Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) kvarc


kvarc
tag

Hat en cegeknek szoktam ott vasarolni. Mult evbe is ott hagytam par ezrest, de 2 garinal is volt erdekes "ugyintezes", de megoldotak. Most is itt van a szekrenyembe memoria de 3 hete nem birtam ravenni magam hogy bemenyek. Valahogy nincs kedvem hasonlo elmenyekhez. A problema sajnos nem egyedi. Magyarorszagon nincs normalis fogyaztovedelem. Ha lenne ilyen nem tortenhetne meg. :W

(#52) ^Clown válasza moma (#49) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

eredeti e win-t használok-e, mert lehet attól van, meg hasonlók

:W :W :W Egyre jobban kezdem magamat felb@szni idegileg. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy végre találtam egy megbízható boltot... Erre jönnek a durvábbnál durvább sztorik.

Én vettem nálunk a Logitech Kinetik hátizsákot. A számlára 1 év garancia van írva, a Logitech viszont 5 évet vállal rá. Ilyenkor mi a helyzet?

(#53) marcias válasza ^Clown (#48) üzenetére


marcias
őstag

Ugyebár két gép közös monitort, egeret és billt használ. Mindent összekötök a papír szerint. Bekapcsolom az egyik gépet, tökéletesen működik. Bekapcsolom a másik képet, minden klappol. Kikapcsolom az egyik gépet, még mindig jó. Kikapcsolom a másik gépet, és még mindig semmi hiba. Ha viszont ezek után, azt a gépet kapcsolom be, amit az előző "sessionban" másodiknak, akkor elkezd szarakodni (hol a bill, hol az egér nem megy) :F

moma: ezek után végképp úgy gondolom, hogy értelmetlen gariztatással foglalkoznom. :(((

^Crown #52: Olyan elképzelhető sajnos, hogy az adott termékre regionálisan kevesebb garanciát vállalnak (konkrétan Kingston pendriveoknál láttam ilyet). A Te esetedben viszont nem tudom, hogy erről van-e szó. :(

[ Szerkesztve ]

Steam: marcias88

(#54) ^Clown válasza marcias (#53) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Én sajnos nem értek annyira hozzá, de ez nem hiszem, hogy hardware hiba lenne. Először próbálj egy firmware-cserét!

Na azon kiakadnék, ha ez a táska valamilyen downgrade-elt garral lett volna rámsózva...

[ Szerkesztve ]

(#55) marcias válasza ^Clown (#54) üzenetére


marcias
őstag

Még tesztelgetem a cuccot, de amikor legközelebb átmegyek fateromhoz, mindig az a látvány fogad, hogy szét van kapva a switch, és két bill, két egér. ;]

Valamilyen formán mindenképp downgrade-lt, csak az a kérdés, a bolt sara-e. Egyébként van baja a tatyónak, azért kérded? Tanácsolni meg annyit tudnék, hogy csörögj rájuk, sztem az ilyet telefonban is megtudják mondani.

Steam: marcias88

(#56) 3.Aragorn válasza Dany007 (#46) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Szeretem az ilyen szervizeseket: először nagyképű köcsögnek tűnik, de amikor előhozakodsz a problémáddal, azt mondja, "gyere öcsipók, megoldjuk okosba"
Érdemes abba a veszprémi boltba visszajárni...

Nem minden vándorút céltalan...

(#57) trafipax


trafipax
tag

én biztos hogy ezt a második garnitúrát is megreklamálnám....
szívjanak ha már ekkora lámák.... hisz csak sz@rnak a vevőkre és azok jogaikra
ha a panaszkönyvet nem adják ki nyert ügyed van a fogy.véd.nél pláne ha egy secret hangfelvétel is készül :DD ... végük lesz mint a dallasnak

elégedett vagyok az elégedettlenségemmel

(#58) kbenceee


kbenceee
csendes tag

Kezd hasonlítani a cég a Bluefishre. Az is úgy jött fel mint a bolondgomba, hihetetlen gyorsan a piac egyik meghatározó kiskere lett, és ott is ugyanilyen szemetek voltak a gariztatással.
A laptopomat máshol vettem, 3 napon belül beszart, fura mód ott tök készségesek voltak.

(#59) Passape


Passape
tag

Elárulom ha már panaszos dolgokról szól a topic, én cégestül az Aquában jártam cirka ugyanígy, de nem volt pofám elkérni a vásárlók könyvét. Nálam egy thermaltake 9 ezres táp égett le floppytól a következő 4 pines csatlakozóig de csontra pucéran lógtak a vezetékek.
Erre okosan azt mondták, hogy fizikailag sérült terméket, nem vesznek vissza, még akkor sem ha 3 napon belül vagyok. vettem máshol egy CoolerMaster tápot, annak semmi baja, nopersze floppy nélkül. Végeredmény: nyuszi voltam, hogy nem döntöttem rá az asztalt, és nem kértem el a vásárlók könyvét, vesztettem 9 ezer forintot, ők meg egy céget ami havi 2-300.000 Ft értékben vásárol. Tanúság ezek után akinek ilyen s>arrágó szervize van az menjen csődbe, és hagyja a korrekt üzleteket működni, azoknak szívesen odaadom a pénzem... Sry ha off :F

Titanfall 2 RULZ ... Ùjabb csalòt küldtünk börtönbe ... Legalàbb ne engem probàlj àtverni XD <3

(#60) 3.Aragorn válasza ^Clown (#52) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Legtöbb kereskedő nem vállal annyi garit, mint a gyártó. Nézd meg a Noctua ventiket, vagy a corsair tápokat! Mindkettő minőségi cucc, és a gyártó 6 (noctua) és 5 (corsair) évet vállal rájuk, de nálunk ennyi garival csak elvétve forgalmazzák őket. (Ventire 6 évet sehol, max 5 évet adnak, a tápokra lehet találni 5-öt de a 3 év a tipikusabb...) Meg sajnos a magyar viszonylatban nem lehet tudni, hogy hol lesz az a bolt ennyi év múlva...

Nem minden vándorút céltalan...

(#61) moma válasza marcias (#53) üzenetére


moma
őstag

a kulcs az, hogy legyél kemény. sok függ ott a fellépésedtől. én elég sok időt ott töltöttem és nem egy olyan esetet láttam, ahol kezdetben mondták, hogy nem nem nem, aztán amikor a figura már nagyon kész volt és nem volt hajladó elmenni, akkor visszaadták a pénzt vagy valami rendezést feljánlottak. a baj, hogy sajnos én sem vagyok egy olyan alkat, aki képes magát rávenni, hogy ott üvöltözzön meg csapkodja az asztalt és ezt használják ki.

egyébként gondolom nem véletlenül nincs egy légtérben a garanciás dolgok átvétele és a vásárlás. ha a potenciális vevők látnák a gariztatást lehet inukba szállna a bátorságuk :DDD lehet ebből kifolyólag abban a boltban jobban lehet bízni, ahol egymás mellett gariztatnak és szolgálnak ki(ha van ilyen). ott azért kisebb az esély, hogy nagyon pofátlanok legyenek.

személy szerint egyébként garizatás ügyben a legjobb tapasztalatom Bandittal volt itt a PH-s boltban. (pedig gondolom sokan talán pont a gari miatt választanak egy hagyományos boltot és nem egy ilyen fórum shoppot, pedig aztán... )

[ Szerkesztve ]

we all deserve a bit of luck.

(#62) 3.Aragorn válasza Passape (#59) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Sztem nem off. Aqua-val nekem annyi tapasztalatom van, hogy vettem ott vinyót, és kihozták zacskóba. Akkor még nem tudtam, hogy a box-dobozos (a szó jelentését igen) jelenti azt, hogy doboz is jár hozzá. Előtte azt hittem, h a nem dobozost is beleteszik valamibe, és nem csak a kezembe adják egy zacsiban.

De ez nem az ő hibájuk persze. Volt barátnőm meg ugyancsak vinyót vett náluk, és nem patásat, hanem véletlenül satás-t (azt nem támogatta az alaplapja) Szó nélkül cserélték neki.

Nem minden vándorút céltalan...

(#63) 3.Aragorn válasza moma (#61) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Az Aliencomputers ilyen. Ott egy légtérben van :DD

Amúgy meg a (kollégiumi) rendszergazdámtól szoktam vásárolni. Nála korrektebb embert ilyen téren még nem találtam. :K

Nem minden vándorút céltalan...

(#64) #72042496 válasza ^Clown (#52) üzenetére


#72042496
törölt tag

A Logitech ügyfélszolgálat nagyon korrekt. Őrizd meg a számlát, ha a bolti garancia lejár, s valami lesz vele, valószínű cserélik.

Billentyűzeteknél és a Z-5500 hangfalnál ez biztosan járható út. Ezeknél szétveretik veled a cuccot, be kell küldeni róla a fényképet, majd jön a futár, s hozza az újat. Nem szívatás, tényleg így működik!

De ha felhívod az ügyfélszolgálatukat, biztos elmondják, mi a helyzet a hátizsákkal. Azért ha notebookot hordasz benne, s nem egy tálca sört akarsz beletuszkolni, akkor nem hinném, hogy bármi baja lesz. :D

Még így éjjel is milyen aktív ez a topic... :)

[ Szerkesztve ]

(#65) Dany007 válasza 3.Aragorn (#56) üzenetére


Dany007
veterán

hja, én mondjuk utálom a nagyképűeket... De ez a normálisabb..
A másik, az totál gyökért...
Végignéztem, ahogy szenvedve rángatja ki a VGA-t az AGP slotból, kb 3 percen át rángatta huzigálta, mire rájött, hogy azt a kis pöcköt le kell nyomni! Már azon voltam, hogy szólok neki, de nem akartam leégetni a vásárlók között...

(#66) moma válasza 3.Aragorn (#62) üzenetére


moma
őstag

tanulság: lányt kell küldeni vásárolni :DDD. velük lehet készségesebbek :D

[ Szerkesztve ]

we all deserve a bit of luck.

(#67) Ironpen


Ironpen
újonc

Nekem mondjuk pont ellenkező tapasztalatom van az IPONnal kapcsolatban, vettem kettő rádiós egér-billentyűzetet, aztán mikor kiderült, h elcsesztem a megrendelést, szó nélkül kicserélték, bár ebben szerncsére a szervízesek nem kerültek bele ;) . Azért jó tudni, h így is tudnak állni az emberhez. Ezekután mégsem vásárolok náluk. Ráadásul olcsóbban is lehet vásárolni más boltokban.

(#68) 3.Aragorn válasza Dany007 (#65) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Istenem... :N

Nem minden vándorút céltalan...

(#69) 3.Aragorn válasza moma (#66) üzenetére


3.Aragorn
addikt

Szerintem őket még szívesebben nézik hülyének. Biztos azt gondolják, h nő, nem érthet a számítógéphez. Pedig ez mennyire nem igaz...

Nem minden vándorút céltalan...

(#70) yash


yash
senior tag

Nekem Microsoft Wireless Desktop 7000-em van. Na ebben egy deka hiba nincsen :D Erdekes is lenne... gondolom kevesen veszik (mert piszok draga, 140 euro), de olyan csucsminosegu, hogy az valami hihetetlen! Igaz, szinte 100% femboritasu... annak idejen olvastam valahol, hogy az MS licencelt hardverekbol gyartja sajat termekeit... nem tudom, de az teny, hogy brutalis megbizhatosagu (es nem mellesleg az eger meg a bill is BlueToothos). Mindenkinek csak ajanlani tudom! Ergonomia rulz :)

(#71) 3.Aragorn válasza yash (#70) üzenetére


3.Aragorn
addikt

(Hát örülök, hogy te megengedhetted magadnak... :U /no offense/)

Nem minden vándorút céltalan...

(#72) GegeWarrior


GegeWarrior
senior tag

Na marha jó kilátások, pont két napja vettem egy videókarcsit náluk :F Remélem ezek után nem lesz semmi gond vele :F Egyébként szerintem is maradjon a név, nehogymá:) Szerintem teljesen fogyasztóvédelmi eset; megkéne játszani, hátha.

REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

(#73) Iván7


Iván7
tag

Hali
Havernak vettünk laptopot azzal is ezt csinálták, csak mi vidékiek vagyunk a telefont se akarták felvenni ha kijelezte a számot.
Soha többé nem veszek náluk semmit,és a haveri köröm se, ha ez nekik megéri.
Pár év és úgy járnak, mint a m*stral.Bár addig pár embert kirabolnak.

(#74) #97544192


#97544192
törölt tag

És én még régebben tőlük akartam komplett gépet venni... Pff. :U
Nagyon szar banda... Az újabb Logitech egereken természetes dolog az, hogy a görgőt gombként is lehet használni, de már régi egereknél is volt ilyen. Ezek meg megakarják magyarázni? Hát menjenek már a sunyiba, pénzéhes kis.. :W

(#75) Kamusoma


Kamusoma
csendes tag

1,) Durván inkorrektek voltak, ami kötelességük volt azt mind megszegték
2,) Több új egérrel jártam így, a scrollozáshoz az a köze, hogy sajnos minden márkás magasabb kategóriájú rágcsáló tud oldalra billentéssel oldalra scrollozni ami plusz két mikrokapcsoló a scrollnál. Ha úgy nyomod le, hogy véletlenül oldalscroll is kapcsol előfordulhat, hogy nem működik középső gombként.
Jó esetben a szoftverben ki lehet kapcsolni az oldalscrollt, ha nem szét kell szedni és a mikrokapcsolót ki kell buherálni.
3,) Ha tényleg rossz a cucc és ilyen "kis hibával" nem hajlandóak cserélni, csinálj nagy láthatatlan hibát, pld.: 25V-ot kevés egér él túl és semmi külsérelmi nyomot nem hagy a beavatkozás a csere garantált!!

''DVI, MPEG, HDD, Flash, Java, XML, HDTV, Telefon, PDA, Computer. Még szép, még szép, még szép, még szép!''

(#76) GegeWarrior válasza Iván7 (#73) üzenetére


GegeWarrior
senior tag

Jaja azok egy rabló banda volt(m*stral):) Szerencsére eltűntek a süllyesztőbe!Ott akármelyik haverom vásárolt csak a baj volt. Csak nem értem, hogy miért éri meg nekik szarakodni, bár ez magyar jelenség szvsz.
Rövidtávon biztos kifizetődő, de hosszútávon... :(((

REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

(#77) WiZARD


WiZARD
addikt

nekem is van Ipon történetem, előtte szerettem oda járni, de akkor megfogadtam hogy soha többet.

kellett ismerősnek egy monitort vennem. kinéztem náluk, megrendeltem. rendelés után eszembe jutott hogy egy patch kábel is kéne nekem, így gyorsan rendeltem azt is.

reggel 9kor céges megbeszélésen vagyok, rejtett számról hív valaki. nyilván nem tudom felvenni. üzenetrögzítő van, de nem hagy üzenetet.
dél körül jön szokásos sms, hogy mehetek a megrendelt cuccért, és email is jön.
4 körül odamegyek. sorbaállok. majd közlik hogy a monitor nincs meg csak a kábel.
dehát ők hívtak, és nem tehetnek róla, hogy nem vettem fel.
mondom, hogy igen, 1x hívtak, rejtett számról, üzenetet nem hagytak. lehet próbálni többször, lehet üzenetet hagyni, smst írni, és emailben is elérhetnek.
erre még neki állt feljebb, és köcsög paraszt hangnemben elkezdte mondani, hogy én mit képzelek, hogy nekik pont arra van idejük hogy engem hívogassanak...

hát nem kell, ne hívjanak, de hogy soha többet nem vásárlok ott, és senkinek nem ajánlom őket, az biztos. nem mondom hogy miattam mennek csődbe, de előtte lévő félévben nettó 500 körül hagytam ott, és azóta is vettem már (más forrásból) 7 komplett gépet ide-oda.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#78) cizoe


cizoe
őstag

Még nem volt iponékkal garis ügyletem, ezek olvasása után remélem nem is lesz. Itt sajnos a vezetés közvetetten hibás csak, azzal hogy nem odavaló embereket alkalmaz a szervizben. Minimális elvárás lenne, hogy legalább emberközpontú, segítőkész (és minimálisan nem tajparaszt) embereket alkalmazzanak egy ilyen területen ahol közvetlen kontaktban vannak a vásárlókkal.... A dobozpakoló, meg még a takarító is lehet bunkó, ok megbocsájtható, de az a felület, ahol a vásárlókkal érintkeznek nagyobb odafigyelést igényelne (eladóikkal nincs negatív tapasztalatom, a kis eladócsaj sokszor segített letornászni a számla végösszegét ezzelazzal, mert nem volt nálam elég kess) :U . Nem kéne felvenni mindenféle aprómajmot "dolgozni". Szóval hibásak, amennyire csak lehet, de azért kicsit lehet remélni, hogy az ilyeneket (amennyiben késztetést kapnak rá, pl fogyasztóvédelem, etc) kiküszöbölik hosszú távon, mert különben elég csúnya vélemény fog kialakulni róluk tömegesen, aminek a levét ők isszák meg legjobban hoszú távon...

[ Szerkesztve ]

(#79) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

"szép" írás... :K emberek, ne hagyjuk magunkat átbanánozni!

az efféle "vajon eredeti-e a win, azért nem megy a scanner" féle csavarhúzókezű parasztoktól :Y :Y istenem kímélj.

M*stral-os, és hasonló bűnbarlangos sztorikat hol találok? ;]

szerk.: iponnál van olcsóbb is, csak keresni kell.
+: moszkva téri aquasok rendesek ;) :K

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#80) mephi666 válasza Mr.Csizmás (#79) üzenetére


mephi666
nagyúr

ejha, majd később olvasom át a kommenteket...

mistralos sztorit mondjak én? itt kecskeméten bezárták a kócerájt kb jópár éve... előtte egyik évfolyamtársam járta meg velük... vett kb 30körül egy vga-t (isten tudja már, hogy pontosan milyet és nem is számít a sztori szempontjából), hazavitte, kibontotta... nem barbár módjára bánt vele, informatikus létére és akkor tűnt fel neki, hogy fizikailag sérült a kártya... le volt róla törve valami kondi vagy fenetudja mi... vitte vissza a boltba, mert úgy volt vele, hogy anélkül úgysem fog menni... ott meg elhajtották, hogy biztos ő tette tönkre... és fizikai sérülésre nem vonatkozik a gari... szerencsétlennek nem sok köze volt a jogokhoz és benyelte a dolgot :S én nem hagytam volna annyiban... kereskedelemben melózok én is és alaptörvény, hogy a vásárlónak mindig igaza van... ha előkerül a panaszkönyv, az már régen rossz.... mi is akár hetekkel később is kicseréljük az árut, ha valami probléma van... egyik haverom meg rengetegszer eljátszotta, hogy vett valamit->nem lett jó->szívózni akartak->kérte azonnal a panaszkönyvet és felemelte a hangját... itt ezen a ponton többször volt, hogy a boltvezetővel kellett néhány szót váltania, de igaza is lett mindig... :)

mistralról még annyit, hogy pestre járt fel sógorom elég gyakran áruért... több nagykerrel is tartotta mindig a kapcsolatot, egy ideig tőlük is hordta a cuccot, de mondta, hogy többször is üvöltenie kellett velük gari miatt... hagyta is őket a fenébe, mert hiába voltak olcsók, ha sok volt velük a szívás...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#81) Sanyo77


Sanyo77
tag

Szerintem menj vele a homar.blog.hu - ra.

Ott nagyobb visszhangja lesz, és nem érdekli őket a hitelrontás.
Ezért szeretem a nagyobb boltokat. Azoknak nem tétel az ilyesmi, van ahol meg se nézik, úgy cserélik.

(#82) Realradical válasza Mr.Csizmás (#79) üzenetére


Realradical
őstag

Az aquanál nagyon jó tapasztalataim vannak. Maximálisak korrektek voltak velem mindig a Pólusban és a dohány u.-ban is srácok.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#83) Realradical válasza Sanyo77 (#81) üzenetére


Realradical
őstag

Azt a párom bevállalta a mai napra, ő szeret ott olvasgatni. A fogyasztóvédelemmel is felveszi a kapcsolatot.
Nem is a pénz miatt, ez már inkább a sértett egónkról szól.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#84) Mr.Csizmás válasza Realradical (#82) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

A központ szervizük is rendes. DDR Samsung 512-n fogtam 1-2 hibát memtest-el, bevittem, kicserélték szó nélkül egy teszt után. ~ 10 perc :K

mephi666: közben megtaláltam a m*stralos topicot ;]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#85) cizoe válasza Realradical (#83) üzenetére


cizoe
őstag

OFF: Gamepodról levehetnéd, tudom fontos a széleskörű publicitás, de szvsz nem oda való. ;) Csak mielőtt más venné le, semmi rossz szándék. :R

[ Szerkesztve ]

(#86) mephi666


mephi666
nagyúr

a sok negatív példa után mondok ellenpéldát is... :) a bolt neve legyen egy feladvány :D

kecskeméten általában 1 adott boltban szeretek vásárolni, mert aránylag a legolcsóbbak és messze a legkorrektebbek... egyik haveromnak vittem onnan anno egy 50x körüli lg cd-olvasót még pár éve, amiben felrobbant egy újságos cd-melléklet... de olyan szinten, hogy ha megráztam a meghajtót olyan hangja volt, mintha 2 marék rizst öntöttek volna bele... visszavittem gariidőn belül, ott kapásból megnézték, mondtam mi történt... erre válaszolták, hogy elvileg erre nem vonatkozna a gari, mert a lemez hibája lehetett, de megnézik mit tehetnek: srác 1perc alatt szétkapta, kitakarította, aztán megnézték, hogy müxik-e? valami lett a tálcájával, mert folyamatosan kiadta... erre mondták, hogy: na ez már elég indok egy cserére... felküldték pestre és pár napon belül mehettem az újért... de volt olyan is, amikor még nem a városban laktam, hogy egy 15"os crt-t vettem náluk még vagy 8éve, aztán kb 1km séta lett volna a buszváróig... ahogy kijöttem tőlük, kb 50m-t mentem és a szervizeskocsijukkal az egyik ott dolgozó utolért és elvitt a buszváróig, mert arra volt épp munkája... harmadik példa meg: kb 2 éve vettem náluk 1db ddr2 800-as 1gigás samsung modult és pár héttel később akartam egy párját, de nem volt készleten... goodram volt csak... visszavették a samsungot aktuális áron (ami több volt, mint a vételár) és 2db goodramot vittem el helyette... de rengeteg pozitív példát tudnék mondani, ami velem vagy ismerőseimmel esett meg ott... :) mi lehet a bolt neve? :D

mod: szerintem ezek a boltok csinálják jól, mert hosszú távon odaszokik az ügyfél a korrektség miatt és nem azzal számolnak, hogy most vesz mondjuk 50ért egy vga-t a vásárló, hanem azzal, hogy elérik, hogy 1év múlva és 5év múlva is ott vásároljon :) másik dolog: felesleges szívózni, mert végső soron úgyis az ügyfélnek lesz igaza, hacsak nem nyeli le töketlenül a békát :(

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#87) Realradical válasza cizoe (#85) üzenetére


Realradical
őstag

Jaa, azt hittem az csak a kereséshez kulcsszavak, le is szedem menten.

szerk: megtörtént

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#88) Petike1007 válasza Realradical (#83) üzenetére


Petike1007
tag

fogyasztóvédelem mindenképpen....vásárlók könyvének szem előtt kell lennie,vagy legalábbis első köhintésre át kell adni. Meg a 3 napos gari...miazhogy nem adnak egyből cserét?
Meg én felhívnám vagy megkeresném a főnöküket is és megmondanám,h büdös a munka a szervizes fiúknak...már ha csak elbeszélget velük későbbiekben lehet jó lesz...meg mondd meg neki,h másodjára se azt kaptad teljesen amiért fizettél...
Ez egyéni vélemény...lehet belekötni,de nem az IPONOS szervizes fiúknak akik itt bóklásznak:D

Nem az a lényeg honnan jössz,hanem hogy mit iszol...

(#89) Karma válasza mephi666 (#86) üzenetére


Karma
félisten

Esetleg Lingvin? :DDD Nekem mindig szimpatikusak voltak, sokáig az ár szempontjából is, csak mostanában Pesten vásárolok, ha kell valami :B

“All nothings are not equal.”

(#90) mephi666 válasza Karma (#89) üzenetére


mephi666
nagyúr

nyert :) de tényleg korrektek, nem? nem szokott általában problémám lenni az ott vásárolt dolgokkal, de ha mégis akármi lenne, mindig segítőkészek... és szerintem ez nagyon fontos a kereskedelemben/vendéglátásban... mert elég általában 1szer hibázni és oda nem megy vissza többet az ember... és akkor cseszheti a cég, hogy 1szer lehúzta az ügyfelet... legközelebb már nem oda viszi a pénzét, hanem máshova... a legjobb ügyfelek azok, akik folyamatosan visszatérnek... étteremben az a legcikibb, ha nem tetszik a kiszolgálás/étel/stb, hogyha jó nagy borravalót adsz és megmondod a véleményed és azt, hogy többet nem fognak ott látni... elgondolkodhatnak és aki látja a jelenetet, az is el fog gondolkodni... boltban viszont cserét/pénzvisszafizetést el lehet intézni minden esetben... nem pártízezrükbe kerülne, ha a fogyasztóvádelem szállna rájuk és százezrekre büntetnék őket... :)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#91) manu75


manu75
aktív tag

Úgy gondolom érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni. Nem te vagy az első és valószínű az utolsó sem akit semmibe vesznek miután rád sóznak valami hibás terméket. Mivel 3 napon belül vitted vissza kötelessége kicserélni a hibás terméket, nem tesztelni meg stb. A hozzáértés hiánya meg nem mentesíti őket. A vásárlók könyve pedig az üzletben mindenki számára elérhető helyen kint kell legyen ellenben vaskos büntit kapnak a fogyasztóvédelemtől. Máshol is olvasni, hogy az iponnál a garanciás ügyintézés kész kínszenvedés.

[ Szerkesztve ]

(#92) Reset Elek


Reset Elek
aktív tag

Mistral II.

Az elmélet és a gyakorlat viszonyának elméletét már jól ismerjük a gyakorlatból. Indoklás nélkül a hozzászólásod csak a ''vélemény'' szintjét éri el...

(#93) iPon-Paradi


iPon-Paradi
újonc

Kedves Forumozok,

Elegge meglepodve es erdeklodve olvastam ezt a temat es a hozzaszolasokat, mivel pont a garancia az, ami az utobbi idoben a legnagyobb figyelmet kapja, hogy minden rendben legyen.

Az elmult evek soran sikerult elegge megnonunk, szerintem koszonhetoen a jo arainknak es a jo szolgaltatasnak /gyors szallitas, tesztek, hirek, aktiv forum elet, stb./, sajnos ezzel egyutt jar a garancialis termekek novekedese is. Mivel mar tobb panaszt is olvastunk, ezert tavaly mar lecsereltuk az egesz garancias csapatot, plusz identol bevezettuk, hogy a 3 naposokat 3 napon belul, a tobbi garanciat pedig maximum 15 napon belul intezzuk /csere-penzvisszafizetes/. Hangsulyozom a maximumot, torekszunk ra, hogy ezen belul el legyen minden intezve. Mivel foleg webshop vagyunk, ezert sajnos azonnal nem tudunk semmit cserelni, a termekeket nekunk is ellenorizni kell, melyet meg utana a nagykerben is ellenoriznek. Sajnos-nem sajnos, a visszahozott termekek 50%-a nem hibas, csak a vasarlonak nem sikerult jol beuzemelnie. Ilyenkor a garancia dolga persze, hogy segitokeszen es kedvesen oldja meg a problemat. Altalaban ha valami nem kompatibilis, akkor ki is csereljuk /ha megvan az eredeti csomagolas/.

A 15 napnal kevesebbet sajnos nem tudjuk bevallalni, mert ennel meg hosszabb is az atfutasa /nem nalunk, hanem a nagykernel, bar tobb teljes konfig tesztelese sem egy nap/. Igy is jelentos veszteseggel mukodik, de ezt meg be tudjuk vallalni. Szerintem ez vallalhato ido, cserebe az alacsony arakhoz kepest, es persze ahhoz, hogy az eladott termekek nagyon kis resze hibasodik csak meg, es a legtobbet joval 15 napon belul cserelni tudjuk.

A garancias csapatnal bevezetjuk a nevkartyakat es kulon forumot nyitok ra, ahol mindenki leirhatja a problemajat, amit 3 napon belul kivizsgalunk, ugyanitt lehet jelezni, ha valakinek 15 napon tul csuszik a garanciaja, ott is megtesszuk a lepeseket. Itt erheto el a forum: http://ipon.hu/forum/index.php?showtopic=6701

Mivel mindig is a legjobb arakra es a korrekt kiszolgalasra torekedtunk, ezert a konkurenciatol eleg sok tamadas er minket, amit szerintem a mostani valsagos idokben meg tobb fog kovetni, szerencsere mar eleg biztos talpakon allunk. A mistral es a bluefish trukkos tevekenysegehez /garancia, adocsalas, etc./, azert ne hasonlitsuk az iPon-t, nalunk is vannak persze hibak, de torekszunk ezek kijavitasara minel elobb, csak mivel mi nem adocsalasbol elunk, ezert oda kell figyelni, hogy a koltsegek ne nagyon szalljanak el, megis korrekten intezzuk az ugyeinket. Ilyen egyebkent a telefonos is, mivel mi elsosorban webshop vagyunk, a rendeleseket es az egyeb ugyeket elektronikus utra probaljuk terelni, emailben valaszolunk mindenre. A garancia nyitvatartasi idoben 1 oran belul megvalaszol minden emailt /ezt is ujonan vezettuk be/. 4 vonalunk van, ennel tobb vonalat nem tudunk fenttartani es kiszolgalni.

Remelem sikerul a bizalmat helyreallitani, kernem ha problema lenne, az iPon forumaba irjatok, ott valaszolunk mindenre, azt olvassuk rendszeresen. Koszonjuk, hogy felhivtatok a problemakra a figyelmet.

Udvozlettel,
Paradi Andras
iPon Computer Kft.

(#94) westcoastog


westcoastog
veterán

már az iponban is csalódnom kell? eddig rendeltem pár cuccot semmi gond nemvolt velük eddig csak jót mondtam a boltról , nade hogy ezis ide jusson! :W
Balassagyarmaton volt egy kellemetlen ügyem a spuri-comp ban , a kiszolgálás az valami kegyetlen :W két kis fiatal gyere egyik hátul gépezik a másik assasins creedet tol stb,
az eset az volt hogy vittem az inno 8600gt-met gariztatni mer 20nappal a gari lejárta előtt bedöglöttek a mem-ek rajta, 1jó hónapig cserélték de nem is ez volt a baj, hanem az állandó hazudozás amit levágtak(volt ez 2008 nyár elején) mondják jövöhéten már lehet érte menni, megyünk de semi mer nemkaptak meg stb stb, menyünk holnap mert ma mennek fel pestre, megyünk másnap megint semmi, és ez így ment pár héten keresztül , aztán amikikor már eljuttotam oda aztmondták ma meglesz kiviszem őrhalomba ugyis megyek szécsénybe, + rákérdeztem mért nem hozták és azt mondták az ipmortőr vagy ki nyaralni volt valamejik szigeteken.. és persze ők minden nap pestre mentek de azért nemtudták hozni....(persze nem jött :W és még aznap a boltban látam egy gigabyte 8600gt-t) ezután emgkaptam azt a karit amit a boltban láttam szép.. remélem érthető bocs hogy hoszu lett :R

(#95) Realradical válasza iPon-Paradi (#93) üzenetére


Realradical
őstag

Köszönöm a korrekt hangvételű hozzászólást. Esetleg az én ügyemben lesz valami fejlemény? Mindent megértek, hogy égnek a vonalak, hogy túlterheltek az emberek, hogy sok a vevő.

Azt viszont nem hiszem, hogy a békéltető testület előtt egy ilyen magyarázat megállja majd a helyét.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#96) Brumi˘


Brumi˘
addikt

IPON nálam se favorit... Rendeléssel semmi baj, a házhoz szállítás is megérkezik időbe, de személyesen bemenni nem ajánlom senkinek. Olyanok az emberek mint a környék... És szerintem ezzel mindent elárultam. Elég sokat vásárlok számtech "boltokban", de ilyen bunkó, pökhendi brigádot még nem láttam.

(#97) ^Clown válasza iPon-Paradi (#93) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Örülök, hogy javítani szeretnétek a garanciális ügyintézés színvonalán. Ebben a konkrét esetben mit fogtok lépni? A fórumozók jó részét érdekelné, hogy a vevő miért nem cseréltethette ki elsőre az egeret (3 napon belül erre jogszabály kötelez), illetve a cseretermék miért olyan, amilyen. Várjuk a választ!

Üdv
egy iPon vásárló

[ Szerkesztve ]

(#98) mephi666 válasza ^Clown (#97) üzenetére


mephi666
nagyúr

én is örülök, mert ez a mostani hozzáállás máris sokkal korrektebb, mint a korábbi... csak hát szerintem nem kellett volna ennyit sem várni a lépésekkel, mert aki elveszítette az iponba fektetett bizalmát, azokat az ügyfeleket visszaszerezni elég kemény...

én is kíváncsi vagyok a fejleményekre és érdekelne, hogy a #18-ban linkelt kb 1éves eset hogy zajlott le végső soron...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#99) ^Clown válasza mephi666 (#98) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Ez így van. Amíg megnyugtató válaszokat nem kapok erre a két konkrét ügyre vonatkozóan, addig bizony kétszer is meggondolom, hogy az iPonban vásároljak... De szerintem nemsokára megkapjuk a választ, és mindenki megnyugszik, a bizalom pedig helyreáll :R

(#100) Dany007


Dany007
veterán

Szerintem már lehet egy jó pont, hogy itt van, és reagált valamit.
Bár én nagyon kíváncsi vagyok a fejlemények végére. Mert még mindig úgy áll a dolog, hogy inkább nem vásárlok ott. De meglátjuk ez az eset hogy alakul.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.