
concret_hp
addikt
''Bár szinte ugyanazt tanultuk, mint általánosban, de más műveket és teljesen más aspektusból'' -> akkor végülis télleg ugyan az lehetett
vagy fullba vagy sehogy :D
(#55) Crystalheart válasza concret_hp (#54) üzenetére
Crystalheart
senior tag
Hát ugyanazt a témát, ez így van, ugye Persze legtöbbször senki semmire nem emlékezett már áltsuliból, csak alap dolgokra.
Crystalheart
senior tag
Igen, én iskolámban általános jelenség, h az éppen még munkát kereső programozók a suliba jönnek diploma után tanítani pár évre. Mondjuk talán itt a legjobb tanulni De nyilván más a helyzet, ha ez nem egy IT órán, hanem egy törin vagy irodalmon fordul elő...
speeder04
csendes tag
mi a suliban azzal fárasztjuk matek tanárunkat (kisgimi 7. osztály), hogy ezt mire tudjuk használni az életben? hát próbál vmit elmagyarázni de szerintem még őse tudja....
Cool. Cool Cool Cool
luciferc
őstag
Ezek közül legértelmetlenebbnek különös mód a fizikát találom
Ez nagyon szomorú, hiszen az iskolai tárgyak közül pont a matek és a fizika az, ami a gondolkodást a legjobban fejleszthetné! Ez lenne a célja. Persze nem a jelenlegi tananyag*, bár ha a fiatalság csak fele ilyen lusta és tohonya lenne, akkor még ez is hasznos lenne**. Ha a fizika tananyagot a kezembe kaphatnám, a felét kapásból kidobnám, és helyette a jelenségek megértésére helyezném a hangsúlyt, arra, hogy tessék megtanulni gondolkodni, a megtanult dolgokat (amik fizika esetében erősen minimalizálhatóak) alkalmazni hétköznapi jelenségek megértésére. A fizika esetében nagyon igaz lenne a kevesebb valójában több kijelentés. Annyi szép hétköznapi jelenség van, amiket az emberek 99%-a nem ért, és sajnos azt látom, hogy gyakran nem is akar érteni, holott pofonegyszerűek. Pedig a dolgok megértése visz előre!
* és sokszor sajnos tanárok. Azokat a tanárokat kipakolnám, akik nem tudnak adott esetben képletek nélkül is fizikát tanítani!
** mert lássuk be, hogy bizony a tanulók jelentős része sajnos egyszerűen lusta és nem hajlandó gondolkozni! (saját és szüleim tapasztalata is)
speeder04: a matek az egyik legjobb gondolkodásfejlesztő. Nem fogod észrevenni (és nem is kell észrevenned) 10-20 év múlva, hogy mekkora hasznát veszed, de hasznát fogod venni egy tárgyaláson, megbeszélésen, ha befekteted a pénzed, ha hitelt veszel fel és még millió területen. Lehet, hogy azért nem fog tudni a kőműves átvágni, mert forognak a fogaskerekeid, és átlátod, ráérzel, hogy annyi tégla, amiből a garázst akarja felhúzni egy családi házhoz is elég lenne. Abban igazad van, hogy nem a konkrét dolgokat fogod használni (bár azért némelyiket igen), hanem a most kialakuló készségeket. Ha kialakulnak! De ezért neked is tenned kell!
speeder04
csendes tag
Igen ezt már a tanár is mondta de azt nemtudom h mi hasznát veszem annak h tudom (najó tudtam a nyár előtt) a paralelogramma tulajdonságait . Teljesen fölösleges, ehelyett inkább elmagyarázhatnának jobban más dolgokat, hogy értsük is.
Cool. Cool Cool Cool
luciferc
őstag
a paralelolgramma tulajdonságait valószínűleg nem fogod használni, de azokat a képességeket, amik azokkal a feladatokkal alakul(hat)nak ki, amiket a paralelogramma és más síkidomok tulajdonságai segítségével oldasz meg, azokat már használni fogod. Persze ehhez jó feladatok kellenek, jó tanár, és jó diák. A jó diákon pedig nem a zsenipalánta versenyzőt értem, hanem azt, aki tanulni, fejlődni akar és szorgalmas, hagyja magát tanítani. Ez utóbbi is egyre gyakrabban hiányzik. Nem tudom igazából miért. Ez komplex probléma, amit te a saját érdekedben tehetsz, hogy igyekszel minél többet önálló gondolkodni, mondjuk a paralelogrammás feladatokon és önállóan megoldani őket. A képességeid fognak fejlődni, és ennek fogod hasznát venni. És az lenne a jó, hogy hiába felejtetted el a már a paralelogramma tulajdonságait, a képességek kialakulnak és így később akár magadtól is képes leszel azokat kitalálni, hiszen nem bonyolult dolgok!
Crystalheart
senior tag
Én megelégedtem a matekkal, mint gondolkodásfejlesztővel, a dolgok működését alapvetően értem, nem ezzel van a gond, hanem hogy nem tudtam bevágni soha egy nyamvadt képletet sem, vagy ha elémraktak két képletet, nem tudtam belőle 3 másikat levezetni kapásból... Hiába, tele volt a suli fizikazsenikkel, akik megnyertek minden létező versenyt a megyei szintű izéken át az OKTV-kig, szóval megvolt a kellő ''szint''... A tanár meg nem tudott tanítani, kész. Ezért mondtam, h elektrón (amit hasonlóan kell tanulni) jó voltam. Sőt, egyik legjobb. A tanár persze tök más. De a fizikának akkor normál esetben - hacsak nem fizikatudós vagy direkte ezzel foglalkozó lesz az ember -, nem látom értelmét, ha a nap képletmagolásból kell, hogy álljon. (A vicc, h matekban le tudtam vezetgetni a képleteket, fizikán meg az ugyanolyan nehezeket nem. )
Ez egyébként döntő szempont volt, h ne BME mérnökinfóra menjek, mert ott van kis fizika az elején.
A matek még hasznos is lehet adott esetekben (pl valami titkosítás fejlesztésénél) programozásban, vagy egyáltalán a való életben. (Bár fejben összeadni-kivonni már rég nem tudok. ) De személy szerint az irodalmat és történelmet sokkal előrébb helyeztem a sorban, hiszen mégiscsak annak tudása tesz részben kultúremberré.
luciferc
őstag
Amit az elején írtál, az a tanárt minősíti. A fizika bizony igenis fontos, csak jól kell tanítani.
De személy szerint az irodalmat és történelmet sokkal előrébb helyeztem a sorban, hiszen mégiscsak annak tudása tesz részben kultúremberré.
Ezt azért árnyalnám, hogy látszólag ez tesz kultúremberré. Ugyanis kultúremberré szerintem az emberi kultúra ismerete tesz, aminek szerves része a tudománytörténet is, illetve legalább a hétköznapi jelenségek megértése, hiszen a megértés, hogy nem csak úgy vagyunk bele a világba, az emberi kultúra egyik legfontosabb része, szerintem. Ki is a kúltúremberebb akkor? A történelem, vagy a fizika tanár?
Amúgy érdemes elgondolkodni azon, hogy ha a fizika, kémia vagy matek tanárodnak azt mondják, hogy meg kell tartania egy töriórát, akkor fog 2-3-4 könyvet, elolvassa és még az is könnyen elképzelhető, hogy értelmesebben, az összefüggésekre jobban rávilágítva el tudja mondani órán (persze egy jó tanárról van szó). Ezzel szemben ha egy kiváló történelem vagy magyar tanárnak azt mondod, hogy kellene egy órát tartania matekból vagy fizikából, de nem csak felolvasni a könyvet, hanem elmagyarázni a dolgot, akkor... Ugye nem kell részleteznem?
#64791808
törölt tag
Mit pff...? A fikázás, a ''mekkora szar műsor'', meg a hasonlók mennek, de ugyanazt a hibát elkövetjük, mint ők? Hogy van ez, hm...?
Ha meg a stílus ellen van kifogás: sajnálom. Egy kolléga már tisztelettel szólt. Én meg bunkó voltam. Hát bizony... csúúúúnya, csúúúúnya én. De most ki van javítva a cím, ugye?
Crystalheart
senior tag
De te elbeszélsz mellettem
Én a szakórákon tanult történelem-részt is történelemhez sorolnám, mert az, csak kicsit szeparált a globális vagy legalábbis lokális történelemtől. Pl énekórán is törit tanul az ember az életrajzokkal... Attól viszont nem leszek kultúráltabb és nem fogok jó pártra szavazni vagy jó pártot alapítani, hogy midnent fejben levezetek negyed perc alatt, mert bevágtam huszonmittoménhány alapképletet. De ha visszaolvasol, láthatod, hogy én az átfogó oktatás mellett vagyok, ergo az összes főbb tárgyat tanítani érettségiig, ebben benne a főbb reál tárgyak is, mert az akkor még nem megerőltető. Esetleg ha valakinek nagyon nincs hozzá kedve, kettesre áll majd. A szakiskolák lényege általában nem az, hogy irodalomból meg töriből kevés legyen, hanem hogy szaktárgyakból sok, ezért gyakran nagyobb az óraszám. Amúgy sem csinál a legtöbb középiskolás semmi értelmeset délután...
Lehet, hogy még szeretném is a fizikát, ha rendes tanárunk lett volna, ezt írtam. Bár nem tudom, elektroból is ötös, sőt kiemelkedő voltam az elitsuliban, mégsem fogott meg. Mmindenesetre nem hőbörögtem, hogy mennyire fölösleges analóg elektronikát tanulnia egy digitális cuccokkal foglalkozónak...
A töritanárom másik tanított tárgya matek volt. Erről ennyit...
[Szerkesztve]
concret_hp
addikt
láttam a mai műsort.
ennél szánalmasabb szart még nem láttam szerintem.
és mindez este 9kor amikor főműsoridő van lol.
vagy fullba vagy sehogy :D
(#66) concret_hp válasza Crystalheart (#61) üzenetére
concret_hp
addikt
hát ez egy eléggé érdekes hozzáállás.
mérnökként alapból qrva gáz ha fogalma nincs az emberneka fizikához, ezért is van bme infón fizika (persze nagyságrenddel könnyebb, mint mondjuk egy építésznek vagy gépésznek)
ha te a fizika alatt a képletek bemagolását értelmezed, akkor téged nagyon rossz irányba vittek el.
nem azt kell tudni hogy F=m*a, hanem azt hogy mit jelent és mi van mögötte és ha ezt tudod, akkor a képlet teljesen mindegy, hogy milyen alakban, hogyan van felírva és mit mivel jölölnek, mert ha a lényeget tudod eligazodsz. ha meg csak aképletet magoltad be, az első trükkösebb dologra sem fogsz rájönni soha.
vagy fullba vagy sehogy :D
Zamery
senior tag
És még csak nem is eredeti ötlet, hanem valami licencelt izé: [link]
https://steamcommunity.com/id/zamery/
concret_hp
addikt
azért itthon talán nincsenek akkora idióták hogy egy ilyen szintű műsort találjanak ki
kíváncsi leszek a 10. részt kb. hányan fogják nézni
vagy fullba vagy sehogy :D
snecy
senior tag
Kb mint a magyar változatú Rém Rendes Családot..ötvenen
Aztán majd szép lassan átkerül a 11 órás műsorsávba, majd süllyesztő.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
Szten Márs
nagyúr
Vazzeg a töritanárnő nem tudja hány király uralkodott Rómában?
Ez több, mint égő
orsikaaa
újonc
sztem álljatok le!Nem léne bánta az ötödikeseket,annyira cukik főleg a Botond!Nem kell itt írogatni csúnyákat,mert sztem ti se tudtok többet mint ők!!!!!!!!
orsikaaa
újonc
Nem kell nézni,ha nem tetszik!ennyire egyszerű!!!
Ptech
őstag
Valami megsemmisítőt akartam írni, de nem tudom eldönteni, hogy tényleg ennyire gyenge vagy váll felett vagy csak tetteted, így inkább hagyom a francba.
blueMerle
veterán
Egy kicsit hütsd le magad és gondolkozz.
Amit ök tudnak, az egy kevéske lexikális tudás. Nem több. Viszont a "való életben" nem tudnák ellátni magukat, nem tudnak még adózni, nem tudnak még értelmesen dönteni komoly, meghatározó dolgokról. És akkor még hadd ne soroljam.
Mire mennek ezzel a tudással? Most öszintén? Ebböl megél? Nem hiszem. Lehet hogy egy menedzser nem tudja hogy mikor volt a "Londoni nagy teázás", ellenben több milliós projecteket képes megírni, megszerezni, megvalósítani vagy megvalósíttatni.
Erre képes egy ötödikes?
Érted hogy mire gondolok?
Ptech: hagyd csak. Majd meglátjuk mi lesz a reakció, és abból lehet majd gyököt vonni, és meglesz az értelmiségi szint Nem is. Majd a kis Botondka fog gyököt vonni
[ Szerkesztve ]
pl nekem sincs (nem mintha ötödikes lennék )
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
hoffman_
nagyúr
Made in U.S.A. ???
Mellesleg 1x láttam én is. Durván 20 percet. És mivelhogy még csak a 10-et taposom Azért nekem ezt illőbb lenne,mint nektek....De olyat koppantam hogy csak nah
Mondom: 5-es? Pf...jó vicc,simán kisujjból a összes választ Aztán jött az első kérdés,és agyamban mély csend honolt
Nameg...ezt tanulja egy ötödikes? Nekem nem ez rémlik a ötödikbül....
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
jerry311
nagyúr
Én is max. 20 percet láttam a műsorból. De amikor megláttam ezt a pólót, egyből beugrott a dolog.
hoffman_
nagyúr
illik a műsorhoz
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Retro11
senior tag
Üdv!
Nos az én véleményem az, hogy a műsor alap koncepciója, nem is lenne olyan rossz, ha...
-nem izé, ööö Tilla vezetné a műsort,
-nem tankönyvekből másolnák ki a kérdéseket,
-kicsit mertek volna belenyúlni a műsorba.
Nem lenne rossz, de valahogy nem is lenne jó.Ez is tipikus olyan műsor amit vagy megcsinálnak normálisan és bejön már az első adásban, vagy mehet a süllyesztőbe.
Komolyan annyira vissza sírom azokat a régi jó műsorokat.
Nem tudom Ti mit gondoltatok az egy a száz ellen című műsorról, de nekem eleinte bejött.Lehet hogy csak Gundel miatt.
De abban biztos vagyok mindenkinek tetszett a "Játék határok nélkül"!
Ehh..De jó volt az.Istenem.
nike_
addikt
Értelmes ez a műsor... Rohadtul értelmes.
Lortech
addikt
Nem tudom Ti mit gondoltatok az egy a száz ellen című műsorról, de nekem eleinte bejött.Lehet hogy csak Gundel miatt.
Nem tartom valószínűnek, hogy Gundel miatt, mert azt Sváby András vezette, a táskanyitogatóst vezette Gundel.
Az 1 a 100 ellen elment szódával.
Arra meg nem is érdemes egy szót sem vesztegetni, amiről a topik szól.
Thank you to god for making me an atheist
joghurt
addikt
De eredetileg kifejezetten Gundelnek vette meg a TV2. Csak hát ő épp közben átment az m1-hez. Sváby meg tetszőleges műsort képes megbuktatni.
A tej élet, erő, egészség.
Lortech
addikt
De ez nem változtat azon a tényen, hogy Gundel nem vezetett 1 a 100 ellent.
Thank you to god for making me an atheist
Retro11
senior tag
Bocsi, nagyon benéztem!
De a játék határok nélkül azétz odavágott!
[ Szerkesztve ]
edipqe
senior tag
a tárgylagos tudás nem sokat ér, egyetemre ne menjél, inkább fürdjé le!
na de most komolyra véve: nekem volt anno ilyen koromban 1-2 (nem sok) tanárom aki nem az évszámokat tanitotta meg töriből hanem levezette, hogy azért voltak keresztes háborúk, mert a közel/távol keleten egy csomó mindennek felment az ára (pl.:fűszereknek) és erre még rájött az, h a tranzitorszáűgok emelték a haszonkulcsokat, mert hülyére akarták venni európát. A kereskedelem nagy része ugyebár a mai izrael területén zajlott le, aHUNis a kereskedők cuccaikat megvették a jórópaiak, és már mentek is vele ki a földközi tengerre, erre az a már most is hatalmas árrakra, ráment ezen kereskedők haszna..............és bumm, már mentek is a "kresztesek" vallást meg occsó árakat csinálni.
Ilyen tanárból, aki a történelmet igy tanitja nem hiszem, hogy sok lenne.
Áldott legyen a neve, mert engem gondolkodásra tanitott!
notiról irok és vacak a kiosztás, bocs a helyesirás miatt.
I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
copin
őstag
Nem tudom mi ebben az extra.
Borify Péter
aktív tag
na ma volt "szerencsém" belekukkantani
ki talál ki ieneket?
Dr. Akula
félisten
A +-es háborúk oka a népesség túltengés volt. Akkoriban az öröklés nem úgy ment hogy van 10 gyerek, akkor szétdobjuk a cuccot 10 felé, hanem a legidősebb örökölt, a többinek meg kabfasz. Persze azoknak is csinálni kellett vmit, elmentek papnak pl, dehát az ájtatosmanó szakma se tudta felszippantani a fél lakosságot. Ezért hát "lebensraum" kellett nekik, elvenni mástól a vagyont ha már otthonról nem kapnak, meghát elfoglalni magukat vmivel. Erre pont ideális volt egy ilyen gárdás masírozás. Legalábbis addig amíg nem ők voltak szopó ágon, utána már annyira nem volt jó buli. Utána meg jött Kolombusz, lehetett vízumot kapni nyugatra is, nem kellett mindeáron a törököt ölni.
Renátó101
csendes tag
[OFF]TI HÜLYÉK VAGYTOK! URISTEN!!!!!(MEG LÁMÁK IS)
ez jo müsör JOBBAK MINT AZOK A FILMEK AMIKET 100000-SZER LÁTTAM GONDOLKODJATOK!!!!!! NA JO TÉLLEG VAN BENN 1 KIS BUNDA NA ÉS???? AKO MIVAN AKO IS JO! 1 KIS HIBA ÉS 1 NAGY SZAR!!! ENYIK VAGYTOK LÁMÁK !!!! LOL ENYI ERÖVEL AZ ÖSSZES JÁTÉK RA MEG FILMRE AZT MONDOM H: EZT A SZAR IYLEN SZART MÉG NEM LÁTTAM URISTEN!!!!!!!!!!!!! TI HÜLYÉK VAGYTOK?
MERT EDIG UGY LÁTSZIK!
GDI !!!!!![/OFF]
[ Mivel kezdő felhasználóval van dolgunk, így első figyelmeztetésként 3 napos kitiltással jutalmazzuk ezt a remek produkciót. Ha a kolléga nem találja meg az általánosan elfogadott hangnemet, akkor a következő kitiltása végleges lesz. - peterkeT ]
[ Módosította: parandroid ]
No-kia
őstag
játék határok nélkül? ismerős , mintha régen mikor még együtt laktunk apuval , és kicsi voltam néztünk volna ilyen műsort, mi is volt benne pontosan? hát ha akko rbeugrik
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
mephi666
nagyúr
mindenféle "idétlen" ügyességi feladvány mi is néztük mindig... pontosan nem emlékszem, hogy mik voltak, de nagyon változatos volt a játék...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
ReJim
őstag
több országból mentek csapatok, mindenkinek volt egy színe, és akadály versenyen kellett végigmenni a pályákon. egy állomás, pálya, szint után pontoztak, és a végén alakult ki az eredmény. a pályákon az akadályok, elemek többnyire színesre festett hatalmas hungarocel elemek voltak. sok volt a vizes szakasz is. MTV-én volt egész estés műsor. nyáron.
jól emlékeztem a francia beütésre: [link]
</end.?>
No-kia
őstag
ez az, kiskoromban iimádtam, nem tudom most tetszenee, de sztem igen
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás