Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) SystemRoot válasza Dr. Oid (#148) üzenetére


SystemRoot
őstag

Már miért ne rúgnák ki őket?
Ha az én cégem lenne, repülnének azonnal. Ilyet nem lehet hibázni, mert ez nem tévedés, vagy balszerencse. Ez mocskos hozzáállás.

Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

(#152) Depression válasza Realradical (#127) üzenetére


Depression
veterán

Fogadd el!

Vedd figyelembe, hogy egy kedvezmènyt az ott dolgozó nem adhat. Tehãt az eseted a főnök tudomására került, és ő intézkedett. Lehet, hogy a kedvezményedet pont a hibázók fizetése fogja bánni, de minden esetre nem dícsérettel kezdta a napot a főnök.
A fogyasztóvédelemmel sem mész többre, csak feleslegesen pazarlod rá az időd. Lehet, hogy mire megoldódik az ügy, a te rossztevőid már ott sem dolgoznak.

Lehet, hogy pont azért nem kaptad meg a panaszkönyvet, hogy nehogy a főnök tudomására kerüljön.

[ Szerkesztve ]

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#153) sanzi89


sanzi89
addikt

Én is leírnám a tapasztalatomat, A nyáron vetem egy ASUS WL-500W routert, ami egyik napról a másikra megadta magát. A routert személyesen vettem, mivel éppen Pesten jártam, de Békéscsabán lakok. Írtam mailt, hogy igényelhetek-e garanciaszervízt, tudom, hogy nem ott vettem, és ki is fizetném, csak nincs energiám utazgatni, nomeg a vonatjegy drágább lett volna. Lényeg a lényeg, hogy jött érte a futár rendesen, el is vitte, és itt jött nem kevesebb mint 1 hónap telefonos terefere, hogy mégis mi újság a routerrel. A vége az lett mindennek, hogy mivel nem volt javítható kicserélték, és a garanciafutárt se kellett kifizetnem. Igaz, hogy bő 1 hónapig tartott, de örültem, hogy végre újra van routerem. Az, hogy nem kellett pluszba fizetnem külön piros pont.

Nem mondom, hogy az IPON tökéletes, biztos vannak hibái, de szerintem még így is a normálisabb boltok közé tartoznak. Az meg tény, hogy pár vásárló annyira el van telve magával, mintha csak ő létezne a világon.
Mielőtt valaki meggyanusít valamivel nem vagyok boltos. :)

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#154) Sanyix


Sanyix
őstag

billentyűzet+ lézeres optikai egér 3k nem 33... többi átverés.

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#155) SystemRoot válasza Sanyix (#154) üzenetére


SystemRoot
őstag

lézeres optikai? :U

Amúgy mi átverés?

Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

(#156) Dr. Oid válasza SystemRoot (#151) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

tolem ugyan rugjak ki oket, de ez anelkul, hogy _valoban_ odafigyelnenek arra, hogy

- a jovoben ez ne forduljon elo
- folyamatosan ellenoriznek a szerviz es a garancias csapat munkajat
- minden panaszt komolyan kivizsgalnanak
- betartanak a sajat maguk altal hozott ido- es egyeb korlatokat
- ismernek a sajat maguk altal forgalmazott hardvert (lol)
- egyszeruen nem vernek at a vevoket

csak egy egyszeru latszatintezkedes lenne. kirugtuk a bunosoket, aztan megy minden a regi kerekvagasban, mert nehogy mar azt higgyuk, hogy az ilyen hozzaallas es munka kivitelezheto anelkul, hogy egy fonok ezt ne hagyna.

(#157) Shad0w válasza Viszlát (#133) üzenetére


Shad0w
senior tag

Legyen 1-2. :)

Csakhogy a témához is szóljak. Elég érdekesek itt a reakciók. A történetben azért a kedves vásárló is vétett pár hibát (első, hogy logitech-et vett...) pl. hogy amikor kiállították a garanciapapírt akkor nem ellenőrizte a hiba leírást, és amíg bent volt az egér addig nem is a hibára tesztelték. Nade most sokan már megint tépik a hajukat, hogy hogyan lehet jót is írni, azzal egyetértek, hogy a panaszkönyv nem átadása bizony súlyos dolog, ilyet nem lenne szabad megengedniük.
De amin igazán kiakadtam azok a reakciók voltak. Olyan emberek írogattak felháborító hsz-eket akiknek saját bevallásuk szerint csak jó tapasztalata volt/van az Iponnal és most hirtelen egy utolsó kis féreg bolt lett, ahol mindenkit kivétel nélkül hülyének néznek és leszarnak, hiába írják be páran, hogy ez nem így van, azzal senki se törődik. Ez a magyar szint...

Realradical: Sztm úgy jársz a legjobban, ha elfogadod az ajánlatukat, itt többen is írogatják, hogy fogyasztó védelem, meg seggberúgás, csakhogy egyikőjüknek sincs semmilyen tapasztalata e téren, hidd el, egyszer én is be akartam próbálkozni egy számtech boltnál, ahol úgy éreztem, hogy sérülnek a jogaim, felkerestem egy ügyvédet is és mit ad isten, annak az ügyvédnek pont volt egy hasonló ügye az adott bolttal és fel világosított, hogy minimum fél év mire bíróság elé kerül a dolog, és akkor is maximum a termék árát tudod kiharcolni azt annyi. De persze te döntesz. :)

(#158) SystemRoot válasza Dr. Oid (#156) üzenetére


SystemRoot
őstag

nem tud mindent felügyelni egy főnök, szerintem új alkalmazottaknak elég lenne elmesélni felvételkor hogy az előző csapat miért lett kirúgva.

Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

(#159) HUN]Repa


HUN]Repa
aktív tag

Tisztelt Realradical,

Szeretnék elnézést kérni, Én vettem át a bizonyos terméket, de átadáskor rosszul lett lejegyezve a probléma /amit egyébként a garanciális átvételi jegyen átadtunk/, és ezért rossz dologra teszteltük, így az nem jött elő. Ezután elég rosszul sült el a dolog. Ezért még egyszer az elnézését kérnem, a termek árat vissza tudjuk fizetni, a cégünk jó híre fontosabb. A vásárlók könyve lent elérhető, nem a garancián van, és mivel ez 6 óra után történt, az a rész már zárva volt. Egyébként lent mindig elérhető.
Ezekre, és a többi felmerült kérdésre, a fórumunkban válaszolunk ,kérjük látogassa meg, ott mindenre megoldást találunk, a fenti problémákra is leírtuk mit tudunk tenni. A fórumunk: http://ipon.hu/forum/index.php?showtopic=6701
Egyébként a pH! megfelelő fórumában is szoktunk válaszolni, ahol az utóbbi fél évben nem érkezett ránk panasz, ezen a linken el is elérhető: http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/friss.html

Üdvözlettel,
Répás Tamás

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#160) 3psilon


3psilon
aktív tag

Nagyon érdekes téma.
Velem még szerencsére sosem esett meg ilyesmi, ahol gariztattam (MM, Tesco, egyéb boltok), ott minden zsírosan ment.
Namost attól én is kiakadtam volna, hogy módszeresen hülyének néznek.

Ha az FVF-hez mész, mi történhet? Hosszadalmas bírósági eljárás? Vagy ilyesmi?
Elvileg ha a vásárlók könyvébe írsz, akkor azt elolvassák, és kivizsgálják, nem? (elvileg...)

Szerintem egyébként rettentő jó ötlet volt ezt megírni, bűn lett volna elhallgatni a bolt nevét. Ebben a világban, ahol az ügyintézés és a hivatalos eljárások nehézkesek és átláthatatlanok, szuper dolog a szólásszabadság, és most több százan, ezren tudják meg, hogy vigyázzanak a bolttal.
Talán már ez is elég nagy pofon nekik.

Mindenesetre feltétlen írd be update-ként, hogy mi lett a dolog kimenetele. Sőt, írd bele, hogy kedvezményt adnak, vagy hogy "meg akarnak egyezni veled". Mert megteheted. Talán ez a legnagyobb fegyvered.

Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

(#161) Dr. Oid válasza SystemRoot (#158) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

nem kell mindent felugyelnie egy fonoknek, de azert vannak kulonbozo lehetosegek. maradunk annyiban, hogy ha maganvallalkozo vagyok es eleg komolyan a zsebemre megy a jatek,akkor nem szorakozok, hanem komolyan oda kell figyelni es az ilyen alkalmatlan macskajancsikat nagyon hamar fenekbe kell rugni, ha rosszul vegzik a munkajukat.
aki pedig erre nem tud idot szakitani, vagy nem erdekli, az egyszeruen alkalmatlan a cegvezetesre.

[ Szerkesztve ]

(#162) Dr. Oid válasza HUN]Repa (#159) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

kezd a dolog alakulni, ez mar szerintem a korrekt hozzaallas.

(#163) Realradical válasza HUN]Repa (#159) üzenetére


Realradical
őstag

Köszönöm, azt semmiképpen nem volt célom, hogy bárkit is kirúgjanak ezért.
Elfogadom az ajánlatot és leszállok a témáról. Hasznos tapasztalat volt. Amit szerettem volna elértem, többet nem szeretnék kierőszakolni.

Köszönöm a kedves fórumozóknak is a rengeteg támogató hozzászólást, nélkülük az egész elsikkadt volna és csak főnék a saját levemben. :R

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#164) Dr. Oid válasza Realradical (#163) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

orulok, hogy megoldodott a problemad :)

(#165) Realradical válasza Dr. Oid (#164) üzenetére


Realradical
őstag

:)

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#166) Apav01 válasza Realradical (#143) üzenetére


Apav01
újonc

Hát, én a magam részéről gondban vagyok : kedves topicnyitó, én azt gondolom, és nehogy valaki azzal essen nekem, hogy biztos én is beépített ember vagyok, hogy ha ameddig eddig nem volt ilyen jellegű problémád az említett üzlettel, akkor fogadd el a felajánlott "kárpótlást", próbáld félretenni hirtelen felindulásodat, és kezeld az ügyet úgy, mint egy keserű, hideg kávé : egyszer megestt Veled, többet nem fog.

Tapasztalatból tudom, hogy innentől kezdve, ameddig abba az üzletbe fogsz járni, soha semmilyen bántódásod nem fog esni, mert mindig tudni fogják, hogy ki vagy Te.

Ha elviszed a FVF elé, akkor el fog húzódni adott esetben évekig, addig nem lesz egér-bill kombód, tudom, hogy anélkül is elmegy az élet, de akkor is : szerintem gondold meg, és adj egy esélyt az üzletnek...

Tudod, a lónak 4 lába van, mégis....

A legnagyobb emberi erények egyike a megbocsájtás, még ha néha nem is egyszerű...

"Nincs izom-nincs izomláz" < -- > Garfield mondta, és Ő aztán tudja...:-)

(#167) yash


yash
senior tag

Birom, amikor rezeg a léc, mindenki megbocsató és figyelmes... na jó, én sem vok kocsog, mai világban nem egyszeru munkát találni, és mindenki emberbol van, nap végére én is elfáradnék, ha IPON-os lennék lehet. Azért tobbet ne forduljon elo ;] Remeljuk RootSystem is lenyugszik :)

Egy biztos: gazdasági válság ideje alatt vásárlóval kocsogoskodni... nálam ez kimeriti az ontudatlanság fogalmát! Persze ha vki konnyen talál állást, akkor no komment...

[ Szerkesztve ]

(#168) 3psilon válasza yash (#167) üzenetére


3psilon
aktív tag

Azért nem mindegy hogy ő (SystemRootSystem) a gyökérkönyvtár, vagy csak egy gyökér rendszer :D

[ Szerkesztve ]

Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

(#169) moma válasza Realradical (#163) üzenetére


moma
őstag

részedről ez szerintem is pozitívan lezárult. a fogyasztóvédelem meg egyéb arra van, ha nem sikerül rendezni a boltal a dolgot. neked most sikerül. ami jó dolog :D . és reméljük úgy általában is jobb irányba sikerült befolyásolni az ilyenirányú hozzáállásukat.

we all deserve a bit of luck.

(#170) ksasa válasza RexpecT (#7) üzenetére


ksasa
tag

Akkor is drága...

(#171) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Örülök hogy megoldódott, annak pedig különösen, hogy az ipon is képviseltette magát a fórumon, és - megkésve bár, de - elnézést kértek.

(#172) fekeandras válasza GegeWarrior (#76) üzenetére


fekeandras
őstag

A Mistral nem tűnt el a süllyesztőben ahogy a Bluefish és a Lap Studo sem... :N :U
Csak más a név, és ugyanaz "tevékenység
" tiszta lappal megy tovább.A durva, hogy ezt a nagykerekben is tudják és nem tehetnek ellenük semmit.Muszály nekik kiadni az árut mert hivatalosan még még nincsenek rajta az "adós listán".

(#173) ^Clown válasza fekeandras (#172) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

És mi az új cég neve? Ha nem publikus, küldd el légyszíves pü-ben. Köszi.

(#174) Dany007 válasza Realradical (#163) üzenetére


Dany007
veterán

Szerintem is ez a jó megoldás.
Megkapod a pénzed, nem ér túlzott anyagi veszteség. És kész.
Nem kell őket még pluszban szopatni, épp elég szopás neki most ez a cikk is :)

(#175) |UPP|Noc


|UPP|Noc
csendes tag

Iponról annyit, hogy tavaly ősszel nekem is gondom akadt egy náluk vásárolt 8800GT vidkarival. Nyugalommal, normálisan el tudtuk intézni a dolgot, mivel éppen cserélni nem tudtak ezért visszakaptam a pénzemet. Mindezt a korrekt hozzáállást, ha jól emlékszem Tamásnak köszönhettem.
Ezt a posztot nem nyalásnak szántam. :)
Van mindig jó példa is.

(#176) Dany007 válasza |UPP|Noc (#175) üzenetére


Dany007
veterán

"Ezt a posztot nem nyalásnak szántam."

Hááát... ;]

[ Szerkesztve ]

(#177) Gerisz


Gerisz
addikt

Hát sok hszt elolvastam, mindre nincs időm!
Szomorú az a dolog, de az alkalmazottak is nevetségesek.
Olyan mint a műszaki boltok 90%-a, fogalmuk sincs mit árulnak!

garihoz: Sokáig úgy voltam, vele, hogy nem akartam webshopról rendelni, mindent megvettem a közeli boltokban. Aztán nyílt egy "jó" bolt, a legjobb áron, mentem is rögtön vettem egy konfigot. Aztán ott is kezdődtek a problémák mikor gariztatni kellett. Egy vidkari több mint 2 hónapot volt náluk, erős ugatás után cserélték! Aztán mikor tönkrement a lapom is (vidkari hazakerülése után 1 héttel nagyon jól emlékszem) hívom őket semmi, elmegyek sehol senki, boltra kiírva, hogy műszaki okok miatt zárva. Gondoltam megyek másnap. Mentem is akkor is zárva. Elkezdtem keresgélni, hát nem becsődölt! 3 nap múlva már a cégtábla is lekerült. Nagyon boldog voltam! Szerencsére a nagyker cserélte fél óra várakozás után!
Mondjuk nekem "csak" egy lap volt, havernak egy 60.000.-es monitor! (azóta sincs belőle semmi)
Csatlakoznék ahhoz, hogy ez Magyarország! Nagyon elszomorító!

(#178) #72042496 válasza Gerisz (#177) üzenetére


#72042496
törölt tag

Mint mindenütt, Magyarországon is vannak korrekt boltok, csak ezek általában drágábbak, de ott szolgáltatást is kapsz. A te hülyeséged volt, hogy egy újonnan nyílt nevenincs webshopban vásároltál, csak mert olcsó - ez nem az ország hibája.

Hasonló eset külföldrön is simán előfordulhat.

(#179) Gerisz válasza #72042496 (#178) üzenetére


Gerisz
addikt

Jó persze, hogy vannak korrekt boltok!
Olyan nevesincs boltban! nem webshopban vásároltam aminek 14 kiskereskedése volt Mo-n.
Nem az Ország hanem a rendszer, hozzáállások ...

[ Szerkesztve ]

(#180) #72042496 válasza Gerisz (#179) üzenetére


#72042496
törölt tag

Úgy látom félreértettem, úgy gondoltam, webshop nyílt, s az irodájukban vetted át a dolgokat. Ne haragudj! Jól sejtem, hogy ez vagy a Mistral, vagy a Bluefish? Mindkettő nagy csapda volt, igen sokan pórul jártak. :(

Igaz, hogy sokszor még a fórumokat olvasva sem lehet eldönteni, hogy melyik bolt az, amelyik tényleg megbízható, de mégsem másfélszeres áron adják a termékeket. A tanulópénz erőteljesen benne van a pakliban.
Nálam az Edigital vált be, illetve a Ph! bazárosaiban is korrekt felet ismertem meg.

[ Szerkesztve ]

(#181) 3psilon válasza Gerisz (#179) üzenetére


3psilon
aktív tag

Miféle rendszer?
Külföldön vajon nincsenek köcsög eladók, hamis termékeket áruló névtelen senkik, és emitt-amott gagyi garis ügyintézés?

Én nem tudhatom, mert nem éltem külföldön. Addig meg hiába fikáznám azt, ami itt van.

Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

(#182) tmarkee


tmarkee
tag

Mindig használjátok a Vásárlók Könyvét! Maradjon mindennek írásos nyoma. Ha nem elérhető a Váráslók Könyve az is szabálytalan, ha van, de nincs rajta íróeszköz az is szabálytalan.Ha nem adják oda, akkor a települési önkormányzat jegyzőjéhez és a fogyasztóvédelemhez is írni KELL! A Vásárlók Könyvébe beírt panaszra 30 napon belül választ kell adnia az üzemeltető kereskedőnek, ha nem tudja dokumentálni, hogy megválaszolta, az szintán szabálytalan. Arról nem is beszélve, hogy nem válaszolja meg a panaszt.
Nem szabad, hagyni magunkat. Sok esetben - tisztelet a kivételnek - az eladók trükköznek.

# apt upgrade

(#183) Gézengúz válasza Viszlát (#122) üzenetére


Gézengúz
addikt

Mondd hol látsz Te olyat, hogy 2 egere van az illetőnek? :)

(#184) Daudi Baldr


Daudi Baldr
tag

Ez aztán a korrekt hozzáállás..mikor rezeg a léc, ügyfélvesztés...., megy a nyalizás+bocsánatkérés, amúgy meg menj a *cibe, "mit képzelsz te magadról, hogy vissza mered hozni a hibás terméket?!" Tőled bocsánatot kértek és vissza adják a pénzed, de másnál ugyanúgy folytatják majd... :(((

(#185) sh4d0w válasza Gézengúz (#183) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Ha nincs is, mert mondjuk visszakérte az 1000 Ft-os egér árát, megérte? Mennyibe került az adott hiperbe elmenni 2x oda-vissza...? :W

https://www.coreinfinity.tech

(#186) sniper elite válasza Daudi Baldr (#184) üzenetére


sniper elite
senior tag

Úgyan ezt akartam beírni én is csak megelőztél, egy ritka xar banda ez a ipon, és van pofájuk ide küldeni egy ott melózó egyértelműen elfogult embert aki ugyan úgy lekezeli a boltban a vevőket, csak itt akarja megjátszani hogy mennyire oda figyelnek! Közben híres már a bolt a nagy mocsokságairól!

(#187) marcias válasza Depression (#152) üzenetére


marcias
őstag

Veled értek egyet. Szerintem épp elég történt már az ügyben. Ha legközelebb valaki ismét hasonlót tapasztal, akkor megint kiderül ide a Logout-ra. Ennyi, ezek után már csak rosszabbul járhat a vevő! Elég korrekt ajánlatot kapott. :K

Steam: marcias88

(#188) Korcsii


Korcsii
őstag

ha kicsit utánaolvastál volna a logitech fórumán: xar a 4.7-es setpoint (is), mindenkinél (MX revo-s egereknél) "beakad" az oldalsó görgő pl játék közben... 4.6-el semmi gond...

(sry ha már írták, de nem volt időm végig olvasni a hozzászólásokat)

(#189) GegeWarrior válasza fekeandras (#172) üzenetére


GegeWarrior
senior tag

Ez durva nem is tudtam :F :F :F Azért az valami :Y Ha tudod a nevüket akkor nekem is küld már el pü-be.Köszi, hogy mondod, ez érdekes :W

REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

(#190) Realradical válasza Korcsii (#188) üzenetére


Realradical
őstag

Utánaolvastam, valamint nem a 4.7-et használtam. A gondom nem az oldalsó görgővel volt. Az első görgő nem reagált mindig nyomásra.
"ha kicsit utánaolvastál volna..." észrevetted volna , hogy ez volt a gondom. (valamint, hogy a cseretermék ezt a hibát nem produkálta ami biztos nem szoftverhibára utal)

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#191) mephi666 válasza Daudi Baldr (#184) üzenetére


mephi666
nagyúr

kb ugyanezt írtam :) utálom az ilyen hozzáállást... utólag már lehet mentegetőzni meg síránkozni... az incidens már megtörtént, ezen a tényen semmi nem változtat már...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#192) Bordoi válasza atos30 (#115) üzenetére


Bordoi
őstag

Igazán büszke lehetsz magadra, viszont nem kérjük ezt a fajta reklámot a PH fórumain. :(((

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

(#193) moldek


moldek
csendes tag

Én egy éve járok az Ipon-ba, voltak problémák de ez nem a bolt miatt hanem gyártói problémák voltak!
Ennyi! Tessék békén hagyni a fiukat! :DD

Q6600, Kingston HyperX 4096Mb DDR2 1066MHz CL5 HS KIT 5-5-5-15 2.2V, HD103UJ Spinpoint F1, M3 Station 243T, ASUS: TA-55, P-55GA, OC Gear, Silent Square EVO, Rampage Formula, DRW-20B1ST, EAH4890/HTDI/1GD5

(#194) moldek


moldek
csendes tag

Jó árak, jó kiszolgálás néha gyártók álltal adodó problémák! Ez van! Velem rendesek voltak - remélem lesznek! :R

Q6600, Kingston HyperX 4096Mb DDR2 1066MHz CL5 HS KIT 5-5-5-15 2.2V, HD103UJ Spinpoint F1, M3 Station 243T, ASUS: TA-55, P-55GA, OC Gear, Silent Square EVO, Rampage Formula, DRW-20B1ST, EAH4890/HTDI/1GD5

(#195) marcias válasza moldek (#194) üzenetére


marcias
őstag

Legközelebb használd majd a szerkesztés gombot, ha 5percen belül vagy. :)

Steam: marcias88

(#196) Realradical válasza moldek (#193) üzenetére


Realradical
őstag

Azért nem ok nélkül írtam le ezt a szösszenetet.
Elhiszem, hogy sok minden a gyártók hibája, de itt azért ez nem magyaráz mindent. Szerencsére a dolog megoldódott. Nem gondoltam amúgy, hogy ekkora visszhangja lesz a topicnak.

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#197) Typhoon47 válasza iPon-Paradi (#93) üzenetére


Typhoon47
őstag

jéézusom milyen szar reklám duma. természetesen ez teljesen off, egy reklám, köze nincs a jelenlegi esethez. hihetetlen.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#198) Cthulhu Dawn


Cthulhu Dawn
őstag

Én is szívtam az iponnal csak nem írtam meg.:D Történetesen egy Vendetta 2 processzorhűtőt akartam náluk venni, elmentem érte és én hülye nem kértem mg az eladócsávót, hogy ne csak a dobozban mutassa meg,( mert így csak a ventijét láttam kikandikálni a szivacsból) hanem vegye is ki azt....hazavittem és ott láttam meg, hogy a cucc hibás, a lamellái hajlottak, poros és jó darabig használták is ráadásul hiányos a csomag, visszavittem pénzemet visszakértem....jó, jó visszakaptam, a pénzt, de azt a 4 órát amit az oda-vissza 2x úttal tettem meg szívesen eltöltöttem volna jobb dologgal is és még csak most jön a hab a tortán. Rá 2 napra elmentem megvenni egy másik boltba és ott láttam meg, hogy iponba nem, hogy szart adtak, de még nem is a Vendetta 2-tőt hanem az elődjét ami 12 K helyett 7-8 azt hiszem.....Ezt a történetemet ipon vélemények a boltról fórumban megírtam, rendesen, választékosan és egyáltalán nem bunkó módon, mint ahogyan egy adminisztrátor válaszolt rá, mint ha neki állna följebb, hogy "jó elismerjük, hogy 10000 termékből 1 ilyen etc"...mire én válaszképpen írtam, hogy ugye egy délutánomat másképpen is el tudnám képzelni, mint a bkv járatain való ácsorgással és erre 1 napra törölve lettek a hozzászólásaim....küldtem még egy kommentet, hogy ez volt aztán a beismerés, pár óra múlva ez is törölve lett.:)

"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy

(#199) Drenadar


Drenadar
veterán

Én akárhányszor mentem oda az ipon szervizébe mindig hülyének néztek, mindig megpróbáltak lebeszélni, hogy az nem úgy van, az nem is hiba, de szerencsére ha lediktálod a szervizesnek a pontos (mindenre kiterjedő hibaleírást), és elküldi bevizsgálásra, akkor kiderül, hogy némá nekem volt igazam. Milyen szakmai háttér, és felkészülés, háttér tudás kell a "szervizes" poszthoz?

A kedvencem amin jót nevettem : (RAM csere)
Szervizes : És milyen gépben nem mentek a ramok?
én : asus p5k.
Szervizes: proci?
én : Q9450
Szervizes : az az új celeron....

Bakker ... most gondoltam bele. Ő mégiscsak SZAKEMBER, bizonyára követi az ujdonságokat, vagy legalább a saját honlapjukat, és akkor engem vertek át a boltban mikor megvettem a CPU-t??? :))

(#200) buherton


buherton
őstag

wow hsz-eket olvasva, kicsit elment a kedvem 320k-s laptopot vennem ebből a boltból :U .

felvilágosítás

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.