hát hiába van pár pozitív eset, ha megtörtént több durva negatív is... ez nem szépít a helyzeten semmit... mindenkit nem kúrálhatnak át, mert akkor miből élnének meg? itt az egyik helyi vegyesboltban is az eladók akit szimpatikusnak tartanak, annak mondják, hogy melyik felvágott/saláta/sütemény friss... de a nyugdíjasoknak simán odaadják a régit... kb hasonló a 2 dolog... oké, hogy többen pozitív véleményt mondtak már róluk (szimpátia/visszatérő vásárló/stb okok miatt), de másokat meg elég durván átvertek... mi az, hogy új áráért használtat akarnak az emberre sózni, aztán később kiderül, hogy nem is azt kapta csere után sem az ügyfél, amiért fizetett? 1000ből 1szer előfordul? vicc... a "procihűtőgyárban" jött az r5-ös robot a rövidzárból és pusztán geciségből kiszedte az egyik dolgozó gépéből a régi poros hűtőt és azt tette az újabb típus helyére még csomagolás előtt? röhög a vakbelem... ezekért rendesen harapna a fogyasztóvédelem... az a minimum egy boltban, hogyha bejön az áru és átveszem, akkor minimum megnézem, hogy minden az-e, aminek lennie kell... és ha nem stimmel, mehet vissza a cucc a nagykerbe... nem ilyen kamukifogással etetem a vevőt... bocs a hangvételemért, de fejfájós pénteken többre nem vagyok képes... összegezve: 1-2pozitív tapasztalat nem szépít a szememben a dolgon, mert senkivel nem kellett volna úgy viselkedni, ahogy... gondolkoztam, hogy iponból fogok rendelni pár dolgot, mert jók az árak, de ezek után a helyi boltban fogok továbbra is vásárolni, mert hiába költök ott többet párezerrel, ismerem őket és korrektül kezelnek mindig mindenkinek minden garanciával kapcsolatos ügyet...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris